گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا

گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends

سورنا اسدی
۱۶:۰۰ ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا

آیا تا به حال دوست داشته اید به جای یک گلادیاتور قهرمان پا به میدان نبرد بگذارید؟ آیا به بازی هایی که درون انها دست و پای انسان ها را قطع میکنند علاقه دارید؟ اگر جواب شما مثبت است یک خبر خوب برای شما داریم ، تا مدتی دیگر بازی  spartacus legends برای دانلود به صورت رایگان درون شبکه های PSN , XBL قرار خواهد گرفت. ناشر این بازی شرکت شناخته شده ی یوبی سافت است و خودتان بهتر میدانید که این شرکت ناشر هر بازی نمیشود .، پس حتما spartacus legends نیز ویژگی های جدید و منحصر به فردی دارد که شرکت یوبی سافت قصد انتشار این بازی را برعهده گرفته است.

عنوان: spartacus legends

سازنده : Kung Fu Factory

ناشر : Ubisoft

سبک: action/fighting

تاریخ انتشار: MAY 2013

پلتفرم: PS3 , X360

2405687 box slegends

بدون شک با خود فکر میکنید بازی spartacus legends شباهت هایی با بازی های هم سبکش مانند : mortal kombat یا Takken دارد ، اما باید به این موضوع اشاره کنم که همیشه مبارزه موفق با وسایلی از قبیل شمشیر ، چکش ، نیزه و … مستلزمه ی این است که شما تمامی تاکنیکهای مبارزه به عنوان یک گلادیاتور را بلد باشید.

اگر بخواهید در این بازی هممانند مورتال کمبت فقط کنترل کنسول را به دست بگیرید و تند ، تند بر روی دکمه ها فشار دهید قید بازی کردن spartacus را بزنید.میتوان گفت این بازی برای آن دسته از گیمرانی ساخته میشود که به جنگ های تاریخی و مبارزه کردن با شمشیر و … به عنوان یک گلادیاتور واقعی علاقه خاصی دارند ، نه به عنوان یک مبارز خیابانی و یا تخیلی که با مشت ، پا و انواع قدرت های جادوگری حریف خود را از میدان نبرد خارج میکنند!. spartacus legends به معنای مبارزه با دل و جان است ، مبارزه تا حد مرگ ، کسی که پا به میدان نبرد  بگزارد یا پیروز بیرون می آید یا تکه تکه میشود و میمیرد.

بکش و به جلو برو

ابتدای بازی شما میتوانید کاراکتر دلخواهتان را از بین شخصیت های محبوب این سریال مانند : اسپارتاکوس انتخاب کنید.اوایل بازی شخصیت شما فقط با دست خالی یا یک شمشیر معمولی و با بدن برهنه در مرکز آموزشی گلادیاتورها به مبارزه میپردازد ، اما با مرور زمان و شکست دادن حریفان خود و به دست آوردن پول و سکه با باز شدن آیتم های جدید میتوانید سلاح های بهتر و جدیدتری خریداری کنید ، همچنین بسیاری از میدان های نبرد موجود در سرتاسر روم برای شما باز خواهد شد ، بنابراین قادر خواهید بود در یک میدان نبرد واقعی و در حضور بیش از ۱۰۰۰۰ نفر تماشاگر حریف سرسخت خود را تکه تکه کنید.

سیستم مبارزات با توجه به تریلر های بازی بسیار پیچیده نیست ، اما باید به خوبی یاد بگیرید که به موقع دفاع کنید و سپس حمله و یا جا خالی بدهید.ضرباتی که شما به دشمن وارد میکنید با توجه به قدرت و سنگینی سلاح موجود در دستتان بر روی بدن وی تاثیر میگذارد. مثلا: با ضربه زدن به سر دشمن با چکش فقط میتوانید شاهد له شدن صورت حریف باشید ، اما اگر با شمشیر به گردن یا صورت وی ضربه بزنید میتوانید سرش را از تنش جدا کنید و نظاره گر پاشیدن خون مانند یک آبشار به اطراف زمین نبرد باشید.

676738 20130412 640screen001

فقط مبارزه و دیگر هیچ

در  بالا به این موضوع اشاره کرده بودیم که بازی بر پایه ی مبارزه با شمشیر بنا شده و شما دیگر نباید شاهد مبارزات بدون زره های جنگی و یا بدون سلاح های بسیار سنگین و پر قدرت باشید ، اما باید بگوییم با دست خالی نیز میتوانید در spartacus legends حریف خود را شکست دهید و اگر در طول نبرد شمشیر شما ازدستتان رها شود یا آسیب ببیند و دیگر قابل استفاده نباشد ، هرگز نمیتوایند زمین نبرد را ترک کنید و باید سعی کنید با دستان خالی با حریفی که رو در روی شما با زره آهنی و سلاح های سنگین ایستاده است مبارزه کنید ، که صد البته درصد شکست شما در این نبرد بسیار بالا است.

