یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست

یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست

محسن رضوی فر
۲۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست

به‌ تازگی یکی از طراحان گیم‌پلی بازی Halo Infinite برای کار در پروژه‌‌ای جدید، به استودیوی گان‌فایر گیمز (Gunfire Games)، سازنده‌ی عنوان Darksiders پیوسته است. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

آقای کولبی پین (Kolbe Payne) یکی از توسعه‌دهندگان صنعت بازی محسوب می‌شود که در چند سال گذشته به عنوان طراح مراحل و گیم‌پلی بر روی عنوان مورد انتظار Halo Infinite کار کرده است. این شخص به تازگی جدایی خود را از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) اعلام کرد. وی قرار است در استودیوی گان‌فایر گیمز بر روی یک پروژه‌ی نامشخص کار کند.

هنوز مشخص نشده است که آقای پین در استودیوی گان‌فایر گیمز بر روی چه عنوانی کار خواهد کرد. این استودیو از سال ۲۰۱۵ به بعد، به طور مداوم هر ساله حداقل یک بازی جدید را منتشر کرده است. در سال ۲۰۱۵، بازی Darksiders 2: Deathinitive Edition و در سال ۲۰۱۶ نیز عنوان واقعیت مجازی Chronos منتشر شدند. همچنین در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی نیز به ترتیب عناوین From Other Suns و Darksiders 3 توسط این استودیو عرضه شدند. در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز به ترتیب شاهد عرضه‌ی بازی‌های Remnant: From the Ashes و Chronos: Before the Ashes بودیم. حال به نظر می‌رسد استودیوی گان‌فایر گیمز در حال کار بر روی پروژه‌ی جدیدی است.

این احتمال وجود دارد که پروژه‌ی جدید گان‌فایر گیمز، نسخه‌ی چهارم Darksiders باشد. با این حال، هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این باره باشیم. اگر این استودیو به برنامه‌ی سالانه‌ی خود پایبند باشد، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک اخبار تازه‌ای از پروژه‌ی جدید آن منتشر خواهد شد.

در طول دو سال اخیر، برخی از افراد کلیدی در ساخت بازی Halo Infinite از این پروژه جدا شدند. این موضوع باعث نگرانی برخی از طرفداران مجموعه‌ی Halo شده است. با این حال، ۳۴۳ اینداستریز به طرفداران اطمینان داده است که عنوانی شایسته را عرضه خواهد کرد. این بازی قرار است در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست
یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mateus گفت:

    استودیو gunfire بسیار خلاق و پر استعداده ؛ امیدوارم موفق بشه :yes:

    • اوه اوه ۲۰۲۱ چه سالی هست چه کارکتر هایی میان :inlove:

      ‌..
      .Link.

      ktatos

      .master chief

      فقط جای اسنیک خالیه 😥

    • لطفا انقدر حرف های بیجا نزن. دلت میخواد بگو گرافیک تاریخ گذشته ولی این حرف رو درباره گیمپلی بازی نزن. این گیمپلی و سیستم شوتینگ نکته مثبت نمایش این بازی بود و دقیقا برگشته به حال و هوای سه گانه اول با مکانیک های مدرن. چیزی که نقطه ضعف توی halo 4 بود و توی halo 5 قوی بود ولی زمین تا آسمان با گیمپلی سه گانه فرق میکرد حالا برگشته به ریشه ها. Halo 4 یک مکانیک سنگین داشت و احساس میکردی که به جای halo داری cod بازی میکنی و نقطه ضعف اصلی بازی این بود. ۳۴۳i بالاخره تونسته یک سیستم شوتینگ تمیز و عالی و ریشه دار توی بازی هاش به کار ببره.

