بانجی از سه سال قبل در حال کار برروی بازیهای جدیدی بوده است
استودیوی بانجی (Bungie) در طول ده سال اخیر برروی آیپی Destiny و گسترش این فرنچایز تمرکز کرده است. در طول سالهای اخیر، بستههای گسترشدهندهی مختلفی برای بازی Destiny 2 منتشر شدهاند و مدتی پیش نیز عنوان Destiny 2: Beyond Light منتشر شد. این استودیو در گذشته از علاقه به ساخت یک آیپی جدید اشاره کرده بود. بهتازگی مدیر این استودیو اعلام کرده است که آنها از سه سال قبل برروی توسعهی بازیهای جدید تمرکز کردهاند.
آقای پیت پارسون (Pete Parson)، مدیرعامل استودیوی بانجی، در صحبتهای اخیر خود توضیح داد که تیمهایی در این استودیو از سه سال پیش تشکیل شدهاند که هدف آنها علاوه بر ساخت بازیهای جدید، پرورش و جذب افراد با استعداد است.
وی در این باره اظهار داشت:
ما کار را از سه سال قبل شروع کردیم. جیسون جونز، جانی ابرت، زک راسل و چند نفر دیگر از ما یک تیم جدید را با تمرکز برروی چیزهای تازه تشکیل دادیم. روش ما تنها برروی بازیهای جدید متمرکز نیست. من فکر میکنم این اصطلاحاتی است که بیشتر مردم از آن استفاده میکنند. در واقع فرایند این که چگونه میخواهیم پتانسیل عناوین جدید را رشد دهیم. اما جذب و پرورش استعدادهای جدید مهمتر از همه چیز است.
به نظر میرسد استودیوی بانجی در واقع از پیشرفت محسوسی که در پروژههای جدید داشتهاند، راضی به نظر میرسد. آقای پارسون در ادامه افزود:
ما در ابتدای کار انتظار شکستهایی را داشتیم. اکنون ما از کارهایی که برروی گسترش جهان Destiny انجام دادهایم بسیار هیجانزده هستیم، زیرا ما توانستیم استعدادهای خوبی را جذب و پرورش دهیم و این واقعاً شگفتانگیز است.
در اوایل سال جاری میلادی، یک آگهی شغلی از سوی بانجی منتشر شد که در آن به ساخت یک بازی چندنفرهی رقابتی با شخصیتهای شوخ و عجیب اشاره شده بود. همچنین این استودیو پیشتر نیز اعلام کرده بود که آنها در حال حاضر برنامهای برای ساخت بازی Destiny 3 ندارند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
الان نینجا توری مگه مرسی عشقم فیل :inlove:
دوستان یوبی سافت رو هم صاحب شدن :laugh: دیگه اینکه بانجیه یه زمان واسشون هیلو میساخته
https://uupload.ir/files/obdn_797979.png
فقط ناامیدی که تو کامنت اوژان موج میزنه :rotfl:
بسیار عالی :yes:
همین که از اکتیویژن پول پرست جدا شدن خدا رو شکر میکنم. Destiny رو باید سه بار می خریدی 😐 . امیدوارم این IP جدیدشون موفق بشه
بانجی درسهاش رو از اکتیویژن ولی خوب یاد گرفته و داره شیردوشی میکنه حسابی.
باز اگه زیر مجموعه ماکرو یا اکتی میموند میشد بهشون امیدوار بود که فعالتر بشند با منابع مالی و فنی این غولها.
شاید بگیم راک استار هم همینجور شده ولی اون در عوض ابتدا یه بیس قوی و کالت از بازی ارائه میده بعد میره سراغ جریان چاپیدن.
ip جدید بانجی هم یه عنوان جیب خالی کن دیگست و با افتخار در زباله دان تاریخ قرار میگیره در کنار اپیک گیمز.
فقط با دلی اندوهگین میتونم بگم
RIP GEARS OF WAR ORIGINAL
RIP HALO ORIGINAL
خیلی هم عالی
بانجی استودیوی خوبی هست، همیشه گیم پلی بازی هاش رو دوست داشتم، به نظر من بهترین ساخته هاشون به ترتیب هیلو ۳،هیلو ۲،هیلو ریچ، و دستنی هستش. شخصا هیلو ریچ رو بیشتر از همه دوست داشتم منتها نمیشه منکر غنی تر بودن دو نسخه ی اصلی شد. هنوز آهنگ منوی هیلو ۳ تو ذهنمه! من جای اسپنسر بودم هر طور شده این استودیو رو میخوردم چون این استودیو بهترین گزینه و یه برگ برنده ی حسابی برای ماکروسافت میتونه باشه. هنوز احیای هیلو ممکنه…
یه حسی بهم میگه سونی میخرتش :yes: