بازیبازان جزئیات جدیدی از گیمپلی Cyberpunk 2077 کشف کردهاند

به تازگی یکی از بازیبازان و علاقهمندان به عنوان Cyberpunk 2077 در وبسایت رددیت (Reddit)، جزئیات جالبی از گیمپلی این اثر را کشف کرده و آن را با سایر مخاطبان به اشتراک گذاشت.
با این که کاملا واضح است بازی Cyberpunk 2077 از نظر توجه به جزئیات هرگز در سطح عناوین بزرگ نسل هشتم ظاهر نشده اما باز هم میتوان موارد جالبی در آن پیدا کرد و برای مدت کوتاهی هیجانزده شد. با این که وجود چنین جزئیاتی یکی از الزامات گیمپلی و تجربهی یک بازی نیست اما حضور آنها میتواند قدرت سازنده و اهمیت بسیار آنها به ساخت یک بازی با کیفیت، کامل و واقعی را نمایان سازد.
با این که اشکالات فنی و باگهای فراوان هنگام تجربهی Cyberpunk 2077 احتمالا توجه بازیبازان به بخشهای فرعی این عنوان را کاهش دهد اما یکی از بازیبازان به نکتهی جالبی در گیمپلی پی برده است. طبق اطلاعاتی که این فرد منتشر نموده، شخصیت V هنگامی که در حال رانندگی با موتور باشد، برای جلوگیری از برخورد با موانع یا تصادف احتمالی خود را به جلو خم میکند.
شاید برخی از بازیبازانی که به تجربهی Cyberpunk 2077 پرداختهاند، به این جزئیات از گیمپلی نیز برخورد کرده باشند اما بسیاری نیز اظهار داشته بودند که تاکنون از وجود این قابلیت جالب بیاطلاع بودهاند. پس از دیدن این ویدئو، برخی از بازیبازان اظهار داشتند که احتمالا این جزئیات به مقدار بسیار گستردهتر و بیشتر برای بازی Cyberpunk 2077 در نظر گرفته شده بودند اما شرکت سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) به علت برنامهریزی غلط نتوانسته است آنها را به درستی درون بازی بگنجاند. البته این نظریه بسیار محتمل به نظر میرسد؛ چرا که ظاهر شدن ناگهانی جمعیت مردم درون شهر، پلیسها در صحنهی جرم و اتومبیلها درون خیابانهای مختلف یا غیب شدن آنها به محض چرخاندن دوربین، نمیتواند علتی جز کمبود وقت شدید سازندگان داشته باشد.
عنوان نقشآفرینی Cyberpunk 2077 هماکنون بر روی سرویس گوگل استدیا، پلتفرم رایانههای شخصی (با نمرهی متاکریتیک ۸۶) و کنسولهای پلیاستیشن ۴ (با نمرهی متاکریتیک ۵۵) و ایکسباکس وان (با نمرهی متاکریتیک ۶۱) در دسترس علاقهمندان قرار دارد. نسخهی کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس و سری اس این اثر نیز در حال توسعه قرار داشته و در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. شما میتوانید نقد و بررسی و تحلیل فنی این اثر را در سایت گیمفا مشاهده نمایید. در پایان قادر خواهید بود به تماشای ویدئوی مربوط به یکی از جزئیات گیمپلی بازی Cyberpunk 2077 بپردازید:
پر بحثترینها
- واکنش مقامات ژاپنی به نمایش ویدیوی تخریب معبد در Assassin’s Creed Shadows [بهروزرسانی شد]
- بهیادماندنیترین داستانهای انتقام در بازی های ویدیویی
- پاسخ یوبیسافت به جنجالهای Assassin’s Creed Shadows؛ تاریخ واقعی متعلق به موزهها است
- ویدیو: یک استریمر Elden Ring موفق شد تمامی عناوین سولزبورن را بدون ضربه خوردن و ارتقاء کاراکتر به پایان برساند
- معرفی بازی ایرانی ضحاک؛ Hades ساخت ایران!
- تیزری از گیمپلی بازی Fable منتشر شد
نظرات
Wow
در مورد سایبر بگم که این بازی جزئیات بسیار زیادی داره مثل اینکه وقتی تو ی منطقه npc میکشین یا تیر اندازی شروع میکنی و فردای اون روز میبینی پلیس ها جمع شد دارن مدرک جمع میکنند یا npc ها توی روزها واکنش دیگه نشون میده اند و در شب واکنش دیگه یا….. انقدر زیادن که نمی تونن بگم 😛
با چیزی که الان دیدم به یه چیزی ایمان اوردم
دولوپر ها داشتن واقغا روی جزییات دیوانه واری که حرفشو میزدن کار میکردن و این وقت بیشتری لازم داشت
ولی بالا دستیاشون با فشار اوردن باعث این کار خرابی ها شدن
ینی شما باورتون میشه اینا ب همچین جزییاتی توجه کرده باشن ولی ب چیزای بزرگتر مثل فیزیک یا هوش مصنوعی توجه نکرده باشن؟
در حال حاظر خودم از بازی کردنش دست کشیدم و میخوام فکر کنم بازی زمانی منتشر میشه که کامپلت ادیشنش منتشر شده باشه بعد با خیال راحت میزنم به دله این شاهکار… به شما دوستانم همینو پیشنهاد میدم
جالبه.تو GTA V به محض اینکه سوار موتور بشی کلاه ایمنی میذاره سرش. تو بازی AC Brothehood شما قادر به پرتاب نیزه به سمت دشمن هستید چیزی که تو نسخه های بعدش دیده نشد.
نمیدونستم میشه نیزه پرت کرد تو ac brotherhood هرچند فک کنم طبیعی باشه کلا از نایف و هیدن بلید استفاده میکردم
البته قابلیت پرتاب نیزه در AC Valhalla برگشته
در نسخه AC odyssey هم بود ولی فقط سرِ نیزه رو پرتاب میکرد :heh:
تو gta iv از پشت کاور بدون اینکه بیرون بیای تیر اندازی میکردی ولی تو gta v همچین امکانی وجود نداشت
من کل مرحله اخر iv رو با این قابلیت رفتم ! خیلی تو ذوقم خورد
ولی قسمت های کمدی ۵ خیلی باحال بود و این چیزا رو کم رنگ کرد
وای اون قسمت مسابقه استعداد ها که دخترش رفته بود و مجری هم خیلی تو نقشش فرو رفته بود من پاره شدم از خنده
کاش زمان بیشتری داده بودن هرچند میشه خیلی چیزا توی اون دو تا آپدیت بزرگ که گفتن اضافه کرد باید دید
اقا من یک چیزی بگم دیشب بعد از ۷۱ ساعت بازی کردن سایبر پانک اومدم ادامه بازی رو انجام بدن که به یکباره باگ ها و مشکلات فنی به من حمله ور شد جوری که تا حالا همچین چیزی ندیده بودم تا حالا هم خندم گرفت هم تعجب کردم که این باگ ها تا حالا کجا بودن !!!!! دوستان گرامی و عزیز من همیشه واقعیت رو میگم و سر اون با کسی تعارف ندارم بعد از اتفاق دیشب توصیه میکنم اگر به خاطر حرفای من تصمیم گرفتین نسخه نسل ۸ رو تهیه کنین اینکارو فعلا نکنین تا حداقل اپدیتی که خودشون گفتن رو بدن و یا کلا فعلا از خریدش منصرف شید تا به امید خدا کوچ کردین به نسل ۹ رو کنسول های جدید تجربه کنین ، میتونستم این کامنت رو نزارم ولی در اونصورت دیگه اسم من محسن نبود ، یه توصیه هم دارم برا اونایی که نسخه نسل ۸ رو قانونی تهیه کردن فعلا ماموریت های اصلی رو نرین و با فرعی ها خودتونو سرگرم کنین چون فکر کنم این باگ ها یه مقدار از act 1 که پیشروی کنین فعال میشن ، خلاصه باید اینا رو میگفتم همونطور که تا قبل از دیشب پای این بازی بودم الان باید اینا رو میگفتم ، خیالم راحت شد 😎 تازه دیشب جودی گریه کرد انقدر حِق حِق زد اصلا حالمو گرفت 😀
.
.
سی دی پروجکت رد تو بد مخمصه ایی بود سر این بازی اینو از چند ماه قبل از انتشار بازی میشد احساس کرد این استودیو جوان خواست حرکتی بزنه که خیلی بزرگ بود برای هر استودیویی حالا حساب کنید سی دی حمایت هیچ ناشری هم نداشت و اشتباهی کرد که خیلی به ضررش شد بیایم امیدوار باشیم از پس مشکلات بر بیاد چون سی دی پروجکت کاملا ارزشش رو داره و البته یک فرصت طلایی هم داره که شاید اینطور فرصت ها نصیب هر بازیسازی نشه اونا میتونن وقتی دارن نسخه نسل ۹ رو منتشر میکنن یه کام بک بزرگ داشته باشن و میتونن بازی رو به حق خودش برسونن دوستان تردید نکنین بازی کم نکات انقلابی نداره و برا خودش شاهکاریه که اسیر مشکلات فنی و بی تجربگی مدیران این شرکت شده این بازی میتونه دوباره یه بازگشت رویایی داشته باشه و این به نفع این صنعت هست و گیمر ها …. من خودم احتمالا صبر میکنم قیمت ps5 بیاد پایین و بخرمش و منتظر انتشار نسخه نسل ۹ میشم تا این شاهکارو اونطور که سازنده های نابغه سی دی پروجکت مد نظرشون بود بازی کنم ، امیدوارم کسی حمایت من از این بازی و شرکت رو بد برداشت نکنه چون من چیزی رو میگفتم که بازی میکردم مثل الان ، دوستان یه لطفی میکردن و به ماها که طرف بازی رو میگرفتیم میگفتن سهامدار سی دی پروجکت که من واقعا خوشحال میشدم چون تو خوابمم نمیدیدم سهامدار سی دی پروحکت بشم دمتون گرم :laugh: این بازی مورد انتظار ترین بازی ۱۰ سال گذشته من بود اما انقدر سر من و هموطن های من بلا اومده تو این ۱۰ سال که حداقل من تونستم کنار بیام با این قضیه یادتون نره هر کسی میتونه اشتباه کنه حتی شما دوست عزیز ولی چقدر خوبه که ادم اشتباه دیگران رو مورد انتقاد های تند و تمسخر امیز قرار نده به خدا هیچی از کسی کم نمیشه ……. شرمنده که طولانی شد.
نفهمیدم چی گفتی ولی حق با توعه :yes:
محسن جان عزیز منکه هنوز سایبرو بازی نکردم ولی تو به گاد۲۰۱۸ میگی انقلابی نبود ولی به این بازی میگی نکات انقلابی زیاد داره؟
من به عالی بودن سایبر شکی ندارم ولی نکات انقلابیش رو برامون بگو عزیز تا از تجربت استفاده کنیم :rose:
خب برا من نکات اتقلابی یعنی چیزی که تا حالا تجربه نکردم و چیزی که مطمئن هستم در اینده رو خیلی بازی ها تاثیر میزاره و همینطور پیشینه سازنده که خیلی مهم هست ….. اوژان جان نایت سیتی از صفر تا صد یک چیز جدید هست یعنی این شهری که سی دی پروجکت خلق کرده نمونه ایی در ویدیو گیم نداره و مطمئن باش خیلی از بازیها ازش الهام میگیرن سی دی پروجکت برای خلق نایت سیتی سرمایه گذاری وحشتناکی کرده و شک ندارم در اینده و با اپدیت ها و موارد داستانی حالا حالا ها با نایت سیتی کار داره تازه قسمت انلاین بازی هم در دور دست قرار داره همچنان چیزی که الان میبینیم اول کار هست دومین مورد سیستم نقش افرینی و ارتقای کاراکتر هست باید خودت تجربه کنی مورد سوم تا اینجایی که من پیش رفتم نحوه روایت داستان و سکانس هاست دقیقا مثل فیلم در اوردن نه اینکه همینطوری معمولی با ادرنالین خیلی بالا که خدایی جای تقدیر داره مورد بعدی سیستم صدا گذاری بازی هست روی کاراکتر ها و نحوه لب خونیشون نکته بعدی عظیم بودن عجیب غریب بازی هست دقیقا حس میکنی وسط یک شهر تو غربت رها شدی اینا تجربه من تا اویل داستان بازی هست اما میرسیم به موارد شاهکار ،،،، جانی سیلور هند یعنی این بشر و دیالوگ هاش شاهکاره برام تبدیل شده به بهترین شخصیت همرا تو کل بازی ها حتی بالاتر از الکس یار گوردون فریمن در سری هاف لایف ، مورد بعدی گان پلی هنرمندانه و تفنگ ها هست به من که خیلی چسبید همچنین ماشین سواری و موتور سواری برام بسیار لذت بخش هست در نایت سیتی توجه کنیم که سی دی پروجکت هیچ تجربه ایی در این مورد نداشته مورد بعدی بودن ماموریت های فرعی بی نظیر و کم نظیر در بازی هست که شاهکار در اومده در نوع خودش مورد سوم ان پی سی ها هستن با ایراد هایی که دارن ولی نقاط قوتی هم دارن که مهمترینش گرافیکشون هست و تنوعشون و تفاوتشون و خیلی چیزای دیگه که میتونم همینطوری بگم تازه من بازی شاید فقط ۲۰ درصد رفتم از کلش ……
.
.
.
اما گاد اف وار اثری که براش خیلی احترام قائل هستم و جزو بهترین بازی های عمرم هست و نکته ایی که هست که یک بازی برای ماندگار شدن و شاهکار بودن نیازی به انقلابی بودن نداره و این نکته منفی به حساب نمیاد ، گاد اف وار در خود گاد اف وار قطعا یک انقلاب و یک ریسک بزرگ بود هم برای پلی استیشن هم سانتا مونیکا اما به عنوان کسی که با ژانری که گاد اف وار واردش شد خیلی سالها گذروندم من چیزی ندیدم که قبلا ندیده باشم جز چند تک سکانس شاهکار و دارم میگم این چیز بدی نیست و در همین حالت این بازی حزو ۵ بازی برتر من در نسل ۸ هست من فکر کنم چون گفتم گاد اف وار ۴ در کل ویدیو گیم انقلابی نیست بد برداشت کردی اصلا نیازی نیست که انقلابی بشه اما سی دی پروجکت رد مثلا ویچر ۳ رو که داد باعث شد کلی بازیش ازش الهام بگیرن که معروفترینش اساسینز کرید اودیسه و والهالا هستن که چقدرم موفق بودن و الانم با نایت سیتی شهری خلق کرده که تا تجربش نکنی درک نمیکنی چی دارم میگم تریلر ها رو بنداز دور ، واقعا نمیدونم این شهر رو چطوری و با چه خلاقیتی ساختن سرمایه گذاری بزرگی کردن و به نظرم در اینده حوابشونو میگیرن
.
.
