طراحان بازی The Callisto Protocol از مقایسهی آن با سری Dead Space سخن گفتند
طرفداران سری Dead Space چند سالی است که از کنار نام این سری میگذرند و تنها خاطراتی از آن را در ذهنشان دارند، اما اخیراً خبر خوبی به گوش رسیده است که گویا قرار است یک عنوان جدید جای خالی این بازی را پر کند. بازی جدید استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance) به نام The Callisto Protocol در مراسم The Game Awards 2020 معرفی شد. این عنوان توسط گلن شوفیلد (Glen Schofield)، خالق سری Dead Space و تیمی که روی آن کار میکند متشکل از توسعه دهندگان پیشین Dead Space است.
توجه به این موضوع که این عنوان جدید تمی علمی تخیلی و وحشت بقا دارد برای بسیاری یادآور سری Dead Space شده است. استیو پاپوتسیس (Steve Papoutsis)، مدیر ارشد تیم توسعه در استودیوی استرایکینگ دیستنس، اخیراً در مصاحبه ای با VG247 به مقایسه اینها پرداخت. او در این مورد توضیح داد:
این شباهت تعجب آور نیست. با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که در حال کار بر روی این پروژه هستند، در سری Dead Space نیز کار کردهاند. جالب است که مردم آنها را کنار هم قرار میدهند. ما علاقهی زیادی به این بازی که در حال کار کردن آن هستیم ، داریم و شنیدن خاطرات مردم در مورد آن بازیهایی که بسیاری از ما با آنها خاطرات خوبی داریم بسیار زیبا است.
پاپوتسیس در پاسخ به این سوال که چه چیزی هستهی اصلی ایدهی بازی را در ابتدای توسعه تشکیل میدهد، گفت:
اینجا فقط علاقه به بازیهای ترسناک از طرف من، گلن و برخی از تیم فوق العادهای که ما جمع کرده ایم وجود دارد. ما امیدوار بودیم که کاری را انجام دهیم که مبتنی بر داستان منحصر به فرد باشد و فرصتهای زیادی را برای ترس فراهم کند. ما ایدههای جالبی درمورد موضوع و مکان قرار گرفتن بازی The Callisto Protocol داشتیم. داستان بازی در یک زندان در یکی از قمرهای سیارهی مشتری، به نام کالیستو جریان دارد.
بازی The Callisto Protocol در سال ۲۰۲۲ برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس/اس عرضه خواهد شد. تریلری از این بازی که در رویداد The Game Awards نمایش داده شده است را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
فقط ترو خدا اون قابلیت له کردن رو بزارین چه حالی میداد بعد چند تا جامپ اسکر و کشتن نکرومورف با لگد تیبکه تیکه میکردیم قشنگ خشم ادمو میریخت بیرون
🙂
دلت خوش.
این بازی یه شبیه ساز پیاده روی بیش نیست.
اره واقعا اون قابلیت له کردن خیلی خوب بود ولی بازی من نمیدونم چش بود تا وقتی دشمن ها رو میکشتی شروع میکردن به تکنو رفتنو تا ی ساعت رو سقف میچسپیدن بعد میومدن پایین منم خیلی عصابی میشدم و تا وقتی جنازشون از سقف میومد پایین ۵۰۰ بار لهشون میکردم. به قول داداش کوچیکم نوشابشون میریختم بیرون ( منظورش اون hp هایی بود که وقتی له دشمن میکردی ازشون میپرید بیرون) :laugh: :rotfl:
یه سوال
این استدیو مستقله؟
اگه مستقله خدا کنه ea بده یه دداسپیس بسازن اینا
اره تازه تاسیس شده است
Ea اگه قصد حمایت از دد اسپیس داشت همون استودیو اصلی رو منحل نمیکرد.
:hypnotized:
این بازی برا نسل هشتمم میاد ؟
کلا بازی های ترسناک که تو سبک فضا و این چیزا هستن همیشه تو جنبه های ترسناکشون از بقیه بازی ها میتونن یه پله بالاتر باشن
اونم وقتی که سازندگان dead space دارن میسازنش