نسخهی نینتندو سوییچ DOOM Eternal شامل کنترلهای حرکتی و حالت BattleMode نیز میشود
پس از ۹ ماه انتظار، بازی تحسین شدهی DOOM Eternal بالاخره هفتهی آینده برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. حال شرکت بتسدا (Bethesda) اخیراً یک صفحهی جدید FAQ که شامل سوالات پرتکرار مربوط به این نسخه میشود را با بازیبازان به اشتراک گذاشته است.
ابتدا دوباره باید تکرار کنیم که بازی DOOM Eternal قرار است تنها به صورت دیجیتالی برروی نینتندو سوییچ عرضه شود. از آنجایی که در حال حاضر صحبتی در مورد انتشار نسخهی فیزیکی بازی نشده است، بازیبازان باید آن را از طریق فروشگاه eShop نینتندو تهیه کنند.
از نظر محتوا، نسخهی نینتندو سوییچ تجربهی کامل بازی DOOM Eternal را به شما ارائه میدهد. علاوه بر حالت چندنفرهی BattleMode که در این نسخه وجود دارد، بسته الحاقی The Ancient Gods – Part 1 این عنوان نیز در تاریخی نامشخص راهی پلتفرم نینتندو خواهد شد.
همچنین برخلاف نسخهی نینتندو سوییچ DOOM 2016 که در زمان عرضه فاقد گزینهی کنترلهای حرکتی بود، استودیوی پنیک باتن (Panic Button) تایید کرده است که این ویژگی از همان ابتدا در DOOM Eternal در دسترس خواهد بود. از آنجایی که DOOM Eternal بسیار سریعتر از نسخهی قبلی سری است، کنترلهای حرکتی کمک میکنند تا بتوانید با دقت و سرعت بیشتری هدف گیری کنید.
در نهایت باید اعلام کنیم که طبق توضیحات ارائه شده توسط بتسدا، نسخهی نینتندو سوییچ بازی DOOM Eternal تقریباً ۱۸/۸ گیگابایت از فضای خالی حافظهی داخلی و یا کارت حافظهی کنسول را اشغال خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که با انتشار بهروزرسان روز اول و همچنین بسته الحاقی The Ancient Gods، احتمالاً شاهد افزایش حجم بازی خواهیم بود.
بازی DOOM Eternal در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۹ (۸ دسامبر ۲۰۲۰) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این عنوان هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرمهای رایانههای شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با دست پخت جدید اید سافتور، پیشنهاد میکنیم نقد و بررسی آقای آریا مقدم با عنوان «کاتارسیس» را مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
سوییچ باید چند تا از انحصاری هاشو برای اکس باکس بده چون رابطشون هم خوبه و اینکه اکس باکس هم اوری رو برای سوییچ داده.امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیوفته.
چشم حتما اطلاع میدیم بهشون
ممنون فقط بگو زلدا رو حتما بدن
روی ایکس باکس بازیش کردم فکر نمی کردم انقدر خوب درآورده باشن، فقط افت فریم هاش رو مخم بود