در سال ۲۰۲۰ حساب ۹۰ هزار بازیباز متخلف Rainbow Six Siege مسدود شده است
به تازگی شرکت فرانسوی یوبیسافت (Ubisoft) در خبری رسمی اعلام کرد که در طی اقدامات شدید خود در مقابله با بازیبازان متقلب، تنها در طول سال گذشته بیش از ۹۰ هزار حساب کاربری مربوط به بازیبازان متخلف را در عنوان Rainbow Six Siege مسدود کرده است.
این اطلاعات در جریان یک مصاحبهی مشترک از شرکت یوبیسافت و شرکت همکار وی در تامین امنیت بازیهای ویدئویی یعنی BattlEye منتشر شده است. با این حال به نظر میرسد این دو شرکت برای مقابلهی بیشتر با متقلبان و پاکسازی هر چه بیشتر بازی Rainbow Six Siege قصد دارند مقررات سختگیرانهتری را اعمال کنند که در اثر آن میتوانیم شاهد مسدودسازی حسابهای کاربری بیشتر، بهبود شیوههای آشکارسازی و گزارش تقلب در بازیها و مجازاتهای بسیار سنگین برای افراد متقلب در بازی Rainbow Six Siege باشیم.
در همین راستا شرکت یوبیسافت نموداری جالب از چگونگی مقابله با متقلبان بازی Rainbow Six Siege را منتشر کرد و توضیح داد که با همکاری شرکت امنیتی BattlEye و سرویس ضد تقلب آنها، از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۹۱ هزار و ۱۱۲ حساب کاربری مربوط به بازیبازان متخلف، متقلب و هکر مسدود شده و در آینده قرار است این اقدامات با شدت بسیار بیشتری دنبال شوند. لازم به ذکر است که اوج این محرومیتها در ماه آوریل سال گذشتهی میلادی با تعداد حساب کاربری مسدود شدهی ۱۲ هزار نفری بوده و به نوعی رکورد میزان کشف و شناسایی متقلبان در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.
در ماه آگست سال ۲۰۲۰ میلادی، یوبیسافت نوع جدیدی از سیستم مجازات متقلبین بر اساس تجزیه و تحلیل دادههای ناشی از عملکرد بازیبازان را ابداع کرد. این ابداع که با همکاری شرکت امنیتی BattlEye بود، نتیجهی شگفتانگیزی داشت و شرکت یوبیسافت اعلام کرد که با استفاده از این سیستم جدید میزان شناسایی و مسدودسازی بازیبازان متقلب نسبت به دورهی مشابه سال گذشته حدود ۵۲ درصد افزایش یافته است.
همچنین شرکت یوبیسات در ادامهی توضیحات خود اظهار داشت که در آینده نه تنها به فکر محدودسازی و شناسایی هر چه بیشتر بازیبازان متقلب خواهد بود بلکه به توسعهدهندگان خود در استودیوهای مختلف کمک خواهد کرد که تدابیر سختگیرانهای را اتخاذ کنند و راههای هک و تقلب را تا حد امکان مسدود نگه دارند. با این حال شرکت یوبیسافت در مورد چگونگی این فرآیندها توضیحی ارائه نداد؛ چرا که شیوهی این موارد امنیتی نباید به صورت عمومی فاش شوند. با این حال به نظر میرسد این شرکت بزرگ قصد دارد تا راه را هم برای سازندگان تقلبها و هم برای اعمال کنندگان آن مسدود سازد.
شرکت یوبیسافت در این باره افزود:
ما از هر طریقی به تقویت امنیت بازیهای خود و ایجاد مانعهای مختلف در مقابل متقلبان بپردازیم، سازندگان تقلب و هکرها از طریق دیگری وارد میشوند. با این حال، این موضوع نمیتواند ارادهی ما در برخورد قاطع و خستگیناپذیر با این افراد اختلالی ایجاد نماید. ما قصد داریم با این افراد فرصتطلب و کلاهبردار مقابله کنیم و برای کاربران خود فضایی امن و سالم جهت رقابت فراهم آوریم.
عنوان تیراندازی و تاکتیکال Rainbow Six Siege هماکنون بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقهمندان قرار دارد. طبق اطلاعیهی شرکت یوبیسافت، نسخهی نسل نهمی این بازی از رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کرده و حتی میتواند از رزولوشن ۴K پویا به همراه نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیهای نیز برخوردار باشد. همچنین نسخهی کنسول پلیاستیشن ۵ بازی Rainbow Six Siege از ویژگیهای منحصر به فرد کنترلر DualSense به مانند تریگرهای تطبیقپذیر و بازخورد لمسی بهره میبرد تا برای طرفداران مجموعه یک تجربهی عمیق و لذتبخش از گیمپلی تیراندازی را به ارمغان آورد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
فک کنم تنها بازیه که هر سیزن آپدیت میده گلیچ و چیت باگ جدید میاد براش
یعنی واقعا خجالت نمیکشند چیت میزنن ؟؟؟ واقعا شرما آوره چیت زدن حالا فرق نمیکنه چه بازی انلاینی باشه و فقط با این کار اعتبار خودتو بین گیمر ها کم میکنی
این چیزی نیس یه سری با چند نفر دعوامون شد جمع شدیم رفتیم کاستوم بعد سرورا اون موقع خراب بود پینگا نوسان شدیدی داشتن وسط کاستوم چند بار نوسان میگرفت بعد اونا فک میکردم ما چیت زدیم یهو دیدم یارو با کلش شیلد جلوشه داره تیر میزنم رفتم بهشون گفتم چرا گلیچ میزنین دیگه میگفت چیت نزن تا منم گلیچ نزنم من گفتم خب اگه ما چیت میزنیم چرا وقتایی که اتکیم پینگا میره بالا میگفت چون بلد نیستی جلوی چیتتو بگیری 😀
هیچ گیمی بهاندازهی این منو ناامید نکرد و از چشمم نیوفتاد، آپدیتای مسخره و اپراتورای فضایی به علاوهی اسکینای مسخره و فورتنایتطور و نابود کردن مپای قدیمی که پلیرا دوستشون داشتن واقعا کار مسخرهایه
اره خدایی بد گند زدن توش برا مثال میومدی ده دلار میدادی که پتل پس سی روزه بگیری بعد میدی سیزن بعد پتل پیش صد روزه :laugh:
اپراتور جدیده ی این سیزن خیلی فضایی بود یا اون دستگاهی که برا اتکرا آوردن کلا بالانس بازی رو بهم زد
واقعا به نظر منم نباید اینکارو میکردن. اولاش بازی تماماً تاکتیکال بود ولی الان خیلی تخیلشو زیاد کردن و به هیچ عنوان نباید اپراتورها و مپ های قدیمیو خراب میکردن مخصوصا مپ house چقدر فوق العاده و دوست داشتنی بود حیف. اما هنوزم بازیه خیلی خوبیه
بازیش خوب بود ولی اپراتورای جدیدش مسخرش کردن