بازی Cyberpunk 2077 شامل یک سیستم مونوریل استفاده نشده میشود
بازی Cyberpunk 2077 از زمان عرضه تا به امروز جزو داغترین بحثهای صنعت بازیهای ویدیویی بوده است و در حال حاضر به این روند ادامه میدهد. پس از تعداد بیشماری اکتشاف جدید، گمانهزنی و جنجال، همچنان شهر نایتسیتی (Night City) بازیبازان را غافلگیر میکند.
با وجود این که عنوان Cyberpunk 2077 مملوء از باگها، مشکلات و گلیچهای مختلف است، اما باز هم نمیتوان از پیچیدگیهای اکتشاف و سیستم جذاب نقشآفرینی آن چشمپوشی کرد. اخیراََ یکی از کاربران ردیت پستی را منتشر کرده است که نکات جذابی را پیرامون بازی آیندهگرایانهی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) فاش میکند.
با توجه به ویدیوی منتشر شده از سوی u/Skybekul در ردیت، ظاهراََ تیم سازنده قصد داشته است که یک مونوریل در شهر نایت سیتی قرار دهد. این کاربر یک مسیر خاص را دنبال میکند و به منطقهای با نام NCART یا محل انتقال در نایت سیتی میرسد. حتی درهای تعبیه شده در این منطقه کار میکنند و به نظر میرسد سیدی پراجکت رد وقت توسعهی مونوریل یاد شده را نداشته است.
با توجه به کامنتهای درون پست ردیت، بسیاری از کاربران حدس میزنند که حذف سیستم مونوریل به دلیل عدم هماهنگی با گیمپلی و یا زمان محدود توسعه رخ داده است. به احتمال زیاد تیم سازنده قصد اعمال مونوریل به عنوان یک وسیلهی ظاهری را نداشته بلکه هدف اصلی آنها به وجود آوردن یک نوع سیستم Fast Travel بوده است. در حال حاضر بازیبازان باید از طریق مراکز اطلاعات توریستی و یا دروازههای اصلی ایستگاههای مختلف Fast Travel را انجام دهند. به طور حتم وجود مونوریل میتوانست یک حس غوطهوری ارائه دهد و همچنین مکانیکهای مختلفی را پیرامون گیمپلی به ارمغان بیاورد.
همانطور که ذکر شد، عنوان Cyberpunk 2077 با مشکلات فنی متعددی مواجه است. سیدی پراجکت رد قول حل کردن مشکلات و بهینهتر کردن Cyberpunk 2077 را به بازیبازان داده است. طبق برنامهها، در ماههای ژانویه و فوریه (دی تا اسفند) دو پچ بزرگ برای نسخهی نسل هشتمی این عنوان منتشر خواهد شد. از طرفی به مانند The Witcher 3: Wild Hunt برنامههای مختلفی برای محتویات پس از عرضه وجود دارد که هنوز مشخص نیست با وجود تمامی این مشکلات، در برنامه بودن یک بخش چندنفره و همچنین توسعهی نسخهی نسل بعدی بازی بر روی پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس و سری اس چه پیش آید.
بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد. بر اساس بیانیههای قبلی تیم سازنده، به روز رسانی اصلی نسل بعدی که کیفیت را متحول خواهد کرد در سال ۲۰۲۱ منتشر میشود.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- خالق God of War بازی Indiana Jones را به عنوان بهترین بازی سال خود انتخاب میکند
نظرات
خبر تکراری نیست ?:-) :-/
قبلی قطار بود 😕
هم مدیران عجول هم سرمایه گذاران عجول و هم عطش گیمر ها برای تجربه اثر و هم هایپ سنگین سی دی پروجکت دست به دست هم داد تا ما نتونیم اون چیزی که سازنده ها میگفتن رو به صورت کامل تجربه کنیم هر چند در آینده و بروز رسانی هایی که این اثر دریافت میکنه قطعا به حق اصلیش خواهد رسید . همینجا اعلام میکنم سایبر پانک ۲۰۷۷ از نظر من یک شاهکار هست و چیزایی داخل بازی هست که منحصر به خودش هست و عظمت کار اونجاست که یک ای پی تازه از یک استودیو جوان و تغییر سبک ۱۸۰ درجه ایی طرف هستیم این خیلی خیلی قابل توجه هست.
درست دیدم؟
《زمان محدود توسعه 》
آره بعد از عرضه ویچر قبلش تنها چیزی که از باز ی میدونستن دنیاش بود
شاهکاری که در روز عرضه شاهکار نباشد ، دیگر شاهکار نخواهد بود .
ببخشید ولی رایگان ترین حرفی بود که تو عمرم شنیدم (با اختلاف) 😐 :dazed:
متاسفانه پتانسیل بسیار این بازی بخاطر تصمیم های نادرست مدیران تلف شد.امیدوارم دیگه هیچ وقت شاهد چنین چیزی نباشیم.