Apex Legends با بهینه ساز جدید خود استفاده از شتاب دهندهها را آسانتر میکند
به دنبال آشکار شدن پیش زمینهی اصلی شخصیت Pathfinder بازی Apex Legends در یک داستان جدید از سری ویدیوهای Outlands، این هفته به طور همزمان با رویداد Fight Night، بهینه ساز جدیدی برای این عنوان منتشر میشود. این بهینه ساز علاوه بر یک حلقه بوکس جدید در شهر Olympus، یکی از ویژگیهایی که طرفداران بسیار درخواست آن را میدادند، یک روش آسان و سریع برای استفاده از Ultimate Accelerant ها، نیز به بازی اضافه میکند.
برای مدتی اکثر بازیبازان خواستار راهی سریع برای استفاده از Ultimate Accelerant ها بودند که بدون اتلاف وقت برای گشتن و پیدا کردن شتاب دهندهها در میان کوهی از وسایلی که در inventory بازی جمع آوری کرده بودند، باشد. در ماه سپتامبر، کاربر Scumbag-Breeze در وبسایت رددیت (Reddit) نزدیک به ۱۶ هزار رأی موافق برای مطرح کردن این ایدهی دقیق برای استفاده از Ultimate Accelerant ها بدست آورد.
اکنون، استودیو Respawn Entertainment در توضیحات این بهینه ساز جدید آورده است که با فشردن هر دو دکمه L1وL2 یا R1وR2 در بازی میتوانید به سرعت از Ultimate Accelerant موجود استفاده کنید. این بدان معنی است که بازیبازان اکنون یک روش سریع و آسان برای استفاده از Ultimate Accelerant ها و همچنین تمام مواد مصرفی در داخل بازی (نارنجک، مواد التیام دهنده و یا شتاب دهندهها) بدون نیاز به باز کردن inventory خود دارند.
یکی دیگر از ویژگیهای این بهینه ساز جدید که باز هم بر اساس درخواست بسیار بالای بازیبازان اضافه شده، شامل دکمهای برای علامت گذاری تمام آن چیزهایی که باز کردهاید از قبیل ردیابها، بنرها، پوستهها و سایر موارد است. این ویژگی نیز توسط کاربر TigerTankSniper در وبسایت رددیت منتشر شد که بیش از ۲۳ هزار رأی موافق کسب کرده است.
یکی دیگر از ویژگیهایی که بسیار مورد تقاضا بازیبازان بوده، وجود یک ردیاب برای آسیب دیدگیها است که در این به روز رسانی وجود ندارد. اما اخیراً کارگردان بازی جیسون مک کورد تأیید کرده است که این ویژگی در دست توسعه قرار دارد و برای فصل هشتم به Apex میآید.
عرضه این بروزرسانی در ۵ ژانویه به معنای پایان رویدادهای Winter Express LTM و Holo-Day Bash است. بنابراین برای کسانی که قصد شرکت در این رویدادها را دارند تنها دو الی سه روز دیگر فرصت باقی مانده است.
در صورت تمایل میتوانید نقد و بررسی بازی Apex Legends را به قلم مصطفی زاهدی از اینجا بخوانید.
بازی Apex Legends هم اکنون بر روی رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس قرار دارد و نسخهی نینتندو سوئیچ آن نیز در دست ساخت است.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
از این بهتر نمیشه، البته انگار بکس اینجا زیاد علاقه ای به این بازی ندارن برعکس من
من از اونجایی که سیتمم قدیمیه روون بودن بازی رو به گرافیک بالا ترجیح میدم, این بازی روی pc مشکل بهینه سازی داره, کافیه یه نفر از smoke استفاده کنه تا فریم برسه به ۲۰, تو تنظیماتش هم هیچ گذینه ای برای کاهش کیفیت پارتیکل ها وجود نداره
بازی در کامپیوتر قابلیت سفارشی سازی گرافیکی بسیار پایینی داره و بهینه سازی اون هم ضعیف بوده . قابلیت Aim-Assist هم در کامپیوتر قابل اجرا هست و همین باعث شده کنتلر و یا شبیه ساز کنتلر مثل Aim-Bot عمل کنه ( ۹۵% بازی حوالی جنگ های سریع با فاصله بسیار کم و نشانه گیری بسیار دقیق به کمک نگه داشتن دائمی نشانه بر روی دشمن اتفاق میوفته ) . گرافیک بسیار زیبا و هنری داره با ایده های بسیار جالب .