تاکنون بیش از سه میلیون نسخه از بازی Lords Of The Fallen به فروش رفته است
استودیوی سیآی گیمز (CI Games) اخیراً با انتشار آمار فروش بازی Lords Of The Fallen، اعلام کرد که فروش سه میلیون نسخهای این بازی ساخت نسخهی بعدی آن را تضمین کرد.
بازی Lords of the Fallen اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و میتوان آن را یکی از اولینهایی نامید که محیط و اتمسفر تاریک قرون وسطایی را با سبک سولز-لایک در میآمیزد. از طرفی دیگر، با اینکه استقبال کلی از بازی در ماههای ابتدایی عرضهاش جالب توجه نبود، اما استودیوی سیآی گیمز اخیراً اعلام کرد که این بازی موفق به فروش سه میلیون نسخهای شده و ساخت قسمت بعدی آن را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین، این استودیو طی مصاحبهی اخیر خود به طور کلی عملکرد مجموعههایش را قابل قبول و خوب ارزیابی کرده است و قصد گسترش یکی از مجموعههای خود که احتمالاً Sniper Ghost Warrior است را دارد.
از طرفی دیگر، مدتی پیش شاهد معرفی رسمی بازی Lords of the Fallen 2 نیز بودیم که اخیراً مواردی نظیر لوگوی آن به نمایش درآمده است. همچنین، این بازی قرار است تا در تاریخی نامعلوم برای کنسولهای پلیاستیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شود.
بازی Lords of the Fallen، هماکنون در دسترس کنسولهای ایکس باکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
برای یه بازی متوسط و البته هاردکور با اون متا خیلی خوب فروخته
مخصوصا الان که گیمرا بیشتر از عقل خودشون به متا نگاه میکنن:-|
متا واسه نوب هاست و نهایتا گیمرای معمولی. هاردکوربازها درسته تعدادشون زیاد نیست ولی مشخصا خیلی درگیر متا نیستن.
من خودم این بازی رو تجربه کردم و حالشم بردم. البته که نباید انتظار یه بازی به وسعت و جزئیات بازیهای میازاکی رو ازش داشت ولی انصافا بد نبود و میشد از چالش ها و طراحی مراحلش لذت برد.
موافقم بازی محشری بود
ولی خب لول دیزاین و باس هاش حتی به ده متری بازیای میازاکی نمیرسن ولی حداقل از سرج بنظرم بهتر بود
من سرج رو بیشتر دوست داشتم. 😀 ازین لحاظ که استایل خاص خودش و چندین نوآوری هم داشت. البته من بازی سالش رو انجام دادم که همراه دی ال سی شهربازی بود، وگرنه بدون اون دی ال سی قطعا بدتر از lords of the fallen بود.
بهرحال نکته مشترکشون اینه که بخوای با آثار میازاکی مقایسشون کنی احتمالا نتونی ازشون لذت ببری.
والا من اصلا از سرج خوشم نیومد
حس میکردم یه جوریه
وسط بازی ولش کردم دیگه
حداقل از این لحاظ لرد آف ده فالن برای من خیلی از سرج بهتر بود که حداقل تمومش کردم:-D
دقیقا با چیزی که گفتی موافقم
بازیای میازاکی کلا تو یه سطح دیگن
یه جوری که بود. ولی جزو دلایلی که بازی رو کنار گذاشتی احتمالا آشنا نبودن با سیستم ارتقاء بازی هم بوده. یا حتی اگه آشنا هم شدی تو کتت نرفته و گفتی من دلم میخواد مثل آدم لوت کنم، این دیگه چه کوفتیه! 😀
ولا منم the surge رو از استودیو سازنده همین بازی تجربه کردم، جزو تاپ ۳ بازیهای سولز بورن شد برام، متاشم ۷۲ هست، اسم میازاکی هم پشتش نیست، یعنی واقعا کسی که فقط به متا و اسم کارگردان نگاه میکنه باید گیم رو بزاره کنار.
اینکه سرج از این بهتر بود رو منم قبول دارم کیلومترها بهتر بود اما نسبت به سولزبورن های اصلی هر کلونی بجز نیوه شوخی کاملا محضه…میازاکی اسمش بازی رو خاص نمیکنه رسمشه که بازی رو خاص میکنه…نمونش سکیرو من وقتی تریلر بازی رو دیدم گفتم شاید میازاکی اینو نتونه در بیاره از اونجا که بازی کاملا جدا از سولزبورن ها بود ولی وقتی بازی رو انجام دادم دیدم توی گیمپلی و سیستم مبارزات بازی از همه ی بازیای قبلی میازاکی کاملتر شده… بازیسازی میازاکی مثه آهنگری فورج میمونه روحشو میدمه تو بازیاش…اینو اگه بلادبورنو بازی کنی میفهمی لعنتی خیلی خوبه بهترین بازیه تاریخه…
نیوه واقعا بازی خوبیه ولی بازم وقتی بحث مقایسه با بازیای میازاکی میشه شکست میخوره
یه باس و دشمن نیست تو بازیای میازاکی که اصلا بالانس نباشه
میدونی چرا ما تو سزی سولزبورن انقدر هی تلاش میکنیم؟
چون میدونیم باید چیکار کنیم بخاطر اینکه هر باش نقطه ضعف خودشو داره
ولی نیوه واقعا یه سری از باساش خیلی آسون بود یه سریش بیش از حد سخت:-D
در کل بهترین سولز لایک همین نیوه بود . نیوه رو نباید با اثار فرام سافت مقایسه کرد چون ابدا در حدشون نیست ولی در حد خودش بازی خیلی خوبی بود . مشکلش روایت داستانی نه چندان خوب و مینی باسهای سوپر تکراری بودن . ایراد دیگه نیوه این بود که با اپگرید زدن درست اونقدر قوی میشدی که از وسطا به بعد دیگه رسما هک اند اسلش میشه .
بجاش من اصلا ازش خوشم نیومد…حس میکردم راه به راه داره گند میزنه به میراث سولزبورن…یعنی از ریز به ریز بازی متنفر بودم از طراحی باسش که بنظرم افتضاح بود تا سازوکار مبارزات… باز از دک ۱۳ من سرج رو خیلی بیشتر از این پسندیدم هم نوآورانهتر بود هم اینقدر سطحی ساخته نشده بود
مثل اینکه شما هر چی بزارن جلوت بازی میکنی . یعنی چی متا واسه نوب هاست ؟؟ شعار میدی واسه خودت . همین امثال شما وقتی بازی مورد علاقه ات متای بالا میگیره اویزونه متا میشی .!!
مثل اینه که بگی هیچ منتقد و گیمری تو دنیا هیچی حالیش نیست و فقط من درست میگم . نه عزیز تو دنیا خیلی بهتر از من و شما نشستن دارن بازی میکنن و بازی تحلیل میکنن و نمره متا هم برایند نظرات اونا هستش که تعدادشون از شما خیلی بیشتره معلوماتشون هم خیلی بالاتره چون محتوی رو خودشون تولید میکنن من و شما فقط بازیش میکنیم .
بازی بسیار لذت بخشی بود
باس هاش خیلی خفن بودن به سری سولز نمیرسن ولی باز هم ارزشش رو داشت تجربه کنیم
اسکین های بازی خیلی خوب بودن به حدی که میتونم بگم از دارک سولز هم اسکیناش باحالتر بودن
ولی بقیه چیزها سری سولز بهتر بود