هواداران بازی Halo Infinite نگران شرایط فعلی هستند
طرفداران بازی Halo Infinite با شنیدن اخبار جدایی اعضای تیم توسعهی این بازی و عدم انتشار اخبار خوب از بازی احساس نگرانی میکنند.
بازی Halo Infinite در سال جاری میلادی بر روی پلتفرم رایانههای شخصی، ایکسباکس وان، سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد. این بازی در سرویس گیم پس هم در دسترس خواهد بود. اما از زمان رونمایی بحث برانگیز و ضعیف بازی در تابستان گذشته، چیزی از بازی Halo Infinite ندیدهایم. در واقع اصلا خبر و اطلاعات جدید و مفیدی از این بازی منتشر نشده است. یکی از اخباری که کمی پیش از بازی منتشر شد، دربارهی جدا شدن یکی از اعضای مهم تیم توسعه بود. کولبی پین (Kolbe Payne)، طراح مراحل و گیمپلی بازی که از سال ۲۰۱۹ با استودیوی ۳۴۳ همکاری میکرد، در توییتر اعلام کرد که این استودیو را ترک خواهد کرد.
شاید در نگاه اول این اتفاق چندان مهم به نظر نرسد. توسعهدهندگان بسیاری به صورت قراردادی کار میکنند و به طور مداوم بین استودیوهای مختلف جابهجا میشوند. کولبی هم به صورت قراردادی در ۳۴۳ استخدام شده بود. اما این تمام ماجرا نیست. این استودیو مدتی است که افراد با استعداد را از دست میدهد. برخی از مهمترین اعضای تیم توسعه این استودیو را ترک کردهاند. این اتفاقات نشان دهندهی وضعیت نامناسب ۳۴۳ هستند. هربار که فردی از این استودیو جدا میشود، هواداران متوجه میشوند و این برای آنها بسیار نگرانکننده است. پین چیزی از دلیل خروجش از ۳۴۳ نگفت؛ اما مقصد آیندهاش را اعلام کرد: استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games)، سازندهی عنوان Darksiders و Remnant: From the Ashes.
همهی استودیوها با چنین تغییراتی مواجه میشوند. در واقع بسیاری اعتقاد دارند که صنعت بازیهای ویدیویی، در این زمینه مشکلات اساسی دارد. اما مشکل اینجاست که کمتر استودیویی به اندازهی ۳۴۳ با این مشکلات مواجه است. مشخص نیست که این وقایع اخیر و جدا شدن افراد زیاد به خاطر مشکلات بزرگتری هستند یا خیر. به هر حال افراد مهمی از این استودیو جدا شدهاند. این معمولا نشانهی خوبی برای یک عنوان در حال توسعه مانند بازی Halo Infinite نیست.
بازی Halo Infinite در پاییز و احتمالا تعطیلات پایان سال ۲۰۲۱ میلادی برای رایانههای شخصی، ایکسباکس وان، سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
کولبی پین (Kolbe Payne)، طراح مراحل و گیمپلی بازی در توییتر اعلام کرد که این استودیو را ترک خواهد کرد.این استودیو مدتی است که افراد با استعداد را از دست میدهد. برخی از مهمترین اعضای تیم توسعه این استودیو را ترک کردهاند. این اتفاقات نشان دهندهی وضعیت نامناسب ۳۴۳ هستند. هربار که فردی از این استودیو جدا میشود، هواداران متوجه میشوند و این برای آنها بسیار نگرانکننده است.مشکل اینجاست که کمتر استودیویی به اندازهی ۳۴۳ با این مشکلات مواجه است. مشخص نیست که این وقایع اخیر و جدا شدن افراد زیاد به خاطر مشکلات بزرگتری هستند یا خیر. به هر حال افراد مهمی از این استودیو جدا شدهاند. این معمولا نشانهی خوبی برای یک عنوان در حال توسعه مانند بازی Halo Infinite نیست.
خدا میدونه اوجا چه خبره همه دارن فرار میکنن نینجا تئوری جان چی شد دو تا از اعضای ناتی داگ رفتن سئنی شد کشتار گاه الان چی میخوای بگی گیمفا جان من تایید کن میخوام بیبینم سربازای جان بر کف چی دارن بگن
پایین کامنتم رو نوشتم برو بخون بعد بیا نظر بده
شما کار و بار نداری همیشه کامنت اولی. هم توی پست های ایکس باکس هم پست پلی استیشن.
