هزینه ی ساخت عنوان GOW:Ascension پنجاه میلیون دلار بوده است
بدون شک یکی از مهم ترین عناوین انحصاری کنسول های خانگی شرکت سونی,مربوط به سری بازی های “خدای جنگ” می باشد که در سال ۲۰۱۳ میلادی نسخه ی جدیدی از این سری تحت عنوان GOW:Ascension بدون سنت شکنی به صورت انحصاری برای کنسول خانگی PS3 نیز عرضه شد و حال طبق گزارشات منتشر شده,به نظر می رسد هزینه ی ساخت این عنوان رقم بسیار نجومی و سنگین ۵۰ میلیون دلار بوده است.
با توجه به گزارشات منتشر شده از سوی وب سایت آلمانی ۲۰ Minuten شرکت سونی برای ساخت عنوان GOW:Ascension مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیون دلار در خصوص این زمینه صرف کرده است که این عنوان انحصاری با توجه به آنکه در قیاس با نسخه های پیشین خود به مراتب به فروش کمتری دست پیدا کرده,میتواند خسارت های جبران ناپذیری را به شرکت های SCE و Santa Monica (ناشر و سازنده) تحمیل کند,اما با این حال هیچ جزئیاتی مبنی بر آیا این ۵۰ میلیون دلار شامل هزینه های توسعه و بازاریابی می شود و یا خیر,منتشر نشده است.
آقای “وینتی وید” از وب سایت ۲۰ Minuten در خصوص این زمینه اعلام کرده بود:
برای عنوان God Of War:Ascension هزینه ای بالغ بر اواسط اعداد دو رقمی میلیونی سرمایه گذاری شده بود.
با این هزینه های اعلام شده شرکت سونی به راحتی می توانست هزینه های توسعه و بازاریابی Ascension را بهبود ببخشید,البته می بایست توجه داشت که عنوان God Of War III با هزینه ای که بالغ بر ۴۴ میلیون دلار به آن اختصاص داده شده بود توانست ۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش برساند,که انجام این اقدام برای نسخه جدید این سری یک امری کاملا سخت و دشوار است و هزینه های سنگینی را بر دوش شرکت سونی برجای خواهد گذاشت.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
نظرات
مفت ! …بازیش اسطورست :yes: :razzmad:
خوب بود نو اوری ها لذت بخش بودن در کل گرافیک از همه چی بیشتر پیشرفت کرده بود
آقا رامین لطفا صندق پیامتون رو چک کنید.
ممنون.
دیگه ملت از تیکه تیکه کردن خدا های اب برق و گاز خسته شدن 😀
چقدر خسیس .. 😀
من بودم ۱ میلیارد دلار خرج بازی میکردم 😛
یا شاید ۰ دلار هزینه میکردم :sweat:
یک توضیح مختصر:
این هزینه ای که شرکت سونی در خصوص این عنوان صرف کرده واقعا ارقامی بالاست ولی از سوی دیگر نیز شرکت اکتیویژن برای عنوان MW2 هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار صرف کرده,که طبق نسخه هایی که از سری بازی های COD در سرتاسر نقاط دنیا به فروش میرسه اون هزینه ی بسیار بالای ۲۰۰ میلیون دلار برای شرکت اکیتویژن به یک سود موفقیت امیز تبدیل میشه,اما صرف هزینه های بالا برای ساخت عناوین انحصاری یک ذره… 😀
نیاز به هزینه ی بیشتری نبوده :razzmad: :reallypissed: :razzmad: …بازیش اسطورست …تنها مشکلش اسپین اف بودنش هست …که باعث شد نمره کمتری بگیره :razzmad:
تازگیا همه ی بازیا فروش کمی دارن.این کهمعلومه خفنه :yes:
اگه بازی مولتی بلتفرم بود خیلی بیشتر از اینا هم فروش میکرد و سود خیلی خوبی نصیب سونی میشد
:yes:
انگار فروش کم تو بازیا مد شده!
به اندازه halo4که خرج نکردن؟
بازیه قشنگیه :yes: :yes:
:struggle: :struggle: :idk:
بازی حقیقتا محشره…حیف که قبل از این که تموم شه کنسولم رو پکوندم :rotfl:
به نظر من اگه بیشتر هم هزینه کنند هیچ اشکالی نداره………….
بهتر از این هستش که سلاح صادر کنی….انرژی ه………-بانک ملی……….. :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
هی …دل آدم می سوزه برای این سونی برای اینکه صنعت بازی به موفقیت خودش ادامه بده حاضر چه کارها که بکنه… :shame:
واو ۵۰ میلیون 😯
واقعا برای این بازی ۵۰ میلیون چیزی نیست 😐 😐 😐
اگه به من بود ۲۰۱ میلیون هزینه میکردم :blush: :blush: :blush: