پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا

پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد

شایان کریم زاده
۰۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا

هفت سال پس از اولین نمایش بازی Cyberpunk 2077 می گذرد و اکنون تنها ۴ روز تا زمان انتشار بازی باقی مانده است. گذر تمام آن سال‌ها باعث شده است که عنوان نقش آفرینی بزرگ بعدی و جهان باز استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تمام دوران‌ها تبدیل شود و بسیاری از بازیبازان می‌خواهند دنیای دقیق آن را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنند. به همین دلیل آن‌ها بسیار خوشحال خواهند شد که بدانند این بازی پشتیبانی از فناوری Dolby Vision را دریافت خواهد کرد، حتی اگر در زمان راه اندازی در دسترس نباشد.

این خبر توسط خود دالبی (Dolby) ارائه شده است.. این هفته، شرکت فناوری صوتی و تصویری دالبی توییت کرد که بازی Cyberpunk 2077 که هفته‌ی آینده با پشتیبانی Dolby Atmos راه اندازی می‌شود.  پس از این توئیت تأیید شد که این بازی از Dolby Vision در سال ۲۰۲۱ پشتیبانی می‌کند، چیزی شبیه Atmos اما با مانیتورهای HDR رونمایی خواهد داشت. افزایش تعادل رنگی که این فناوری ارائه می‌دهد، می‌تواند بسیار با نصاویر با کیفیت این عنوان سازگار باشد و با توجه به اینکه شهر نایت سیتی (Night City) در شب چقدر پر جنب و جوش و با جزئیات است، نتایج حیرت انگیز خواهد بود. با این حال، در یک پیچ و تاب جالب به نظر می‌رسد که دالبی در اعلامیه‌ی اولیه خود در مورد پشتیبانی از Vision اطلاع‌رسانی نادرستی را ارائه داده است. توییت اصلی از آن زمان حذف شده و به دنبال آن، این شرکت در پست جدیدی توضیح داد که در حالی که سال آینده Dolby Vision برای کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر خواهد شد، اما هنوز پشتیبانی از هیچ بازی‌ای تایید نشده است.

به نظر می رسد این مغایر با گفته‌های این شرکت در اوایل این هفته باشد، اما می‌توان در این مرحله تصور کرد که بازی Cyberpunk 2077 همچنان برای دریافت پشتیبانی Dolby Vision برنامه ریزی شده است. اتفاقی که احتمالاً افتاده این است که ممکن است دالبی با انتشار اشتباه این خبر زودتر از موعود از یکی از سوپرایزها بیش از موعد رونمایی کرده  و اکنون رسمی کردن آن را تا زمان افشای صحیح آن متوقف کرده است. اگر چه دقیقاً چه زمانی این اتفاق می‌افتد، فعلاً فقط می‌توان حدس زد. هرچند که مدتی بیشتر طول خواهد کشید تا بازیبازان بتوانند بازی Cyberpunk 2077 را در بهترین حالت خود تجربه کنند، اما تنها چند روز باقی مانده تا آن‌ها بتوانند سرانجام بازی خود را شروع کنند. دارندگان کنسول‌های اکس‌باکس اکنون می‌توانند پیش دانلود بازی Cyberpunk 2077 را آغاز کنند. به این ترتیب در لحظه رونمایی رسمی از بازی می‌توانید بلافاصله وارد شهر نایت سیتی شوید. بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. به‌روزرسانی رایگان برای کنسول‌های نسل بعدی پلی‌اسیتشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا
پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • majid گفت:

    این ۴روز چرا تموم نمیشه والا ما چشم انتظاریم 😥 😥

    • حواست رو با یه چیز دیگه پرت کن سریعتر می گذره

      • majid گفت:

        فعلا رفتم واچ داگز لیجن رو اشتراکی خریدم به قول معروف یکم به جو شهر های مدرن عادت کنم

        • سورپرایز بزرگ ، سرنی نابغه ترکوند : دیجیتال فاندری ps5 رو با pc مقایسه کرد و نتایج سورپرایزکننده ایی از این مقایسه گرفته که مثل بمب اخبار گیمینگ رو ترکوند طبق گفته دیجیتال فاندری gpu کنسول ps5 در حد rtx2080 هست و با اختلاف زیاد rtx2070 super رو شکست داده . توی والهالا ps5 زد rtx 2070 super رو با اختلاف زیاد شکست داد هر دو روی رزولوشن ۱۴۴۰p گذاشته شدن با وجود اینکه تنظیمات گرافیکی ps5 از سیتینگ تنظیمات گرافیکی rtx2070 super خیلی خیلی بیشتر بود بازم با اختلاف زیاد فریم بیشتری میداد طبق نظر دیجیتال فاندری gpu کنسول ps5 در حد rtx2080 هست این در حالیه که همین ده روز پیش دیجیتال فاندری سریز ایکس رو با rtx2060 super مقایسه کرده بود و سریز ایکس مفتضحانه از این کارت هفت ترافلاپسی ضعیف شکست خورده بود .

          • والهالا رو معیار قرار میدی؟
            اولا که بازیا رو کنسولا بهینه میشن
            دوماً میخوای مقایسه کنی وایسا سایبر بیاد که لیدپلتفرمش پیسیه

            • majid گفت:

              کالاف کولد وار قبل نیست والهلا قبول نیست حاجی دیگه بازی نسل ۱۰هم بیارن همینو میگه نه اینا دروغه ۱۲از ۱۰بیشتره

            • برو ویدیویی مقایسه رو ببین در رزولوشن یکسان ، تنظیمات گرافیک نسخه ps5 خیلی بالاتر از سیتینگ تنظیمات گرافیکی rtx2070 super بوده ولی با این وجودم با اختلاف زیاد فریم بیشتری میداد چرا نباید مقایسه بشه نکنه کیت توسعه pc هم دیر رسیده ؟ سریز ایکس هم مقایسه شد که از کارت هفت ترافلاپسی rtx2060 super شکست خورد در ضمن لید پلتفرم بازی های یوبی سافتم pc هستش

              • Xbox+Bethesda گفت:

                ببین تو حرف بعدیت هم درسته.همین که بدون هیچ دلیلی اومدی ترول میکنی نمایانگر همه چیز هست.درضمن آدم فنی اگه مقداری فکر کنی میفهمی که بهینه سازی بازی ها روی کنسول بهتر از pc هست چون نمیتونن برن رو همه پی سی ها بهینه کنن.حالا تو یه دلیل واقعی بیار که سری اکسrtx 2060 superهست و پلی ۵ rtx 2080 حرف از این چرت تر وجود نداره.اصلا از کجا این حق رو در آوردی.

