بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا

بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی

محمد حسین کریمی
۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا

عنوان جدید استودیوی فرام‌سافور (Fromsoftware) یعنی Elden Ring با وجود سکوتی بیش از ۵۱۰ روز همچنان زنده است. در ماه‌های اخیر شایعه‌های زیادی مبنی بر مشکلات توسعه یا لغو شدن پروژه مطرح شده بود اما حالا با اعلام رسمی این استودیو مطمئن شده‌ایم که همچنان در دست ساخت قرار دارد و گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر لغو شدن آن صحت ندارند.

ساعاتی پیش استودیوی سازنده از طریق حساب کاربری رسمی خود در توییتر به بازی و در دست ساخت بودنش اشاره کرد. آن‌ها در توییتر به دنبال اعلام خبر انتشار نسخه‌ی بازی سال Sekiro نوشتند:

همچنین از تمامی حمایت‌های و شور و ذوق برای “Elden Ring”، عنوان فانتزی تاریک نقش‌آفرینی اکشن بعدی ما، قدردانی می‌کنیم. امیدواریم منتظر آن باشید.

بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا

طرفداران امید دارند در رویداد The Game Awards 2020 که در تاریخ ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) رخ خواهد داد شاهد انتشار جزئیاتی از بازی و تریلر گیم‌پلی آن باشیم اما چیزی به صورت رسمی تایید نشده است. بسیاری از منابع به احتمال جزئی حضور بازی در TGA 2020 اشاره کرده‌اند اما سال ۲۰۲۱ را سال اصلی برای فرام‌سافتور توصیف می‌کنند و به نظر می‌رسد که در این سال اطلاعات زیادی از پروژه‌های آن‌ها منتشر شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا
بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • PS5 need UNC5 گفت:

      عجیبه هرکسی فکر میکرده کنسل شده واقعا.و اینکه یکی از آرزوهای من اینه که موتور گرافیک خودشو بعد از این بازی تغییر بدن بلادبرن بعدی اگه بسازن دیگه کافیه یه نسل هم بازی ندن اصلا

      • به نظر من برترین بازیساز ده سال اخیر با اختلاف خیلی زیاد کسی نیست جز میازاکی . اگه یه نگاه به کارنامه ده سال اخیر این نابغه ی گیم بندازید قشنگ میبینید که چقدر فعال بوده و چند تا بازی شاهکار با متا و جوایز عالی داشته کلا بازیساز های ژاپنی مثل ستاره های فوتبال هستند ( الان رونالدو توی رئال عالی بود توی منچستر و یوونتوس هم همینطور ، نیمار هم به همین شکل بوده توی بارسا و پاریس) هر جا باشند تاثیر خودشونو میزارن وابسته به سیستم قبلی نیستند ولی بازیسازهای غیرژاپنی اینطور نیستند کاملا وابسته به سیستم موفق قبلیشون هستند اگه از اون سیستم جدا بشند کاملا محو میشند الان دیوید جف خالق گاد بعد از جدا شدن از سانتامونیکا کجاست ؟ یا کلیف بلزینسکی خالق گرز بعد از جدا شدن از اپیک کجاست ؟ یا کن لوین خالق بایوشاک بعد از جدایش کجاست ؟ یا امثال بروس استرلی و امی هنیگ بعد از جدایی از ناتی داگ کجان الان ؟ همشون محو شدن اما بازیسازای ژاپنی مثل کوجیما خالق متال گیر بعد از جدایی از کونامی یا میکامی خالق رزیدنت اویل بعد از جدایی از کپکام همچنان به فعالیت موفق خودشون ادامه میدن چرا چون نابغه هستند و ذهنشون پر از ایده های جذاب و نو هست

        • Ozhan گفت:

          داداش مثال نقض هم داره حرفت
          فرقی نداره ژاپنی یا غربی
          کسی که اسطوره باشه همیشه افسانه ای میمونه و ازش یاد میشه
          بنظر منم جایزه تاثیرگذارترین فرد تو صنعت گیم رو باید بدن به میازاکی چون امکان داره هر ۱۰۰سال یه بار یه هچمین نخبه هایی پیدا شن
          چقد فروتنِ این مرد واقعا دوست داشتنی
          اگ هرکسی دیگه ای جاش بود الان واس خودش فرش قرمز پهن میکرد!

