عنوان The Medium تقریباََ ۸ تا ۱۰ ساعت گیمپلی دارد؛ ۳۳ درصد از آن شامل مکانیک واقعیت دوگانه خواهد شد
عنوان The Medium بلندپروازانهترین بازی استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) تا به این تاریخ است و به نظر میرسد بخشهای دنیای دوگانه در این اثر تفاوتهای قابل توجهای را نسبت به بازیهای همردهی خود ایجاد کند. بازیبازان در این بازی کنترل شخصیت اصلی در دنیایی معنوی را نیز بر عهده خواهند داشت که گیمپلی منحصر به فرد را به ارمغان میآورد.
اخیراََ وبسایت گیمینگبولت (Gamingbolt) سوالاتی را از تیم توسعه پرسیده است که میتواند قابل توجه منتظران این اثر باشد. تهیهکنندهی اثر، آقای جَسِک زیِبا (Jacek Zieba)، در جریان مصاحبه متذکر شد که The Medium بین ۸ تا ۱۰ ساعت گیمپلی دارد که مدت زمان مناسبی برای یک اثر ترسناک به نظر میرسد.
همچنین وی در مورد اهداف دنیای دوگانه اعلام کرد، همانقدر که دنیای دوگانه در روایت تاثیرگذار خواهد بود برروی گیمپلی نیز اثر خود را میگذارد و آن را متحول میکند. از طرفی باید بدانید ۳۳ درصد از بازی به شما اجازه میدهد که از مکانیکهای دنیای غیر عادی برای پیشبرد بازی استفاده کنید. این بدان معنا است که تنها در بخشهای خاصی از بازی میتوانید قابلیت دنیای دوگانه را فعال کنید. وی در این باره گفت:
باور اصلی این بازی دوگانگی و فراهم کردن زاویه دیدهای متفاوت است و این موضوع از ابتدا تا پایان در روایت و گیمپلی دیده میشود. به همین دلیل واقعیت دوگانه یکی از پایههای The Medium به شمار میرود. بازی در همه زمان شامل گیمپلی دوگانه نمیشود و بازیبازان باید انتظار داشته باشند که تقریباََ ۳۳ درصد از این عنوان شامل حالت دوگانه شود. این اتفاق درحالی رخ میدهد که پیرامون ۶۶ درصد از بازی تنها در یک واقعیت ثابت روایت خواهد شد. حال این واقعیت ثابت یا دنیای معنوی است و یا این که دنیای واقعی را نمایش میدهد.
دلیل این امر غافلگیر کردن بازیباز به شمار میرود و به خودی خود در زمینهی استفاده از مکانیکهای یک دنیای خاص، چالشهایی را به ارمغان خواهد آورد. در بخشی از The Medium بازیباز خواهد توانست در یک مکان خاص بین دنیای واقعی و معنوی انتقال یابد. این توانایی وجود نخواهد داشت که در هر زمان از بازی دنیای خود را تغییر دهید چرا که کل بازی در قالب مکانیکهای جدید گیمپلی طراحی شدهاند و مکانیکها تنها به یک دنیای خاص محدود میشوند.
زیِبا در ادامه توضیح داد یکی از اهداف اصلی بلوبر تیم این بوده است که فلسفهی نمایش دو واقعیت به صورت همزمان در داستان، روایت، گیمپلی و اتمسفر تاثیر بگذارد. او در این باره توضیح داد:
مکانیک واقعیت دوگانه علاوه بر روایت برروی اکتشاف و گیمپلی نیز تاثیرگذار خواهند بود و حتی اتسمفر را دستخوش تغییر خواهند کرد. در یک دنیای خاص ما میتوانید در مکانی امن قرار گیریم و ترسی نداشته باشیم اما در یک مکانیک گیمپلی دوگانه چنین قضیهای به چالش کشیده میشود. شاید در واقعیت دیگر موجودی شما را تعقیب کند.
آقای زیِبا در همین مصاحبه متذکر شده بود که عناوین Resident Evil و Silent Hill منابع اصلی الهام آنها هستند و ما شباهتهای بسیاری را پیرامون این موضوع پیدا خواهیم کرد.
