استودیوی دونتناد در حال کار برروی ۶ پروژهی جدید است
طبق گفتهی رییس استودیوی دونتناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment)، این استودیو برروی توسعهی ۶ پروژهی جدید کار میکند. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.
آقای اسکار گیلبرت (Oskar Guilbert)، رییس استودیوی دونتاد اینترتینمنت، اخیراً مصاحبهای را با وبسایت VentureBeat انجام داده است. وی در این مصاحبه تایید کرد که بازی Twin Mirror یکی از ۶ پروژهای است که تیم توسعهدهنده در حال حاضر برروی آنها کار میکند. وی همچنین تایید کرد که آنها تیمها و بازیهای خود را با یک استودیوی جدید در مونترال کانادا و شش عنوان جداگانه در دست توسعه گسترش میدهند.
وی در این خصوص اظهار داشت:
استودیوی ما در حال رشد و گسترش است و ۶ پروژهی جدید در دست توسعه قرار دارد. عناوین اخیر ما که بهتازگی منتشر شدهاند، از نظر استقبال منتقدین و بازیبازان موفق ظاهر شدند و من به آن افتخار میکنم.
برای ما تشکیل یک استودیوی جدید در مونترال بسیار مهم بود زیرا ما به وضوح میخواستیم به بازیبازان خود در آمریکای شمالی نزدیکتر باشیم. دلیل دیگر آن بود که اغلب بازیبازان ما از آمریکای شمالی هستند و برخی از بازیهای مانند Life Is Strange در این بخش جریان دارند. همچنین مونترال یکی از بزرگترین اکوسیستمهای بازیهای ویدیویی در جهان محسوب میشود.
موفقیت چشمگیر بازی Life Is Strange موجب شد تا استودیوی دونتناد به توسعه بازیهای بیشتر با محوریت داستان ادامه دهد. آنها همچنین سعی کردند برروی برخی از بازیهای روایت محور با مکانیرمهای گیمپلی تعاملی بیشتر کار کنند. این استودیو علاوه بر Life is Strange، سابقهی کار برروی عناوین Remember Me و Vampyr را در کارنامهی خود دارد.
بازی Twin Mirror، جدیدترین ساختهی استودیوی دونتناد، در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۹ (۱ دسامبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس، اکسباکس سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت. شما میتوانید جدیدترین تریلر این بازی را از طریق این لینک مشاهده بفرمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بعد از منجلابی که تل تیل با بازیای بعد از ولف امانگ آس مثل ماینکرفت استوری مود و بتمن و بوردرلندز درست کرد واقعا شانس اوردیم دونتناد رسید. لایف ایز استرنج دهن کجی به تل تیل بود که دیگه بیرقیب نیستین که هر اشغالی رو به مخاطب بدید. کی بود میگفت این سبک بازیا پول دربیار نیستن همه شرکتارو به خاک سیاه نشوندن؟
چه زیاد!
امیدوارم این استودیو رو رئیس بزرگ بخره
واقعا با استعداد اند و کاراشون عالیه
مخصوصا tell me why و life is strange
این همه سال مستقل کار کردن چی شد مگه؟
چتونه عین این گیجا فقط یاد گرفتین بخره بخره بخره
کاش remember me رو برای نسل هشت ریمستر میکردن. بازی درسته نقص داشت ولی خوش ساخت بود.
امیدوارم توی این ۶ پروژه شون بازی اکشن ماجرایی هم باشه و مطلقا خودشون رو به داستانی محدود نکنن.به امید موفقیت این استودیو.
Wow 😯
با اینکه ps4 دارم ولی دونتناد
از کوآنتیک دریم بهتره و در برابر دیوید کیج خدا اند
فن بوی ضایع بازی نیار!
دیوید کیج پدر این سبکه!
بازیاش دیگه انحصار نیست ؛ لازم نیست ترولش کنی!