                • دیگه دلیلشو برو از دیجیتال فاندری بپرس این حرف من نیست که شما قبول داشته باشی یا نه مقایسه ایی هستش که دیجیتال فاندری کرده برو یقیه دیجیتال فاندری رو بگیر

              • نه دوستمون داره میگی معیارت
                به قول خودت که pc gamer هستی خیلی فنی هستی و خیلی وارد توی pc(که با این کامنتت فهمیدیم قمپز در میکنی

                محض اطلاعت
                ۱٫بازی های یوبی سافت معمولا ضعیف ترین بهینه سازی رو داشتن که والهالا بدترینش بود
                ۲٫روی pc سازنده بیاد با طیف بسیار بسیاز زیادی از سخت افزار کار کنه و بازی رو براشون پورت کنه
                برعکس کنسول که تنها یک سخن افزار مشخص است و بهینه سازی روش کار خیلی خیلی ساده تری هست نسبت به pc
                بنظرت چرا بیشتر مواقع نسخه های pc بازی ها یا دیرتر میاد یا اصلا نمی یاد؟
                گیمفا باید بن کردن رو بیاره(واقعا بخش کامنتای گیمفا سمی ترین جای ممکنه به لطف دالتون ،شما ،نینجا و…)
                حیف این سایت نیست با این همه نویسنده و … این طوری بشه
                #بن کردن ایپی را به گیمفا بیاورید

                • بن کردن ایپی رو به گیمفا بیاورید چون مقایسه دیجیتال فاندری بعضی از فن بوی ها رو سوزنده چرا با بهینه سازی سریز ایکس از rtx2060 super که یک کارت هفت ترافلاپسی ضعیف هست شکست خورده مگه سریز ایکس کنسول نیست مگه سریز ایکس بهینه سازی نداشته اخی ببخشید یادم رفته کیت توسعه ش دیر رسیده اون بهینه نکردن درسته ؟ سعی کن با واقعیت کنار بیای بجای اینکه از مقایسه های واقعی دیجیتال فاندری فرار کنی و پناه ببری به دنیای خیالی ت که سریز ایکس در آینده از عالم غیب قدرتش بیشتر میشه

                • داداش کی اصلا درباره ی سایز ایکس حرف زد؟؟
                  بحث ما درباره ی پیسی بود از اول

                • TINYTOON@
                  من چی میگم تو چی میگی عزیزم
                  کی به ایکس باکس کار داشت؟؟
                  ما داریم در مورد پلتفرم PC الان حرف میزنیم
                  ایکس باکس کیلویی چنده(در این بحث)
                  منظق فن بوی همینه دیگه
                  بهش سلام بکنی میگه اره کیت توسعه نرسیده و از این چرت و پرت ها

                  با کیا شدیم ۸۰ میلیون نفر…

            • سایبر هم نهایتش دو هفته دیگه اس! عجله نکن!
              فعلا دارم دارم حسابه رو امار و احتمال حساب باز نکن حاجی :heh:

              • نه متاسفانه دو هفته نیست نسخه ایی که یه هفته دیگه میاد نسخه های نسل هشت کنسولا و نسخه pc هست ps5 و سریز ایکسم با نسخه بکوارد پرو و وان ایکس فعلا اجراش میکنند که فعلا سریز ایکس به دلیل اجرا شدن بکوارد روی وان ایکس بهتره تا سال ۲۰۲۱ که اپدیت گرافیکی نسخه های ps5 و سریز ایکس اضافه میشه و اون موقع باید مقایسه کرد

          • عجیب ولی واقعی
            تو این فاصله که شما و کاربر دالتون خودتون رو کشتید با این مقایسه ها خیلی های دیگه که تو سایت نبودن به تفریح خودشون ادامه دادن ( از کسایی که پلیستیشن دارن بگیر تا اون بنده خدایی که با موبایلش سرگرم بود) هیشکی هم براش مهم نبود این مقایسه ها… همه سرشون تو کار خودشون بود و لذتشون رو بردن… این انرژی که پای این کامنت ها و جمله هایی مثل ( پی اس فایو زد آر تی ایکس ۲۰۷۰ رو شکست داد) گذاشتی رو می دادی به ژاپنی ها باهاش برق تولید می کردن :laugh:
            اصلا چرا راه دور می ری… این انرژی رو می ذاشتی (بیشتر) کار می کردی دیگه لنگ فلان فامیل دور و پسر عموی بابابزرگ خاله ات (!) نمی شدی که شاید برات پی اس فایو بفرسته :laugh: :laugh:
            خداییش وقت تلف کردنه این حرکتا خیلی پی اس فایو دوس داری برو بخر دیگه کل جامعه ی گیمینگ خاورمیانه (تهرانم نه… ایرانم نه… خاورمیانه !) فهمید تو پی اس فایو دوس داری دوست داشتنت رو به ما ثابت نکن برو لذتت رو ببر…

            • خیلی ناراحتی نیا توی سایت . سایت گیم هست برای خواندن همین مباحثه اون شش ماهی که شماها خودتونو کشتید و ۱۲ ترافلاپس و فول rdna2 و ولوسیتی و این داستانها میکردید باید فکر اینجاشم میکردید برادر . خوشم میاد جوابی ندارید بدید بجاش فرار رو به جلو و حمله شخصی میکنید اخه به تو چه که من چی میخوام بخرم یا نخرم تو کی هستی که بخوای در مورد من اظهار نظر کنی واقعا فقر فرهنگی بیداد میکنه

              • بله متشکرم از حسن نیت شما و لطافت کلامتتون :laugh:
                والا من هنوز به بیماری آلزایمر دچار نشدم هیچ وقت هم صحبتی از ۱۲ ترافلاپس و چه می دونم فول rdna 2 و این کوفت و زهر مارا نمی کردم… بیا با هم روراست باشیم… نه برام مهمن نه ازشون سر در می آرم 😉
                ای جان… صحبت از حمله شخصی شد
                موقع توهین و بی احترامی به یه پلتفرم و طرفداراش شیر می شید و خیلی کارتون درسته 😉
                یکی جوابتون رو می ده می شه حمله شخصی و بی ادبی و چه می دونم فقر فرهنگی :laugh:
                آره راست می گی من از لحاظ فرهنگی خیلی آدم ضعیفی ام اگه دو تا کتاب می خوندم وضعم این نبود.
                ولی تویی که بیست چهاری تو دیجیتال فاندری ولی چی هستی؟ تویی که سر پنج فریم این ور اون ور بقیه رو مسخره می کنی چی هستی؟ من از لحاظ فرهنگی داغون ترین موجود جهانم… ولی این رو می دونم که احترام یه آدم به شخصیتشه… نه اسباب بازی پلاستیکیش 😉 ( حالا در مواردی آهنی به هر حال :laugh: )
                فرار و حمله شخصی :laugh:
                تو هنوز متوجه نشدی نه؟
                من اصلا درگیر این مسخره بازی های شما نیستم! چه سه سال پیش که برتری از هر لحاظ با پلتفرم پلیستیشن بود چه الان که به نظر می رسه باز هم همین طور باشه :laugh:
                هیچ وقت تو این وادی جنگ و دعوا نبودم و نمی خوام هم باشم.
                اومدن یا نیومدن من هم دست خودمه دوست خوب و با فرهنگم 😉
                و در آخر بعید می دونم سایت گیم برای مباحثی مثل :« آره من خیلی خفنم چون اسباب بازی پلاستیکیم فلان بازی ای رو که شاید هیچ وقت تو عمرم تجربه نکنم رو با پنج فریم بالاتر اجرا می کنه :rotfl: »
                یا مثلا« آره من خیلی شاخم چون اسباب بازیم خیلی شاخه :rotfl: »
                پ.ن: سر قضیه فامیل دور و پسرعموی بابابزرگ خالت مثل این که خیلی جوش آوردی :-)) نگران نباش خدا کریمه شما هم انسان بسیار سخت کوشی هستی قطعا یه پی اس فایو گیرت می آد… شاید دست از سر گیمفا و بقیه برداشتی یکم وقتت هم پر شه کمتر به این و اون بپری
                راستی… اولین لایک کامنتت هم خودم زدم… روز خوش 🙂

                • هر وقت یاد گرفتی وقتی که از چیزی اطلاع نداری نباید در موردش اطهار نظر نکنی اون موقع با فرهنگ حساب میشی ترول کردن یه شرکت با حمله شخصی و اظهار نظر کردن در مورد وضعیت مالی طرف و حرف های چرت و مسخره در این مورد یعنی توهین مستقیم . اتفاقا من فعالیت چندانی در سایت ندارم گهگداری لا به لای کارم چند تا کامنت میزارم بعضی موقعها حتی هفته ها به سایت سر هم نمیزنم اگه الان بخوام در مورد شغلم و وضع مالی م و موقعیت م صحبت کنم امثال فرشاد آقا ناراحت میشند اگه بگم pc در کنار کنسول ها دارم و پول ps5 هم آماده ست فقط منتظر فروکش کردن قیمت حبابیش هستم باز یه عده pc فن عقده ایی که به زور قسط و چک سیستم خریدن میان میگن آقا نگو pc داری جدا کاشکی وضعیت اقتصادی ممکلت درست بشه تا این حسودی ها و این عقده بازیهای یه عده که از کمبود شکل گرفته تموم بشه من کلا هیچ وقت توی زندگیم نگاه از بالا به پایین نداشتم و اهل فخر فروختن نبودم همه چیز زندگیمو با تلاش و درس خوندن بدست آوردم برای تک تک ش زحمت کشیدم ولی واقعا یه عده میان کل زندگی خصوصی طرفو میخوان اونطوری خودشون میخوان نشون بدن اینجاست که به آدم برمیخوره مجبور به واکنش میشه

                • @tinytoon
                  کامنت خودم رو چند بار خوندم نفهمیدم کجاش گفتم خیلی بافرهنگم.
                  راجب بحث مالی و این حرف ها هم خوشحالم که تو این شرایط فعلی در تنگ نا نیستی
                  درباره ی مطالبی مثل فخر فروشی و این حرف ها هم که همه چی مشخصه چیزی نمی گم.
                  ولی بذار یه سوال جدی بپرسم
                  اگه بحث فخر فروشی نیست پس این کامنت ها قضیه اش چیه؟ هوم؟
                  اصلا لازم هم نیست جواب گو باشی ولی با خودت صادق باش.
                  از اون موقعی که تو این سایت بودم وضع همین بوده
                  چون کاربرا نمی تونستن سلیقه ی شخصی هم دیگه رو درک کنن رو آوردن به دیجیتال فاندری و فلان بازی متاش زرده و چه می دونم دسته ی من فلان کارو می کنه…. فقط برای این که به هم ثابت کنن من بهترم و برتری دارم… این شرایط اعصاب خرد کنه حتی برای کسی که می تونه به چند تا پلتفرم دسترسی داشته باشه.
                  وگرنه اون موقعی که ۹۹ درصد پلیستیشن داشتن کی براش مهم بود فلان بازی متاش چنده
                  یا بهمان بازی رزولوشن چنده یا چقدر فریم ریت می ده.
                  راجب فعالیت تو سایت و چ می دونم وضعیت کاری هم بهم ربطی نداره چیزی نمی گم
                  راجب مسائلی هم که اطلاع ندارم صحبتی نکردم
                  یه بار هم تو سایت راجب بحث های سخت افزاری اظهار نظر نکردم
                  حتی یه دفعه.
                  معذرت خواهی هم چیزی رو حل نمی کنه ولی من مدت ها بود که عصبی بودم و کلافه اگه چیزی نوشتم که باعث عصبانیتت شد متاسفم.
                  و در نهایت فکر کنم حق با تو باشه.
                  یه چند وقتی سایتو چک نکنم احتمالا اعصابم یکم آروم شه

                • MmSd
                  داداش ول کنش
                  اصلا من نحوه ی کامنت گذاشتن تورو با اون مقایسه کردم کرکام ریخت
                  قشنگ معلومه شما بلدید با بقیه حرف بزنید و صحبت کنید
                  ولی طرف مقابل صرفا حمله کرد
                  پس بهتره ول کنید

                • MmSd@ داداش شما عزیزی بیا روی همو ببوسیم شما مثل برادرمی منم ازت عذر میخوام امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی سوتفاهم شده بیخیال توی قلب من جا داری :heart: :heart:

