نسخهی اولیهی Among Us تجربهای متفاوت را ارائه میداد
Among Us در حال حاضر یکی از بزرگترین بازیهای دنیا محسوب میشود و بازیبازان زیادی در حال تجربهی آن هستند. اما همانند اکثر بازیهای دیگر، Among Us نیز در ابتدا عنوانی متفاوت بود.
فارست ویلارد (Forest Willard)، یکی از بنیانگذاران استودیوی اینرسلاث (Innersloth)، در طی مصاحبهای با وبسایت Nintendo Everything در مورد ایدهی اولیهی تیم برای ساخت Among Us صحبت کرده است. ویلارد در ابتدا توضیح داد که آنها از فیلم The Thing آقای جان کارپنتر (John Carpenter) و یک بازی «مافیا مانند» که مارکوس برومندر (Marcus Bromander)، یکی از توسعه دهندگان بازی، در کودکی تجربه کرده بود برای تولید بازی الهام گرفتند.
علاوه بر این، ویلارد در مورد نسخهی اولیهی Among Us نیز توضیحات جالبی را ارائه داد. به گفتهی این شخص، در مراحل ابتدایی توسعهی Among Us، سفینه همیشه در حالت اضطراری بود و crewmateها نیز باید مدام از آن مراقبت میکردند. این در حالی است که Imposterها قادر بودند تا خرابکاری کرده و در کار بقیه وقفه ایجاد کنند.
Among Us ایدهی مارکوس بود؛ ترکیبی از فیلم The Thing و یک بازی مافیا مانند که در کودکی تجربه کرده بود. در نسخهی اولیه، ابتدا نقش شما مشخص میشد و سپس بدون هدف باید در یک خانه به گردش مشغول میشدید. در این فاصله، شخص «مافیا» با کشیدن انگشت خود بر روی گردن یک نفر، به صورت مخفیانه او را به «قتل» میرساند. این هستهی کشتن و گزارش دادن قتل هنوز هم در Among Us وجود دارد، اما ما میخواستیم نیاز به طراحی جالب یک خانه و گردش بی هدف را کاهش دهیم. به همین خاطر، ستینگ اصلی بازی را به فضا تغییر دادیم و کارها را اضافه کردیم. این کارها چندین بار در اوایل روند توسعه تغییر کردند. در ابتدا، سفینه همیشه در حالت اضظراری بود. crewmateها باید تلاش میکردند تا از خراب شدن آن جلوگیری کنند و Imposterها نیز قادر بودند تا با خرابکاری در کار بازیبازان اختلال ایجاد کنند. ما متوجه شدیم که این خیلی پر استرس بود و اجازه نمیداد تا زمان زیادی به کاراگاه بازی و برگزاری جلسات برای مکالمه اختصاص داده شود.
بازی Among Us هماکنون بر روی کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانههای شخصی و تلفنهای هوشمند اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات