بهروزرسان ۱٫۰۷ بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد
جدیدترین بهروزرسان بازی Horizon Zero Dawn برای رایانههای شخصی منتشر شده و در کنار رفع برخی از مشکلات گرافیکی گزارش شده توسط کاربران و سیستم بهینهسازی Shaderها، کیفیت بازی را نیز بهبود بخشیده است.
پس از مدتهای انتظار، بهروزرسان ۱٫۰۷ نسخهی رایانههای شخصی بازی Horizon Zero Dawn مشکلات مربوط به Anisotropic Filtering را رفع کرده است. علاوه بر این، بهروزرسان جدید بازی بهینهسازی Shaderها را بهبود بخشیده و فرایند بهینهسازی در زمان اجرای بازی و حضور در منوی اصلی را به اقدامی اخیتاری تبدیل کرده است. از این پس، Shaderها زمانی که در منوی بازی هستید بهینه شده و در طول بازی نیز به صورت پویا بهینه خواهند شد.
ما خوشحال هستیم که انتشار بهروزرسان ۱٫۰۷ برای Horizon Zero Dawn Complete Edition را اعلام میکنیم. همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم، تیم ما سخت در تلاش بود تا برخی از مشکلات پیچیدهتر گرافیکی بازی که به زمان بیشتری نیاز داشتند را رفع کند.
در بهروزرسان ۱٫۰۷ تیم ما نحوهی برخورد موتور بازیسازی با Shaderها و نحوهی بهینهسازی آنها را به صورت کامل بازنویسی کرده است. در نتیجهی این تغییرات، گام مربوط به بهینهسازی اختیاری شده و گزینهی Anisotropic Filtering به درستی کار میکند.
این یعنی در زمان ورود شما به بازی، بهینهسازی Shaderها در منوی اصلی آغاز میشود. البته Shaderها در طول بازی نیز بهینه میشوند ولی این اتفاق به صورت خودکار در پسزمینه رخ خواهد داد.
بهینهسازی اولیهی Shaderها در منوی اصلی کاملا اختیاری بوده و شما میتوانید از این بخش عبور کنید ولی اگر اجاره دهید این فرآیند کامل شود، زمان بارگذاری بازی به کاهش خواهد یافت. علاوه بر این، به این نکته توجه داشته باشید که اعمال تغییرات مربوط به تنظیمات مربوط به Anisotropic Filtering بسته به سختافزار شما، به زمان متفاوتی نیاز خواهد داشت.
در کنار بهبود تنظیمات Anisotropic Filtering و بهینهسازی Shaderها، تیم سازنده فهرستی از مشکلات دیگر بازی شامل ناپایداریهای مربوط به پردازندههای ۱۶ هستهای را نیز منتشر و بیا کرده است که در آینده برروی رفع این مشکلات تمرکز خواهد کرد.
- پردازندههایی با بیش از ۱۶ هسته ناپایداری بیشتری را تجربه خواهند کرد.
- برخی از کاربران مشکلاتی را در عدم رفتار صحیح تنظیمات گرافیکی گزارش کردهاند.
- برخی از کاربران در زمان اجرای بازی برروی برخی از سختافزارها مانند ترکیبی خاص از کارتهای گرافیک و پردازنده با مشکل روبهرو شدهاند.
بازی Horizon Zero Dawn در حال حاضر برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس است. دنبالهی این بازی در حال حاضر برای کنسول پلیاستیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
واقعا خیلی خوبه که به فکر بازی هستن و تلاش میکنن مشکلاتش رو حل کنن ، به نظرم به خاطر تجربه کمی که تو بازی سازی مخصوصا برای کامپیوتر داشتن بازیشون انقدر با مشکل پورت شد ، ولی خیلی خوبه که دارن هر روز مشکل هاشو رفع میکنن ، من برم رد دد رو تموم کنم بعدش اینو بریزم 🙂
رددد مگه تموم میشه!!!!
حداقل سه ماه طول میکشه
آره، طولانیه، ولی همش لذته خداییش. 🙂
همش جز دو چپتر اولش
اینم مثل اسکایریم بعد کلی بازی کردن تازه لذت میبردی
من خودم از اسکایریم تازه بعد صد ساعت پلی دادن لذت بردم
حدودا ۳ هفته روزی ۳ ساعت بزنم تمومه دیگه 😀 درسته از نظر گیم پلی و زندگیش واقعا تموم نشدنی هست ولی داستانش رو تموم کنم دیگه زیاد پیگیرش نمیشم چون واقعا الان دستم خیلی پره ، حیفم میاد بقیه رو از دست بدم مثل همین بازی 🙂
کجای یه بازی نصفه نیمه خوبه!
تا دیروز همین مشکلات رو میکبودین تو سر یوبی !!! واسه سونی که میشه مشکلات هم میشن پیشرفت !
داداش من یکی از طرفدار های سر سخت یوبی سافت هستم و هیچ وقت سر باگ هاش مسخرش نکردم یا نگفتم چرا اینطوری هست و سر حل مشکلات یونیتی هم خیلی بهش افتخار میکنم ، چون یه بازی پر باگ رو به یکی از بهترین بازی های سری تونست تبدیل کنه ، من خودم برای سونی از نظر بازی های انحصاریش تا زمانی که واسه کامپیوتر نیاد زیاد ارزش قائل نیستم و فقط احترام میزارم
خیلی رو بهینه سازیش برای پیسی کم کاری کردن
من منتقد بودم هم به این هم به رددد یه شیش تروتمیز میدادم
اتفاقاً به نظرم خیلی بی انصافیه که یه بازی به خاطر باگ هایی که قراره در آینده رفع بشه نمره کم بگیره! مگر دیگه واقعا غیر قابل بازی باشه و امیدی به رفعش نباشه.
به نظرم دخالت دادن باگ ها در نمره فقط در یک صورت منصفانه ست، اونم این که نمره ی نقد ها هم با خود بازی ها آپدیت بشه.
اصلا این مدل نقد، که یه بار نمره بدیم و تمام، دیگه به درد صنعت گیم نمیخوره. خصوصا بازی های سرویس محور.
یه بازی مثل رددد بعد هشت سال ساحتن هنوز کرش میکنه و افت فریم داره و بهینه نیست
من خودم اصلا مشکلی با باگ ندارم
ولی اینا اعصاب ادمو خورد میکنه
اره منم در کل با شما موافقم
البته اینم نکته ی بجایی بود. اینا هیچ کدوم بازی های جدیدی نیستن.
ولی خب از اون طرفم گوریلا اولین پورت PC شه و RDR هم بازی بسیار سنگینیه و اینجین هم نسبت به خروجی قبلی تغییرات زیادی کرده.
به هر حال قابل درکه این ناراحتی شما و انتظار بیشتری از این استودیو های توانمند میره. :yes:
از این نظراتت چرا زیر پست های یوبی نمیبینیم!
بازی با زور ران میشه رو سیستم پیشنهادی خودش دراپ داره !
یه استدیو سالی حداقل دوتا بازی میده
یکی هشت سال طول میکشه
یه فرقی باید بینشون باشه یانه؟
یوبی لید پلترفرمش اکس باکس و pc
گوریلا اولین تجربشه ؛ درضمن با این آپدیت هاش نشون میده به کاربر اهمیت میده
منظورم رددد بود
وگرنه گوریلا درسته خیلی پورتس بد بود
ولی حداقل میشه گذاشت بر پای اینکه اولین بارشون بود
اما رددد نه
راکستار پنجاه ساله برای پیسی بازی پورت میکنه
اسپم
به بخش مهمی از بازی اسپایدرمن مایلز مورالز لیک شده تو اینترنت مراقبش باشید اسپویل شدین نگین مایکروفنا بودن
به نظرم بازیش یه بازی کوچیک تری نسبت به اسپایدر من قبلی هست ، به نظرم زیاد برای لانچ ps5 زیاد بازی قوی نیست ، چون سریع تموم میشه و از نظر گیم پلی به نظر میرسه مثل قبلی هست
ممنون