بازی The Mediumدر تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد. این بازی قرار است برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس سری اکس و سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در هنگام عرضه برروی سرویس اکسباکس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بنظرم متاش حدود ۸۰ تا ۸۵ میشه
موافقم
بنظرم آقای زیبا اثر بسیار زیبایی رو ساختن 😀
خوبه که بازیای مایکرو رو پی سی میاد و ما هم می تونیم شاهکار های مایکی رو تجربه کنیم.. من خودم الان له له می زنم واسه فورزا که متاسفانه در حال حاضر نمی تونم بازی کنم.. عصر فرمانروایان ۴ رو هم که داره می سازه.. ۱۵ سال نسخه سه شو بازی کردم، ۵ سالم با ریمسترش مشغولم بعد که چهارشم بیاد ۲۵ سالم با اون..هیچی دیگه بعدش عصر فرمانروایان ۵نسخه زیر خاکیشو با حضرت عزرائیل پلی می دیم 😀
.
امیدوارم عالی بشه بازیش :yes:
خداوکیلی چطوری هرد درایو ساده میتونه دوتا دنیارو پردازش کنه تو یک تصویر. خدایی چطوری گفتی استفاده از اس اس دی دروغه. حس میکنم فقط خواستی کامنت بدی.
دو تا دنیا کجا بوده؟ یه جور دوتا دنیا میگن که انگار قراره اسسینز رو همزمان تو زمان حال و گذشته پردازش کنه.
وقتی هنوز کنسول های نسل هشتم قراره انحصاری های نسل نهم رو تا ۳ سال دیگه ساپورت کنن قطعا این بازی هم قابلیت پیاده سازی داره.
حرفی تو گرافیک هنری و داستان و موسیقیش نیست
خوشبختانه عملکرد فنی هم امروزه قابل بررسی و اندازه گیریه .
هر چیز به وقتش.
آقا جان متا رو ول کنید چیکار به متا دارین اگه رو حساب متا باشه که لست ۲ باید ۱۰۰ میشد و حقش و خوردن از بازی لذت ببرین و بیخیال این مسخره بازیا بشین
خوبه پس در حد همون ۵۰ دلار اررزش داره.
منابع الهامش یعنی سایلنت هیل و رزیدنت ایول که عالی بودن ایشالا خودش هم بتونه درصدی از موفقیت های اونا رو بدست بیاره.
پش بینی من متای ۷۹ تا ۸۴ هستش
اسپین آف مایلز مورالز ۱۲ ساعت گیم پلی داره این ۱۰ ساعت :rotfl: :rotfl: جالب اینجاست که مایلز مورالز رو بخاطر تایم گیم پلی ترول میکردن.
خیلی از افراد هم میگفتن جهان های موازی از تمام قدرت سری اکس استفاده میکنه ولی کلا یک سوم بازی حالت جهان موازی داره :rotfl:
بازم صد رحمت به A way out کل بازی حالت دوگانه داشت تازه همزمان از ۲ کاربر دستور میگرفت. بازی هم پر از صحنه های اکشن بود، ۶۰ فریم هم بود. اون وقت این بازی که کلا تو محیط های بسته جریان داره روی کنسول ۱۲ ترافلاپسی (روی کاغذ) ۳۰ فریم اجرا میشه 😐
درکشون کن خب
بازی لانچ ندارن
کنسول قدرتمندشون اول کاری کم آورده
فاصله جغرافیایی زیادی با دوستانشون در گابون و ساموئا دارن
دستشونم که خودش تروله، چیزی نگم بهتره
نشسته ام به DF نگاه میکنم،اسپنسر آه میکشد
اینا همش درست ولی
‘کنسول قدرتمندشون اول کاری کم آورده’
یه سوال ازت می پرسم بگو کنسول کم آورده یا تقصیر سازنده اس؟
اگه کنسول دیگه نمی کشه درت ۵ رو بهتر اجرا کنه چرا با پچ بهتر شده؟ ?:-)
وقتی یک شرکت اینقدر مانور تبلیغاتی رو قدرت خام و ویژگی های نرم افزاری یک کنسول میده، آدم انتظار تفاوت فاحشی داره
نه اینکه پرفرمنس کمتری داشته باشه یا در بهترین حالت ۵-۶ فریم بیشتر
عزیزم برو ویدیو مقایسه کال اف دیوتی دیجیتال فاندزی رو نگاه کن بعد نظر گهربار بنویس :lashes:
واقعا تفاوت وحشتناکه مخصوصا تو حالت ۱۲۰ فریم اکس باکس افت فریم شدید داره. تازه خیلی از افکت ها مثل افکت تیر بار و دود تیربار حذف شده
کال اف دیوتی؟
منظورت همون بازیه که محتوای اختصاصی ps5 داره و با تریگر های انطباقی دوال سنس تجربه متفاوتی ارائه میده؟
عزیز اون یک بازی جهان باز اکشن ادونچر هست این بازی یک بازی ترسناک داستانی aa است . فرق باز جهان باز با بازی ترسناک رو نمی دونی؟؟
همین رزیدنت اویلا تهش ۸ ساعت گیم پلی داشتن
اون فریم پایین هم به نظرم بازی اصلا بهینه نیست
اخه pc مورد نیازش شده ۱۰۶۰!!!!!
#ترول-نکنیم
فکر میکنم که A way out حالت دوگانه نداره، اون فقط یه بازی co-op آفلاین با تکنیک نمایش split screen باشه.
۱۲ساعت رو از کجا در آوردی مایلزمورالس هم ۸تا۱۰ساعته نکنه اون ۲ساعت اضافی رو خودت براش داستان نوشتی. :rotfl:
اگه داستان نویسی برو عضو ناتی داگ شد تا شاید داستان لست ۳ بهتر از ۲ بشه . :rotfl:از آلانا پیرس که کمتر نیستی که عضو سانتامونیکا شد به عنوان نخودی.
مایلز مورالز با ماموریت های فرعی ۱۸ ساعت سرگرمت میکنه ولی این ۸ تا ۱۰ ساعت پس مایلز مورالز بیشتره
چرا اینجوری حرف میزنی؟!
مگه دشمنیه خونی با ایکس باکس داری؟ من خودم طرف پی اسم ولی اصلا این کامنت های تندت رو درک نمیکنم :-/
«برید سراغ دکل بعدیتون» هدفت از این جمله چیه؟ ?:-)
اخه واسه همینه که اسپایدرمن دارن بهتون ۴ کی و ۶۰ فریم با همچین قابلیتی میدن واسه همینه که اینارو مینوسید
بعدشم همینکه اسپایدرمن رو با این بازی که فرست پارتی هم نیست مقایسه کردی خودش گویا همه چیزه :rotfl:
بعدشم همینکه اسپایدرمن رو با این بازی که فرست پارتی هم نیست مقایسه کردی خودش گویا همه چیزه 😀
مایلز مورالز شیش ساعت گیم پلی داره
گفتم که بدونی
تو نقدش که بیشتر نوشته
بستگی به ادمش داره
بازی با ماموریت های فرعی پونزده تا بیست ساعته
بدون ماموریت فرعی شیش تا هشت ساعت
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales will take you approximately 12 hours to reach the campaign,
منبع pushsquare
To get right to it, players should expect completing Spider-Man: Miles Morales’s main story to take in the realm of 7 – 10 hours
Gamerant
داداش بازی اپن ورد ۱۲ ساعت گیم پلی یعنی فاجعه البته اگه اسمش dlc بود نه. مشکلی نداشت. مشکل اینجاست که همتون میگید خودش ی بازیه. اگه خودش یه بازیه پس چرا انقدر کمه گیم پلیش حتی نسبت به اسپایدر من ۲۰۱۸
Resident evil 7: Biohazard
Main Story ۶h 47m
Main + Extras 8h 41m
All PlayStyles ۷h 18m
میگم نوبی برای همینه یه بازی اکشن ادونچر رو با ترسناک روان شناختی مقایسه میکنی.
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
.
اول فکر میکردم متاش بین ۸۰ تا ۸۲ بشه ؛ الان به نظرم بین ۷۵ تا ۸۰ ؛
.
قابل توجه اون فن بوی هایی که ادعا داشتن بازی همش توی حالت دوگانه هست!