شما خودت به تنهایی داری آبروی پلی استیشن رو میبری. میگی ps5 دارم بعد همیشه تو سایتی. گویا پلی استیشن اصلا بازی نداره. والا ما با ps4 و Xone بیشتر پلی میدیم تا شما.
۳۴۳i نزدیک ۷۰۰ تا کارمند داره. هر کی بره باز یک جایگزین داره. حالا خودتو بسوزون :laugh:
اگه قرار بود همه فرار کنن جوزف استیتن الآن داره چیکار میکنه؟ :laugh:
تو نگران آینده کیلزون باش که برا همیشه بسته شده و یه فرست پرسن شوتر درست و حسابی ندارین که پلی بدین :rotfl:
ببین، فکر کنم پارسال شاید یک دعوا یا اختلاف نظر توی این استودیو بوده و باعث جدایی کارگردان هنری و تهیه کننده شده ولی الان با برگشت جوزف استیتن استودیو برای انتشار موفقیت آمیز بازی سخت تلاش میکنه و خب مایکروسافت همه جوره از استودیو اصلی و دارنده مهم ترین IPش حمایت میکنه.
شرایط این استودیو واقعا خرابه…
مورد اول اینکه کلی نیرو جدا شدن کارگردانش جدا شده و اینا.
توان استودیو واقعا ضعیفه چه گرافیک چه گیم پلی که تو نسخه پنج نشون دادن که حتی نمی تونن یک داستان خوب هم درارن.
موتور بازی که کلی روش تبلیغ کردن نتیجش رو دیدیم تو مراسم ایکس باکس که چقدر مدرن و قوی هست :yes:
این چیزی که من دیدم حداقل دو سه سال باید تاخیر بخوره
برای من ثابت شده این استودیو عرضه هیلو ساختن نداره بانجی رو مایکروسافت نباید از دست میداد.
کی کارگردان جدا شد ?:-)
نکنه منظورت کریس لی هست که داره روی پروژه دوم این استودیو کار میکنه 😉
یخ بزن :-))
گرافیک جدید بازی رو نشون دادن شما هنوز تو فاز مراسم جولایی
گفتن روند ساخت بازی تموم شده ولی میگی افراد کلیدی جداشدن
همه میگن گیم پلی بازی خیلی خوب بود ولی جنابعالی از گیم پلی ایراد میگیری
تا بحال از کنار هیلو رد نشدی از داستان قسمت ۵ ایراد میگیری
خواهشا وقتی اطلاعات ندارید نظر ندید الان فرق تو با اونایی که میگن لست شبیه ساز ….. چیه ؟
تنها فرد مهمی که از این استودیو جدا شد تیم لانگو بود
بعد از اون دیگه هیچ
کریس لی؟
هنوز رعیس ۳۴۳ هست
اوخ اوخ اینکه کارآموز بود رفت انقدر وضعیت بده. پس وضع بند استودیو و ژاپن استودیو خیلی خرابه
خدا کنه مشکلی واسش پیش نیاد
با اینکه فن ایکس باکس نیستم ولی انصافا هیلو از فرنچایز های خیلی خوب صنعت گیمینگه 🙁
بازی دوره ساختش تموم شده و الان تو مرحله پولیش و جایگزین مدل است طبق گفته خودشون. جوزف استاتن گفته چند دفعه بازی رو تمومش کرده واسه همین جای مشکلی نیست و خب طبیعیه که بعد دوره ساخت بازی افرادی از استودیو خارج بشن و اتفاق طبیعی هست واسه هر استودیویی
احتمال بالا دلیل خروج این فرد، تموم شدن ساخت بخش داستانی بوده. هیچ نگرانی بابت پروژه نیست، خروج افراد بعد از اتمام پروژه طبیعی هست. اینجوری باشه وضع سانتا و ناتی داگ که از همه خراب تره. چون انقدر ازشون افراد خالی شده که فقط کاگردان ها و رئیس استودیو موندند 😛 و بگم که نورپرداز tlou2، جوزف استیتن(نویسنده سه گانه)، پیر هانزه(مدیر پخش halo master chief collection) توی این چهار ماه به پروژه پیوستند :yes: بازی قطعا تغییر داره. مایکروسافت داشت اشتباه میکرد و بازی رو مثل sea of theives زود منتشر میکرد و مشکلات داشت ولی با هوشیاری هوادارها بازی تاخیر خورد و تا سال بعد یک کیفیت رویایی و بدون مشکل داره.