                • Commander shepard@ داداش بیخود تلاش نکن من تورو دوست دارم باهات بحث نمیکنم جدا میگم یکی از بهترین بچه های سایتی . اگه لحن صحبتم بد بود از تو هم معذرت میخواد این گلم تقدیم به تو :deadrose:

              • farshadx گفت:

                شما داشته باشی من خوشحالم میشم
                اما حالت کامنت دادنت دقیقآ مثل بچه ای هست که میخواد بگه اسباب بازی من بهتر از مال تو هست
                و اصلآ لحنت به بزرگ سالی نمیخوره که میره سر کار و هیچ مشکل مالی هم نداره
                کسی که میره سر کار و میدونه پول درآوردن تو مملکت چقدر سخته نمیاد اینجا پلتفرمهای دیگرو مسخر کنه
                الآ کامنت اول خودت رو بخون چطوری برای مقایسه دیجی فاندری ذوق زده شدی؟!
                این ذوق زده شدن واسه کسی نیست که میر سرکار از من بپرس واسه بچه ۱۵ ۱۶ ساله است
                میدونی چجور ادمی به این شکل رفتار میکنه؟!
                کسی که دار یچیز غیر منطقی میگه و کسی قبول نداره با این ترفند میخواد بگه من منطقی هستم
                موردش رو هم تو گیم فا زیاد داشتیم اخرش هم معلوم شده طرف زیر ۱۸ سال هست
                اگر هم حرفت کاملآ درست باشه نوع کامنت دادنت چیز دیگه ای میگه این برداشتی هست که من میکنم شاید درست باشه شاید غلط باشه
                اما حداقل لحن کامنتات رو درست کن
                مثل بچه ها که میخوان پوز بدن و یا خودشون رو توجیح کنن و … نباش
                اینارو دوستانه گفتم قصد توهین هم نداشتم

                • داداش فرشاد ترول کردن یه چیز معموله توی همه جای دنیا هست باور کن ترول کردن پلتفرم متقابل اصلا چیز بدی نیست ترول کردن در صنعت گیمینگ مثل کری خوندن دو تا طرفدار تیم فوتبال میمونه ماجرا اون جا بد میشه که مثلا من میام یه ترول میکنم طرف میاد حمله شخصی میکنه یا انواع و اقسام توهین شخصی به من میکنه . نباید در جواب ترول حمله شخصی و توهین به شخص کرد در جواب ترول فقط باید ترول کرد که خیلی از کاربرهای گیمفا مثل همین نینجا تئوری همین کارو میکنند درستشم همینه جواب ترول فقط ترول هست نه حمله شخصی و توهین به شخص . ما همه امون گیمر هستیم دشمنی که با هم نداریم یکی طرفدار پلی استیشنه یکی طرفدار ایکس باکسه یکی طرفدار pc هستش و برای هم کری میخونیم همه ی این قضایا صرفا جنبه فان داره و نباید انقدر جدی گرفته بشه که به حمله شخصی و توهین به فرد ختم بشه

          • اگر یکم توی دنیا pcوارد باشی و با بازی های pc اشنا
            باید بدونی هیچ آدم عاقلی بازی های یوبی سافت رو برای مقایسه با pc انتخاب نمی کنه چون بهنیه سازیشون بسیار بسیار ضعیفه
            وایسا یک چند تا باز درست حسابی نسل بعدی با پورت خوب روی pc بیان
            بعد اصلا شما بگو برابر هست با ۳۰۹۰
            ما قبول میکنیم

          • MR_William گفت:

            الان والهالا شد معیار سنجش؟ کلن پورت والهالا رو انویدیا فاجعه بود و به طرز عجیبی پر فورمنس amd بهتر بود تو همه بازیهایی که تا حالا پورت شده تو بهترین حالت با rtx 2060 قابل رقابت بوده والهالا هم که معلوم و الحاله..

          • Star1 گفت:

            گرافیک که طراحی AMD هست پای سرنی مینویسی؟ :rotfl: :rotfl:

            RDNA 2 ثابت کرد ترافلاپس تو معماری های متفاوت معیار نیست – همین الان گرافیک RX 6800 XT با ۲۱ ترافلاپس داره با RTX 3080 با ۳۰ ترافلاپس رقابت میکنه و تو خیلی بازیا هم دست بالاترو داره.

            قبلا اعلام کرده بود تراشه گرافیکی ps5 در حد RTX 2080 و تراشه گرافیکی XBOX SX میتونه RTX 2080 Ti رو شکست بده – این سخاوتمندی انویدیا تو سری ۳۰۰۰ بخاطر پی بردن به قدرت معماری RDNA 2 بود و نه مشتری مداری.

          • xbox and halo گفت:

            عمو جون الان همین کنسول های نسل جدید دارن در مقابل gtx 1080 کم اوردند بعد داری میگی gpu ps5 زد rtx 2070 رو شکست داد ، مطمعنی یا داری حرف خنده داری میزنی .؟
            الان کنسول های جدید حتی نتونستند در بعضی بازی ها فریم ثابت بگیرند ، ولی الان سیستم هایی که کارتشون gtx 1080 هست فریم ثابت میگیرند اونم بالای ۱۲۰ .
            چه حرف مضحکی میزنی ، کامپیوتر همیشه هزار قدم از کنسول ها بالاتره و صد البته قدرتمند.

            • چرا رو باد م.ع.د.ه و باد گلو حرف میزنین!؟
              چرا اراجیف و افسانه میبافین؟!
              کسی مجبورتون نکرده نظر بچه گانه و مضحک بدی…
              کار سختی نیست برو دیجیتال فاندری رو نگاه کن بعد بیا فکت بده!
              GTX 1080 کلا OUT شده از PC
              زده ۲۰۷۰SUPER رو با وضع وخیم و فجیعی ترکونده بعد میای رو هوا حرف میزنی!
              اینا مشکل اینه که باید برین زیر پتو تو اتاقتون در هم ببندین و قفلش کنین بعد هق هق گریه کنین و رو گوشتون رو بگیرین و چشاتون هم جرررررررر بدین و بگین PC قویتره PC قویتره PC قویتره!
              آره قویتره ولی یه PC دو سه هزار دلاری :rotfl: :rotfl: :rotfl:

            • Star1 گفت:

              داداش PS5 و Xbox S‌X دارن برا ۶۰ فریم ثابت تو اجرای Assassins Creed Valhalla اونم رو رزولوشن ۴K Native تو سر هم میزنن بعد میگی GTX 1080 قوی تره؟ :rotfl: :rotfl:

              GTX 1080 که رو اون رزولوشن ۲۵ فریم میده و کلا اوت شده، اون خیلی زحمت بکشه نهایت بتونه رو رزولوشن هم اسم خودش یعنی ۱۰۸۰p فریم ثابت ۶۰ بده که البته رو اونجا کم میاره.