در طول مبارزات در بالای صفحه دو نوار به رنگهای قرمز و زرد وجود دارد. کم شدن نوار قرمز نشانه ی مقدار جان  یا توان باقی مانده در بدن شما برای ادامه دادن این مبارزه است ، اما کم شدن نوار زرد رنگ نشانه ی این است که زره شما دیگر توان استقامت در برابر ضربات دشمن را ندارد و بزودی از تنتان در خواهد آمد و دشمن به راحتی دست و پا و تمامی بدنتان را تکه تکه میکند.

676738 20120906 640screen003

خون ، خون ، خون و اما …

گرافیک کلی بازی زیاد چنگی به دل نمیزند و میتوان از همین الان با قاطعیت تمام گفت منتظر این بازی با یک گرافیک عالی و تماشایی نباشید. با توجه به تریلر ها ی بازی ، افکت های پاشیدن خون که یکی از مهم ترین فاکتور ها در بازی های مبارزه ای است ، زیاد جالب از آب در نیامده و بسیار مضنوعی و ابتداییی اند.گرچه محیطهای بازی که مبارزه در آنها برگزار میشود پرجزییات و زیبا به نظر میرسند.

طراحی شخصیت های اصلی مانند: اسپارتاکوس نیز قابل قبول صورت گرفته و میتوان ته چهره ای از شخصیت اصلی سریال را در چهره ی کاراکتر موجود در بازی مشاهده کرد. در کنار طراحی قابل قبول شخصیت ها ، طراحی سلاح های بازی نیز جزو نکات مثبت spartacus به شمار میرود که جزییات فراوانی را میتوان در تک تک آنها مشاهده کرد.

با تماشای تریلر های بازی میتوانید شاهد چند باگ گرافیکی کوچک در بازی باشید ، اما اگر باگ های موجود در spartacus تاثیری در مبارزات نداشته باشند(گیر کردن کارکتر در حال مبارزه در زمین) میتوان از این نکته ی منفی قابل پیش بینی بازی چشم پوشی کرد. به هر حال با توجه با اینکه این بازی تنها برای شبکه های PSN و XBL منتشر میشود  و جزو بازی های رایگان دانلودی قرار میگیرد ، از گرافیک مناسب و قابل قبولی برخوردار است.

676738 20130412 640screen003

دوست خود را دعوت به  مبارزه تا حد مرگ کنید

با توجه به گفته های یوبی سافت spartacus legends از بخش انلاین و مولتی پلیر نیز پشتیبانی میکند. در این بخش شما میتوانید شخصیت قهرمان خود را به میدان نبرد بفرستید اما اینبار حریف اصلی و سرسخت شما دوست صمیمیتان خواهد بود که باید با مبارزه کردن حرفه ای تر نسبت به قبل او را به راحتی شکست دهید.

همچنین شما قادر خواهید بود با بازیکنان دیگر در تمامی نقاط جهان نیز به مبارزه کردن بپردازید و در صورتی که بتوانید بسیاری از این بازیکنان را شکست دهید میتوانید نام خود را به عنوان یک گلادیاتور مبارز ، شجاع و خون خواه درون دنیای spartacus legends بر سر زبان ها بیندازید.

این قسمت از بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور به نظر میرسد اما اطلاعات بیشتری از این بخش در دسترس نیست اما در صورتی که این بازی را دانلود کردید ، هرگز نباید بخش انلاین یا مولتی پیلیر آن را از دست بدهید. زیرا مبارزه کردن با دوستان صمیمی خود و به رخ کشیدن مهارت هایی که کسب کرده اید میتواند به راحتی ا ز شما یک قهران شجاع و شکست ناپذیر بسازد.

676738 20120906 640screen005

مدتی دیگر … مبارزه ای مرگبار درون کنسول ها

تا مدتی دیگر بازی spartacus legends منتشر خواهد شد و به نظر میرسد که این بازی بتواند طرفداران سبک بازی های مبارزه ای و تاریخی را راضی نگه دارد. پس به شما پیشنهاد میکنیم قبل از تجربه این بازی مقدای از عیدی هایتان را کنار بگذارید زیرا بعد از تجربه این عنوان ممکن است کنترل کنسول خود را یا از شدت عصبانیت به زمین بکوبید و دو تکه کنید و یا از شدت فشارعصبی کنسول خود را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کنید!.

 

تصاویری از بازیگر نقش اصلی سریال اسپارتاکوس در مراسم رونمایی از بازی Spartacus Legends

13 com spartacus pg horizontal

safe imagephp

spartacus liam

tnrrvrvtxdhhl

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا