گیمپلی جدید Devil May Cry 5: Special Edition سلاحها و حرکات شخصیت Vergil را نمایش میدهد
شرکت کپکام (Capcom) در چند وقت اخیر ویدئوهای مختلفی از گیمپلی بازی Devil May Cry 5: Special Edition را منتشر کرده است. بهتازگی ویدئوی جدیدی از گیمپلی این اثر منتشر شده است که سلاحها و حرکات شخصیت ورجیل را نمایش میدهد.
حرکات ورجیل بسیار جالب توجه هستند. به ویژه هنگامی که این Devil Trigger خود را برای احضار یک دستگاه جیبی برای نابود کردن دشمنان آزاد میکند. اما تدبیر اصلی وی نوار غلظت است که هنگام ایستادن یا راه رفتن پر میشود. این امر باعث می شود تا با پر شدن حملات منحصر به فرد انجام گردد و آسیب دیدن یا دویدن باعث کاهش آن می شود. به همین ترتیب ، به شما توصیه میشود که به عنوان شخصیت ورجیل روشمند و دقیق باشید.
GameInformer بهتازگی ویدئوی جدیدی از گیمپلی بازی Devil May Cry 5: Special Edition را به اشتراک گذاشته است در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده و یا دریافت کنید.
بازی Devil May Cry 5: Special Edition در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسولهای اکسباکس سری اکس و سری اس عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول پلیاستیشن ۵ منتشر میشود. قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) در هنگام عرضه تنها برروی کنسول پلیاستیشن ۴ فعال خواهد بود و در تاریخی دیگر به نسخهی اکسباکس سری اکس نیز اضافه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اصن پر ابهت تر از این کارکتر نداریم تو ویدیو گیم
بنازم بنازم
به نظر من پر ابهت ترین شخصیت توی دنیای گیم شخصیت sephiroth هست
خداوند موجودی به اسمه سفیروث رو خلق کرد
که هنوز به نقد از برترین سایت های جهان رتبه اول رو توشاخ ترین انتاگونیست های جهان داره
کپکام از dmc 3 تا حالا توی نسخه special edition نسخه های سری دقیقا ورجیل رو همینطوری روی مراحل داستانی اصلی و دقیقا با همین سلاح ها که در واقع سلاح های ورجیل توی سه نوبت مبارزه باهاش توی dmc 3 بودن ارائه میده.خدایی این شخصیت پتانسیل خیلی بیشتری داره.امیدوارم توی dmc 6 مراحل خاص خودشو داشته باشه.یه چیز دیگه هم باید بگم.این که کپکام تو شخصیت پردازی ها الالخصوص ورجیل توی dmc 5 یه کمی ناامید کننده عمل کرد.اگه نسخه سوم رو بازی کنید منظورم رو میفهمید.ورجیل توی نسخه سوم آخرت شخصیت پردازی بود.از همون کاتسین اول حس میکنید که یه کاریزمای خاصی داره.بار اول که dmc 3 رو بازی کردم کمتر از ده سالم بود اما هنوزم اون ترسی که از رسیدن به باس ورجیل توی بار اول تجربمو داشتم یادم نمیره.اما تو نسخه پنجم اصلا شخصیت پردازی به یاد موندنی نداشت.
سختی نسخه پنجم حتی توی درجه سختی بالا هم جالب نبود در صورتی که نسخه سوم حتی توی درجه سختی easy هم سرویس میشدی و توی normal و hard لامصب از بازیای سولز هم اعصاب خورد کن تر میشد(نسخه سوم فقط همین سه تا درجه سختی رو تا جایی که یادمه داشت).دشمنا هم شدیدا سریع بودن و sss کردن مبارزه خیلی سخت بود.
تنوع دشمنا هم توی نسخه پنجم به طرز عجیبی کم بود و با نسخه های قبلی غیر قابل مقایسه بود.طراحی باس هم که شدیدا پایینتر از باقی سری بود.
توی زمینه محیط سازی هم نسخه سوم و اول یه سر و گردن از نسخه چهارم بهتر بودن و نسخه چهارم نه یک بلکه ده سر و گردن از نسخه پنجم بهتر بود.
در کل به نظرم نسخه پنجم یه افت توی سری بود.اولاش یکم احساساتی شده بودم و میگفتم باید متاش بالای ۹۰ میشد ولی الان بنظرم این متا کاملا براش مناسبه و حتی زیاده.بر خلاف نسخه سوم که همچنان معتقدم یه متای حداقل ۹۳ لیاقتش بود و تو همه ی زمینه ها در بالاترین حالت ممکن قرار داشت و در کنار سه گانه گاد بهترین هک اند اسلش کلاسیکه بنظرم.
اگه نسخه سوم و چهارم و اول رو بازی نکردید و فقط نسخه پنجم رو بازی کردید بنظرم حتما برید سراغ نسخه سوم تا توی همون سه چهار تا مرحله ی اول ببینید چقد سطحش بالاتر از نسخه پنجمه.با اینکه شاید ده سال از آخرین باری که نسخه سوم رو بازی کردم گذشته هنوز هم جزء به جزء مراحلشو دقیق یادمه.
Dmc 6 میاد مگه؟
من یه جا شنیدم که کارگردان بازی گفت دیگه رو این سری کار نمیکنه.
این طور که میگن در دست ساخته (باز نمیدونم)
با روح و روان مردم بازی نکن
وقتی از یک بازی ۵ نسخه ساخته میشه و در سبک خودش به اوج میرسه دیگه به سختی می تونه در عین حال که به ریشه پایبنده از نسخههای قبلی فراتر بره مگر این که ریسک کنه و از ریشه تغییر کنه (مثل GOW). به نظر من DMC 5 کار بزرگی کرده که تونسته به همین سطح برسه و بعد از ۱۰ ساله خیلی چیزا تغییر می کنه رشتهی کار ممکنه از دست کارگردان رها شده باشه یا تیم قبلی وجود خارجی نداشته باشن و این که DMC 5 در همین سطح قرار داره قابل ستایشه. مخصوصا COMBO ها به نظرم در سطح قبل قرار دارن اما یک سری از مشکلات که ذکر کردین حقیقت داره ولی به نظرم نباید در مورد چنین بازی هایی که سعی کردن به ریشه ها پایبند باشن و موفق شدن در نکات کلیدی خوب ظاهر بشن سختگیری زیاد از حد کرد.
این مشکل برای خیلی بازی ها رخ داده به نظرم mgs یا Gears of War یا ac رخ داد و حتی gow هم چنین اتفاقی براش افتاد(Ascension) اما همانطور که گفتم با ریسک برگشت اما خب دیگه بازی قبل نیست در core.
من کاری با بقیه کامنتتون ندارم گرچه باهاش مخالفم ولی گاد اف وار به هیچ وجه هک اند اسلش کلاسیک نیست و تنها نسخه سوم هست که المان هایی از هک اند اسلش های کلاسیک داره (اگر منظورت از H&S کلاسیک چیزی مثل dmc3 هست)
المان های هک اند اسلش کلاسیک چیا هستن؟
۱- به اصلاح انیمیشن یا کامبو کنسلینگ (cancel) که سه گانه گاد اف وار خیلی خیلی کنسلینیگ های کمی داره مخصوصا نسخه اول و دوم که اصلا من یادم نمیاد کنسل داشته باشن
۲- چیزی که بهش میگن true combo یا chain واقعی کامبوها که با تایمینگ درست شما seamlessly transition داری از کامبویی به کامبوی دیگه جوری که مثلا اگه دوتا کامبو رو chain کرده باشی جوری به نظر بیاد که سرجمع یک کامبوی بزرگتره بدون اینکه واضح باشه از چه کامبوهایی تشکیل شده و وقفه ای بین اتمام کامبوی اول و شروع کامبوی دوم احساس نشه. میشه گفت اینقدر این ترکیب ها روون و پست سر هم هستن که کامبت سیستم dmc به کمک کنسلینگ ها و move reset هایی در گیم پلی گنجونده شده این اجازه رو به شما میده که مثلا توی بخش تمرینی یک انمی رو ۳۰ ثانیه و یا حتی بیشتر midair نگهش دارین و تو بایونتا هم همچین چیزی هست. اصلا همچین چیزی توی گاد اف وار ۱ و ۲ ممکن نیست. اگه ممکن بود یوتیوبرایی که اساتید هک اند اسلش هستن حتما ویدیوهاش رو تو چنلشون میذاشتن
فقط گاد اف وار ۳ هست که تا حدودی این پتانسیل رو داره.
گاد اف وار ۴ هم به خاطر کنسلینگ های زیادی که داره از عمق خوبی از گیم پلی برخورداره و میشه گفت المان هایی از هک اند اسلش اصیل رو داره.
۳- هات سواپ (hot swap) تو دی ام سی در کمترین زمان ممکن میتونید به هر سلاحی یا ability تو arsenalتون دسترسی داشته باشید تا اون flow و ریتم و سرعت بازی گرفته نشه (چیزی که تو doom هم میبینید) نه مثل عناوین ار پی جی و تا حدودی ادونچر که شما باید pause بدید تا از منو سلاح یا abilityتون رو pick کنید یا یه چیزی مثل weapon wheel باشه که زمان رو اهسته کنه تا شما سلاح مورد نظر رو انتخاب کنید. مثلا تو گاد ۲ شما برای عوض کردن Secondary weaponتون باید بازی رو pause بدین، سلاح رو سوییچ کنید بعد برگردین به ادمه بازی
خلاصه بگم سه گانه گاد اف وار به هیچ وجه هک اند اسلش کلاسیک شناخته نمیشن و بیشتر راه action adventure رو در پیش گرفتن اما المان هایی از H&S های کلاسیک رو دارن مخصوصا نسخه سوم که به مقدار بیشتری این المان هارو داره
البته من هک اند اسلش کلاسیک رو دی ام سی در نظر گرفتم ولی سری نینجا گایدن هم هست که قوانین مخصوص به خودش رو برای هک ان اسلش های هاردکور تر establish کرده
و نینجا گایدن هم جزو هک اند اسلش های کلاسیک به حساب میاد فقط مکانیک ها و المانا و تمرکز گیم پلیش با دی ام سی خیلی متفاوته
داداش وقتت رو برای جواب دادن به فن بوی ها هدر نده