هاوسمارک: Returnal یک پروژهی رویایی با ایدههای دیوانه کننده است
Returnal، اولین بازی AAA استودیوی فنلاندی هاوسمارک (Housemarque)، قرار است امسال راهی کنسول پلیاستیشن ۵ شود. این استودیو که به خاطر ساخت عناوین آرکید نظیر Resogun ،Alienation و Nex Machina شهرت پیدا کرد، حالا قصد دارد گیمپلی سریع خود را با کیفیت بصری بالا ترکیب کرده و اثری جدید را به بازیبازان ارائه دهد.
اگر به خاطر داشته باشید، هاوسمارک در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که سبک آرکید مرده است و حالا آنها مجبور هستند تا بر روی پروژههای دیگری کار کنند. یک سال پس از انتشار این بیانیه، این استودیوی فنلاندی از بازی Stormdivers رونمایی کرد؛ عنوانی چندنفره که از بازیهای سبک بتل رویال الهام گرفته بود. همانطور که انتظار میرفت، بازیبازان اصلاً از معرفی بازی جدید هاوسمارک استقبال نکردند.
در سال ۲۰۲۰، هاوسمارک رسماً اعلام کرد که فعلاً روند توسعهی Stormdivers را متوقف کرده است و قصد دارد تمام منابع خود را به کار بر روی یک بازی AAA معرفی نشده اختصاص دهد. این بازی مرموز همان Returnal بود؛ یک عنوان تیراندازی سوم شخص با عناصر روگلایک که در یک ستینگ علمی تخیلی/ترسناک جریان دارد.
آقای هری کروگر (Harry Krueger)، کارگردان Returnal، در طی مصاحبهی اخیر خود با مجلهی رسمی پلیاستیشن (PlayStation Official Magazine) در مورد این بازی صحبت کرده است:
این دوران هیجان انگیزی برای ما محسوب میشود. Returnal یک پروژهی رویایی برای اکثر ما بوده است. داشتن این فرصت تکرار نشدنی برای ورود به این فصل خلاقانهی جدید شرکتمان و همچنین ارائهی آن بر روی یک پلتفرم جدید، یک جاه طلبی جسورانه برای ما محسوب میشود؛ به همراه تعداد زیادی ایدههای دیوانه کننده که هیچوقت فکر نمیکردیم آنها را در یک بازی قرار دهیم.
در نهایت بد نیست به طور مختصر به برخی از ویژگیهای بازی و نسخهی دیجیتال دیلاکس آن اشاره کنیم. این نسخه از Returnal که ۱۰ دلار گرانتر از نسخهی معمولی است، شامل سلاحهای Electropylon Driver و Hollowseeker، یک Reflex Stimulant، یک Pulsating Mass artefact، یک Adrenaline Booster، آلبوم دیجیتالی موسیقی و دو لباس برای شخصیت Selene میشود.
در ادامه میتوانید ویژگیهای Returnal را مشاهده کنید.
مبارزات سخت
- در این بازی تیراندازی سوم شخص روگلایک برای بقا مبارزه کنید.
- در طی نبردهایی بزرگ و شلوغ به مبارزه با دشمنان بی رحم بپردازید.
اکتشاف هیجان انگیز
- ابزار و منابع خود را با دقت مدیریت کنید. با هر بار مردن، شما بازی را از ابتدا آغاز میکنید.
- برای ارتقای مهارتهای خود برای چرخههای آینده، به جستوجو برای تکنولوژی بیگانهها بپردازید.
روایت فراموش نشدنی
- تکههای مختلف خاطرات Selene را کنار یکدیگر قرار داده و به پاسخ سوالات خود برسید.
- با اکتشاف محیط در حال تکامل و نابودی سیاره، یک ارتباط شخصی را با آن برقرار کنید.
بازی Returnal در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ (۱۹ مارس ۲۰۲۱) برای کنسول پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
موافقم با حرفش
خیلی ریسکیه این بازی
یه درصد خوب در نیاورده باشنش با کله میخوره زمین
اینجا از اش منظورم گیم پلی بود
چون یه دوگ لایک به گیم پلیش معروفه چون باید به دفعات از ابتدا شروع کنی
به هر حال فکر میکنم نظر مردم سر این بازی متفاوت باشه مثل دث استرندیگ هرچقدر هم خوب باشه افرادی هستن که نظرات سلیقه ای خودشونو کلی برای همه بیان میکنن
فکر نکنم
اون قضیش طولانیه باز نمیکنم دوباره
ولی این گیم پلی حداقل تو تریلرا مشکل نداره
اگه نداشته باشه باور کن همه ( جز پیمان:-D) عاشقش میشن
یه تریلر هم اومده وااااااااقعا فوق العادست ؛ زبونم بند اومده ؛ یه جورایی میشه گفت شاهکار nex machina سه بعدی با حال و هوای ترسناک ؛ به شدددددددددت منتظریم :inlove: :inlove: :inlove:
.
خیلی دوست دارم هوسمارک و کوجیما پروداکشنز مثل بلوپوینت جز خانواده سونی بشن
اسپم :
لست۲ رسید به ۲۳۲ گوتی ! بیب بیب ؛ ما داریم میایم ! فقط ۲۶ تا مونده 😎 😎 😎
به احتمال زیاد رکورد ویچرو میزنه
می زنه داداش ببین کی گفتم 😎 هنوز مراسم هایی مونده ۲۶ تا که چیزی نیست ولی زیاد رکوردش موندگار نیست چون گاد راگناروک قراره یکی دو سال دیگه بزنه رکورد رو :chic:
شد۲۳۴تا :inlove: :inlove:
چه فرقی به حال ما میکنه. یکی توضیح بده به من چون واقعا درک نمیکنم این قضیه رو
درک نمیکنی چون ایکس باکس فنی ( احتمالا پی سی فن ) کامنتاتو دیدم 😀
ادمیزاد به همین امیدها و خوشحالی ها زندست
خیلی حس خوبیه از یه چی خوشت بیاد
دیگه کاملا توجهم رو جلب کرد :cowboy: این بازی به همراه گوست وایر توکیو و رزیدنت اویل ۸ در کنار حضور احتمالی گاد اف وار و الدن رینگ و خیلی چیزای دیگه و تجربه همگی اینها به همراه بازی های کنونی پلی استیشن ۵ مثل دیمن سولز ریمیک و در کنار دوال سنس یه پکیج رویایی و دیوانه کننده برای گیمر ها درست کرده ، ممنون پلی استیشن :heart: علاوه برا انحصاری های نابی که ارائه میکنی تجربه ایی منحصر به فرد از بازی های مولتی پلتفرم ارائه میدی
حالا کووووو تا انحصاری بعدی اکس باکس منتشر شه
اگر تاخیر نخوره اولیش پاییز ۲۰۲۱ عه
حیف شد قصد مقایسه این بازی با مدیوم رو داشتم. ولی این بازی aaa هست و مدیوم aa.
قطعا این متای بالاتری میگیره
واااای
پیشنهاد میکنم یه بار بری سبک هر دو بازیو مرور کنی. احتمالا این دوستمون دلیل مقایسش سبک ترسناکش بود. اتفاقا منم که فکر میکنم اگر هر دو aa یا aaa بودن مقایسه خیلی خوبی میشد.
پسر این چه تحلیلیه. یعنی منتقدا وقتی دارن بررسی می کنن، می گن خب این که تریپله پس یه ۱۰ تا همینجوری فعلا علل الحساب بهش می دیم تا ببینیم چی میشه؟!
گیم پلی بازی به احتمال زیاد جالب از آب درمیاد، ولی تو بقیه موارد مثل داستان بعید میدونم حرفی برای گفتن داشته باشه. به نظر من بهتر بود یکم از المان های نقش آفرینی هم درش استفاده میشد و میتونستیم شخصیت بازی رو بین زن و مرد انتخاب کنیم و شخصی سازیش کنیم، با این شخصیت بعید میدونم بشه ارتباط برقرار کرد. زیادی فمنیست پسند و لندهوره. احتمال خیلی زیاد شخصیت پردازی کلیشه ای میشه.
سونی و پروژه رویایی و ایده های دیوانه کننده براش شدیدا هایپم سوونی اول نسلی ترکوند رسما
تریلراشو قبلا دیدم عجب بازی،از سبک شوتر علمی تخیلات خوش میاد.ایلیت دانجروس اودیسه هم شوترعلمی تخیلی،دوتا تولیست قرار گرفتن ولی امیدوارم اینکه میگن شکست بخوری از اول بیاد زیاد جدی نگرفته باش،بازی به این خوبی رو چالشیش نکنید هرکسی طرفدار گیم چالشی نیست قصد لذت ارامش :shy:
این پروژه بیشتر یک محک تجاری و فنی است که در صورت موفقیت امکان خرید استودیو توسط سونی را بسیار بالا خواهد برد ، تا الان با سونی همکاری بسیار داشته اما بازی AAAنساخته بود پس در صورت موفقیت این عنوان شاید سونی بخواهد تا برای همیشه به همکاری با این استودیو ادامه دهد به عنوان یک استودیو فرست پارتی