جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا

جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است

مهدى قانع‌پسند
۱۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا

آقای جیسون شرایر (Jason Schreier)، از ژورنالیست (Journalist) های مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی به تازگی اطلاعاتی را در رابطه با اتفاقات پیش از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشته‌اند که خبر از نابسامانی‌های مدیریتی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) می‌دهد.

اگرچه بازی Cyberpunk 2077 در زمان انتشار موفق به دریافت بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدین بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی شد، اما طولی نکشید که موج عظیمی از نارضایتی‌ها به دلیل مشکلات فنی و باگ‌های فراوان نسخه‌های کنسولی این اثر به سوی شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت رد سرازیر شد و شوک عظیمی را در پی خود برای طرفداران پیش از عرضه‌ی این عنوان به همراه داشت. با این وجود مدتی قبل استودیوی سی‌دی پراجکت رد با انتشار یک پست از برنامه‌های آینده‌ی خود برای بازی Cyberpunk 2077 رونمایی و اعلام کرد که به زودی این اثر را به یک عنوان قابل بازی با حداقل مشکلات بر روی کنسول‌های نسل هشتمی تبدیل خواهد کرد.

cyberpunk

حال به تازگی آقای جیسون شرایر اعلام کرده‌اند که توانسته‌اند با تعدادی از توسعه‌دهندگان استودیوی سی‌دی پراجکت رد مصاحبه‌ای داشته باشند و اطلاعات زیادی را از وضعیت توسعه‌ی پیش از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 به دست آورند که شما در ادامه می‌توانید قسمت‌هایی از آن را مشاهده کنید.

بر اساس این گزارشات اگرچه ما برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ شاهد رونمایی از عنوان بازی Cyberpunk 2077 بوده‌ایم و یک سال پس از آن نیز اولین تریلر سینماتیک این اثر در معرض نمایش عموم گذاشته شد، با این وجود فرآیند اصلی توسعه‌ی بازی تازه از اواخر سال ۲۰۱۶ و پس از انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3 آغاز شده بوده است. این موضوع همچنین در حالیست که اعضای استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد بخش قابل‌توجهی از زمان خود را صرف آماده‌سازی نمایش E3 2018 بازی کرده بوده‌اند، توسعه‌ی انیمیشن‌ها، شخصیت‌ها و موارد گوناگونی که هیچگاه از آن‌ها در اثر نهایی استفاده نشد.

همچنین در ادامه آمده است که پس از رونمایی از تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 در رویداد E3 2019 برای عرضه در سال ۲۰۲۰ بسیاری از اعضای استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد از اعلام این تاریخ برای زمان تکمیل بازی و رسیدن آن به مرحله‌ی انتشار بهت زده بودند؛ گفته می‌شود این تاریخ به قدری عجیب بوده است که یکی از افراد مصاحبه کننده با آقای جیسون شرایر گمان می‌کرده با یک شوخی از سوی مدیران این شرکت روبه‌رو شده است. بر اساس صحبت‌های توسعه‌دهندگان، این افراد پیش از اولین رونمایی از تاریخ انتشار اثر انتظار داشتند فرآیند توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 تا سال ۲۰۲۲ به طول بیانجامد.

همچنین گفته می‌شود که مدیران استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد برای رساندن بازی به تاریخ انتشار اعلام شده برای بازی Cyberpunk 2077 کارمندان بسیار زیادی را از سراسر جهان استخدام کرده‌اند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در پیش‌برد فرآیند توسعه‌ی بازی به علت تفاوت‌های زبانی و فرهنگی کارمندان شده است.