      • دقیقا
        دو نسخه ی قبلی اصلا هیلو نیودن
        ولی این خیلی به سه گانه نزدیک بود و خیلی با گیم پلیش حال کردم
        یکم رو هوش مصنوعی کار کنن تمومه

      • کی به شما اجازه داد با اسم من فعالیت کنید دوست عزیز ?:-) لطفا اسمتون رو عوض کنید من خودم برگشتم :-)) این هم لینک یکی از کامنت های گذشتم:
        https://gamefa.com/648799/microsoft-files-xbox-series-trademark/

      • Arash گفت:

        Agent_117
        منظور من از انیمیشن های ضعیف خیلی گسترده نره تا یه سیستم شوتینگ تیر اندازی.
        فیزیک مشکل داشت مثل فیزیک طناب وانیمیشن های دشمنانش بود که انصافا ضعیف بود هوش مصنوعی هم تعریفی نداشت..
        خب با گیمای مثل لست که سهله مقایسه بشه ولی خدا شاهده حتی اگه با کرایسیس ۳ هم مقایسه بشه که خیلی قدیمی تره فک کنم تمام موارد مقایسه شده رو ببازه چه گرافیک چه گیم پلی و …همرو به حریف ببازه

        • hideomiazaky گفت:

          دقیقا هوش مصنوعی چه مشکلی داشت اصلا مقایسه بازی شوتر سرعتی با مخفی کاری تو هوش مصنوعی اشتباهه بعد تو داری از گرافیکی حرف میزنی که قرار بوده برا e3 همون نمایش رو نشون بدن و تو همون ماه جولای هم خیلی بهتر از این چیزی بود که نشون دادن و از اسکرین شات های جدیدش هم حرفی باقی نمیزاره تو گرافیک
          گیم پلی هم اصلا کرایسی با هیلو قابل مقایسه نیس هسته اصلی گیم پلی هاشون فرق داره هیلو بعد هنوز استودیو یه سال وقت داره برا درست کردن فیزیک ها و…..

    • hideomiazaky گفت:

      مشکل بازی فقط از گرافیک و باگ هاش بود وگرنه گیم پلی بازی هیچ ایرادی بهش وارد نبود

    • Bluebox گفت:

      میدونین چی جالبه. بعد از اینکه دووم ۲۰۱۶ اومد. همه گفتن دیگه این نهایتشه و دیگه بهتر از این نمیشه،
      قبل از عرضه دووم ایترنال اکثر شما ها گفتین گیم پلی تکراری و تاریخ مصرف گذشته برای همین موفق نمیشه. ولی وقتی عرضه شد ، نه تنها دهن همه هیترا رو بست بلکه نشون داد میتونه پر از ایده های جدید باشه و همین شد و بهترین شوتر اول شخص کل نسل هشتم شد.
      حالا هیلو یا دووم ، تازه دووم که تمرکز اصلیش روی گیم پلی هست تونست به اون درجه برسه، ولی تمرکز هیلو بیشتر روی داستانشه، هر چند که هیلو ۱ و ۲ انقلاب شوتر ها توی صنعت گیم بودن

      • Arash گفت:

        فرنام
        من جای شما بودم وقتی لست تمامی جوایز رو درو کرد اصلا پامو تو سایت نمی ذاشتم..‌الان پیمان هم فک کنم دیگه هیچوقت نیاد..
        من متاشو زیر ۹۰ گفتم و تو سایت هم هستم روز نمرات و نقد گیمفا.
        چون مشکلاتی که من دیدم امکان حل شدن ندارن و تقریبا مطمئن هم هستم.فقط کافیه با کرایسیس ۳ مقایسه بشه

        • Bluebox گفت:

          من اصلا با متایی که گفتی کار ندارم بنظر خودمم ۸۵ تا ۸۹ میگیره.
          لست جوایز رو درو کرد به من چه. الان توی اسکار هم فیلم های سیاهپوستی و فمنیستی دارن جوایز رو درو میکنن. چون من ازشون خوشم نمیاد دیگه نباید خودم عضو تحریریه یه سایت سینما باشم برای نقد فیلم؟!

  • Bluebox گفت:

    البته ایشون indie level designer بودن. الان رفته گان فایر هم به عنوان Junior level designer هستن. صرفا برای کسب تجربه در استودیو ها مشغول به کارن.
    لول دیزاینر اصلی نیست ، درواقع کار آموز بود.
    اینو گفتم هیترا حمله نکنن.

    • DOUBLE FINE گفت:

      معلومه فرنام جان، اون گیمپلی که دیدیم از مراحل تولید بازی بود و پولیش نشده بود. حالا که یکسال فرصت دارند قشنگ روی نورپردازی و تکسچرها که مشکل اصلی بود کار میکنند و مشکلات حل میشه. گیمپلی بعدی بازی با عکس پست فرقی نداره 😎 :chic:

  • T800 گفت:

    چرا اخبار سانسور میکنید :no:
    طرف گفته کارش تو ۳۴۳ تموم شده و یه عکس با مجسمه مسترچیف گذاشته و گفته آخر سال میبینمت رعیس

    • منظور شما رو از سانسور متوجه نمیشم
      خود منبع اشاره کرده یکی از طراحان مراحل و گیم‌پلی Halo Infinite از ۳۴۳ جدا شده.

      • T800 گفت:

        یکی از طراحان مرحله و گیم‌پلی بخش داستانی بازی Halo Infinite به‌تازگی از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز جدا شده و به استودیوی Gunfire Games، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Darksiders پیوسته است.
        او از آوریل ۲۰۱۹ (فروردین-اردیبهشت ۹۸) تا ژانویه‌ی ۲۰۲۱ به‌عنوان یکی از طراحان گیم‌پلی/مرحله بخش داستانی بازی در ۳۴۳ اینداستریز مشغول به کار بود. در حساب کاربری لینکدین او نوشته شده که نوع استخدام او به‌صورت قراردادی بوده است
        .
        شما تا اینجا رو دارین
        .
        پین دیروز و برای آخرین‌بار عکسی از خود را ایستاده درکنار مجسمه‌ی بزرگی از مستر چیف در دفتر استودیوی ۳۴۳ اینداستریز گرفت.
        او این عکس را در توییت خداحافظی خود همراه‌با یک جمله به اشتراک گذاشت: «آخر امسال می‌بینمت رئیس!» اشاره‌ی او به تاریخ برنامه‌ریزی شده برای انتشار بازی هیلو اینفینیت در پاییز سال ۲۰۲۱ است.
        .
        این قسمت رو نزاشتین

    • hideomiazaky گفت:

      چرا حساس میشی دوست عزیز کجاش سانسور شده خب یه عکسو نذاشتن دیگه

      • T800 گفت:

        من که اشتباه کردم
        ولی بیشتر این این حساسیتم به اخبار های یکی از نویسنده « که همه میدونن کیه» هست که یا ناقص پوشش میده یا کلا تعبیر میکنه
        وگرنه بقیه نویسنده های گیمفا کارشون واقعا درسته
        من اول فکر کردم این هم کار همون نویسنده است که باز احبار ناقص گذاشته

        • Mateus گفت:

          اتفاقا اون نویسنده از همه سر تره و جز ستون های سایت محسوب میشه ولی چون باب میل شما ترول ها حرف نزده ؛ به خودتون اجازه میدین هرچی دوست دارین بگین :no: :no: :no:
          .
          همین که اساتید گیمفا انقدر با درک و منطق و بزرگوار هستن که یه سری از کاربرا که اسمشون رو نمیارم بهشون توهین کردن ولی با بزرگواری اجازه میدن توی سایت باشن و آزادانه نظر بدن
          .
          خوشم میاد یه بار یه جواب دندان شکن به شما ترول ها بده تا بفهمین که با اساتید چجور باید برخورد کنین ؛ من از خیلی وقت پیش قول دادم که ترول نکنم و در ۹۹٪ موقعیت ها جلوی خودمو گرفتم ولی وای به حالتون اگه بخوام جواب بدم ! اللخصوص شما و کاربر xbox + betesda که به نظر میاد مولتی فرنامه چون از یه طرز املا و افکار و جملات استفاده میکنن

          • Mateus گفت:

            خیلی محترمانه و دوستانه میگم که ترول رو بزارید کنار ؛ خیلی سونی فن ها دیگه ترول نمیکنن ؛ ولی تقریبا تمام اکس فن ها جز چند نفر ترول میکنن !!!!! درک و منطق حد و توانی داره
            .
            فکر نکنین که فقط شما هستین که اطلاعات ناقصی درباره گیم دارین و میتونین ترول کنین ؛ خیلی از ما ها به احترام شما چیزی نمیگیم پس خواهشا شما هم به احترام ما ترول رو بزارید کنار تا یه جمع دوستانه و همراه با رقابت سالم داشته باشیم وگرنه اگه همه ما شروع کنیم ترول کردن ؛ بخاطر اکثریت جمعیت سایت که سونی فن هستن ؛ فقط خودتون اذیت میشین

