علت تاخیر مجدد بازی Cyberpunk 2077 کسب متای بالای ۹۰ بوده است
اخیرا شرکت بازیسازی سیدی پراجکت رد (CD Project Red) اعلام کرد که به علت دشواری فرآیند کنترل کیفی نسخههای مختلف بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077، تاریخ عرضهی آن مجددا با تاخیر مواجه شده است. اگرچه این تاخیر تنها به مدت سه هفته خواهد بود اما این واقعیت که تاریخ عرضهی این عنوان برای بار سوم به تعویق افتاده، بسیاری از بازیبازان را ناراحت و خشمگین کرده است. موضوع هنگامی بدتر میشود که قبلا استودیوی سیدی پراجکت رد اعلام کرد که روند توسعهی بازی Cyberpunk 2077 به اتمام رسیده و گلد شده است و در کنار آن چندین مرتبه به بازیبازان اطمینان خاطر داد که هرگز تاخیر دیگری در تاریخ عرضهی آن رخ نخواهد داد.
با این حال توسعهدهندگان بازی Cyberpunk 2077 در استودیوی سیدی پراجکت رد بر تصمیم خود مصمم هستند و اعتقاد دارند که انتخاب درستی انجام دادهاند و برای آن دلایل قانعکننده و مهمی نیز بیان کردهاند. به تازگی اعضای ارشد استودیوی سیدی پراجکت رد در یک مصاحبهی رسمی اظهار داشتند که یکی از دلایل تاخیر زمان عرضهی مجدد بازی Cyberpunk 2077، هدف آنها برای کسب نمرهی متاکریتیک بالای ۹۰ بوده است و در نهایت تاریخ انتشار بازی به تاخیر افتاد تا این استودیو از رسیدن به هدف خود اطمینان حاصل نماید.
آقای آدام کشینسکی (Adam Kicinski) رئیس استودیوی سیدی پراجکت رد در این مصاحبه اظهار داشت:
به جز در نظر گرفتن انتظارات ما از امتیاز متاکریتیک، اعتقاد داریم این تعویق ۲۱ روزه چیز خاصی را تغییر نخواهد داد. تنها زمان عرضه و فروش بازی به تعویق افتاده است و ما میتوانیم در این فرصت به چشماندازها و انتظارات مالی خود از این عنوان تمرکز کنیم. بدون شک این تاخیر با تضمین کیفیت بالای بازی همراه است و موضوعهای دیگر مهم نخواهند بود؛ بنابراین برخورداری از کیفیت بالاتر و واکنشها و نقدهای اولیهی بسیار بهتر نسبت به بازی بدون شک در میزان فروش آن تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل است که بار دیگر تاریخ عرضهی بازی Cyberpunk 2077 را به تاخیر انداختیم.
همچنین آقای میشل نواکوفسکی (Michal Nowakowski) معاون بخش توسعه و تجارت استودیوی سیدی پراجکت رد نیز مجددا تایید کرد که یکی از دلایل اصلی تاخیر بازی Cyberpunk 2077، دستیابی به امتیاز متای بالای ۹۰ و اطمینان از آن بوده است. وی در این باره افزود:
وقتی صحبت از امتیاز متاکریتیک میشود، ما تنها یک هدف را دنبال میکنیم و آن توسعهی یک بازی بزرگ و با کیفیت برای رسیدن به امتیاز بالای ۹۰ خواهد بود؛ پس در نتیجه تغییری در هدف ما رخ نداده است و همانطور که آدام اشاره کرد، کسب امتیاز بالا در متاکریتیک یکی از دلایل اصلی تاخیر مجدد بازی Cyberpunk 2077 بوده است. در واقع ما قصد داریم به بازی ارزش بیشتری ببخشیم. بدون شک ترجیح میدهیم هماکنون [به علت تاخیر مجدد بازی] نزد هواداران و بازیبازان شرمنده باشیم تا این حس را پس از عرضهی آن تجربه نماییم.
هنگامی که استودیوی سیدی پراجکت رد برای سومین بار تاریخ عرضهی بازی Cyberpunk 2077 را به تأخیر انداخت، در یک خبر رسمی اعلام کرد که یکی از اهداف آنها از این اقدام جهت اطمینان از بهینهسازی کامل بازی برروی هر ۹ پلتفرم مقصد آن بوده است و به همین دلیل آنها به زمان بیشتری احتیاج خواهند داشت. همچنین این توسعهدهنده اظهار داشته است که در حال حاضر بازی Cyberpunk 2077 برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای نسل نهمی بدون مشکل اجرا میشود اما نسخههای مربوط به دو کنسول پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان نیاز به کار بیشتری دارند و هنوز بهینهسازی آنها در حال انجام است.