نبودی چند وقت نگران شدم :rose:
:rose: :-*
مرسی از احوال پرسی، البته دیشب تو پست killzone بودم.
گویا دیشب من نبودم 😛
این ها مهم نیست مهم اینه هیتر های گیم فا تاییدش میکنن به خصوص اونایی که هر روز میان میگن گرافیک جدید هیلو رو دیدی؟؟؟؟
سلام tinytoon واقعا ضایع هست که اک دومت هست
لحنت ضایع هست. شما نگران ip ما نباش
من اگه بخوام ترول کنم اینقدر مرد هستم که با همین اکانت ترول کنم خودتون مولتی اکانت هستید همه رو اینطوری میبینید نظرم هم در مورد هیلو اینه که باید از همون هوادارهای سونی تشکر کنید که اعتراض کردند و مایکرو رو مجبور کردند که تاخیر بزنه وگرنه شما مایکروفنا که همون موقع به به چه چه میکردید و میگفنید برگشتیم به ریشه ها و هیلو هیچوقت شوکیس گرافیکی نبوده الانم مطمعنا بعد از یه سال تاخیر بازی از لحاظ فنی پیشرفت میکنه و دیگه باید صبر کنیم ببینیم چقدر پیشرفت میکنه امیدوارم که شاهکار بشه
جنابعالی که فقط اخبار هیلو رو از گیمفا دنبال میکنی من از خود یوتیوبر های هیلو دنبال میکنم پس اگه کسی قرار باشه درباره هوادار های هیلو نظر بده ماییم نه تو که هنوز تو فاز اون نمایش جولای و حتی نمیدونی داستان پشت اون گرافیک داغون چیه
تاینی تون یا همون دالتون انقدر فیک نزن انقدر حرف زدنت ضایع هس که معلومه دالتون هستی. ما که طرفدار بازی هستیم نگران نیستیم اونوقت تو که اصن تو عمرت یک هیلو هم پلی ندادی داری نظر میدی واقعا خنده داره :rotfl:
حاجی اکانت اینستا بذارم میای کل کل؟ تو اینستای گیمفا؟ 😎
این من نیستم… اگه اشتباه نکنم این حمید باشه.
کل کل
تنها کاری که بلدی همینه تا حالا از نزدیک گیم هم که رد نشدی فقط بلدی حرف بزنی دیگه
من به شخصه زیاد نگران نیستم چون خودشون گفتن کمپین بازی تموم شده و دارن روی پولیش و گرافیک و جزئیات بازی کار میکنن.و اون یه مقدار نگرانی هم که دارم با یه گیم پلی که بنظرم توی E3 نشون بدن بر طرف میشه.الآن تنها چیزی که میخوام یه گیم پلی هست همین.
من دیروز گفتم ایشون indie level designer بودن. الان رفته گان فایر هم به عنوان Junior level designer هستن. صرفا برای کسب تجربه در استودیو ها مشغول به کارن. لول دیزاینر اصلی نیست ، درواقع کار آموز بود.
الان انتقال یه کارآموز چه تاثیر میخواد داشته باشه. در ضمن بازی که قراره ۹ ماه دیگه عرضه بشه طراحی گیم پلی و ایناش دیگه کاملا تموم شده قطعا فقط رفع باگ و پولیش کردن بازی مونده.