در انتها بگم که اینا فقط برداشت شخصی من هست اوژان عزیز :rose:
ویرایش هم برگشت مبارکه 😀
اوژان جان سایت گیم یعنی همین اینکه با هم اطلاعات تبادل کنیم و نظر همو بشنویم نه اینکه هم رو توجیح کنیم و نظرات همدیگه رو به هم دیکته کنیم، دمت گرم که خوندی :heart:
درسته محسن جان
خوشحال شدم از صحبت باهات :rose:
آقا محسن کامنتتو سیو کردم، اینقدر که حس خوبی بهم داد کامنتت :heart: :rose:
اینقدر فضای مجازی پر شده از چرند گویی ها و مزخرف که آدم حالش بد میشه من خودم چند وقت بود که کاملا بخاطر اینکه حسم به این بازی از اینی که هست خرابتر نشه ولی خوب ادم که کاملا نمیتونه خودشو جدا کنه از اینترنت، ولی الان که کامنتت رو خوندم، انگار که خودم داشتم سایبر رو بازی میکردم 😀 تصور کردنم خیلی خوبه :rotfl: کاملا اون جو منفی رو شست برد. هرچند من خودم با تجربه کمی که دارم، به این نتیجه رسیدم نباید به این جو توجه کرد، من سالها پس از انتشار AC Unity بازیش نکردم چون خیلی وحشتناک جو منفی دورش بود و هست، در حدی که منی که طرفدار این مجموعم و باهاش بچگیمو گذروندم رو به سمتی کشوند که بازیش نکنم ولی پارسال بود که بالاخره گفتم یا شانس و یا اقبال ، بریم بازیش کنیم یا خوشم میاد ازش یا ازش متنفر میشم و وقتی بازیش کردم، کامل فراموش کردم اون جو رو، حسی رو گرفتم که همین الان با کامنت شما این حس به من داده شد.
درود بر شما :heart: :rose:
مخلصم امیر جان من عاشق گیمرایی مثل شما هستم بزرگترین دست آورد ویدیو گیم برام هم صحبتی با امثال شماست و افتخار میکنم بهش بالاتر از این هیچ چیز دیگه ایی نیست ، موفق و سلامت باشی همیشه :heart:
همچنین کاکو :heart: :rose:
چه تناقضی
وقتی از موتور حین با سرعت رفتن پیاده میشی
بدون مشکل انگار موتور ایستاده و سرعت نداره
کاراکتر از روش میاد پایین
و همه انیمیشن های تصادف با موتور یکی هستند
از جلو پرت میشی ده متر جلوتر
اونوقت همچین چیزی رو درست کردن که موقع برخورد با اشیا سرش رو میدزده
:yes: :yes: الان فنهای کم سن و سال متعصب بازی میریزن سرت 😀 واقعیت این استدیو همینه.یه استدیو درجه ۲ که اکثر بازیهاش تو متای ۵۰_۸۰ میچرخه.
the witcher 3 رو میشناسی؟ یه سر تو متاکریتیک بهش بزن.
به جز اون بازی تمام بازیهاش بین ۵۰_۸۰.شما به غیر از ویچر ۳ بازی دیگه اش رو میشناسی؟
The Witcher 81
The Witcher 2 88
The Witcher 3 93
Cyberpunk 2077 86
فقط نسخه های کنسولی سایبر بودن که متاشون توی ۵۰-۸۰میچرخید 😉
اول درست تحقیق بکن بعد بیا حرف بزن.
Witcher 2 متاش ۸۸ هست و حتی witcher 1 هم متاش بالای هشتاده و ۸۱ هست خود witcher 3 که متاش ۹۳ هست و dlc blood and wine هم ۹۲ نسخه enhanced edition witcher هم ۸۶ متاش بازی thronebreaker هم ۲۰۱۸ اومد و متاش ۸۵ هست بازی gwent هم که جداگونه دادن بیرون متاش ۸۰ هست این سایبرپانک هم که نسخه pc متاش ۸۶ ،فقط نسخه ps4 شده ۵۴ اونم به خاطر کیفیت پایین گرافیک و مشکلات فنی و فریم ریت بدشه
پایین همه رو گفتم. دو تا زیر ۸۰ داره. با سایبر ۳ تا.