با توجه به این مطالب به نظر میرسد که استودیوی سیدی پراجکت رد از نحوهی اجرای بازی Cyberpunk 2077 برروی کنسولهای نسل فعلی رضایت کاملی ندارد و برای اطمینان از برطرف شدن مشکلات احتمالی به وقت بیشتری نیاز داشته است. برای مشاهدهی کسب امتیاز بالای ۹۰ متاکریتیک توسط این بازی باید تا زمان انتشار نقدهای اولیهی آن منتظر ماند اما آقای مایکل پکتر (Michael Pachter) تحلیلگر صنعت بازیهای ویدئویی اعتقاد دارد که این بازی موفق خواهد شد به امتیاز متای بالای ۹۰ دست یابد.
بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم رایانههای شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان در دسترس علاقهمندان قرار دارد. نسخهی نسل بعدی این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری به بازار منتشر شود. اخیرا پس از تاخیر زمان عرضهی بازی Cyberpunk 2077 تایید شد که این عنوان در مراسم The Game Awards 2020 حضور نخواهد داشت.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
درود بر CD Projekt
:worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray:
قطعا ۹۵ تا ۹۹ میگیره
به نظرم پر افتخارترین بازی تاریخ میشه
و دیگه cd projekt از بهترین نقش آفرین سازان تاریخ میشه در کنار bethesda و obsidian و Bioware و blizzard و چند تای دیگر
فک نکنم از ویچر ۳ بهتر بشه ویچر ۳ خیلییی خوب بود
فرق بین ویتچر ۱ و ۲ و ۳ رو ببین هر کدوم یه لول اساسی بالا تر از نسخه قبل بود اینم احتمال زیاد همون میشه
البته ویتچر ۱ رو بازی نکردم ولی ویدئو هاشو دیدم خیلی گرافیک داغونی داشت ولی ویتچر ۲ قاتل گرافیک سیستمم بود مجبورم کرد ریزولوشنو پایین بیارم
بابا از دکل بیا پایین خطرناکه عه
مگه راکستاره یا ناتی داگه که ۹۵ تا ۹۹ بگیره؟این داداشمون کلا ۳ تا بازی ساخته،یکیش خوب در اومده
ولی جدا از اینا یک شایعه اومده که تاخیر بازی بخاطر پس فرستادن دیسک گلد شده،از سمت مایکروسافت و سونی بوده
وقتی یک بازی گلد میشه،دیسک گلد شده واسه سونی و مایکروسافت فرستاده میشه و وقتی تست شد،تکثیر میشه
ظاهرا بازی به قدری پورتش فاجعه بوده،که سونی و مایکروسافت اجازه تاکثیرش رو ندادن و پس فرستادن
نکته جالب اینجاست که AC UNITY و FALLOUT 76 و ANTHEM اجازه تکثیر گرفتن ولی سایبرپانک نه:)))))
اخبار اخیری که پخش شده،مثل افت ۲۵ درصدی سهامش یا دروغ هایی که گفتن،هم این شایعه رو به واقعیت نزدیک میکنه
همون ناتی داگم فقط انچارتد ۲ بالای ۹۵ داده فقط راکستاره که بازی هاش همیشه بالای ۹۵ میارن مثل ردد ۲ جی تی ای ولی جادا از این حرفا نموردی اینهمه سایبرو ترول کردی تاخیر اینم مشخص تجاری هدفش آخه تو ابان کلی بازی میاد و به فروش هم خود بازی و هم بازی های دیگه ضربه سختی میخورد
اول که خود سیدی پراجکت بالاترین متاش ۹۳ بوده که با UN4 برابری میکنه
همون UN4 هم بخاطر واشنگتن پست متاش ۹۳ شد وگرنه ۹۶ بود
دوم که ناتی داگ بازیش رو ۸ سال قبل از عرضه معرفی نمیکنه:))))))
دوما اینکه تو نسل ۷
دوما uncharted 2 متای ۹۶
The last of us متای ۹۵
ریمستر the last of us باز هم ۹۵
خیلی حرف هست بازی نسل ۷ رو واسه نسل ۸ ریمستر کنی،باز هم همون متا رو بگیره،چیزی که تا الآن هیچ استودیو ای جز ناتی داگ نتونسته
راکستار با جی تی ای وی متای ۹۷ دوباره گرفت
اون کلا یچیز عجیبیه
S..M@
ناتی داگ ۲ بازی داره که بین ۹۵_۹۹ شدن.لست_انچارتد ۲.اگه هیترها نبودن لست ۲ هم بود(روزهای اول متاش ۹۶ و نزدیک به ۹۷ بود).در ضمن راکستار فقط بالای ۹۵ نمیسازه متای قرمز و زرد هم داره ولی ناتی داگ همش سبز پس از دکلش پایین بیا.
حق دارن پیمان جان
رو ۹ تا پلتفرم دارن بهینه میکن
اونم شرکت به این بی تجربگی که حتی ویچرشم کلی باگ داشت
راک استار نیست که از زمان ps1 شاهکار میساخته!