cyberpunk

با تمامی این صحبت‌ها و به هر علت و معلولی که بوده است، بازی Cyberpunk 2077 در نهایت با وضعیت کنونی در دسترس بازی‌بازان سراسر جهان قرار گرفته است؛ تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که استودیوی سی‌دی پراجکت رد بتواند با پشتیبانی پر قدرت خود از این اثر در سال‌های آینده، همانند دوران پیش از عرضه‌ی عنوان Cyberpunk 2077 باری دیگر بر سر زبان‌ها قرار بگیرد.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای خرید و تجربه کردن از طریق پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نهمی شرکت سونی (بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر و به صورت موقت از فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن حذف شده است) و مایکروسافت و همین‌طور سرویس گوگل استیدیا در دسترس است. همچنین به‌روزرسانی مخصوص کنسول‌های نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 بر اساس آخرین گزارش توسعه‌دهندگان در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا
جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • وقتی گفتم استودیو سی دی پراجکت بعد از موفقیت مالی ویچر یه شبه تبدیل شد به یه استودیو بزرگ و همین یه شبه تبدیل شدنش بهش آسیب زد یکی از دوستان بهم گفت «توهمی»
    این اتفاقاتی که تو این پست ذکر شده مصداق بارز یه استودیو هست که یه شبه تبدیل به یه استودیو بزرگ شده
    این سی دی پراجکت همون سی دی پراجکتی نیست که تو اولین حضورش توی E3 فقط یه غرفه با دو تا مانیتور داشت و با سکوت می رفت جلو
    امیدوارم درس گرفته باشه و برگرده.

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    اصلا بگن کلاه بردرای ‌کردن با این حال
    CD projekt RED :heart: :heart: :heart:

  • Ryan Bones گفت:

    cd projekt بزرگتر از این حرفاست که تو بیای تخریبش کنی :no:

  • کاشکی این اقای جیسون شرایر جزئیات بیشتری مطرح میکرد

    من گیم پلی e3 2018 رو دیدم ، تقاوت های زیادی با بازی کنونی داره اما واقعا به طور کلی همونه ، تفاوت هاش مثلا این بود که کات سین ها سوم شخص بودن و گرافیک بازی بیشتر بود (لااقل از گرافیکی که توی کامپیوتر من اجرا میشه بهتر بود 😐 ) یا برخی قابلیت های گیمپلی حذف شده بود (که بعدا با ارتقای بدن v دوباره برمیگرده)
    بنظر میرسه این ادعاها بیشتر جنبه رسانه ای دارن تا جنبه حقوقی و اعتراضی

  • farshadx گفت:

    این چه تیتری که زدین؟!
    “”نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است””
    تو متن خبر هم نیستش

  • WamirhosseinM گفت:

    هایپ بیش از حدی که برای این بازی شکل گرفته بود خیلی براشون دردسر شد

  • NEON گفت:

    هر چقدر کارمندای این شرکت عالی کار می‌کنند مسئول های این شرکت برا تلافی گند میزنن به تلاش این کارمندا واقعا شرم اوره خود کارمندا گفتن وقتی تاریخ انتشار رو دیدند تعجب کردند واقعا شرم اوره اعتبار از بازی ویچر بگیری در سایبرگامک خراب کنی وقتی e 2019 شروع شد نمایش این بازی باعث شد تمام اخبار های گیمینگ درباره اش صحبت کنند الان هم بعید میدونم حالا حالا ها درست شه اما امیدوارم سی دی درس گرفته باشه

  • اگه تریلر های ۲۰۲۰ رو با ۲۰۱۸ مقایسه کنیم تغییر بازی خیلی بوده حداقل تو بخش گرافیک جیسون دروغگوی بزرگیه نمیشه به حرف هاش اعتماد کرد

  • MrHill93 گفت:

    مدیریت مزخرفش گند تاریخی زدن
    که حالا حالا ها نمیتونن جمعش کنن
    ن با اپدیت ن با رفع مشکلات بازی ن با دی ال‌ سی رایگان
    با این خبری ک درز کرده به نظرم کارشون تمومه
    قانون هم ول کنشون نیس به دلیل دروغ گویی های متعدد حتی تریلری ک نشون دادن تو E3 هم دروغ بود
    واقعا نمیدونم چی بگم
    دیگه هم دفاع نمیکنم ازشون
    هر بلایی هم سرشون بیاد حقشونه

    • خبر رو بخونید
      این اتفاق عادیه
      دوسال پیش بوده
      طبیعتا ایده هاشون رو وارد اون گیم پلی خام کردن تا قابل پخش باشه
      جای دفاع نداره سیدی ولی حداقل خبرو بخونید

      • MrHill93 گفت:

