مدیر نوآوری بازی Everwild از استودیوی ریر جدا شد
بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، بهتازگی مدیر نوآوری بازی Everwild از استودیوی ریر جدا شده و دیگر برروی این عنوان کار نخواهد کرد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
بازی Everwild جدیدترین عنوان استودیوی ریر (Rare) محسوب میشود که اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد. این بازی از یک استایل هنری خاص بهره میبرد و در یک دنیای جادویی جریان دارد. این موارد باعث شد تا توجه بسیاری به این بازی جلب شود. با این حال به نظر میرسد همه چیز در روند توسعهی این بازی به خوبی پیش نمیرود.
طبق گزارش وبسایت VGC، آقای سیمون وودراف (Simon Woodroffe)، مدیر نوآوری بازی Everwild، اخیراً از این پروژه و ادامهی کار در استودیوی ریر استعفا داده است. وی از سال ۲۰۱۲ در این استودیو مشغول به کار بود. هنوز دلایل مشخصی برای این تصمیم اعلام نشده است. با این حال آقای کریگ دانکن (Criag Duncan)، رییس استودیوی ریر اطمینان داده است که روند توسعهی بازی به خوبی ادامه خواهد یافت. تاکنون فردی برای جایگزینی این مدیر نوآوری مشخص نشده است.
تا به حال اطلاعات بسیار کمی از بازی Everwild منتشر شده است. برخی از شایعات میگویند که این بازی از المانهای سرویس محور برخوردار خواهد بود. در هر صورت باید منتظر اطلاعات جدید از این بازی باشیم و ببینیم تا روند توسعهی این بازی به کجا خواهد رفت. این بازی برای عرضه برروی کنسولهای اکسباکس سری اکس، سری اس، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در نظر گرفته شده است.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
این روزها رفت و آمدها زیاد شده
“با این حال آقای کریگ دانکن (Criag Duncan)، رییس استودیوی ریر اطمینان داده است که روند توسعهی بازی به خوبی ادامه خواهد یافت”
خوبه، همچنان بازی روند عالی ای داره
خیلی واسش هایپم
هر چه از Rare رسد، نیکوست
استودیو ریر جزو بهترین استودیو های این صنعت هست و با جدایی مدیر نواوری امیدوارم خللی در بازی جدیدشون که به شدت هیجان انگیز هم هست وارد نشه
این بازیش فکر کنم یکی از بهترین بازی ها توی سبک فانتزی بشه.
اون منبعی که من خوندم یه فرقی توی ترجمه با مال شما داشت.
رییس استودیو گفت بازی به دستان مطمئن تری سپرده شده و Louise O’Conn که تبلیغات بازی رو به عهده داشت به عنوان مدیر نوآوری بازی منصوب شد و گفت روند توسعه بازی به خوبی و حتی بهتر از قبل جریان داره
ای بابا. من خیلی منتظر این بازی هستم.امیدوارم مشکلی براش پیش نیاد
بازی جالبی به نظر میاد
خیلی مهم نیست
چون تازه بازی شروع به ساخت شده و تاثیر خاصی نمیزاره
اتفاقا از سه سال پیش در دست ساخته
و شایعه شده که سال دیگه عرضه میشه
و خب همونطور که گفتی خروج یک نفر توی این استودیوهای بزرگ تاثیر نداره
شایعه شده سال دیگه عرضه میشه؟
یعنی چند ساله در دست ساخته؟
بازم مدیر نواوری بوده دیگه تا الان باید نواوری ماسون رو میکردن 😀
https://gamefa.com/635759/rares-new-xbox-ip-appears-to-have-been-in-the-works-for-three-years/
البته Xbox همیشه نمایش بازی هاش رو میذاره زمان عرضه بازی هاش
حداقل یکسال به عرضش
به ندرت یکی دو سال قبل بازی هاش نمایش نشون داده
چقدر پستش سمیه
کامنتاش داغونم کرد 😐
اکی
من اینو یادم رفته بود
امیدوارم بخاطر جداییش زیاد تغییری صورت نگیر و همون به بهترین شکل بازی رو بساند
این بازی نه انیمیشنی بود نه واقع گرایانه، یه چیزی بین این دو بود ، دقیقا سبک بوردرلندز، که خیلی برام جذاب بود
امیدوارم به موفقیت sea of theives برسه
هرچند خیلی سخته چون اون بازی شاهکار بی رقیبیه