اصلا امکان نداره
یعنی یونیتی به اون فاجعه ای رو اجازه دادن اینو ندادن؟؟
راکستار هم وضعیتش یه جوری شده حتی اگه یه بازی خوب مثل gtav بسازه متاش میشه بالای ۹۵
دیزباگ
دیمن سولز سی فریم
هیلو نسل هفتمی از افتخارات کنسول ها
افتخار بده یکی از افتخارات خودتون بگو ما فیض ببریم؟؟؟درضمن ۳۰ فریم تو کنسول های نسل بعد مگه تو خواب ببینی
پیمان حالا کار ندارم توام مثل من عاشق سینه چاک سیدی و بازیاش نیستی ..درست… ولی ویچر ۳ وایلد هانت ساختن
شانسکی نمی شه یک..کار هر استودیویی نیست دو…
وقتی بتونی ویچری بسازی که پرافتخار ترین گیم تاریخ بشه.. یعنی جنمشو داری با غولی مثل راکستار و ناتی داگم در بیوفتی
داداشمون کلا سه تا بازی ساخته یکیش خوب در اومده؟؟ ?:-)
از نطر تو ویچر ۳ (صرفا) یه بازی خوبه و ویچر ۲ و ۱ هم کلا پشم؟؟
میگم هیتری 😀 😀
حالا اصلا شاهکار…گرچه برای من که نبود
ولی ویچر ۱ و ۲ که بازی های متوسطی بودن
همم…
اون بازی اول ودوم بود که ساخت شما متا بازی های اول دوم ناتی داگ باهاش مقایسه کن چون چندتا بازی اول فرق داره با زملان که تجربه بالا رفن من سومین بازیش پرافتخارترین بازی تاریخ شده با فاصله ۶۰۰جایزه بانفردوم شما نباید ناتی داگ با راک استار مقایسه کنی بازی برای یک کنسول ساختن خیلی فرق داره با تمام پلتفرم ها اصلا بازی های ناتی داگ از عظمت چند لول بالاتر از بقیه استدیوها هستش
نهبحث الکی نکنید
سی دی پراجکت هم مثل راک استار و ناتی داگ جز تاپترین استدیوهای حال خاضر دنیان.
هر استدیویی رو باید توی سبک بازیسازی خودش جز بهترینها دونست نه کلی…
بیخود نیست چند میلیون نفر هایپن برای سایبر.
بازی بازی خیلی خوبی هست و متاس بین ۸۷ تا ۹۲ میشه بنظر من.
داداش تو دیگه مرزهای جوک گفتنو جا به جا کردی بیا برو توروخدا… میگه اجازه نگرفته.. از کجاتون اینارو در میارید؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl:
کنسول های نسل فعلی شما ها باعث تاخیر بازی شده ما پی سی گیمرا داریم سر کنسول های ضعیف شما صبر میکنیم کنسول هاتون سایبرو عقب نگه داشتن امیدوارم نسخه نسل فعلی کنسل بشه چون فقط مشکل درست میکنه
تازه وقتی بازی گلد میشه سازنده ها شروع به رفع باگ های باقی مونده میکنن دانشمند لیاقت تو همون انثم و فال اوت ۷۶ بیشتر نیست دیزباگ یادت رفته که روی یک پلتفرم اونقدر باگ داشت بهینه سازی فاجعه هورایزن روی پی سی که حتی از رد دد بدتر بود نشونه بی عرضه بودن استودیو گوریلا گیمز بود سیستم مورد نیاز سایبر روی پی سی gtx 780 هست در حالی که دث استرندینگ مثلا انحصاری شما gtx 1050 میخواست اشتباه از سی دی پراجکت بود که ویچرو مولتی پلتفرم کرد چون شما کنسول گیمر ها مخصوصا سونی فن ها قدرشو نمیدونید امثال شما کنسول گیمر ها هر سال فیفا رو تبدیل به پرفروشترین بازی سال میکنید در حالی که روی استیم اصلا نتونست یک هفته پرفروشترین بشه شما ها الکترونیک ارتز رو به چیزی که هست تبدیل کردید همون نیل دراکمن دروغگو که گفت اسپویل ها دروغه حتما خوبه هر روز دروغ هاشون در مورد نسل بعد داره لو میره توی پیج کرک واچ سایبر کاربرا به پیش خریدش افتخار میکنن چون سی دی پراجکت رد رو میشناسن چون همه بازی های قبلش موفق بوده شما کنسول گیمر ها از اونجرز حمایت کردید باز از افتخاراتتون بگم ؟
حاجی این سایبرپانک از کنسول های این نسل عمرش بیشتره
سایبرپانک ۸ ساله معرفی شده و کنسول ها ۷ ساله اومدن