          • ببین منظور من این نیست که امثال کوری بارلوگ نابغه نیستند بلکه برعکس اتفاقا کوری بارلوگ هم نابغه هست اما نابغه وابسته به سیستمی که توش رشد پیدا کرده . اون چند سالی که بارلوگ از سانتامونیکا جدا شد دقیقا چه کار خاصی انجام داد ؟ دیدیم که با بازگشتش به خانه دوباره ترکوند و گاد رو طوری ریبوت کرد که گوتی رو از چنگال بازی غولی مثل رد دد دو در آورد

            • این مورد در مورد ایپی هایی که یه استودیویی ساخته بعد اون ایپی واگذار شده به یه استودیو دیگه هم صدق میکنه مثلا گرز و هیلو وقتی سازنده های اصلی اشو از دست داد دچار افت شدید شد فرقی نمیکنه حتی اگه یه ایپی به یه استودیو قویتر هم واگذار بشه بازم خراب میشه نمونه ش مکس پین که از رمدی به راکستار انتقال پیدا کرد و دیدیم دیگه مکس پین نبود بازی با کیفیتی بود اما دیگه مکس پین نبود بخاطر همینم هست که من دوست ندارم این شایعه های ساخت انچارتد توسط استودیو سن دیگو سونی درست باشه انچارتدی که امضای ناتی داگ روش نباشه انچارتد نیست . من اگه جای اسپنسر بودم بجای اینکه برم دوباره ناشری مثل زنیمکس بخرم دو تا کار میکردم ۱: به هر قیمتی که شده کلیف بلزینسکی رو به کوالیشن میاوردم ۲: بانجی رو به هر قیمتی که شده میخریدم روزی که دو تا ایپی گرز و هیلو دوباره به دوران اوجشون برگردن ایکس باکسم به دوران اوجش برمیگرده

  • Mateus گفت:

    فکر کنم استاد کریمی از همه ما خوشحال تر باشه سر این موضوع
    .
    از صمیم قلب آرزو میکنم نفر اول این شاهکار رو پلی بدید :heart:

  • Undead Labs گفت:

    احتمالا با کمبود بودجه مواجه شدن اگه مایکروسافت FS رو بخره هم ER رو احیاء کرده و هم وضعیت‌شو در بازار ژاپن ارتقاء میده

    • majid گفت:

      چرا وقتی شرکتی مثل سونی که قبلا با هم شاهاکری مثل بلاد بورنو ساختن رو ول کنه به ماکرو سافت بچسبه ارزش بازی های میازاکی از ۱۰دلار بیشتره

    • Sina_2081 گفت:

      بله دیگه یکی مثل استودیو های سونی و سی دی پراجکت رد و خیلی از شرکتهای دیگه از صفر شروع میکنن و به اینجا میرسن ، یکی هم مثل مایکروسافت با ثروتش همه رو باید بخره. و جالبه که محدودیت همیشه خلاقیت میاره ، به همین دلیله که شرکتهایی که سرمایه کمتری دارن مثل سونی ، همیشه باید شاهکار منتشر کنن اما شرکتهایی مثل EA یا TAKE TWO یا XBOX نیازی به وقت و خلاقیت ندارن . چون ثروت دارن.

    • اولا که فرام سافتور خودش ترجیح میده مستقل باشه دوما خرید کمپانی kadokawa برای هر کدوم از شرکت های سونی و مایکروسافت زیاده تازه معایبش از مزایاش بیشتره فرام سافتور فقط چند صد میلیون دلار از سهام چند میلیارد دلاری کادوکاوا رو تشکیل داده که بقیه سهامش بیشتر به استودیو های انیمه سازی تعلق داره که مایکروسافت در این زمینه اصلا کاری نداره خرید کادوکاوا مثل خرید زنی مکسه ولی فرقش اینه که زنی مکس رو کلی استودیو بازی سازی تشکیل دادن ولی کادوکاوا فقط شامل فرام سافتور میشه خرید خرید یک کمپانی میلیاردی فقط بخاطر فرام سافتور فقط ضرره
      این کامنتم فقط در جواب الکتروپاپ فن بوی نیست خواستم همه آگاه بشن در مورد وضعیت فرام سافتور