the witcher 2:88
the witcher 1:86
ویچر ۲ رو میشناسی؟
دیگه داری حالمو بهم میزنی
هدفت جز این نیست که اعصاب طرفدارای سایبر رو خورد کنی
هیچ وقت نیومدی منفصانه در مورد بازی نظر بدی
صد ها نفر اومدن تو گیمفا بر علیه cdpr نظر دادن ، برای همشون احترام قائل بودم اما تو یکی فقط می خوای بی دلیل cdpr رو بکوبی و اعصاب طرفدارا رو خورد کنی
من عاشق ps بودم ، کشته مرده بازیاش بودم ، اما فقط یکی مثل تو لازمه تا حالم از سونی و ps بهم بخوره
(بی احترامی به دوستان ps fan نشه )
اگه پیامم ۱۰۰ تا دیسلایک بخوره برام مهم نیست دیگه هم رو نظراتت ریپلای نمیزنم
میدونم باید به نظر دیگران احترام گزاشت اما تو احترام رو زیر پا گراشتی
امیدوارم به مخالفان سایبرپانک بر نخوره برای همشون احترام قائلم به خصوص اونهایی که برا بازی هایپ بودن و cdpr با بهینه سازی مزخرفش زد تو ذوقشون
امیدوارم گیمر های متفکر و محترم بیشتر تو گیمفا ببینم
شما قبلاً قاتل بروس لی یا آرتور مرگان نبودی احیانا؟
اره خودشه
گاهی از خودم متنفر میشم که سونی فنم و یه سریا هم سونی فنن
داداش بازی مولتیه چرا خودزنی میکنی؟؟؟؟؟
ردد :heart:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
کی به کی میگه کم سن و سال :rotfl: یه طوری گفتی اکثر بازی هاش انگار چنتا بازی ساخته کلا :rotfl: چه بخوای چه نخوای cdpr عشقه :inlove:
پزشک ها میگن موقع بارداری سیگار نکشید و نوشیدنی های الکلی نخورید چون برای جنین خیلی خطرناکه
نه این تناقض نیست. شما هایی که بازی نکردیم منبعتون کجاست واقعا.
ببین اگر اول بازی توی شماره انتخاب های مجاز که میده پا رو اندام پیشرفته کنی از همون اول میتونی از موتور پیاد بشی راحت. ولی اگر پاهاش عادی باشه از موتور میافته و بعدا در طی بازی آپگرید کنی دوباره راحت پیاده میشه.
این اصلا پارادکس نیست به قدرت پاهاش و آپگریداش ربط داره 😐
چقدر جالب
جزئیات :rotfl: :rotfl: اگه اینا جزئیاته مال بازی های ناتی داگ و راکستار چیه؟هیچ ربطی هم به فشار بالادستی ها نداره.تو ۸ سال نتونستن بازی درست و حسابی بسازن تو چند ماه یا حداکثر یه سال دیگه میخواستن بسازن؟هوش مصنوعی و فیزیک و عمق گیمپلی و تخریب پذیری بازی حتی از بازیهای نسل ۶ هم ضعیف تره!!!واقعیت این استدیو همینه.یه بازی با متای ۵۰.حتی کم ایراد ترین نسخه بازی با سخت افزار چند هزار دلاری ۳۰۹۰ هم متاش ۸۵ هست و داره میاد پایین تر.بذارید حتی نسخه های نسل نهمی هم بیاد و باگ هاش رفع بشه که ببینید ایرادش فقط باگ ها نیست.وقتی اونا هم زیر ۹۰ شدن به حرف من میرسید و دیگه هیچ بهانه اب ندارید!واقعیت این استدیو همینه.یه استدیو درجه ۲ که این بازی و نسخه های قبل از ویچر ۳ کاملا این رو نشون داد.و ثابت شد متای ۹۲ ویچر ۳ هم یه اتفاق بوده.البته از افراد کم سن و سال که هیچی از بازی های rpg نمیدونن و به خاطر اون صحنه ها طرفدارش شدن انتظاری نمیره 😀
the witcher 1: 81
the witcher 2: 88
the witcher 3: 93
cyberpunk 2077: 86
اینا متاهاشون رو پی سیه. سایبر پانک تو پی اس ۴ ۵۳ و اکس باکس وان هم ۶۱ ئه.
the witcher 3 blood and wine: 92
the witcher 3 hearts of stone: 90
gwent the witcher card game: 80
the witcher adventure game: 68
the witcher battle arena: 63
thronebreaker the witcher tales: 85
اینا متا ها رو پی سین دو سه تاشون رو پی اس فوره. هنوزم فک میکنی ۵۰ تا ۸۰ ان؟ من فک کنم تو بچه ای. از نظر جسمیم نباشی از نظر عقلی صددرصد هستی. حداقل قبل چرت گفتن یکم تحقیق کن. یه لحظه. اصلا من چرا دارم با تو بحث میکنم؟
@قاتل cdpr
یعنی چقدر رو داری.
اینهمه بچه های سایت با دلیل و منطق بهت فهموندن حرفت اشتباهه جای اینی که لگی عذر میخوام هنوز داری زور میزنی و عوام فریبی میکنی؟
خدایا بسه دیگه.
یه ببخشید گفتن و اشتباه کردم والا بخدا سخت نیست.
هوش مصنوعی الگوریتمش سخته بشه کدش نوشته بشه یه چیز ولی این که باگ های باعث اشتباه کار کردن هوش مصنوعی بشن یه چیز دیگس
مث گرافیک که اگه بهینه نباشه افتضاح میشه
بازی نهایتن ۱ سال دیگه وقت میخواست یا ۴ ۵ ماه با کرانچ
(البته از افراد کم سن و سال که هیچی از بازی های rpg نمیدونن و به خاطر اون صحنه ها طرفدارش شدن انتظاری نمیره Grin)
بعد جنابعالی که فرد کم سن و سال نیستی و میدونی بازی ار پیجی چیه باید فرق بازی ارپیجی اوپن ورلد رو با بازی لست که خطی بدونی
پس لطفا ناتی داگ رو از این لیست خط بزن چون مقایسش کاملا اشتباهه با سی دی و اون عکس پروفایل مسخرت رو هم بردار
هر چند که معلومه جنابعالی هنوز بلد نیستی تو دستشویی کدوم طرفی بشینی چه برسه به این که این چیزا رو بلد باشی
خط آخر یه کم یه جوری بود…با هم دوست باشید لطفا
با یک سال وقت دیگه اون ساختار افتضاح بازی عوض نمیشه.بازی از ساختار و بیس مشکل داره.باگ ها رفع بشن اون هوش مصنوعب ضعیف بازی تغییر نمیکنهواون ریسپاون افتضاح پلیس ها تغییر نمیکنه.اون هوش مصنوعی ضعیف دشمنان تو مخفی کاری تغییر نمیکنه.اون جزییات ضعیف بازی تغییر نمیکنه.اون فروشگاه های مسخره بازب تغییر نمیکنه.اون سیستم پرک افتضاح بازی تغییر نمیکنه.اون شخصیت پردازی سطحی(نسبت به ویچر ۳)تغییر نمیکنه اون فیزیک ضعیف اب تغییر نمیکنه.اون کان پلی ضعیف و هندلینگ ضعیف تغییر نمیکنه.واقعیت این استدیو اینی هست که میبینیم.لست هم خطی نیس سندباکسه محیطش و ماموریت های فرعی زیادی داره.اینم یه اشتباه دیگه که نمی دونی.