          • دیدمش تاینی جون…
            دیجیتال فاندری مقایسه کرده و تو برخی تنظیمات PS5 بهتر بوده و بعضی دیگه هم PC که میشه اونم تو تنظیمات Ultra و very High و تقریبا میشه گفت بار پردازشی برابر با نسخه ی Ultra تو PC داشته! و اونم تو کمترین رزولوشن خروجی PS5 یهنی ۱۴۴۰p و حتی پچ جدید ۱٫۰٫۴ هم مقایسه شده که بهینه سازی PS5 مقداری هم نزول پیدا کرده!!!

            • داداش مقایسه اشو با rtx2070 super دیدی ؟ با اختلاف این کارتو رد کرد ps5 در حد rtx2080 هستش البته مسلما در اینده از کارت rtx2080 هم جلو میزنه چون سیاست های کمپانی های انویدیا و amd همیشه اینطور بوده که تا دو سال فقط پشتیبانی همه جانبه از کارت های بروزشون انجام میدن بعد از دو سال و عرضه کارتای جدید به بازار این پشتیبانی از کارتای قدیمی رو کم و کمتر میکنند بطوری که گند میخوره توی پروفورمنس این کارت ها . بعضی ها فکر کردن ما از پشت کوه اومدیم و این چیزا رو خودمون تجربه نکردیم که میان فکتای فراعلمی میدن

          • farshadx گفت:

            وقتی کامل ویدیو رو تماشا نمیکنی همین میشه
            خود دیجی فاندری میگه
            ۱- ps5 افت رزولوشن و افت فریم بیشتری داره
            ۲- میگه این تنظیمات pc اصلآ جالب نیست و تغییرات کمی تو بازی داره (اشاره به پورت ضعیف بازی)
            ۳- خودش به صراحت میگه این پورت خوبی نیست واسه pc (بازم اشاره به پورت ضعیف بازی)
            اما بلخره اول نسل هستیم و برتری سخت افزار نسبت به هزینه دست کنسول هست
            ۲ سال دیگه همه اینا میره جزو خاطرات و pc هم میره سمت ۸k

            • دو سال دیگه کنسول میان نسلی میاد شمام یه کلمه بهینه سازی و پورت بد یاد گرفتی همش تکرار میکنی تمام پورت ها بد شدند پورت ps5 فقط خوبه سخت افزار ۴۰۰ دلاری ps5 داره سیستم هزار و پونصد دلاری (کارت پونصد دلاری) رو شکست میده دو سال دیگه کارتای قویتر میاد بر منکرش لعنت ولی بازم کنسول میانسلی میاد اینقدر هیتر کنسول سونی نباش . کنسول در کنار pc برای هر pc گیمری لازمه . کی میتونه از بازیهای شاهکار انحصاری سونی دست بکشه کی میتونه یکی دو سال صبر کنه ته دیگ بازیهای راکستار براش بیاد کی میتونه چیترهای بازیهای انلاین روی pc رو تحمل کنه کی میتونه سرورهای برهوت و خالی فیفا رو تحمل کنه . هر کدوم خوبی های خودشونو دارن و در کنار هم مکمل عالی هستند سعی کن اینقدر هیتر کنسول سونی نباشی

              • farshadx گفت:

                من نگفتم پورتش بده
                همون دیجی فاندری که داری میگی خودش داره میگه پورت بازی برای pc ضعیف هست
                اگه اینم قبول نداری که دیگه هیچی
                کنسول میان نسلی؟! نسل ۸ اومد چه گلی به سرتون زد؟!
                بازیهای انحصاری که میگی چند تا هستن؟! بخاطر چند تا بازی بیام کنسول بگیرم؟!
                برای شما خیلی مهمه واسه بقیه اینقدر مهم نیست یعنی کل کنسول فن ها ۳ پلتفرم بشن ۳۰۰ میلیون کلآ ۵۰ میلیون هم برای انحصاری کنسول نمیخرن( از امار فروش انحصاری ها میگم)
                بازیهای راکستار کلآ نسل ۸ راکستار ۱ بازی داشته gta v که از نسل ۷ بوده
                من هیتر سونی و کنسول نیستم هیتر هیتر هام
                شما هم اینقدر هیتر pc و هر پلتفرم دیگه ای نباش و خودت رو هم بهشون نچسبون
                همه بازیهای انلاین چیتر ندارن
                والا این حرف ماست که هرکدوم خوبی خودشون دارن مهم لذت بردن از بازی
                شما گیر دادی به چیزهایی دیگه

                • من فقط مایکرو و ایکس باکس رو ترول کردم و میکنم pc عالیه هیچ وقتم هیت بهش نکردم در مورد کارت گرافیک هم شرکت های انویدیا و amd فقط دو سال پشتیبانی همه جانبه از یک کارت گرافیک میکنند بعد از دو سال که کارتای جدید به بازار عرضه شدن پشتیبانی از کارتای قدیمی هر روز کم و کمتر میشه به طوری که گند میزنند توی پرفورمنس اون کارت ها . این سالهاست سیاست کثیف شرکت های انویدیا و amd بوده برای خالی کردن جیب pc گیمرا . همین کارت rtx2080 که الان در حد ps5 هست رو وسطای نسل و اخرای نسل با ps5 مقایسه کن بعید میدونم اخر نسل حتی بتونه ۱۰۸۰p با تنظیمات low بده اگه pc گبمر واقعی و کهنه کار باشی که اینو خودت تجربه کردی اگرم pc گیمر تازه کار باشی شش هفت سال دیگه به این حرف من میرسی

              • شما از ترول پی سی چی گیرت میاد؟اولندش بگم که پیسی نباشه گیم نابود میشه.بعدش اگه ما پورت بد پورت بد گرفتیم.شمام دیجبتال فاندری یاد گرفتین.چی؟دیجیتال فاندری.کجا؟دیجیتال فاندری.کی؟دیجیتال فاندری.منکرش نیستم منبع معتبریه.ولی اشتباه هم میتونه بکنه.نمیتونه؟بعدش حتی یوبیسافت تو دوران اوجش هم بهینه سازی بلد نبود.بعد تو با الانش کنسول را با پیسی با بازی های اون مقایسه میکنی؟بقول یکی از همینجا
                پیسی یه عقابیه اون بالا پروار مبکنه

                • pc که سروره و کسی هم ترولش نکرده بیخودی جو نده دیجتال فاندری بررسی کرده ps5 در حد rtx2080 هستش و این یعنی قدرت ps5 خیلی بالاست pc هم همیشه از کنسول ها جلوتر بوده و هست ولی بحث قیمت بیاد وسط حرفی برای گفتن نداره در مقابل ps5 . این صرفا یه مقایسه با کارت بالارده سری قبلی انویدیا بوده و چیزی از ارزش های pc کم نکرده پس لطفا حرف رایگان نزن قشنگ مشخصه فن بوی ایکس باکس هستی و اومدی با ابزار pc سونی رو بکوبی ایکس باکسو ببری بالا . تلاش بیخودی نکن pc و ps بهترین ترکیب برای تجربه بازیهای نسل نه هستش به فکر پلتفرم ضعیف و بدون بازی خودت باش نمیخاد دایه مهربانتر از مادر برای pc بشی

          • PCMR گفت:

            اروم بابا اروم
            همین یوبی رو که ازش دم میزنی توی بهبنه سازی واچ داگز تر زد و یه ۲۰۶۰s هم تونست بازی رو با خود تنظیمات کنسول ها روی ۴k native اجرا کنه و فریم بالای ۳۰ بگیزه…
            حالا که برعکس این قضیه در اومده سرنی شده نابعه قرن؟؟
            اینجا بهینه سازی یوبی باگ هست که رسما تر زده نه قدرت ماورایی ps5
            یادت نره که هنوز هیچی نشده به فکر کنسول میان نسلی هستن!!!
            اینم بگم که هر وقت فکر کردی gpu کنسول ها از pc بالاتر میزنه بهت یاداوری کنم که ۳۰۶۰ti قدرتش از۲۰۸۰s هم بیشتره و قیمت فقط ۴۰۰ دلار… Rdna 3هم تا یک سال دیگه معرفی میشه!!
            یه خواهش دیگه ای ازت دارم اینه که ادعا نکن pc گیمری چون کامنت ها داد میزنه یه ps فن تیری!!!

            • داداش من بارها گفتم فن سونیم شماها چرا متوجه نمیشن داشتن یک پلتفرم به معنای فن بودن اون پلتفرم نیست من کارم با pc هستش و مدام هم سیستمو اپدیت میکنم چون مجبورم . pc گیمر بودن با pc فن بودن فرق میکنه چرا فرق این دو تا رو متوجه نمیشین درک میکنم روی pc تعصب داری ولی فکر نکن ما از پشت کوه اومدیم همین کارتایی که ازش حرف میزنی دو سال بعد دیگه پشتیبانی نمیشند و گند میخوره توی پرفورمنس ش کافیه فقط کارتای جدید عرضه بشند این سالهاست سیاست این کمپانی ها بوده برای خالی کردن جیب pc گیمرا . واچ داگز لیجین هم قراره مود ۶۰ فریم و ۴k داینامیک به نسخه کنسولی ش اضافه بشه اون موقع هم میشه مقایسه اشون کرد . کارت جدید بیاد فدای سرت کنسول میان نسلی میاد حرص خوردن نداره که . فعلا داریم میبینیم کنسول ۴۰۰ دلاری سونی داره از سیستم هزار و پونصد دلاری پرفورمنس بیشتری میده که نشان از نابغه بودن سرنی داره بله سرنی خیلی از بزرگتر از اینه که شما بخوای زیر سوالش ببری کافیه یه نگاه به کارنامه ش بندازی و یه نگاه به تعریف و تمجید اکثر بازیساز از ps5 توی شش ماه اخیر بندازی تا بفهمی اغراق نیست که این شخصو نابغه صدا میزنیم

              • PCMR گفت:

                چجوری شما gpu ps5 از کارت ۲۰۸۰ بالاتر حساب کردی؟؟ فقط همین رو واسه من توضیح بده

                • در حال حاضر بالاتر نه . بلکه در حد rtx2080 وقتی با اختلاف از rtx2070 super جلو بزنه یعنی در حد rtx2080 . ولی مطمعنم هر چه زمان بگذره نه تنها ps5 بلکه سریز ایکس و سریز اس هم از کارت های همرده الانشون جلو میزنند همین کارت rtx 2080 در اواخر نسل از سریز ایکسم عقب میفته چه برسه به ps5 . کنسول ها هفت سال ساپرت همه جانبه ی نرم افزاری میشن اما ساپرت نرم افزاری همه جانبه یک کارت گرافیک دو ساله بعد از عرضه کارتای جدید روز به روز ساپرت نرم افزاری اشون کم و کمتر میشه تا به حدی برسه که گند بزنه به پرفورمنس اون کارت . کافیه فقط اخر نسل rtx2080 رو با سریز ایکس و ps5 مقایسه کنی این یه فکته هر pc گیمری اینو قبول داره مگر اینکه تعصب بیجا روی pc داشته باشه و نخواد واقعیت رو بپذیره

            • A@Rad گفت:

              خیلی خب یعنی تو داری یه pc سه هزار دلاری رو با کنسول ۵۰۰ دلاری مقایسه میکنی و حرف از برتری میزنی pc همیشه بالاتر بوده به لطف پول زیادی که بهش میدی انقدر هم تعصب لازم نیست بخرج بدی برو با همون pc بازی کن

          • دیگه خودشون خطر رو احساس کردند و بایدم اینقدر ریپلای کنند و کار ماله کشی رو شروع کنند

          • Reason گفت:

