با صحبتهای جدید یک منبع داخلی معتبر پیرامون بازی Elden Ring همراه باشید
چندی پیش کانال یوتیوب The Lore Hunter با یکی از منابع داخلی معتبر فرامسافتور (From Software) یعنی اومنیپوتنت (Omnipotent) گفت و گویی داشته است که ممکن است برای بسیاری از طرفداران و منتظران Elden Ring جذاب باشد.
از زمان معرفی عنوان Elden Ring در E3 سال گذشته، هواداران استودیوی محبوب فرامسافتور مشتاقانه منتظر دریافت جزئیات جدیدی از این بازی بودهاند. در این مدت، اطلاعات کمی مثل حیات وحش پویای بازی فاش شده است، اما هنوز شاهد اطلاعات رسمی نبودهایم. در رویداد E3 2019 از بازی Elden Ring رونمایی شد و در جریان کنفرانس مایکروسافت شاهد تریلری سینماتیک از این اثر بودیم. از آن زمان تا به این لحظه اطلاعات رسمی زیادی از بازی به اشتراک گذاشته نشده است. تیم سازنده، فرامسافتور، در سکوت مطلق مراحل ساخت را پیش میبرد و این باعث کنجکاوی طرفداران شده است. از طرفی همکاری با آقای مارتین نیز برای بسیاری از طرفداران که به طور حرفهای بازیهای ویدیویی را دنبال نمیکنند جذاب به نظر میرسد. Elden Ring شبیه به سایر عناوین ژانر سولزبورن (Soulsborne) خواهد بود، اما تغییراتی نیز بر آن اعمال شده است.
منبع داخلی که در مورد بازی Elden Ring صحبت کرده است سابقهی بسیاری خوبی در مورد فاش کردن جزئیاتی در مورد عناوین فرامسافتور دارد. او رونمایی Sekiro در رویداد E3 2018 را به درستی پیشبینی کرد و در آن زمان متذکر شد که Bloodborne 2 در دست ساخت قرار دارد، اما فرامسافتور بر روی پروژههای دیگری کار میکند. یکی از همان پروژهها Elden Ring بود. همچنین او پس از مدتی جزئیاتی از Lore و اهداف Elden Ring به اشتراک گذاشت. به طور کلی Omnipotent در میان طرفداران فرامسافتور معتبرترین منبع داخلی است. وی در گفت و گویی جدید خود قصد فاش کردن اطلاعات زیادی را نداشت و به نظر میرسد با این که اطلاعات زیادی در دست دارد، اجازهی فاش کردن جزئیات زیادی را ندارد با این حال در جریان گفت و گوی اخیر خود به موارد زیر اشاره کرد:
- بازی تنها از اساطیر نورس اسکاندیناوی یا اسکاتلند الهام نگرفته است. هدف اصلی از همکاری با جورج آر.آر مارتین (George R.R Martin) این بوده است که یک دنیای کاملاََ تازه خلق شود. شاهد الهاماتی از اساطیر مختلف در سرتاسر جهان خواهیم بود، اما در نهایت این یک دنیای تازه و برگرفته از ذهن دو نویسندهی بازی است.
- آب و هوای پویا و سیستم جدید نورپردازی
- شاهد دشمنهای عادی سوارکار نیز خواهیم بود.
- Elden Ring گرافیکی میان Dark Souls 3 و Sekiro خواهد داشت، اما با نورپردازی بهتر.
- سیستم مبارزه بسیار شبیه به سری سولز خواهد بود.
- دشمنان در هر زمان از شب و روز جای خود را تغییر خواهند داد.
- تریلر رونمایی Elden Ring نسخهی تکه تکه شدهی ویدیویی سینماتیک ورودی به بازی است.
- لحظههایی که مجذوب محیط و طراحی هنری خواهید شد بسیار بیشتر از بازیهای قبلی فرامسافتور است.
- المانهای جدیدی وارد مبارزات شده است که یک تنوع خاص را ایجاد میکند.
- هوشمصنوعی بهبود پیدا کرده است. به طور مثال، دشمنان میتوانند همراهان خود را صدا کنند.
- دشمنان از شیوههای گوناگونی برای کشتن بازیباز استفاده خواهند کرد و تنها یک الگوی حمله ندارند.
- تغییرات اعمال شده در بازی بسیار شدیدتر از چیزی است که مخاطبین فکرش را میکنند.
- گرافیک و کیفیت کلی آن بسیار شبیه به سری سولز است، اما کارگردانی هنری آن کاملاََ متفاوت است. فرامسافتور قصد دارد با گیمپلی نزدیک به سری Dark Souls به ریشهها پایبند باشد، اما از طریق کارگردانی هنری متفاوت، محیطهای عظیم و همچنین ستینگ متفاوت، یک هویت جداگانه از سری سولز خلق کند.
- بازی شامل co-op و PvP خواهد شد.
- در بازی بیش از هر اثر دیگری از فرامسافتور زره و سلاح وجود دارد.
- بازی به جزو چند مکانیک محدود از اکثر المانهای Sekiro بهره نمیبرد.
Elden Ring در زمان رونمایی برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی تایید شد و البته در حال حاضر تاریخ عرضهی دقیقی مشخص نیست. با ورود به نسل بعد این احتمال وجود دارد که بازی برای نسل بعد نیز ساخته شود و یا این که به طور کلی یک اثر کاملاََ نسل بعدی باشد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خب این چیزایی که ایشون گفته قطعا با یه اثر بلند پروازانه از طرف فرام سافتور طرفیم ، ریسک ها جالبی کرده جدا از اینکه جواب بده یا نه بهترین کار برای یک بازیساز ماجراجویی و ریسک پذیر بودنش هست این برای من به عنوان یه گیمر بسیار با ارزشه و فکر کنم با یک اثر فوق العاده ایی طرف هستیم
“هوشمصنوعی بهبود پیدا کرده است. به طور مثال، دشمنان میتوانند همراهان خود را صدا کنند.”
https://uupload.ir/files/8j41_4bvr6tz.gif
یه بازی بود به اسم trench z که همین فرام سافتور ساخته بود.تو اونم دشمنان رفیقاشون صدا میزدن
رفیق وقتی حرفای جدی می زنی آدم فک می کنه داری ترول می کنی!
ولی جدا از شوخی دمت گرم، از تاریک خونه ی اشباح گیم ها بازیه فراموش شده ای رو کشیدی بیرون. البته اسمش Tenchu Z بود. فرام سافتور ظاهرا دخالتی توو ساختش نداشته، یه دولوپر دیگه ساخته و جالب اینجاست که انحصاریه اکس باکس ۳۶۰ بوده و وظیفه ی نشرش رو توو ژاپن به عهده ی فرام سافتور گذاشته.
بازی سوم شخصه، ژاپن قدیم و نینجا و شینوبی و سامورایی. ظاهرا سکیرو الهاماتی ازش گرفته، محیط بازی یه جاهاییش دقیقا مثل سکیرو، یه مکانیک Stealth Kill داره که دقیقا یکی از مکانیک های سکیرو در Stealth همینجوریه
تنچو های قبلش انحصاری پلی ۱ سونی بود ولی این یکی بله انحصاری ایکس باسک ۳۶۰ بود
و هردو شماره در ساختش فرام سافتور نقش داشت
اولین بازی که پدر مادرم برام از مکه خریدن همین بازی و کشتی کج بود البته بازیش رو خریدن تا بعدا دستگاهش رو بخرم 😀 این موضوع که میگم برای حدود ۲۵ سال پیشه فکر کنم
البته تو دارک سولز سه تو دی ال سیه ashes of ariandle اون گرگ ها هم با زوزه کشیدن میتونستن گرگ های دیگر رو صدا کنن
ای خدا این فرام سافتور از سونی هم مخفی کار تره! 😥 :-((
این مسخره بازیا چیه؟ خب یه تریلر یا خبر بدین دیگه.
اگه تحمل روش فرام سافتور رو نداری پس لیاقت بازیشون رو هم نداری تو همون در حد تماشای کارتون لوک خوش شانسی
در مورد اثر زیاد صحبت شده ولی امیدوارم هایپی که طرفداران دارن از یک منظر باعث نا امید شدنشون نشه. هایپ پیرامون کارگردانی هنری، باس فایتها و اپیک بودن دنیای بازی باید همینقدر بالا باشه و مطمئناََ فرام سافتور یک تکامل نسبت به سری سولز ارائه میده، اما از دیدگاه کیفیت گرافیک تکنیکال مثل کیفیت بافت و سایه زنی و … منتظر کیفیتی در سطح Demon’s SOuls remake و یا یک بازی نسل بعدی نباید باشیم. بازی بر پایهی نسل هشتم توسعه پیدا کرده و باید روی اکس باکس وان فت هم اجرا بشه و موتورگرافیکی هم همچنان همان موتورگرافیکی قدیمی فرام سافتور هستش. omnipotent تاکید زیادی داره که کیفیت چیزی بین DS 3 و Sekiro خواهد بود با یک سیستم نورپردازی بهتر. البته سیستم نورپردازی بهتر می تونه یک اثر رو زیر و رو کنه و مثل این که نورپردازی در الدن رینگ اهمیت زیادی داره. با این وجود، برای طرفداران فرام سافتور کارگردانی هنری بخش بصری خیلی مهم تر از تکنیکال هستش.
ممنون بابت اطلاعات مفیدی که در اختیارمون قرار دادی آقای کریمی عزیز :heart:
البته اقای کریمی اینم باید در نظر گرفت که هایپ این اثر تماما توسط ما طرفدار ها ایجاد شده نه سازنده . فرام سافتور پس از معرفی بازی کاملا تو سکوت فرو رفته
در هر صورت این هایپ ایجاد شده توسط ما طرفدار ها هم نشانه اعتماد بالا ما به فرام سافتوره
همین سکوت خودش هایپ رو بالا میبره
کاش میگفت کی ازش تریلر میبینیم
هرجا سخن از Elden Ring باشد، نام محمد حسین کریمی میدرخشد 😀
فک کنم اقای کریمی از بقیه خبرنگارا آتو گرفته که کسی جرات نکنه خبرای Elden Ring رو بجز ایشون پوشش بده 😀 😀
آخه این خبر رو جایی پیدا نمیکنن که ازش ترجمه کنن. اومنیپوتنت دیگه در شبکه های مختلف مثل ریست ارا و ردیت و توییتر اصلا فعالیت نداره. چون چندین بار اخطار دریافت کرده از فرام سافتور. برای همینم سریع این اطلاعات بازتاب ندارن توی رسانههای خارجی. مصاحبهاش دیروز از کانال the lore hunter منتشر شد و دلیلشم اینه که یکی از دوستان صاحب این کانال هستش. چون شخص بسیار معتبری بوده همیشه و پیشبینی های درستی داشته فکر کردم خلاصهی صحبتها رو بنویسم.
من جسارت نکردم آقای کریمی، لطفا به دل نگیرید شوخی بود
از پیگیری شما در پوشش اخبار این بازی خیلی ممنونیم :heart: :rose:
یه بار آقای کوهپیما بود فکر کنم انحصار رو گرفت:-D
در باقی موارد نام آقای کریمی میدرخشد
نه استاد کریمی عزیز ؛ امیر جان فقط شوخی کرد ؛ منظور خاصی نداشت ؛ در پیگیری های شما و باقی اساتید عزیز گیمفا هیچ شکی وجود نداره :heart: :rose:
:inlove: :inlove:
همانطوری که عناوین میازاکی از برسرک خیلی الهام گرفتن احتمال میدم بازم الهاماتی از این مانگا داشته باشن
کسی میدونه انحصاریه یا نه؟؟
متنو نخوندی؟؟؟!! :-X
امیدوارم حداقل بهینه سازیش مثل سکیرو باشه
و اون مکانیک هابی که وام گرفته شده دیفلکت کردن جزوش نباشه اعصابش رو ندارم:-D
به نظر شما لپتاپم که سکیرو رو حالت low و بین ۳۰ تا ۴۰ فریم اجرا میکنه…اینو هم در حد ۳۰ فریم اجرا میکنه البته در حالت low?؟
هنوز معلوم نیست هیچی از بازی
ولی اگه طبق این لیک باشه احتمالا بله
چقدر زیر این پست شیرین زبون داریم یه نگا بندازین
هایپم چسبیده ب سقف
می تو
با شنیدن هر شایعه و خبر جدیدی صبر کردن برای تجربه ی این اثر سخت تر میشه. امیدوارم تا پایان امسال این بازی عرضه بشه
خیلی دوست دارم یک روز از خواب بیدار بشم و بیام توی گیمفا و یک پست ببینم که نوشته اولین تریلر از گیم پلی بازی الدن رینگ منتشر شد یا اینکه تریلر جدیدی از بازی الدن رینگ منتشر شد
اینکه الدن رینگ منتشر شد چطوره؟؟؟؟
در این حالت ممکنه به خواب ابدی فرو بره 😀