امیدوارم این حواشی و اتفاقات حول هیلو تموم بشه و بازی که نماد ایکسباکس هستشو فناش ۵-۶ سال منتظرن به بهترین هیلو تاریخ تبدیل بشه
:yes: :rose:
امیدوارم درست مثل لست ۲ مشت به دهن هیترا بکوبه :yes:
سر لست هم آنقدر حاشیه و حرف دورش جمع شد که تا قبل از روز نمراتش نگران بودم خداکنه اینم مثل اون سربلندمون کنه تا با افتخار به دیدار حضرت برویم :heart:
منظور نویسنده از این که نوشته هوادار ها نگران هستند رو نمیفهمم
معمولا برا این که بگید هوادر ها نگران اند یا نه باید به کانتنت ساز های اون اجتماع نگاه کرد مث یوتیوب و استریمر های هیلو و نظرات کاربرا تو توییتر
خب یوتیوب که من از هیدن اکسپریا گرفته تا هیلو فالوورز و شان دابلیو همه رو دنبال میکنم و همه گفتن با توجه به تموم شدن روند ساخت بازی چیز طبیعیه و حتی کارگردان بازی هم به همین دلیل جدا شده
تو توییتر هم من ندیدم کسی ابراز نگرانی شده الان داستان بازی و مراحلش کاملا تموم شده (این قضیه چندبار لیک شده و تو اخرین اپدیت بازی هم تایید شد)و فقط دارن بازی رو پولیش میکنن نظارت استودیو که به عهده جوزف استاتن هست که پدر بزرگ هیلو و نیازی به کارگردان و لول دیزانر نداره فقط برنامه نویس ها و نور پرداز و… و این کسایی که جنبه های فنی بازی رو اداره میکنن باید بمونن که گرافیک و… بازی بهتر بشه نمیدونم چجوری میگید هوادار ها نگران اند
جالبه مهم ترین اعضای ژاپن استودیو میرن. اصلی ترین کارگردانای بند استودیو میرن رو نمیگین هوادارا نگرانن.
اینکه آیپی کیلزون رو نابود کردن نمیگین هوادارا نگرانن.
ولی اینکه یه طراح درجه سه تیم دیزاینر که اصلا عددی نبود توی استودیو طرفدارا رو نگران میکنه. در صورتی که توی ردیت هیچکس واکنشی نشون نداده از خودتون حرف در میارین.
موافقم :yes:
من میگم حتی کارگردان استودیو هم این که رفته برام مهم نیس چون خودشون گفتن روند ساخت بازی تموم شده
خب وقتی تموم شده چی رو میخواد کارگردانی کنه خیر سرش
یه عده ترول از بازی که اصلا دربارش خبر ندارن میان نظر میدن میگن ۳۴۳ وضعش خرابه
واقعا همینطوره.
زیاد خودتو درگیر هیتر جماعت نکن مطمئن باش حتی بهترین نسخه هیلو رو هم بسازن ندیده یا با یه نگاه تو یوتیوب قشنگ بازی رو میکوبن.
:yes: :yes:
کلا مگه چند نفر جدا شدن؟
بیشتر از ۴ ۵ نفر بودن؟
والا زمان ناتی داگ رو لست ۱۰ ۱۲ نفری میومدن بیرون
هر هفته خبر جدایی یه نفر میومد به حدی که اینشتیو رو پر کردن
به نظرم بهتره هر چه زودتر یه دمویی چیزی آماده کنن بلکه دهن هیترا بسته بشه هر چند دهنشون هیچوقت بسته نمیشه
اگه بسته میشد با همون عکسا باید بسته میشد
خب ناتی داگ الان پروژه هاش مهم نیست اند منظورم این که ۳۴۳ الان هیلو رو بسازه باید با قدرتمند ترین دشمنانش رو شکست بده هم هیتر هاش رو. ولی ایشالا موفق بشه
حقیقتا دوستان باید قبول کنیم اگه halo همزمان با xbox عرضه میشد یه جورایی به ضررش بود و همون بهتر که تاخیر خورد (بخاطر گرافیک و…) الانم به نظرم جای نگرانی وجود نداره اگه از تاخیری که بازی خورده به خوبی استفاده کنن با یه شاهکار طرف هستیم و یکی از بهترین های ۲۰۲۱ و نامزد های گوتی ۲۰۲۱٫
اگه میشه منبع خبر رو هم ذکر کنید…..خبر پر از تناقضه….ترجمش کردین یا خودتون نوشتید؟
نظر شخصیشونه :laugh:
به لطف سایتایی مثل Steiviver متای ۸۴ پیشبینی میکنم :smug:
خیلی دوست دارم بدونم عملکرد هیلو اینفینیت در اخر چی میشه امیدوارم مثل نسخه ۴ باشه