      • Mateus گفت:

        البته ؛ سونی پیکچرز خیلی تو زمینه انیمه جلوئه ؛ با توجه به خرید ۱ میلیاردی که داشته ؛ میتونه با کمک پلی استیشن ؛ کادوکاوا رو بخره ؛ قیمتش هم الان توی بورس بین الملل نگاه کردم ؛ ۲ میلیارده

  • Ozhan گفت:

    خداروشکر میکنم که تا وقتی الدن رینگ میاد من حجم نت دارم که بتونم واکترو دیمون سولز رو ببینم و خمار نمونم
    انشالله الدن رینگم که اومد واکترو اونم میبینم و افتخار میکنم که گیمر این مرز و بومم :yes:

  • خیلی خیلی امیدوارم که توو گیم‌اواردز حضور داشته باشه و یه گیمپلی همراه با تاریخ انتشار به نمایش بزاره….
    از اونورم که دیمون‌سولز هایپ منو به سقف چسبونده…

  • واقعا من درک نمی کنم چرا اینقدر گیمرها نگران این بازی هستن. بازی درسته زود رونمایی شد اما همین سال گذشته Sekiro منتشر شد، چطور فکر می کنن “باید” فرام سافتور ۲۰۲۰ بازی منتشر کنه؟! اونم اولین بازی Open-Worldشون که مطمئناََ وقتگیر هستش. به نظر من فرام‌سافتور تنها استودیوای به حساب میاد که اینقدر فعاله و در عین فعال بودن همه ی بازی ها شاهکار هستن که تا به امروز در مورد هر نسخه از دارک سولز ، بلادبورن و یا سکیرو همچنان بحث و گفت و گوی فعال وجود داره. (هنوز برام شگفت انگیزه که چجوری بین عرضه‌ی بلادبورن و دارک سولز ۳ فقط یک سال فاصله‌اس!) حالا که دارن وارد ژانر open world میشن نباید انتظار داشت با سرعت همیشگی بازی توسعه بدن. این پروژه جاه طلبانه ترین ساخته‌ی فرام سافتور هستش و نیازمند وقت بیشتر، از طرفی اولین پروژه‌ای هستش که از المان های اساسی open world استفاده می کنن مطمئناََ به آزمون و خطای زیادی نیاز داره بنابراین همین که در سال ۲۰۲۱ منتشر بشه و دو سال بعد از شاهکار قبلیشون، Sekiro، شاهد یک پروژه ی جدید از این تیم باشیم شگفت انگیزه. هیچوقت شکی به این پروژه نداشتم، چون عادیه که یک سال بعد از sekiro شاهد پروژه‌ی اصلی بعدیشون نباشیم و این همه نگرانی کمی عجیبه. از اونجایی که میازاکی عادت داره به ساخت چند پروژه همراه هم (حداقل سه پروژه) مطمئنم بازی بعد از الدن رینگ هم در دست ساخت قرار داره نه تنها در مقدمه اس بلکه شاید اواسط توسعه باشه.

  • vergil2max گفت:

    فرام سافور هم دیگه داره خیلی ناز میکنه.دی
    امیدوارم بالاخره یه تریلر چند دقیقه ای درخور توی TGA 2020 پخش کنن

    • alizalogy گفت:

      ناز یعنی استدیو یی که یه نسل روو یه بازی کار کنه آخرشم یک ماه یک ماه تاخیر بده.
      فرام سافتور که داره طبق روال پیش می ره، که اصن به نظرم ۲۰۲۱ هم زوده واسه open world ی که میازاکی داره می سازه. چون مطمئنن انقلابی به پا می کنه

  • بی صبرانه منتظر تجربه الدن رینگم این بازی کاملا متفاوتی نسبت به بازی های قبله

  • Endgame گفت:

    اسپم
    بازی دیمون سولز از ray tracing پشتیبانی نخواهد کرد

  • به خدا خودم تعجب کردم وقتی عدد ۵۱۰ روز رو دیدم فک نمیکردم این همه روز ازش گذشته باشه 😐

بازی Elden Ring هنوز زنده است؛ اشاره‌ی فرام‌سافتور به بازی در رسانه‌ی اجتماعی - گیمفا