        قبل از گیمفا پست کامل مطلب حرفای جیسون شرایر و یکی از دوستام تو تلگرام برام فرستاد و خوندم نویسنده کل پست و نذاشته تا بفهمی چکارا نکردن
        من ی خورده دیگه شو همینجا اضافه میکنم
        شرایر گفته ک اون تریلری ک تو e3 2018 نشون دادن فیک بوده و کسی برای ساختش وقت نذاشته بازی اینقد مشکلات داشته ک سازنده ها بیشتر وقتشون و گذاشتن رو ساخت بازی تا ساخت تریلر بازی از سال ۲۰۱۶ و بعد از تموم شدن کارهای دی ال سی بلاد اند واین ویچر شروع شده ینی ی چیزی در حدود ۴ سال برای بازی ایی به این عظمت وقت گذاشتن بازی هم اول قرار بوده همون آپریل منتشر بشه و مدیریت سی دی راضی به تاخیر زدن نبوده منتهی وضع بازی خیلی بد شده دیگه مجبور شدن تاخیر بزنن تاخیر زدن بازی مصادف شد با انتشار کرونا و همه سازنده ها تو خونه هاشون بازی و رو پی سی های خودشون توسعه میدادن و عملا هیچ کدوم از کیت های توسعه کنسول های نسل ۸ و ۹ در دسترسشون نبوده و نمیدونستن دارن چیکار میکنن
        ینی عملا با وضعیت کرونا بازی باید تا سال ۲۰۲۲ تاخیر میخورد ک نزدن فقط برای پول بعدش هم هی بازی بزرگتر شده کارمند کم اوردن و همونطور ک اینجا هم درج شده مجبور شدن کارمند های جدید از اروپا و آمریکا استخدام کنن و مجبور کردن همه رو انگلیسی صحبت کنن ک ب مذاق کارمند های لهستانی خوش نیمده اخر سر هم همه کارمندا برا اینکه تعدادشون نسبت به هم سبک های خودشون ینی شرکت راکستار کمتره و قراره ی بازی در وصعت جی تی ای بسازن شاکی و ناراضی بودن چون وضعیت کرانچشون اصف بار بوده ک فقط بازی و برسونن به ۱۰ دسامبر تو همون خبر کاملی ام ک خوندم شرایر گفته بود AI پلیس های بازی تو همون ۲۱ روزی ک بعد از گلد شدن بازی تاخیر زدن نوشته شده به خاطر همینه اینقد مزخرفه خلاصه این چیزایی ک گفتم بازم نصفه نیمه بود ولی مهم تریناش همین بود در کل مدیریتشون گند تاریخی زدن ک دیگه واقعا جای دفاع کردن نمیمونه

    • صب کن حاجی
      اینقد تند نرو
      این اقای شرایر فقط این ادعا رو مطرح کرده و هنوز قبول نشده
      ادعا کردن کار راحتیه ولی اثبات اون ….

      • MrHill93 گفت:

        ببین قبل اینکه اتیشت تند باشه تعصب کورت کنه
        بگم ک قبل این خبر و اون ویدیوی مزخرفی ک دو سه روز پیش‌ کو فاندر کله پوکشون منتشر کرد و به کنسول پلیرا عملا توهین کرد داشتم از سایبر دفاع میکردم ب خاطر اینکه بازی و ۱۵۰ ساعت پلی دادم
        ولی بعد اون ویدیو و این خبر امروز شرایر تمومه دیگه دلیلی نمیبینم طرفداری و دفاع کنم
        بازی داغونه ک نهایت با اپدیت رفع بشه
        ولی اون اعتمادی ک از دست دادن و دروغایی ک تحویل دادن تو تاریخ صنعت گیم ثبت شد و دیگه پاک نمیشه
        شرایر هم اونقد ادم با منطقی هست ک نخاد اتیش بریزه رو شرایط حتما همه اینچزا هست ک مطرح کرده
        کلی سایت خبریه گیم هم منتشر کردن این حرفا رو
        پس ینی واقعیه
        تعصب و باس بزاری کنار
        مدیراشون گند زدن