۶ تا بروژه ؟؟؟؟!!! 😐
مگه چند نفرن؟!! 😐
ایکاش این بازی ها مولتی پلتفرم باشن
از داستان های بی خود دیوید کیج خسته شدم فکر کنید بلادبورن با وجود گرافیک کم و روایت غیر خطی چنین شخصیت پردازی فوق العاده ای داره اون وقت بازی های کیج با اینکه اینکه همه امکانات برای نشون دادن احساسات دارن انقدر شخصیت های تک بعدی ای دارن اخرم که بازی هاش رو برای پی سی منتشر کرد و به پلی استیشن یعنی پلتفرمی که اون رو به اینجا رسونده بود خیانت کرد :deadrose: البته چیزی از ارزش های پلتفرم خاطره ها نشد اگه کل انحصاری های سونی برای xbox و Pc بیان ولی هنوز god of war انحصاری مونده باشه برای من هنوز پلی استیشن سلطانه پلتفرم ها هست
یه حسی بهم میگه داری ترول ریز میکنی!
شخصیت های دیوید کیج خشکه؟!!!!!! wtf????
دترویت بکام هیومن بازی کن تا مرز های کیفیت و شخصیت پردازی برات جا به جا شه
.
دترویت انقلابی توی بخش موشن کپچر بود! لامصب جزئیات صورتش از صورت من بیشتر بود! من تا یه ماه بعد اتمام بازی تو فکر بودم! استاندارد داستان سرایی نه با هیلو نه با آنچارتد نه با گیرز و …. مشخص نمیشه بلکه با آثار دیود کیج مشخص میشه ؛ دوستان فن بوی دقت کنین نگفتم اون داستانا بدن ؛ گفتم که استاندار رو تعیین نمیکنن
ببین اصلا ترول نمیکنم و فارنهایت هم یکی از بهترین بازیای عمرمه ولی من هم میگم دترویت شخصیت پردازی تک بعدیی داشت مخصوصا مارکس. حالا باز جای بحث داره منم رو هوا و نظر شخصیمو نمیگم دلیل دارم براش که اینجا جای بحث نیست چون تو چندخط منظور اشتباه منتقل میشه و به دعوا ختم. انقلاب تو شخصیت پردازی رو فقط بگم که زمانی میشه این حرف رو زد که بعد از تموم شدن سریال بازی یا فیلم یه احساس افسردگی که بهش میگن post series depression به آدم دست بده که قطعا و قطعا برای هیچکس بعد از دترویت اتفاق نیفتاده.
به به:inlove: :bomb:
به شدت منتظرم
Telltale 2.0
دقت کردین به این سبک بازی چقدر نمره های پایینی میدن و در حقشون نامردی میشه؟؟؟
واقعا لیاقت بیاند تو سولز و دیترویت خیلی بیشتر از ۷۰ و ۷۸٫ بود
این تل می وای هم حتی لیاقتش بیشتر بود چون واقعا برام بازی احساسی ای بود (یه سری چیزا تو بازی بود که حالمو بد کرد البته)
اصلا هم نامردی نمیشه
بازی که گیم پلی نداشته باشه مثل کیکیه که تخم مرغ نداره
انصافا ظلمه در حق این بازی ها
سلام . دوست عزیز من خودم طرفدار پر و پا قرص این سبک هستم ولی بنظرم در حق این بازی ها ظلم نمیشه . هر چه قدر هم داستان غنی باشه ، گیم پلی یکی از بازو های اصلی یه بازی کامپیوتری ئه . در نهایت نمره و نقد و متا قرار نیست برای مخاطب تصمیم بگیره و فقط باید اونو راهنمایی کنه . خود من برام مهم هست که متای یه بازی چند شده یا فلان منتقد چی گفته ، ولی با تحقیق کامل تصمیم میگیرم که چی بخرم . حتی به غلط 😀 . همین الان فروش دیترویت رو ببینین و نگران متای این بازی ها نباشین :laugh:
Peace
کم نیستن تعدادشون امیدوارم کیفیتشون هم خوب باشه