سازندگان بازی XIII Remake بابت مشکلات بازی عذرخواهی کردند
بازسازی مورد انتظار عنوان اول شخص XIII در سال ۲۰۰۳ که پس از تقریباً یک سال تأخیر منتشر شد ، این هفته برای پلتفرمهای مختلف منتشر شد. متأسفانه ، این بازی به دلیل تغییراتی در بازی اصلی که غیر ضروری بهنظر میرسید، مشکلات و محدودیتهای گیم پلی و همچنین مشکلات جدی صوتی و فنی در بازسازی XIII، توسط بازیبازان و منتقدان تقریباً در سراسر دنیا نمرات منفی دریافت کرد.
اکنون توسعه دهندهی بازی استودیوی پلیمجیک (PlayMagic) و ناشر آن میکرویدز (Microids) بیانیهی رسمی خود را منتشر کرده اند تا از بازیبازان بهخاطر مشکلات بیشماری که در بازسازی با آن مواجه شدهاند عذرخواهی کنند و بگویند که ناامیدی بازیبازان و انتقادات منطقی آنها توسط تیم سازنده با صدای بلند و واضح شنیده شده است.در بیانیه آمده است:
در وضعیت فعلی، XIII Remake با استانداردهای کیفیت ما مطابقت ندارد و ما کاملاً ناامیدی بازیبازان را درک میکنیم. مانند بسیاری از پروژههای بازیهای ویدیویی که قرار است در سال ۲۰۲۰ یا سال آینده منتشر شوند ، تحت تأثیر همه گیری بیماری COVID-19 بر توسعه اثر تأثیر منفی گذاشت. انتقال از یک محیط کار اداری به شرایطی که اکثر کارمندان مجبور به کار در خانه بودند، ناگزیر منجر به یک وقفه در روند توسعه و جلسات پرسش و پاسخ شد.
پلیمجیک هنگام انتشار حداقل از برخی از مشکلات بازسازی XIII آگاه بود و امیدوار بود که بسیاری از آنها را با یک بهروزرسانی یک روزه برطرف کند. با این حال ، توسعه به روزرسانی برنامه ریزی شده بیشتر از حد انتظار طول کشیده است و باعث شده بسیاری از مشکلات بیش از آنچه در نظر گرفته شده در بازی باقی بماند. سپس سازنده به بازیبازان اطمینان میدهد که برای حل مشکلات مختلف بازی سخت تلاش میکند و قصد دارد در روزها و هفتههای آینده چندین بهروزرسانی کوچک را منتشر کند که امیدوار است کیفیت بازی را به حد استاندارد برساند. انتظار میرود اولین بهروزرسانی برای رفع اضطراریترین مشکلات بازی مانند کنترل، فریم ریت ، برخوردها ، رندر و مشکلات صدا بهزودی منتشر شود ، اگرچه در این بیانیه زمانی مشخص نشده است و لیستی از اصلاحات آینده برای بازیبازان در دسترس قرار گرفته که این موارد شامل رفع مشکلات خرابی بازی در مکانها و موقعیت های خاص ، اشکالات گرافیکی و قطع گفتگو به طور غیرمنتظره یا از بین رفتن کامل آن است. مسائل مربوط به گیمپلی مانند از دست دادن نشانگرهای هدف، خراب شدن ماموریتهای خاص و موضوعی که گاهی اوقات بازیبازان قادر به برداشتن مهمات نیستند نیز برایارسال یک تعمیر اساسی در نظر گرفته شدهاند. بیانیهی پلیمجیک و میکرویدز با تشکر از انجمن بازیهای XIII برای همه بازخورد و اطمینان بازیبازان در مورد نظرات و مشکلات گزارش شده با دقت بررسی و به تیم توسعه منتقل میشود. پلیمجیک همچنین در حال کار بر روی ایجاد یک نقشه راه دقیق است که اطلاعات مربوط به محتوای اضافی رایگان آینده مانند درجه سختی جدید، ظاهرها ، حالتهای چند نفره لوکال و سلاحهای بازسازی XIII را ارائه میدهد. عنوان XIII Remake هم اکنون برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان در دسترس است و نسخهی نینتندو سوئیچ برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
باز خوبه نگفتن کار با انجین سخته و استایل ما خاصه. اصلا منظورم به هیچ استودیویی نیستا همینجوری یهو اومد تو ذهنم
سل شید بودن بازی زمان خودش برام خیلی تازه بود مخصوصا وقتی چاقو پرتاب میکردی یا با تیرکمون هدشات میزدی ، وفاداریش به اصالت کومیک بوکیش جالب بود.
با وجود تمام مشکلات این بازی برچسب ” یونیک” رو با خودش داره تا همیشه.