اطلاعات جدیدی از ویژگیهای کنترلر دوالسنس در بازی Deathloop منتشر شد
بازی Deathloop از جمله عناوینی محسوب میشود که انتشار آن به علت همهگیری COVID-19 به سال آیندهی میلادی موکول شد. اخیراً شرکت بتسدا (Bethesda) اطلاعاتی از ویژگیهای کنترلر دوالسنس در نسخهی پلیاستیشن ۵ این بازی را به اشتراک گذاشته است.
خانم آنه لویس (Anne Lewis)، مدیر ارشد تولید محتوا از بتسدا، در وبسایت رسمی پلیاستیشن بلاگ جزئیات جدیدی از ویژگیهای کنترلر دوالسنس در بازی Deathloop را بیان کرد. پیشتر در مورد اینکه محرکهای تطبیقی (Adaptive Triggers) چگونه باعث گیر کردن سلاح و تغییر مقاومت آن بسته به نوع سلاح اطلاعاتی ارائه شده بود. این بازی از ویژگی بازخورد لمسی (Haptic Feedback) کنترلر دوالسنس نیز برخوردار است. به عنوان مثال، هنگامی که سلاح شما گیر کند، شخصیت شما با ناامیدی به آن ضربه میزند و شما این احساس را از طریق بازخورد خواهید داشت.
Hapticها تنها به سلاحها محدود نخواهند شد. این مورد نوع ناحیهای که شخصیت شما برروی آن میدود، منعکس خواهد کرد. این ویژگی در زمان حرکاتی مانند سر خوردن و یا بالا رفتن از چیزی نیز صدق میکند. بازی Deathloop از اسپیکرهای دوالسنس برای شبیهسازی صدا و حس شلیک گلوله توسط شما بهره میبرد.
بازی Deathloop، جدیدترین اثر استودیوی آرکین (Arkane)، در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ (۲۱ می ۲۰۲۱ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت. این بازی به مدت یک سال در انحصار زمانی کنسول پلیاستیشن ۵ خواهد بود.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
چقدر مایکروسافت مهربونه که میزاره بازیساز هاش برای شرکت رقیب انحصاری زمانی بزنه و ازش تعریف کنن.(شوخی بود 😉 )
باز خوبه نوشتی شوخی بود :yes:
چون میدونه رو ایکس باکس فروش نمیره برای کنسول پر طرفدار داده (شوخی 😉 )
:rotfl: :yes:
😯 :yes:
هر هر هر
حیفه اینو از دست بدید …:laugh:
لامصب این خودش یه قابلیت به حساب میاد :laugh:
.
.
.
https://uupload.ir/view/4qvq_inshot_20201124_120100490.mp4/
:rotfl: :rotfl: :rotfl: یه کاربری پر گذاشته بود روش انقد بالا نرفته بود نمیدونم این چجوری میره هوا .ممکنه با نخ نامرئی چیزی باشه.درکل خیلی خنده داره :rotfl: :rotfl: :silly:
گفتن که هوا رو فن از بالا خارج میکنه
این احتمالا همونه
اووو این خیلی قدیمیه همون روز اول عرضه اومده. پشت صحنه ش هم هست طرف خیلی دقیق کار کرد تا طبیعی بشه
کاری به قدیمی یا جدید بودن ، یا راست و دروغ بودنش ندارم درکل از جنبه فان این ویدیو باحال بنظر میاد 😉
جالب بود
Hapticها تنها به سلاحها محدود نخواهند شد. این مورد نوع ناحیهای که شخصیت شما برروی آن میدود، منعکس خواهد کرد. این ویژگی در زمان حرکاتی مانند سر خوردن و یا بالا رفتن از چیزی نیز صدق میکند. بازی Deathloop از اسپیکرهای دوالسنس برای شبیهسازی صدا و حس شلیک گلوله توسط شما بهره میبرد.
اسپم
در مورد تفاوت صدا های خروجی ps5 و Xbox sx مقایسه ای نیومده؟ !
به به
کنترلر انقلابی در فرست پارتی ایکس باکس که انحصاری زمانی ما هستش :rotfl: :rotfl: :rotfl:
راجب توصیف دوالسنس فقط یک جمله که Skillup گفت کافیه:
Dualsense ruined every other controller for me now
واقعا عجیبه 😐
.