جدا از اون فعلا سایبر پانک گرافیکش چند لول از TLOU 2 رو همین کنسول پایین تر بوده
نقشش هم که از RDR2 که رو همین کنسول اجرا شده،همکوچیک تره
راجب دروغگویی هم نگو که چند وقت پیش هم که رئیسش واسه اینکه سهام کمپانیش افت نکنه،مجبور شد دروغ بگه و بعد تر هم بخاطر دروغش عذرخواهی کرد و سهامش ۲۵ درصد افتاد
طبق معمول هم PC_USERS_RACISTS#
گل پسر همین که گرافیک یه بازی رو که تماما برای یه پلتفرم اپتیمایز شده و اونم چندسال طول کشید و دانگرید داشته و اپن ورلد هم نیست رو با سایبری که باید برای ۹ پلتفرم پورت بشه مقایسه میکنی کاملا مشخصه وضعت چطوره!!! :-/
همینو بگو
مپ رد دد ۸۰ یا ۹۰ کیلومتره(با کلی جنگل و دشت)
اما این مپش بیشتر شهره با تراکم NPC بالا
فک نمیکنم کوچیک در باشه
اون بازی کارتونی the last guardian که سال ۲۰۰۹ معرفی شد ولی هفت سال بعد عرضه شد تازه بعد از هفت سال روی یک پلتفرم یک بازی کارتونی دادن
رد دد ۲ و لست ۲ شهری به عظمت و جزئیات سایبر دارن تازه سایبر به صورت عمودی وسعتش دست کمی از رد دد نداره در مورد تعداد npc ها هم اگه تریلر بازی رو دیده باشی ( بعید میدونم ) نیازی نیست چیزی بگم
سی دی پراجکت اگه کنسول های ما نبود کلا بازی نمیساخت به شما کرکی های مفت خور
راکستار و ناتی داگ تقریبا ۳۰ سال تو این صنعت سابقه دارن داری با شرکتی که تا سال ۲۰۱۰ در مرز ورشکستگی بود مقایسه می کنی؟؟؟همین ویچر ۳ اگه راکستار ساخته بود متاش بالایی ۹۵ می شد چون منتقد به خودش جرعت نمی داد به خاطر باگ از بازی نمره کم کنه .درمورد اون شایعه های مسخره هم اگه واقعیت داشت سیستم پیشنهادی بازی ۷۵۰ نبود
من نمیخوام پیش بینی متا کنم چونکه با این منتقدا چیزیو نمیشه تشخیص داد اما اگه متا ۹۷ شد اصلا تعجب نمیکنم.
خداییش دیگه این یکی رو ترول نکنید. مگه چی از بازی میخوایید، قرار نیست براساس شایعات هم انتخاب کنیم.
مبارک طرفدار های نقش افرینی با هر پلتفرمی
😀
اول از همه وات دا ف…
ثانیا گرفتن امتیاز ۹۵ تا ۹۹ به شدت سخت برای این بازی چون همین حالا هم کلی شایعه پشت افتاده که مسلما به بازی ضربه میزنه
احتمالا بازی متای بین ۹۱ تا ۹۴ رو کسب کنه(نظر شخصی)
اون استودیو ها فقط چندتاشون خوبن بقیه شون در حد سیدی نیستن دوست عزیز مایکرو فن 🙂
پرافتخارترین بازی تاریخ؟؟ سخته باید دید سیدی میتونه رکورد خودشو بزنه یا نه!!
تا حالا مگه رکورد خودشو نزده ؟
end game ؛ خدایی خسته نشدی؟ توی هر پستی از دکل این و اون بالا میری ، مگه چندسالته؟!!! ابسیدین و بتسدا و ۳۴۳ و ارکین و …. بهترین های دنیا ؛ خوشحال شدی؟ ?:-)
عمراً اگه بالای ۹۵ بگیره… راه نداره داداش
همین الا هم هست چنتا بازی آر پی جی در حد ویچر۳ میشناسی فقط الدر اسکرولز هست که اونم به پای ویچر۳ نمیرسه
مس افکت دو
خیلیییی بالاتر و بهتر از ویچر
فالوت نیووگاس. مس افکت ۲. هموم اسکایریم. ویچر کلا عالی بود ولی تاثیرات منفیشو تو سیستم آرپیجی قطعا میبینید اونوقتی که کلاس بندی آرپیجی های کلاسیک رو کلا حذف کردن. آزادی عمل رو کردن آزادی حرف و انتخاب. ماجراجویی و اکتشاف خام رو کردن دنبال علامت دویدن رو نقشه. دنیای باز رو کردن دنیای ولنگ و باز. دنگرید رو کردن استاندارد بازیسازی. نقش آفرینی رو کردن دنیا افرینی
یه عنوان مولتی پلتفرم دیگه که داخلش تفاوت گرافیکی سری ایکس و ps5 مشخص میشه
هم حق باهاشون هم نیست
باز دم ea گرم که مهم ترین مسئله رو عرضه سر موقع و خوش قول بودن میدونه و متا و کلا نظر منتقدا هیچ اهمیتی براش نداره.