            وقتی هیچی نمیفهمی و اون ویدیو رو دقیق ندیدی نظر نده
            اره ps5 در حد rtx 2080 عمل کرد، ولی بررسی یه بازی اثبات یه حکم کلی نیست، تو ریاضیات ما برای نقض یه حکم نادرست میتونیم از مثال استفاده کنیم، ولی اثبات نیاز به استدلال دقیق و خیلی ابزارهای دیگه داره، ولی شما داری صحبت کاملا غیر علمی و نادرست میکنی و ذهن افراد رو منحرف میکنی
            در نهایت تقاضای شدید دارم از نویسنده ها که بررسی کنن و tinytoon ، originaldalton ، ninjatheory و اکانتای فیکشون در صورت تشخیص رو بن کنن، هم باعث عصبی شدن کاربرای دیگه ی سایت میشن هم با نشر اطلاعات غلط افرادی که منبعشون همین کامنتاست رو منحرف میکنن
            در نهایت اره ps5 بنظر قویتر میاد ولی بازم برای قضاوت نهایی زوده و یک بازی معیار مناسب برای سنجش کلی این ماجرا نیست، هرکس بنا به سلیقش کنسول مورد علاقش رو تهیه کنه

            • اولا بیا یه لیوان آب بخور خنک بشی اینقدر حرص نخور دنیا ارزش نداره دوما مرسی از ابراز علاقه و ارادتت . داداش جدا میگم بارها دیدم توی پست های مختلف به شکل خیلی بد و تهاجمی بدون دلیل حمله کردی به سونی فنا . همچنین بارها هم دیدم تعریف های عجیب و غریب از ایکس باکس کردی همین دیروز داشتی از قدرت سریز ایکس تعریف میکردی و فکت میدادی در اینده صدرصد قدرتش از ps5 بیشتر میشه بعد خودتم که مگی سونی فنی این همه تناقض با هم جور در نمیاد یه حسی بهم میگه روت نمیشه بگی ایکس باکس فنی

    • calvin77 گفت:

      ایووللل :inlove: :inlove: :chic: :chic:
      Dolby vision HDR gaming چه شود. اواسط ۲۰۲۱ dolby vision به کنسول سری اکس اضافه میشه و تجربه گیمینگو وارد مرحله جدیدی میکنه
      به دوستانی که تی وی شون از dolby vision پشتیبانی میکنه شدیدا پیشنهاد میشه
      تجربه این بازی همراه dolby vision و dolby atmos بی نظیر خواهد بود

    • یعنی لع‌ن‌عت به این زندگی که کارت پلاسم تموم شد داشتم با فورت حال میکردم که یهو تموم شد 😥

    • reza_tport گفت:

      من بدبخت اخر مهر دیدم بازی های دنوو دار کرک شدن گفتم این اساسین و لیژیون کرک میشن میزنیم بعدشم سایبر میاد اونم میگرم
      رفتم یه طرح نامحدود یک ماهه فعال کردم از قضا نه اساسین و نه لژیون کرک شدن سایبر هم که ۲۰ روز تاخیر خورد طرح نتم به چخ رفت
      بیمه هم قرار بود ابان حقوق بیکاریمو بریزه نریخت ختم هم به علت بدهی یه طرفه شد !
      لامصب اصل شانسما !
      حالا شانس اوردم بیمه این ماه پولمو داد و گرنه …

      • کرک ها رو نگو که باهات همدرم
        امپرس هم نیستاcpy هم رفته دوباره تو خواب زمستانی

        اما ایشالا برای کوری چشم cell و بقیه هیتر ها برمیگردن و دهن دنوو رو سرویس کن
        به امید چنان روزی (تا اطلاع ثانویه اشتراکی آفلاین بگیرید)

  • Ahmad_bk گفت:

    فقط قیافه اونایی که در تلاش بودن با زیر سوال بردن کیفیت این بازی ادای حرفه ای بودن در بیارن دیدنی خواهد بود
    ایشا… در آینده ای نزدیک… 😀

  • تنها بازی ای که مطمئن هستم وقتی آپدیت نسل ۹ بازی بیادش،روی series x با پرفورمنس شدیدا بالاتری نسبت به PS5 اجرا میشه
    احتمالا هم از هیچکدوم از ویژگی های دوالسنس استفاده نکنه
    غیر ممکن هست مایکروسافت بگذاره،بازی ای که تبلیغاتش با اون هست روی پلتفرم رقیب بهتر اجرا بشه یا بخاطر دوالسنس ویژگی های بیشتری داشته باشه

    • majid گفت:

      بی خیال اساسین والهلا هم لید پلتفرمش ایکس باکس بود تازه سی دی پراجکت فرست پارتی ماکرو سافت نیست

    • xbox and halo گفت:

      دیگه همینی که هست ، شایدم بشه.
      سونی هم به احتمال زیاد میره دوباره یه بازی رو انحصاری زمانی میکنه.

    • دقیقا ، و اینکه هرچقدر سونی به دنبال انحصار طلبی هست ، مایکروسافت ده برابر اون به دنبال این کاره ، الان خیلی ها ممکنه بگن اونجرز و فاینال فانتزی و زامبی مود کال آف ، در صورتی که سونی پول ساختشون رو داده و همینطور اینکه این آی پی ها بیشترین نسخه هاشون انحصار سونی بوده و کلا به نام سونی شناخته میشن

      • کال اف به نام سونی نیست دیگه
        اونجرز به نام سونی؟؟
        فاینال رو داری درست میگی
        اکثر نسخه ها انحصاری کنسولی بودن
        ولی اونجرز و کال اف رو سونی بده؟؟
        چرا جک میگی
        درباره ی اسپایدی هم که میگید ۵۷ شده بود متاش خیلی خوب بود
        نمیدونم چرا گیر میدید بهش
        مخصوصا تارزدن تو جهان بازی

      • xbox and halo گفت:

        عزیز من این سونی هست به دنبال انحصار طلبی هست ، الان چرا بعضی ها میگن ممکنه ، gta انحصار زمانی سونی باشه ، چرا نمیگن مایکروسافت ؟
        چون سونی توی انحصار زمانی تخصص خوبی داره ، و توی این نسل دیدیم هم ، مثل گاد فال ، مثل بخش زامبی کالاف ، .
        مایکروسافت هم میتونه این کارو بکنه ، ولی نه از روش انحصار زمانی ، چون این روش بیشتر به درد پول پرست ها میخوره ، بتسدا رو یکجا خرید چون تا خیال همه راحت بشه ، نه مثل سونی یه شرکت رو نخریده که هیچ ، حتی با پول هم بازی اون شرکت رو انحصاری زمانی میکنه و این یعنی توهین به گیمر ها و یک عده ای رو از بازی کردن محروم میکنه .

        • برعکس انحصاری زمانی به نفع همه هست ، شرکت مادر یا همون سازنده ی بازی درآمد بالایی به دست میاره قبل از فروش بازی و قسمتی از هزینه ی ساخت جبران میشه ، شرکت انحصاری کننده هم درآمد کسب میکنه به این خاطر ، فشاری هم به گیمر ها وارد نمیشه چون بازی بعدا برای تمام پلتفرم ها میات و نیازی نیست بخاطرش پلتفرم دیگه ای بخرند

          • reza_tport گفت:

            گفت برای گیمر ضرر داره نه سازنده یا انحصاری کننده
            اینجوری باعث میشه یه سری از افراد که هایپ بازی هستن برن رو پلتفورم انحصاری شده و از این افراد همشون که گنج پیدا نکردن
            یا نمیرن رو پلتفورم دیگه و از بازی نکردنش و اسپویلاش ( تو بخش کامنت گیمفا) میسوزن یا مهاجرت میکنن و از بی پولی بدبخت بشن

            • انحصار زمانی هیچ فشاری رو کسی نمیاره ، همون طور هم که خودم گفتم شرکت انحصار طلب باید یه پولی به دست بیاره ، وگرنه انحصاری هیچ معنایی پیدا نمیکنه ، و اینکه اینقدر این موضوع رو بزرگ جلوه نده ، انحصاری کامل یه آی پی ، که برای تمام پلتفرم ها میات ظلم هست ولی انحصاری زمانی فشاری نمیاره ، و اینکه کسایی که نمیخوان براشون اسپویل بشه نخونن کامنت هایی رو که اسپویل میکنه و اینکه کاربران مخصوصا تو گیمفا خیلی حرفه ای و با شعور هستن و معمولا قبل اسپویل هشدارشو میزنن ، به شعور کسی هم توهین نمیشه ، و اینکه اگه انحصاری ها نباشن جنگ کنسولی برای فروش هیچ معنایی پیدا نمیکنه

              • باشعور هستن؟؟؟
                شما رو معرفی میکنم به کاربر دیترویت که رددد رو برای اکثر پیسی گیمرا زهر مار کرد

                • اینو دیگه نمی دونم ، کامنت هارو که میدیدم اگه میخواستن اسپویل کنن هشدار میدادن ، و اینکه حساب همرو به پای یک نفر نمی نویسن ، دیترویت کلا آدم محبوبی تو گیمفا نیست از اون اظهار نظرش برای لست تا اینکه باید زیر بیشتر پستا بحث راه بندازه

              • reza_tport گفت:

                به اندازه کافی مگه انحصاری نداریم که این شرکتا میرن یه سری بازی دیگه رو انحصاری زمانیش میکنن بعد مگه همین سونی مگه رو عناوین مولتی پلتفورم سود نمیکنه ؟! این کار ها هیچ توجیهی جز زیاد خواهی شرکت ها نداره تعجب میکنم به عنوان گیمر داری ازشون دفاع میکنی
                بازی ای که همه میتونن همزمان تجربه کنن بخاطر سود بیشتر میان میگن : “نه شما امسال بازی نکنین واسه شما سال دیگه میاد چون ما میخواهیم پول بیشتر دربیاریم”
                چه ps چه xbox چه pc به نحوی از انحصاری رنج میبره حالا هم که زمانی اومد تو سبد بدبختیا

                در مورد کاربر ها باحال هم بگم : هم تو کامنت های خبر ۵ ۶ نفر همین جوری اسپویل های بدون هشدار میکردن نمیدونم چطوری تایید میشد ؟!!!
                مثلا اینجوری اسپویل میکرد : سلام باهات موافقم “اسم کارکتر تو بازی” میمیره

                پیام خصوصیم حاوی اسپویل لست هم که به سلامتی برای همه اومده

    • K_R12 گفت:

      باشه فکر کن مایکروسافت میاد از این کارا میکنه. فقط برین اون سیبیلو رو نگاه کن که بهتون از این توهما یاد بده. اساسینز هم تبلیغات ش با مایکروسافت بود ولی ضعیف تر اجزا شد تازه امکانات دوال سنس هم داشت . درت ۵ هم همنیطور . فقط توهم چرت و پرت دارین. فکر کرده مایکروسافت بیکاره بیاد این کارارو کنه . من واقعا نمیدونم اینارو کی بهتون یاد میده میاین اینجا این حرفای مضحک رو میزنین

    • Neil_druckman گفت:

      منتظر نمرات باش که قراره دوباره اسکرینات رو بشه و مام شاهد دمیج کنترلات باشیم :rotfl: :rotfl:

    • MrHill93 گفت:

      اشکال نداره بزار پرفورمنس بهتری رو جعبه داشته باشه
      به جاش سونی ب احتمال زیاد با سایلنت هیل و ریمیک متال گیر انحصاری جبران میکنه
      بعدشم GTA بعدی هم در راهه اونجا هم جبران میکنه

    • Sam_fisher_47 گفت:

      اطمینان از گفته هات منو یاد یه یوتیوبر میندازه :rotfl:
      نه واقعا چطور انقد مطمئنی ?:-) سیدی پراجکت اگه می خواست از این بچه بازی ها دراره می تونست بگه آپدیت نسل نهمی رایگان برای پلتفرم پلی استیشن نمی دیم تا اسمارت دلیوری ایکس باکس به چشم بیاد. اونجا مایکروسافت در کار نبود نه ?:-)
      کمی تعقل :-(( لطفا

  • Neil_druckman گفت:

    اقا ظرفیت ۲ بازی واسه ps4 چرا انقدر گرونه 😐 😐 ۶۰۰ هزارتومن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! 😐 😐 😐 یسری گیم پلی دیگه از بازی لو رفت روی ps4 هست فک کنم تازه کنسول اسلیم هم هست گرافیک بازی فوق العادست.بدون افت فریم.فقط خیلی باگ داره همین.گان پلی عالی.سیستم رانندگی فوق العاده.فوق العادستتتتتت

  • ببخشید یک سوال dolby Audio حتما باید هدفون مخصوص داشته باشی برای استفاده ازش؟؟(یعنی با هدسون معمولی نمیشه)؟؟
    چه بازی هایی این قابلیت رو دارن؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision برای بازی Cyberpunk 2077 سال آینده اضافه خواهد شد - گیمفا