تصویری از بازسازی Tomb Raider 2 منتشر شد
نیکوباس (Nicobass)، با انتشار تصاویری از Tomb Raider: Dagger of Xian، جنجالهای بسیاری راه انداخته است.
سری Tomb Raider برای اولین بار در اکتبر ۱۹۹۶، با انتشار برای کنسول Sega Saturn آغاز به کار کرد. نسخههای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول پلیاسیتشن ۱، یک ماه بعد منتشر شدند. از همان آغاز سری Tomb Raider، در طی چندین دههی گذشته، بارها تغییراتی در تیم توسعهدهندگان آن صورت گرفته است. اولین تغییر عمده پایان دورهی استودیوی کور دیزاین (Core Design) بود. آخرین نسخه از این سری که توسط آنها ساخته شد، بازی Tomb Raider: The Angel of Darkness بود که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. سه سال بعد، لارا کرافت با انتشار بازی Tomb Raider Legend ظاهر و تغییرات جدیدی پیدا کرد. دنبالهی آن، Tomb Raider Underworld در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. سومین و آخرین بازسازی این سری در سال ۲۰۱۳ با نام Tomb Raider منتشر شد.
در سال ۲۰۰۷، بازیبازان عنوان بازسازی جدیدی از Tomb Raider اصلی با عنوان Tomb Raider Anniversary که توسط استودیوی کریستال داینامیک (Crystal Dynamics)، ساخته شد را تجربه کردند. استودیوی کور دیزاین، در سال ۲۰۰۵ قبل از اینکه از ساخت این سری کنار گذاشته شود، علاقهمند به ساخت یک بازسازی برای اولین شماره بود. چند روز پیش، تصاویری از یک نسخهی اولیه از بازسازی این استودیو در فضای مجازی منتشر شد.
در سال ۲۰۱۷، نیکوباس، پروژهای برای بازسازی Tomb Raider 2 را آغاز نمود. این پروژه توسط موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) طراحی شده، Tomb Raider: Dagger of Xian نام دارد. این پروژه فراتر از یک بازسازی ساده است. هدف این پروژه، بازسازی بازی با المانهای عناوین مدرن است. در طول مراحل توسعه، نیکوباس کمکهای مالی را رد کرده و حتی با کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) تماس گرفت تا قدمی بردارد. از سه سال پیش که نسخهی نمایشی عمومی بازی منتشر شد، خبر جدیدی از بازی نبود و بسیاری تصور کردند که این پروژه کنسل شده است.
با این حال، طی چند ماه گذشته، نیکوباس چندین عکس را به اشتراک گذاشت که نشان دهندهی پیشرفت او در این پروژه است. توییت اخیر او، پیشخدمت لارا یعنی وینستون را در موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ نشان میدهد. نیکوباس با انتشار فقط ۱۵۰ توییت در حساب خودش در زمان ساخت این عنوان، به ندرت در شبکههای اجتماعی ظاهر میشود. با این حال، این میتواند خبر خوبی برای طرفداران پروژه و سری Tomb Raider باشد که ببینند پروژه هنوز در جریان است.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
یادش بخیر گرافیک پیکسلیش
مطمئنی؟
سری توم ریدر هیچوقت پیکسلی نبوده گرافیکشا
وای با قلب ما بازی نکن :inlove: یعنی بی صبرانه منتظر یه نسخه نسل ۹ از تومب رایدر هست.
.
.
بهترین اکشن ادونچر عمرم تومب رایدر ۳ هست انقلابی تو این سبک نیست که شماره ۳ تومب رایدر با خودش به ویدیو گیم نیاورده باشه یعنی میشه شاهد یه ریمستر ازش باشیم ؟ با ریمیکش مخالفم چون هسته گیم پلی بقدری ناب بود که نباید دست بخوره یه ریمستر خوشگل میخواد یا ریمیک درجه یک مثلا شاهکارای بلوپوینت
نسخه دوم یکی از بهترین تامب رایدر هایی بود که بازی کردم کاش میشد تامب رایدر برگرده به همون روزای اوجش تو سه گانه جدید فقط با ۲۰۱۳ حال کردم بقیه چنگی به دل نمیزدن
بهترین و طوفانی ترین شروع ها رو داره سری Tomb Rider اما متاسفانه فیلمش اصلا به بازی نزدیک هم نشد
اگر توم رایدر جدید رو تلفیق قابلیت های سه گانه توم ریدر و داستان توم ریدر های کلاسیک باشه غوغا میشه
سلام وممنون ازپیج زیباتون مارویاد قدیم انداختی
تامب رایدر ps1 با هرپنج شمارش خاطره دارم داش محمد راست گفت تامب ۲ دو شماره دارهکه یکیشو میتونی تمام کنی ولی یکیشو نه نسخه ژاپنیشو من فقط تونستم تا مرحله۱۶ پیش ببرم از اونجا به بعد نمیشه کاریش کرد