من حاظرم واسه این بازی تا ۲۰۷۷ صبر کنم ولی یک قرون واسه بای های ea خرج نکنم
HAHAHAHAHA
آره بازیای EA با هزارتا باگ خیلی بهترن :rotfl:
بله شرکتی که هدفش جیب مشتری هست کلا به متا و منتقد هیچ اهمیتی نمیده :yes: :yes: :yes:
مثل anthem نصف و نیمه که سر قولش موند و نسخه نصفه رو که با تیزر های دروغ e3 تبلیغ کرد رو به مشتری قالب کرد :yes: :yes:
اره خوب یکی مثل ea چپ و راست یه بازی رو هر سال میکنه تو پاچه ملت و ۶۰ دلار میگیره(حداقل ۶۰ دلار التیمت ادیتیشن رو کلا بیخیال) یکی هم مثل cdpr که حداقل ۱۰۰ میلیون خرج این بازی کرده و ۸ سال روش وقت گذاشته هم ۶۰ دلار!!!
الکی نیست به فیفا ۲۱ میگن fifia 17 part 5
جوک سال
نکنه باید بازی نصفه نیمه رو هم تاخیر بزنه
اره
قاتل فرنچایز های ارزشمند
دلیل قابل قبولی نیست که بخاطر متا بخوای چند روز بندازی اونور ولی طبق حرف خودشون برای فروش بوده چون دورو بر بازی زیاد میومد ممکن بود نتونه تو هفته های اول فروش زیادی بکنه هرچی هست امیدوارم بترکونه
متا فقط معیار منظورش اینه که بازی با کمترین نقص ممکن باشه اگه کامل بخونید شاید بهتر منظورشو درک کنید
بالای ۹۰ هم نبود نبود(درحالی که هس)فقط بازی رو بده بیرون لعنتی
بعد دوستان میگن نه جوایز و افتخارات یا متا هیچ ربطی به تاخیر نداره و شرکت های بازی سازی دنبال اینجور چیزا نیستن 😐
از نظر متعصبان و فن های این کمپانی نه اصلا براشون مهم نیست
چه بخواید قبول کنید چه نکنید دلایلی داشته که مشخص هم هستن
مطمئنم بازی متاش در حد ۹۰ تا ۹۳ یا حتی شاید زیر ۹۰ مثلا ۸۸ هم میشده برای همین نگران شدن و تاخیر زدن البته اشکال نداره اگر به این کامنتم دیس بدید چون سی دی پراجکت اینقدر هایپ کرده طرفداراشو که الان انتظارات بالاس وای به حالشون اگر انتظارات رو بر آورده نکنن چه هیتی بخورن از گیمرا منکه خیلی دوست دارم بازی خوبی بشه
مطمئنا متا جز هدف های شرکت های بازی سازیه
توی گیمفا با تلاش های صورت گرفته سعی شده تفکر اعضا نسبت به متا تغییر پیدا کنه و ممکنه کسی اینجا به متا توجه نکنه ولی جمع کثیری از مردم به متا توجه میکنن 🙁
الانم احتمالا بازی کمی باگ داره یا ممکنه خیلی بهینه نباشه برای همین منتقدان گرامی نمره زیادی کم میکنن. تاخیر زده که باگ ها برطرف بشه و بازی بهینه بشه (مشکلی که اوایل در ویتچر ۳ هم بود و بخاطرش خیلی نمره کم کردن)
“بدون شک ترجیح میدهیم هماکنون [به علت تاخیر مجدد بازی] نزد هواداران و بازیبازان شرمنده باشیم تا این حس را پس از عرضهی آن تجربه نماییم.” :inlove:
چقد فهمیده و دوست داشتنی ان :heart:
بله دوست عزیز
متا چیزیه که به یه شرکت بازی سازی هشدار میده که گیمر رو ندوشه یا به بازیش اب نبنده
من خیلی خوشحالم که متاکریتیک هست چون فایدش بیشتر از ضررشه
حداقل میفهمیم تو این اوضاع کدوم بازی رو بخریم کدوم رو نخریم
به نظر من ضررش بیشتر از فایدشه
چون ممکنه یه بازیرو به ناحق متا کم بدن
مثل اسپک اپس ده لاین که متای ۹۵ روشاخشه
ممکنه از طرفی باعث دیده شدن یه بازی عالی بشه که براش تبلیغ زیادی صورت نگرفته
این روزا متا به شدت مهمه و تاثیر مثبت یا منفی توی فروش یه بازی داره
سازنده ها اصلا نمیتونن به راحتی از نمره متا بگذرن
بعیده از ۹۰ کمتر شه
اره بعیده ولی خودشون گفتن در کنسول های نسل هشت مشکل داشته بازی و همین بس برای کمتر شدن از نود
من که کاملا با تاخیر هاش موافق بودم چون مطمئنم برای لذت بیشتر مخاطب از بازی بوده ولی واقعا اضافه کردن ساعت کاری خیلی حرکت بدیه بهتر بود ده روز دیگه هم تاخیر میخورد ولی بازم این اتفاق نمی افتاد