  • یادش بخیر…چند ماه پیش من اینجا حرف های جیسون شرایر مثل کرانچ شدید یا بازی حداقل ۵ ماه دیگه کار داره و ناقص هست و کلی هم دانگرید شده رو میگفتم،کسی جدی نمیگرفت ولی آخرش معلوم شد همش واقعیت داشته
    یا اینکه سی دی پراجکت یکبار نسخه گلد شده بازیش رو واسه انتشار فرستاده ولی به حدی وضعش بد بوده که سونی و مایکروسافت اجازه انتشار بازی ندادن…
    جیسون شرایر ثابت کرده کاملا بی طرف هست،این حرفش هم کاملا حقیقت داره،کافیه برید تریلر های اولیه ویچر ۳ رو ببینید و با بازی اصلی مقایسه کنید…اون هم دانگرید وحشتناکی داشت و کاملا دروغ بود
    البته جا داره یادی کنم از صحبت هایی که جیسون شرایر با بازیساز ها داشته که گفته بودن سخت افزار PS5 بخاطر کاستوم بودنش برتری شدیدی نسبت به series x داره
    قضیه دو کیت هم کلا کنسل شدش،نسخه نسل نهمی Destiny 2 یکی از بازی هایی بود که با کیت اختصاصی series x ساخته شده بود(از نقل قول تام واررن)ولی باز هم نسخه PS5 برتری داشت

    • Eternal Man گفت:

      در Destiny 2 هر دو کاملا برابر بودن مثه خیلی از عناوین دیگه که تا حالا اومدن ، کاستوم و اینجور چیزا چرت محضه ، قضیه اینه که کار کردن با کیت توسعه پی اس ۵ راحت تر هست و دومی که خیلی از اولی مهم تره API پی اس ۵ هست که دسترسی به سخت افزار براش راحت تر از DX12 Ultimate هست و به نوعی رابطی هست که راحت تر میشه باهاش به منابع سخت افزاری دسترسی داشت ، صحبت های کسی رو باور کن که خودش حداقل یه خط کد نوشته باشه، نه یه خبر چین

    • اهان !
      پس چون شرایر از ps5 دفاع کرده شده ادم خوبه
      اوکی
      از شما ps fan ها جز این انتظار نداشتم

      (درمورد اقای شرایر خیلی میشه بحث کرد و ممکنه این ادعاهای عجیبش هدفی معروف شدن و جذب مخاطب نداشته باشه ! اعضای cdpr نمیخواسنتن برای ویچر ۳ گندی که تو ویچر ۲ زدن رو تکرار کنن ، بهینه سازی افتضاح ! و downgrading بازی هدفی جز بهینه سازی نداشته و همچنین امیدوارم اقای شرایر ویچر ۳ رو روی ps4 تجربه نکرده باشه چون گرافیکش از زمین تا آسمون با نسخه pc متفاوته !)

      • پس شرایر اون آدمی که فک میکردم نیست
        اوکی
        ولی این ادعاهایی که میکنه حای بحث داره توی تریلر ویچر در e3 2014 واقعا گرافیک بازی تغییر زیادی نکرده بود ، نهایتا چند تا افکت بیشتر داشت ! وگرنه خود بازی اصلی هم از نظر گرافیک کم نزاشته بود
        درمورد e3 2018 هم ‌نمیدونم اقای شرایر با چه دلیلی میگه که اون همه محتوا تقلبی بوده ! واقعا عجیبه برام ! تو پیامی هم که جناب سهیل فرستاده بود بیشتر درمورد مسائل درون سازمانی cdpr حرف زده (که حرفاش هم درسته) نه در مورد اینکه چجوری میشه همجون تریلری فیک باشه !

  • Ozhan گفت:

    الان که اسمش اومد خواستم بگم ایشون بهترین ژورنالیست صنعت گیمه که بدون هیچ ترسی هر استدیو یا کمپانی رو که بخواد نقد میکنه و هیچ حراسی هم از پیامدش نداره
    تا وقتی هم که مطمعن نشه اون خبرو منتشر نمیکنه
    واقعا که دنیا بیشتر احتیاج داره به امثال این اقا
    طرف هیچ شرکتی هم نیست و واس همین میتونه ازادانه کاری کنه که کسی پاشو از گلیمش درازتر نکنه
    کلا کوتاکو رو همین شرایر اینقد معروف کرد

  • Ozhan گفت:

    در مورد پست هم بگم که تقلبی نبوده تریلر
    تمام بازی ها واس نشون دادن تریلر هایی که مخصوصا بر پایه گیم پلی ان یه چیزی میسازن به اسم ورتیکال اسلایس که یه تیکه خوب بازی رو برمیدارن صداگذاری میکنن باگاشو میگیرن انیمیت میکنن کاراکترا رو و هزارتا چیز دیگ تا بتونن یه تریلر گیم پلی دربیارن
    این بازی هم همین بوده و دراصل منظور متن خبر اینه که بازی خیلی زود ریلیز شده جوری که هنوز حالا حالاها کار داشته یه سال دیگه!

