The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا

The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد

امیر محمد جیریایی
۱۰:۴۹ ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا

مجله ی محبوب فامیتسو به تازگی در جدیدترین شماره ی خود که در این هفته منشر شد به سراغ یکی از بازی های تازه رونمای شده با نام The Evil Within که توسط شینجی میکامی در حال ساخت است رفته و اطلاعات جالبی را از داستان ، گیم پلی و شخصیت اصلی بازی را منتشر کرده است. این بازی در زاپن با نام  PsychoBreak شناخته می شود.

شما می توانید این مقاله را که ترجمه شده از مجله ی Famitsu می باشد را در زیر مشاهده فرمایید :

شینجی میکامی خالق اصلی Resident Evil این بار باز هم به سبک survival-horror بازگشته است. او این خبر و اولین اطلاعات از پروژه ی بزرگ خود The Evil Within را هفته ی گذشته و در استدیوی جدید خود با نام Tango Gameworks که متعلق به شرکت Bethesda می باشد و در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد تایید کرد.

میکامی در مورد بازی به شماره ی این هفته ی مجله ی فایمتسو اعلام کرده است :

با این بازی هدف ما ساخت شکل خالصی از سبک survival horror می باشد. در گیم پلی بازی شما سبک survival-horror را به همراه تغییری در گذر زمان خواهید دید و من فکر می کنم که شما قبل از این که این عنوان را تجربه کنید فکر می کنید که بخش های اکشن بازی خیلی زیاد باشد و این همان چیزی است که در ما در حال تلاش برای اجتناب از آن هستیم. البته صادقانه بگویم که سخت است که بازی در سبک survival horror ساخت. باید بر روی جنبه های سرگرمی و همچنین سرگرم کننده بودن کشتن دشمنان تمرکز داشته باشیم و یا شما دوست دارید که قبل از این که دشمنتان را بکشید هدف شلیک خود را تنظیم کنید. سخت است که در تمامی این بخش ها توازن ایجاد کرد، اما با این بازی در درجه ی اول تلاش ما این است که بر روی جنبه های ترسناک تمرکز داشته باشیم.

The Evil Within در این هفته رونمایی شد و در ژاپن نیز با نام Psycho Break شناخته می شود. شخصیت اصلی بازی کارآگاهی با نام Sebastian Castellanos است که به همراه همکارانش با نام Joseph Oda و Julie “Kid” Kidman تماسی از یک بیمارستان روانی که در شهری که آن ها زندگی می کنند می باشد دریافت می کنند. آن ها به این بیمارستان روانی فرستاده می شوند ولی همه ی بیماران و کارکنان بیمارستان کشته شده اند و Sebastian حس عجیب و غریبی نیز دارد.

میکامی در مورد شخصیت اصلی بازی توضیح داده است :

بازی از جایی شروع می شود که Sebastian قهرمان بازی در تعقیب یک جنایتکار بی رحم می باشد ، با این حال او تماسی از یک بیمارستان روانی دریافت می کند که به طور تصادفی باعث رفتن وی به یک دنیای کابوس وار می شود. ما به این دلیل چنین اتفاقی را تصادفی ساخته ایم چرا که اگر شما می دانستید که از این دنیای وحشتناک سر در خواهید آورد و باید رمز و راز ها را کشف کنید در نهایت جلوی ترسناک بودن بازی گرفته می شد. من فکر می کنیم که به این شکل سرگرم کننده تر و البته ترسناک تر است. این کارآگاه به جای تعقیب آن جنایتکار حالا باید به این پی ببرد که چگونه باید زنده بماند.

میکامی در ادامه اعلام کرده است که قهرمان بازی یک کارآگاه پلیس است که به طور معمول از اسلحه نیز به خوبی استفاده خواهد کرد اما استفاده از اسلحه هدف اصلی The Evil Within نیست. وی در این مورد می گوید :

تله های زیادی در مناطقی که شما در آن جا می روید وجود دارد و شما می تواید از این تله ها برای شکست دشمنان استفاده کنید. البته شما از اسلحه نیز می توانید استفاده کنید . اما شما باید به پیدا کردن مهماتی که به تعداد محدودی در بازی است بپردازید و سلاح گرم تکیه گاه خوبی در میدان جنگ نیست. من می خواهیم بازیکنان برای زنده ماندن از تله ها و چیز های استراتژیکی دیگری برای زنده ماندن استفاده کنند.

میکامی برای اولین بار از The Evil Within را در آوریل ۲۰۱۲ با نام رمز Zwei رونمایی کرد وی در مورد نقش پر رنگ بودن داستان در این بازی اعلام کرده است :

  ساخت این بازی یک فرایند دشوار است اما واقعا لذت بخش می باشد.البته من خودم هم دوست دارم که هر روز با مشکلات برخورد کنم. من به سختی مشغول کار بر روی داستان بازی هستم من همیشه در بازی های قبلی خود وزن بیشتری را بر روی جنبه های داستان قرار می دهم و در هنگام کار بر روی داستان من می خواهم یک روش بسیار ساده را در هنگام ساخت یک سناریو نشان دهم.  شاید می خواهم که شخصیتی در بازی وجود داشته باشد که در داستان بازی درگیر شود اما در واقع او در داستان بازی تنها می باشد. ما قصد نداریم که گیم پلی را بالار از داستان قرار دهیم و ما در حال تلاش هستیم که بهترین نوع سرگرمی از سبک survival-horror را بسازیم.

در حال حاضر Bethesda تایید کرده است که این بازی در سال ۲۰۱۴ برای PC و کنسول های نسل بعدی و فعلی عرضه خواهد شد و به نظر می رسد که میکامی قصد ندارد صحبت بیشتر در این مورد کند و می گوید :

من متاستفم اما واقعا نمی توانم به کسی در مورد تاریخ انتشار بازی و این جور مسایل جواب بدهم. مردم از ما انتظار یک survival horror خالص را دارند و خوشحالم که آن ها منتظر چنین چیزی می باشند. ما در حال برنامه ریزی برای حمایت از کنسول های نسل بعدی می باشیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا
The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

The Evil Within : اطلاعاتی جدید از بازی توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد - گیمفا