داداش چی میگی اگه بعید بود که تاخیر نمیزدن
یعنی ۸ ساله دارن بازیو میسازن بعد متاش کمتر از ۹۰ میشه و تو ۱ ماه اوکیش میکنن ؟ این چ حرفیه
حداقل ۸۷ می شه حداکثر ۹۳
فقط این نیست که
کسب متای بالای ۹۰
در رفتن از گوتی ۲۰۲۰ و ملحق شدن به ۲۰۲۱ برای جوایز و گوتی
و مسائل تجاری و فروش( که حق هم دارن ولی نباید بازی رو گلد میکردن که بعدش تاخیر بزنن)
در کل امیدوارم بازی خوبی بشه و تو دهنی بشه برای راکستار تا تکونی به خودش بده
راکستار دیگه گ.ن.د.ش.و داره در میاره اه اه :pissedoff:
اینا بهانه ست از ترس اینکه کالاف ب فروششون صدمه بزنه ب تعویق انداخت
فقط یه نسخهی سانسور شده هم واس خاورمیانه منتشر کنن
شما سواد ابتدایی درباره دومین شرکت بازی سازی برتر اروپا نظر ندی بهتره
بی خیال fallout fan همه مث شما پرو گیمر هاردکور نیستن
این بازی از یوبی سافت رد شده و برترینه
امیدوارم حقش توی متا مثل The Witcher 3 خورده نشه
پیش بینی متای ۹۸ میکنم
اسپم
Demon’s souls remake از فناوری ری تریسینگ پشتیبانی نمیکند
بر اساس شایعات بازی Halo Infinite گلد شده و استودیو ۳۴۳Industries بر روی مشکلات فنی بازی کار میکند، پس خروج کارگردان طبیعی بود 🙂
یه سوال چه حقی از ویچر ۳خورده شد پر افتخار ترین بازی تاریخ گوتی ۲۰۱۵ دیگه چی میخواست چون بهترین شوتر اول شخص ۲۰۱۵نشد حقش خورده شده
تازگی ها هم خروج کارگردان به علت فشار زیاد برای عرضه سریع تر تو گیم پس هم شده گلد شدن برو خودتو مسخره کن
به خاطر باگ نمره اش کم شد یعنی میتونست یک نمره بالاتر هم بگیره
پس ببین چقدر تاسف برانگیزه بازی که ریتریسینگ نداره،دیجیتال فاندری بهش میگه بهترین گرافیک تاریخ و نمیتونه تشخصی بده ریتریسینگ نداره :giggle:
منبع:دیجیتال فاندری
اون قدر خوب بوده ک تو عکس باس فایتشو رو پروفایلت گذاشت ی :rotfl:
۱.متای ویچر ۳ دقیقا همون متایی رو داره که لیاقتشه
۲.دیمن سولز بی ریتریسینگ از هیلو اجرا شده روی pc گرافیک و نور پردازیش بعتر بود
۳.بعید میدونم اون فاجعه حالا حالاها گلد بشه جداشدن کارگردان به گلد شدنش هیچ ربطی نداره
اتفاقا هیلو گوتی هم شده فقط فیل اسپنسر راستگو اعلام نکرد که ریا نشه :rotfl: :laugh:
زارت پس با این اوضاع قراره همون هیلو هفتی رو تحویلتون بدن
خوشم میاد هرچی خبر شایعه یا منفی راجب سونی بشه میاید کامنت میکنید از کمبود و عقده هاتون دنبال یک ضعف میگردید که به سونی بچسبونید فعلا که خود ایکس باکس و بازی پرچمدار کنسولش سوژه خنده و ترول رسانه هان
#نقشه
حالا نه مثلا همه انحصاریای ایکس باکس ریتریسینگ داره
هر وقت برا سری ایکس یه بازی با گرافیک Demon’s Souls معرفی شد بیا اینجا ادعا کن
البته chris lee همچنان داره واسه مایکروسافت کار میکنه این خروجش هم برنامه ریزی شده بوده اینجوری نبوده یهو بذاره بره :yes: منکه اصلا نگران روند توسعه هیلو نیستم میاد و میترکونه خیالتون راحت :yes:
ninja theory ؛ تو که بازی نمیکنی پس بیخودی جو رو خراب نکن ؛ در ثانی ؛ اگه RT هم نداشته باشه ۱٪ از اهمیت بازی برای ما کم نمیشه
درضمن با مدرک حرف بزن ؛ نه از رو باد هوا
چرا حرف الکی در میارید. کجا گلد شده 😐 بازی گفتن فقط از لحاظ محتوا کامل شده ولی هنوز مشکلات فنیش داغونه و قراره رو اونا کار کنن که اون خودش حداقل ۱ سال زمان میبره بعدشم گفتن گه انلاینش تو ماه مارچ الی ژوئن میاد و داستانیش فعلا معلوم نیست ولی کارگردانیش افتاده دست اهلش که همون جوزف استاتن هست(کارگردان ۳ تا هیلو اول) که مطمئنا اگه روش کار کنن بعید میدونم با وجود رهبری جوزف استاتن شاهکار نشه