          • Bluebox گفت:

            باز این شروع کرد به من گیر دادن 😐
            یه سوال چرا آیدی تلگرامتو نمیدی تا ثابت کنم اون یکی کاربر من نیستم.
            من که ایدی دادم ولی نیومدی. کاملا مشخصه میترسی ضایع بشی. حداقل از این همه تهمت که میزنی خجالت بکش.
            من که خیلی وقت کامنتارو نمیخوندم تو سایت نمیدونم چی مینوشت. ولی اگر هم شبیه من بود طرز املاش نباید گیر بدی. چون کامنتای تو و اوسعلی دقیقا عین همن و همه پستا حرفای تکراری میزنین. الان درسته من بیام بهت بگم مولتی؟

            آقای رضوی فر نمیتونین آی‌پی من و اون کاربر رو برای این متئوس بفرستین خیالش راحت بشه یه نفر نیستیم.

    • Bluebox گفت:

      دلیلی نداشت شما انقدر تند برخورد کنی. منابع با هم فرق داره. بعضیا که اخبار رو دیرتر پوشش دادن فقط اون خداحافظی رو گذاشتن. رسانه هایی که زود پوشش دادن نذاشته بودن

    • Ninja Theory گفت:

      اشکال نداره دوست من. آقای رضوی فر زحمت کشیدند ترجمه کردند، درست کارشون رو انجام دادند. مشکل این هست که من الان میگم. آقای رضوی فر منظور دوستمون playgroundgames احتمالا صفحه شخصی این فرد بوده که عکس هاش این جا هست:
      https://mobile.twitter.com/kolbepayne/status/1347605373088251908
      عکس از مجسمه جان ۱۱۷ و یک جمله احساسی نوشته

  • hideomiazaky گفت:

    اگه باز قراره یه عده بیان بگن که بازی شکست میخوره چون همه دارن استودیو رو ترک میکنن باید بگم که بازی تموم شده مراحل ساختش و فقط دارن پولیشش میکنن چه از لحاظ گرافیکی و باگ ها و… اگه کارگردانش هم رفت دلیلش همین بود چون دقیقا یه یکی دو روز بعد لیک شد که بازی تموم شده(توسط یه لیکر خیلی معروف و معتبر که ساختن فیبل رو تایید کرده بودن و چنتا چیز دیگه که تا حالا اشتباه در نیومده بود) و بعدش خود ۳۴۳اشاره کردن که داره راس میگه و در اخر سر تو اون خبری که عکسایی از گرافیک بهبود یافتش اومد و تاریخ عرضش اومد اینو به صورت رسمی تایید کردن پس هی نیاید نگید کار گردان رفته این رفته اون رفته

  • Ninja Theory گفت:

    امیدوارم توی کارهای بعدی هم موفق باشه. کار کردن توی استودیو ۳۴۳industries و مایکروسافت برای هر کسی افتخار بزرگی هست :heart: قبل از اینکه شروع کنید بگم که به احتمال بالا ساخت کمپین بازی تموم شده و خروج ها عادی هست و یکی از دوستان توی سایت همسایه اشاره کرد که یک نفر رفت و چهار نفر این ماه به استودیو ۳۴۳industries اضافه شدند :yes: 😎 به شدت منتظر یک گیمپلی از بازی هستیم :yes: مدیر انجمن ۳۴۳industries هم گفته که به شدت از تغییرات بازی هیجان زده هست :yes: مطمئنم که نمایش بعدی هیترها رو میخوابونه 😎

  • اوسعلی گفت:

    یه حسی میگه کارای ساخت بازی داره تموم میشه و باید منتظر یه گیم پلی درست و حسابی باشیم :yes:

یکی از طراحان بخش گیم‌پلی بازی Halo Infinite به استودیوی گان‌فایر گیمز پیوست