متئوس جان ولشون کن
زمان ناجی ماست :snicker:
مخلصم داداش :heart: :rose:
تاجایی که من اطلاع داشتم خود سازنده هم گفت قسمت کمتری از بازی دوگانه س. واقعا دلم میخواد بدونم کی گفته کل بازی
امسال
ninja theory
station box
game pass
Master Chief Collection
اینا رو از کجات در میاری ?:-)
خیلی خوشبینی دوست عزیز
هروقت خواستی بخریش بگو من پولشو بدم که ی وقت بهت زور نگه. بابا ادا دوست دار های گیمو در نیار ت هم مث رفیقات فن بویی دیگه. اینو همه میدونن
مرز های پیشبینی رو جا به جا کردی :rotfl: فقط بخاطر اینکه چون همش تو حالت دوگانگی نیست ۵ تا متا اوردی پایین ؟ شما خیلی خوبین منطتون رو باید ببرن تو دادگاها واسه مجرم استفاده کنن انقدر که با منطقین شما . بعدشم ما از اولشم میدونستیم قراره بازی داستان کوتاه داشته باشه چون قیمتش از قبل مشخص شده بود که ۴۰ دلاره و از قبل معلوم بود که جریانش چیه
از dlcکه کوتاه تره 😯
۶۰درصدشم که اصلا گیمپلی که نشون میدن نیست :laugh:
دست مریزاد
اگه بنا به مدت زمان بازی باشه (البته من نمیگم درسته این نظر خودته) یه سایپربانک ۶۰ دلاری تمام بازیهای نسل ۹ ۷۰ دلاری سونی و با خاک یکسان میکنه، دی ال سی پنجاه دلاریتم باید جلوش لنگ بندازه.. منتظر جواب کاملا منطقیت هم هستم :rotfl:
جاجی یواش پودرشون کردی :laugh:
هم اندازه مایلز مورالسه. :rotfl:
الان یهو شد دی ال سی. برو ناموسا. برو بشین همون ۱۲ ساعتو پلی بده مارو انقدر نخندون
چقدرم کم :smug:
زمان گیمپلی با توجه به ژانری که درش قرار داره کاملاََ مناسب هستش و بیش از این باعث خستگی مخاطب میشه. این نشان میده بلوبر تیم آگاهی خوبی از ژانری که درش فعالیت میکنه داره.
دقیقا
زمان بازی خیلی مناسب هستش. درسته که به نظر میومد که کل بازی از مکانیک واقعیت دوگانه استفاده میکنه اما به نظر میاد که بازی خیلی خوبی باشه :yes:
الان ؛ فن بوی ها میگن استاد کریمی فن بویه 😐
بعضی از پستارو برو ببین برخی از فن بویها به جنون رسیدن دیگه نمیفهمن چی میگن
بابا ترولتو میکنی بعد اینجا حرف آقای کریمی هم تایید میکنی ؟ چند چندین با خودتون واقعا ؟
واقعا
اصلا فازش نامشخصه
ی روز میاد میگه ترول نکنیم ۱۰ دقیقه بعد میبینی وایساده داره ترول میکنه
ت خودت یکیشونی. پاچه خواری ممنوع. ت همونی هستی که به محض دیدن تیتر خبر خندیدی گفتی. (واااااای چقدر گیم پلیش کمه.) بابا فن بوی
من نمیدونم متای این بازی چند میشه و برامم مهم نیست
ولی بعد از بازی کردن لایه های ترس از این استودیو فهمیدم افراد به شدت خلاقی هستن و خوب بلدن از منابع الهامشون استفاده کنن
قطعا بازی خوبی خواهد بود!
سبکشو میپسندم
این بازی عالی میشه
گیمپلی کاملا مناسبی داره
آفرین بلوبر
نینجا تئوری کجایی ؟ ما کاتسین پلیریم باز حداقل لست ۲ ۳۰ساعت گیم پلی خالص داره این کلا ۸ساعت یه روزه تمومه چقدر خدمات چقدر شاهکار
نوب، بازی ترسناک روانشناختی رو توقع داری ۳۰ ساعت گیم پلی داشته باشه؟بیشتر از این بود خسته کننده میشد.رزیدنت ایول ۷ هم همین قدر گیم پلی داشت با این حال من بیشتر از نیم ساعت بازی میکردم سر درد میگرفتم.
اومده بازی اکشن ادونچر رو با بازی وحشت روانشناختی مقایسه میکنه از لحاظ زمان گیم پلی :rotfl: .
اگه اینطوریه مایلز مورالس هم اندازه مدیوم گیم پلی داره :rotfl:
جان؟ رزیدنت اویل ۷ فقط ۸ساعت گیم پلی داشت شاید به خاطر گیم پس بازی رو تیکه تیکه بهتون دادن وگر نه بازی ۲۵ساعت معمولی و با دی ال سی ها ۳۵ساعت گیم پلی داره
Resident evil 7: Biohazard
Main Story ۶h 47m
Main + Extras 8h 41m
All PlayStyles ۷h 18m
ببخشید دیگه شما جای همه چی رو بلدین چشم بسته همه وسلیلو بر میدارین
اصلا بازی کردی تاحالا؟
منی که مثلا رو ۳۶۰ گیر کردم از مدت زمان بازی های نسل ۸ خبر دارم
نینجا تئوری صدا خوب اِکو میشه ، چون شنیدم رفتی تو غار
رفتم یک چیزی براتون بیارم خنک بشید :laugh:
تقدیم به شما :beer:
مایل موالز که یه اسپین آف بود ۱۲ الی ۱۵ ساعت گیم پلی داره .
فقط ۸ ساعت؟