  • حرف خاصی برای گفتن ندارم :shutmouth:

  • اگه به جای سال ۲۰۱۲ سال ۲۰۱۹بازی رو معرفی میکردین هیشکی هیچی نمیگفت هر شب میان نایت سیتی وایر خب همه فکر میکنن بازی امادست نمونه دیگه واچ داگز ۱ والا اون دموی که سال ۲۰۱۲نشون دادن ریترسینگ داشت ؟ سال ۲۰۱۲ هنوز ریترسینگ اختراع نشده بود :laugh:

  • DK گفت:

    از همون اول قرار بود بازی نسل نهمی باشه 🙁

  • . گفت:

    تو E3 2018 که نیومدن قابلیت ها و ویژگی های بازی رو نشون بدن فقط چند تا ویژگی نشون دادن که از اونا فقط یکیش حذف شد حالا همیچن اومده گفته رو ساخت نمایش E3 تمرکز کرده بودن گرافیک رو هم نگاه کنی پیشرفت کرده و نمایشش چیز خاصی نبود فقط وعده زیاد دادن

  • Metallove گفت:

    ” اگرچه بازی Cyberpunk 2077 در زمان انتشار موفق به دریافت بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدین بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی شد ”
    واقعا روی pc هم همچین آش دهن سوزی نبود این بازی با اون حجم از مشکلات از هوش مصنوعی گرفته تا کلی باگ, واقعا دیگه نمیشه حتی به منتقدا هم اعتماد کرد, هیچ مغز سالمی نمیتونه بازخورد مثبت نسبت به این بازی ( حداقل در زمان انتشار ) داشته باشه

    • لطفا وقتی بازی نکردی لطفا راجب بازی نظر نده.
      عزیزان من توی پست هایلایت cyberpunk یه نقد کامل از بازی گذاشتم.
      هم ویژگی های مثبت و هم ویژگی های منفی بازی رو به طور کامل شرح دادم.
      اگر کسی نخونده پیشنهاد میکنم بره بخونه شاید بدردش بخوره.
      سیستم اجراییم رو هم همونجا ذکر کردم.

    • منتقد هایی که بازخورد مثبت داشتند هیچی حالیشون نمیشده فقط شما میفهمی
      اوکی باشه

      • joel گفت:

        داداش یک حقیقت اون منتقدی که با دیدن اون همه مشکل و نقص باز هم به بازی نمره کامل داده.
        در اینکه اگه بازی کامل و بدون مشکل عرضه میشد و عالی میشد شکی نیست ولی انصافا نمره این سایبر باگ ۱۰ از ۱۰ نبوده و نیست ?:-)

        • برادر
          منظورت از اون همه مشکل باگه ؟
          همینجا تو گیمفا ۲۰۰ نفر میگفتن《 لعنت بر ign چون باگ هارو جزو نقاط ضعف محسوب کرده
          مگه ign نمدونه که باگ های بازی رفع میشن ؟ وای وای وای》
          کسانی که ۱۰ از ۱۰ به بازی دادن میگفتن که بازی یه نقش افرینی کامله ، با اینکه کلی مشکل داره اما بازم تو قسمت های مهم عالی کار کرده
          من باهاشون خیلی موافقم نیستم
          قطعا سایبر به ویچر ۳ نرسید ولی با باگهاش حساب کنی خداوکیلی ۸ حقشه
          سایبرپانک ۲۰۷۷ یه شاهکار نیست ولی یه تجربه فوق العادس

          • باگ!!نمیدونم چیزایی که حداقل من دیدم دیگه مرز های باگ رو کیلومتر ها جابه جا کرده بودن….
            باز الان اونجور که من شنیدم دارن مشکلات فنی رو رفع میکنن روی پی سی تا ببینیم حداکثر تا سال آینده چه میکنه آخرین و آخرین شانس سی دی پراجکت همینه هرروز یه خبر بد در مورد سی دی پراجکت پخش میشه

    • مشکل بهینه سازی بازی برای high spec gamer ها بوده
      سیستم حداقلی بازی rx 470 بوده ، من با ۴۸۰ روی ۱۰۸۰ تنظیمات high+medium حدود ۳۰ تا ۴۰ فریم میگیرم
      بازی با ۴۷۰ روی low حتما ۳۰ فریم میده
      شما هم مطالبی که تو یوتیوب و تلگر.ام میبینی رو اول یه تحقیق درموردش بکن بعد بیا اینجا بنویس