عزیز ما بخاطر اون چیزایی که شما میگی طرفدار این بازی یا نسخه های قبل این شرکت نشدیم و زمانی که میبینی ما به این مسائل اشاره میکنیم صرفا جنبه شوخی و خنده داره و اصلا جنبه جن سی نداره
ما رو ناموسا چی فرض کردی ؟! :-((
ما منحرف نیستیم ! مارو دور ننداز !
نمیدونم چقدر راجب جزئیات the last of us 2 اطلاع داری، فقط خواستم بگم وقتی بازی رو با ابی تو روز اول شروع میکنی اگه دقت کنی ابی زیر بغلش یکم مو داره و طلایی رنگ هم هست، وقتی پیش روی میکنی و تو روز آخر باز به زیر بغل هاش دقت کنی میبینی موی زیر بغلش بیشتر از قبل شده! 😀 برو نگاه کن. سمت یه دیوار با نور پردازی خوب وایستا دوربین رو نزدیک کن مشخص میشه با حرکت دادنش 😀
:yes: :yes: ناتی داگ خدای جزئیات :yes: الکی نیست پرافتخارترین استدیو تاریخه با اون همه جایزه
اینش نگفتی وقتی به ارتفاعات بالا میرسی ابی استرس اون میگیره یا اینو نگفتی npc بعد از کشتن رفیق شون واکنش نشون میده اند و خشمگین میشن 😀
Hamid
رشت ریش های گرالت خیلی حوب بود، ولی دارم راجب زیر بغل حرف میزنم 😀 ببین سازنده فکر کجا ها که نبوده!! اگه لست رو پی سی هم بود احتمالا( به لطف ماد سازها)شاهد جزئیات بیشتری هم میشدیم!!!! 😀 بهترین و طبیعی ترین رشت ریش با اختلاف برای رد دد ۲ هست لامذهب اصن چی بود، روغن میزدم به ریش ها و جلاشون میدادم، چه فیزیک طبیعی هم داشت، من از اول بازی تا آخر حتی یکبار هم ریش های آرتور رو نزدم.
یادش بخیر این دلیلا رو واسه Dirt 5 رو ایکس سری ایکس میاوردیم مسخرمون میکردن
حالا از خودشون پاشدن میگن بازی بهینه نشده
اوکی
تا دیروز که قاتل راکستار بودی حالا به راکستار میگی پرجزئیات چقدر میتونی دورو باشی
همین که تا اسم ویچرو میشنوی یاد اون صحنه هاش میفتی نشون میده وضع خودت خرابه
واقعا حیفه این بازی با این همه جزئیات زیر پای باگ های مسخره له بشه
یک ساعت پیش یک ویدئو دیدم که cyberpunk رو با gangstar vegas که بازی موبایل هست مقایسه میکرد
سایبرپانک حتی از بازی موبایل هم شکست خورد
توی ویدیو هایی که شما میبینی سایبر حتی از شبیه ساز ساخت پی سی هم شکست میخوره
کاملا قبول دارم اقای دیترویت: تبدیل شدن مرده ی متحرک عجیب است
این بازی با همه مشکلاتش از زمانی که منتشر شده بازم فوق العادس و من جز این چیز دیگه ای بازی نکردم دنیای بسیار غنی بازی وانجام ماموریت های اصلی و فرعی این بازی و فعالیت های جانبی در هیچ بازی دیگری مشاهده نمیشه .
در همین حد هم میشه چشم بر روی بسیاری از مشکلات و باگ ها بست و بسیار هم لذت برد امیدوارم به اونچه که سازنده ها سعی داشتن در نسخه نهایی پیاده کنند در آپدیت های بعدی برسند .
فقط pc کبیر
وای چه جزعیات خفنی 😐
هزار تا از این جزعیات تو بازی های راک استار هست. عوض این کارا انیمیشن زمین خوردن رو درست کنن از gta sa هم مصنوعی تره