کی فکر میکرد یه روز مایکرو برای سونی انحصاری بسازه ?:-)
البته این موضوع بیشتر جنبه فان داره وگرنه خود مایکرو هم گفت که خرید سال بعد رسمی میشه بخاطر مراحل اداری و کاغذ بازی
.
در کل امیدوارم بازی خوبی بشه ؛ من از دث لوپ خوشم نیومد ولی منتظر گوست وایر هستم :yes:
.
مبارک طرفداراش
خب موقعی که این بازی رونمایی شد اصلا ایکس باکس بتسدا رو نخریده بود.
همین الآنم نخریده فکر کنم فروردین یا اردیبهشت رسمی بشه
داش مایکرو برای سونی انحصاری نمیزنه
این بازی و گوست وایر هم فرایند تولیدش قبل از خریده شدن بتسدا توسط مایکرو بوده
تازه قراردادشون اول ۲۰۲۱ رسمی میشه
بعدشم قرارداد تا اواسط ۲۰۲۱ پابرجاست و مایکرو هم گفته که ما به قرارداد پایبند هستیم
همکاری اصلی مایکرو و بتسدا و در کل عناوین انحصاری که برای مایکرو بسازن از اول ۲۰۲۲ هستش
در کل یعنی اینکه چه استارفیلد چه عنوان دیگری از بتسدا تو سال ۲۰۲۱ عرضه بشه مولتیه
هر بازی هم از سال ۲۰۲۲ به بعد عرضه بشود انحصار اکس باکس خواهد بود :yes: :yes:
هنوز بتسدا در اختیار ۱۰۰ درصد مایکروسافت نیومده. گفتن ماه اول ۲۰۲۱ تازه کل شرکت رو تصاحب میکنه
فک کن انحصاری ps اول بیاد microsaft گیم استدیو واقعا خنده داره
آخی.فرست پارتیا بعضیا شده انحصاری زمانی ما :rotfl:
فکر کن ایکس باکس ۲میلیادر بده ناتی داگ یه انحصاری زمانی براش بسازه خیلی سمه
Arkane خودش داره برا ما انحصاری میسازه
Feeeeeel true exclusive
خب بسازه چرا اینقدر عقده ای بازی در میارین خب کار استدیو بازی سازی بازی ساختنه
تازه یه جوری میگی ماکرو داره میسازه انگار سونی تو نسل ۸بازی نساخته یا بازی کم داره ایکس باکس تازه باید کلی زور بزنه به حد کیفیت سونی برسه اون موقع تازه رقابت شروع میشه نه با لیست خیالی دادن بتمن انحصاری :laugh:
این افتخار نداره
از روی گل مایکرو ه که گذاشت بازی انحصاری بمونه و به قرارداد احترام گذاشت
از روی گل ماکرو 😐
مثلا چیکار میخواست بکنه فیل اسپنسر قرارداد رو پاره میکرد میگفت نه هرگز اجازه نمیدیم بتسدا پرای پلی استیشن بازی انحصاری بسازه
بعدشم باید ۵ برابر پول اون قرارداد غرامت میداد به سونی
حالا فهمیدی چرا احترام گذاشته :yes:
مگه قرارداد سونی و آرکین برجامه یا فیل اسپنسر ترامپه که بازیو از حالت انحصار در بیاره
یکی فک کن بعد حرف بزن
قرارداد دارن یه چیز رسمیه
سونی با بقالی سر کوچش معامله نرده که
چقدر ساده هستی فکر میکنی بچه بازی هست
بچه بازی در از چیزیه که فکر میکنید
سونی هم شل تر از این حرفاست
پول سونی رو برمیگردوند با ده درصد قرامت قضیه حل بود
ولی مایکرو نخواست
کامنت هم اسم خودم
خب برجام نیست
ولی خیلی راحت تر از این حرفاست زدن زیرش
مثلا سونی یه بار نزدیک به به هم زدن قرارداد با دیزنی بود سر رایت سینمایی اسپایدرمن
یه بار گفتم بازم میگم
هرچه از ارکین رسد نکوست
این بازی هم خیلی حس و حال دیسانرد رو به من منتقل کرد
Xbox game studios
……
Playstation timed exclusive
ترکیبیه :laugh:
یهو میبینی
ته بازی یکی نوشته PC master race :rotfl:
Nintendo forever 😐
و همچنان سونی با نواوری و خلاقیت هایش درهر نسل یکه تازی میکند
این بازی برام هیچ ارزشی نداره
چون به مخاطب پشت کرده دنوو گذاشته