      • Metallove گفت:

        دوست عزیز من روی ۳۰۸۰ با ۳۲ گیگ رم و ۱۰۹۰۰k بازی کردم روی ۴k حدود ۴۰ فریم میداد که مسخرست این بازی توی بهینه سازی نابوده نابود, این بازی سر تا پا باگ داره, اگه اون مرض ” بازی رو که شروع کردی باید تموم کنی ” رو نداشتم همون ثانیه اول بازی رو نابود میکردم از روی سیستم. هرچند به محض تموم کردنش حتی صبر نکردم exit بیاد فقط alt f4 زدم از استیم بازیو رو به کلی پاک کردم, و حقیقتا هم مهم نیست قراره ” آپدیت ” واسه این بازی بیاد چون روی پر باگ ترین حالت ممکن بازی رو تموم کردم و بیکار هم نیستم ۲۰ سال بشینم که قراره آپدیت بیاد بعدش شروع کنم بازی کردن.

        • با کدوم پچ بازی کردی ؟
          بخودت زحمت دادی تنظیمات رو یه دستکاری بکنی ؟ dlss رو روشن کردی ؟ یه سر تو نت زدی ببینی چطوری مشکلتو حل کنی ؟
          میدونستی dlss با گزینه cascaded shadow resoulstion باگ داره و ممکنه بازی دچار افت فریم بشه ؟ اگه csr رو می اوردی روی medium شاید مشکلت حل میشد
          تازه میتونستی rt lighting رو خاموش کنی چون پرفورمنس ایمپکتش زیاده و تاثیر انچنانی هم رو کیفیت نداره
          بازی بهینه نیست ولی خداوکیلی فاجعه هم نیست

          • Metallove گفت:

            dlss بهترین حالتش روی بالانس هست بقیه رو دستکاری کنی بیشتر فاتحه فریم رو میخونه, بعد هم این فریمی که من گرفتم روی حالت ۴k بوده که دقیقا چندتا ویدئو توی یوتیوب هم که دیدم همین حدود بود طرف با ۳۰۹۰ داشت حدود ۵۰ میگرفت پس ۴۰ فریم من با ۳۰۸۰ منطقی هست و تنظیمات هم درست بوده. در مورد پچ هم من روز اول زدم پری لود تموم که شد یه ۸ گیگ اپدیت اومده بود چند روز بعدم فکر کنم یه ۲ گیگ تا قبل از آپدیت بعدی هم بازی رو تموم کردم, بعدشم شما داری از چی دفاع میکنی اصلا فکر کن من رزولوشنو بزارم روی ۱۰۸۰ و ۱۰۰ فریم بگیرم هوش مصنوعی بازی رو میخوای با چی حل کنی؟ اینکه وسط مرحله همه چی گیر کنه مجبور بشی دوباره از سیو قبلی بیاری رو میخوای چیکار کنی؟ دوست عزیز نمیفهمم چرا داری از این بازی دفاع میکنی!! روز اولی که اومد روی استیم همون لحظه خودم پیش خریدش کردم میتونم بگم از همه هم هایپ تر بودم ولی وقتی روز اول بازی با اون افتضاح برخورد کردم بشدت حالم گرفته شد و فقط تصمیم گرفتم تمومش کنم همین.

            • چرا قیمه رو میریزی رو ماستا ؟
              الان داشتیم درمورد بهینه سازی حرف میزدیم نه هوش مصنوعی و …..
              واقعا جای خنده داره که ۳۰۸۰ داشته باشه و سرت بی کلا بمونه
              همین الان گیمر هایی هستن که از من و تو علاقشون به گیم بیشتره ولی بخاطر وضع مالی سیستم ندارن و ارزوشون یه ۱۰۵۰ti عه ! آرزوشونه یه gtx عه حالا هرچی که باشه
              اونوقت شما اومدی rt رو گزاشتی اولترا و ناله میکنی که چرا ۴۰ فریم میده ؟ اینقد سخته دوتا گزینه گرافیکی رو بیاری پایین ؟
              من تو عمرم رزولوشن ۴k که هیچی ، ۱۴۴۰ هم ندیدم ، فریم ریت بالای ۶۰ ندیدم ، تو عمرم rtx از نزدیک ندیدم ، اونوقت میای به من میگی بازی چرته چون رو اولترا ۴k داری ۴۰ فریم‌ میگیری ؟ خودت جای من بودی چه حالی داشتی ؟
              میدونم برای سیستمت خرج کردی و انتظار راندمان بالا داری ، ولی هیچ وقت یادت نداره افرادی هستن که حسرت سیستمی با ۱صدم قدرت سیستم تورو دارن

              • Metallove گفت:

                والا حرف من توی این چندتا کامنت که گذاشتم در مورد هوش مصنوعی و کلی باگ و بهینه سازی بد بوده حالا شما فقط قسمت بهینه سازی رو دیدی مشکل من نیست، بهتره دوباره از اول بخونی متوجه بشی منظور منو.

                • من جواب شمارو توی انتقادت به بهینه سازی دادم
                  واسه هوش مصنوعی و باگ و …. بحث زیادیه
                  منم نمیتونم بیام از هوش مصنوعی سینوسی بازی دفاع کنم

        • ببین من به هیچ وجه نمیتونم حرفتو باور کنم.
          سیستم من ۳۰۷۰ بود و البته ۱۴۴۰ بازی کردم.
          ولی تجربم کاملا متفاوت بود.
          البته من با پچ ۱.۰۵ بازیو شروع کردم اصلا قبلش بازیو نداشتم

          • Metallove گفت:

            کدوم قسمتو نمیتونی باور کنی دوست عزیز؟ تجربه ی کاملا متفاوتت شامل درست شدن هوش مصنوعی و چیزای دیگه هم میشه؟
            شما خودتم داری میگی با فلان پچ شروع کردی من بالاتر نوشتم روز اول لانچ نشستم این ” ابر شاهکار ” رو بازی کردم. البته قبل از اینکه سوژه دستت بدم بگم که قرار نیست تجربه ی من از این بازی روز اول لانچ با یک نفره دیگه ۲ ماه بعد از لانچ توی موارد تکنیکی فرقی کنه که بخواید از زیرش در برید.

      • اگه فک میکنید دارم دروغ میگم خودتون بنچمارک های بازی تو یوتیوب رو ببینید

    • 1726eyxjenxjr گفت:

      نه واقعا ،، اوایل اکت ۲ اینقد وضعیت بد شد دیگه کلا زدم حذف کردم تا یه سال دیگه
      سی‌دی خیلی بعیده بتونه دوباره پاشه (بدون کمک)
      اگرم میگید که تا الان ۱۵ میلیون نسخه فروخته حدود ۱ میلیارد دلار میشه
      ولی ۵۰ درصد ارزش شرکت …..
      امیدوارم بتونن بلند شن و دیگه از این غلطا نکنن

  • . گفت:

    اما اگه بازی کات سین سوم شخص می‌داشت خیلی خوب میشد

  • sorena گفت:

    بعد از گند زدن بازی گفتم که بازی نهایتا سه سال در دست ساخت بوده ولی یه عده شروع کردن به های و هوی راه انداختن…

  • هعی
    این استودیو دیه خیلی داره رو مخ میشه
    قبل از عرضه سایبرپانک ۲۰۷۷: cdpr منصف ترین وبهترین استودیو بازی سازی هست و اون رو با راکستار همجوار میکردند!!!!!
    بعد عرضه: دزد ترین استودیو ،کلاه بردار ترین استودیو ،اصلا مرگ بر CDPR :rotfl:

    توی نت شایعه شده که مایکروسافت داره CDPR رو میخره :-/
    سهامش ۵۰% سقوط داشته!!!!!!!!!

  • DarkDevil گفت:

    دیگه هیچی برام مهم فقط میخوام استودیویی که تو قلبم جا از این مهلکه سربلند بیرون بیاد

  • . گفت:

    ولی بازی قشنگ یک سال دیگه کار داشت

  • Kena گفت:

    وقتی یک شبه با یک بازی به همچین محبوبیتی برسی میشه این!
    ولی وقتی چند ساله و با چندین بازی به محبوبیت برسی میشی ناتی داگ و راکستار و کپکام

  • joel گفت:

    خشت اول چون نهد معمار کج — تا ثریا می رود دیوار کج!!
    :no:

جیسون شرایر: نمایش رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 تقلبی بوده است - گیمفا