عجب رویی دارن ، چه زبونی دارن :rotfl: خدایی مار و از لونش میکشن بیرون برو بچه های لهستان یاد یه یکی میوفتم ( کلیدساز) بود بنده خدا همش حرف بود ، اما cd project خارج از شوخی درست خون به جیگر میکنن ادم و اما کارنامشون در آخر عالیه . به امید موفقیت سایبر پانک ۱۴۰۰ ببخشید ۲۰۲۰ 😀 ، فقط یه سوالی داشتم دوستان کسی اطلاعی داره جواب بده ، کارگردان سایبر پانک گفته بود تاریخ ۱۰ دسامبر که قراره ریلیز بشه در اخر بازی برای همه پلتفرمها عرضه میشه حتی کنسولهای نسل نه منظورم نسخه مخصوص به خودشون هست ، درسته این خبر؟
با اینکه به نظرم نمره بالای ۹۰ برای این بازی کاری نداره ولی اگه کمتر هم بشه کمترین اهمیتی نمیدم اما توقعات از بازی بشدت بالا هست و حق دارن از موفقیت بازی مطمعآ بشن خیلی از هیترها منتظرن نمره این بازی کمتر از بازیهای انحصاری خودشون بشه تا چیزی داشته باشن باهاش بزنن تو سر گیمرهای دیگه
خیلی وقته منتظر این بازی هستم وقتی که بیاد از لحظه لحظه ای بازی لذت میبرم
هیترهایی که میگی قراره این بازی رو تجربه کنن
کدوم ادم مریضی خوشحال میشه از شکست یکی از مورد انتظارترین بازی های نسلش 😐
پس هیلو هم میخواد بالای ۹۰ بشه
آره آره ما ام که بچه فرض کردن ایم سایبرپانک خیلی زور بزنه بتونه متای ۸۰ تا ۸۴ بگیره اونم تازشم با جوگیری منتقدا :laugh: اینا مشکلشون متا نیست چون اگر متای ۱۰۰ هم بگیرن باز جلوی لست ۲ ناتی داگ کبیر و گاد رگناروک سانتا مونیکا کبیر حرفی برای گفتن ندارن و در هر صورت محکوم به شکستن :no: سی دی پراجکت با تاخیر های بی مورد و توهین به شعور مخاطبش نشون داد خیلی نامحترمه خیلی خوشحال هستم که هیچ موقع فن این استودیو تازه وارد نبودم
بس کن مسترچیف عیبه
منتقدایی که این روزا ما میبینیم به هیچ بازی رحم نمیکنن نمونش watch dogs legion به هر حال ما اهمیتی نمیدیم از خدامونه بازی موفقی شه چه بالای ۹۰ چه پایین ۹۰ هشت سال زحمت سازنده ها رو با نمره تجربه نمیکنیم
منتقدایی که این روزا ما میبینیم به هیچ بازی رحم نمیکنن نمونش watch dogs legion به هر حال ما اهمیتی نمیدیم از خدامونه بازی موفقی شه چه بالای ۹۰ چه پایین ۹۰ هشت سال زحمت سازنده ها رو با نمره تجربه نمیکنیم
نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه چیز جالبی از آب در نمیاد.
“بدون شک ترجیح میدهیم هماکنون [به علت تاخیر مجدد بازی] نزد هواداران و بازیبازان شرمنده باشیم تا این حس را پس از عرضهی آن تجربه نماییم.”
قشنگ گفت :yes:
از اینکه میبینم شرکت محبوبم تو شرایط سختی گرفتار شده واقعا ناراحتم :brokenheart: و از اینکه میبینم نمره سایت متا میتونه چقدر تاثیر گذار باشه برای موفقیت و فروش بازی از ته دل بیزارم ، امیدوارم بازی اونقدر موفق بشه که هیچ چیزی جلو دارش نباشه و زحمات شرکت محبوبم بی ثمر نشه ،،،، سی دی پروجکت نه پول های مایکروسافت رو داره نه حمایت ناشری همچون سونی و نه نفوذ راک استار فقط ما گیمر ها رو داره ، موفق میشی سی دی جان :heart:
محسن جان شاید باورت نشه ولی تنها کمپینی که سه بار تو این نسل بازی کردم و تمام کردم ویچر ۳ بود . با هرت اف استونز و بلاد اند واین که زندگی کردم به نظرم بهتری دی ال سی های تاریخ بودند :heart: :heart:
برای من بهترین بازی نسل بود اصن باهاش زندگی کردم
همین یه بازی کافی بود که CDPR رو برای من هم تراز راکستار بکنه . و مطمعن باش میاد و میترکونه و دهن هر چی هیتر و فن بوی رو می بنده .
من به سی دی اطمینان تمام و کمال دارم :heart: :heart: :heart:
our blood is red
CD Projekt red
چقدر زیبا گفتی ، درود بر تو و گیمر هایی که برا دل خودشون بازی میکنن و عشقشون به گیم تظاهر نیست و تحت تاثیر جو های عجیب این روز های ویدیو گیم باطن خودشونو عوض نمیکنن این خیلی با ارزشه ، این والاترین حد یه گیمر حرفه ایی شدنه :heart:
خب البته بعد ویچر ۳ از این بازی هم انتظار یک شاهکار دارن.راستی بچه ها کارت ۶۹۰۰XT موفق شد کارت ۳۰۹۰ رو شکست بده.احتمالا انویدیا ۳۰۹۰Ti رو بسازه.
با این کار برای گوتی کارش سخت شد حالا هم باید با الدن رینگ هم گاد اف وار راگنو راک هم هورایزن ۲ وو به احتمال خیلی کم هیلو و فارکرای رقابت کنه اما برای امسال مهمترین رقباش لست۲ و دووم ایتنرال انیمال کراسینگ بودن
هر چقدر تاخیر بزنن ارزش صبر کردن رو داره. یکی از دلایل تاخیر همین هایپ بیش از حده چون اگه انتظار طرفدارها براورده نشه بد جور شکست میخوره. البته این ماه بازی های زیادی می خوان منتشر بشن دوتاش همین Assassin’s و cod cold war هستش پس بهتره یک ماه دیگه بیاد تا حسابی مورد توجه قرار بگیره.
متا۹۰ بالاتر نیستی سی دی هنوز کجاست که بازی بدون مشکل بیاد.منظور هم یکدست نیستن هرکی سلیقه ای داره گیر میردن به یکجات
زیر ۹۰ بشه بدجورب خراب میشه :laugh: تو جوایز گوتی که مشخصه لست ۲ له اش میکنه و بار دیگه ثابت میکنه چرا ناتی داگ ار لحاظ کسب تعداد جوایز گوتی بهترین استدیو تاریخه(بابای ۵۰۰ تا جایزه گوتی داره) تو متا هم که زیرشه
چرا تایید نشده در حالیکه کامنت های ترولی مثل endgame و … راحت تایید میشه؟
یخ بذار عمو جان
کجات بذارم پسرم؟ :laugh:
داداش هرچی میخوای بهش بگو چون اون ایدی شبیه من فیکه من تکنیک های نوشتاری خودم دارم که اون رو کسی نمیتون فیک کنه 😀 :yes:
جای من جواب نده ایدی فیک خودم سر فرصت جواب میدم 😉
اینا فقط و فقط برای گوتی بازی رو تاخیر زدن تا توی مراسم امسال نباشن
بقیش توجیهه
دلیل قابل قبولیه به هرحال باید بازی در حد عالی بدن دست گیمرا. ولی این تاخیر ۲۱ روز که دادن کاملا مشخص بود که برای رد شدن از مراسم گیم اواردز بود چون میترسیدن با tlou 2 وارد رقابت بشن خیلی تابلو بود این تاخیر اخری اونم بعد اینکه بازی گلد شده.
بازییه که روش یه دهه کار کنن باید بالای صد بگیره
من با تجربه ی بیستو و پنج سال گیم رفتن سنمم ۳۳سال هست هیچ بازیی به اندازه این بازی زحمت و خرج و تلاش نبرده و بهترین بازی هست از هر جهتش وارد شی شاهکاره از پایین از بالا از بقل از جلو از هر دری وارد شی نمیشه ایراد ازش گرفت هر بازیی تو فکرت باشه من رفتم از بیست و پنج سال پیش از زمانی که اصلا ماریو هم نبود اتاری دستی بود یک هواپیما خالی بود این ور اون ور میرفت تا الان بازیی به عظمت این ندیدم
به نظر من متا بین ۹۵ تا ۹۸ میشه رد خور نداره
بنظر من این تاخیرها فقط انتظارات از بازی را بالا و بالاتر میبره و تازه نتیجه عکس داره و امتیاز منتقدین به بازی را پایینتر میاره. در اینکه شرکت فوق العاده ای هست شکی نیست ولی کمال گرایی و وسواس زیاد هم ممکنه اثر منفی داشته باشه.
همونطور که گفتم بیشتر منتقدا بخاطر باگ های روز عرضه نمره کم میکنن باگ هایی که با اپدیت رفع میشن و انگار cdpr میخواد تا جای ممکن بازی رو کامل عرضه کنه چون از این موضوع خبر داره
خدا بخواد بالای ۹۰ میشه
و اینکه چه بالای ۹۰ بشه چه زیر ۹۰ برای طرفدارا مخصوصا برای من یکی اصلا و ابدا مهم نیس چون بی صبرانه منتظرش بودم و هستم و از cdpr کاملا اطمینان دارم هرچی باشه سازنده ویچره
بده هکی بزنیم گور بابای متا
نسخی مردیم
شرکت مزخرف و بد قول
اگه اینطوریه که اینا میگن خوب پس دو سال دیگه هم روش کار کنید تا به متای ۱۰۰ برسید . عجبا .