شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا

شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است

شایان کریم زاده
۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 از استودیوی سی‌دی پراجکت رد(CD Projekt Red) با تأخیر دیگری روبرو شده است، این بار تا ماه دسامبر به دلیل اینکه توسعه دهنده‌ی لهستانی برنامه‌ای جدیدی برای محتویات اضافی در برنامه دارد. با این حال، با توجه به گزارش‌‎های مربوط به بحران کار اجباری شرکت، این تأخیر چه تأثیری بر کارمندان فعلی داشته است؟ به گفته جیسون شرایر (Jason Schreier) از بلومبرگ، که گزارش از تغییر برنامه کاری شرکت به بحران کار اجباری اضافی قبل از ماه نوامبر داده بود، چیز زیادی تغییر نکرده است.شریرر در توییتر گفت:

سه هفته تاخیر در انتشار بازی Cyberpunk 2077 غیر معمول است اما احتمالاً تغییر زیادی برای توسعه دهندگان نخواهد داشت، به هر حال بسیاری از آن‌ها برای یک به‌روزرسانی بعد از انتشار بازی در دسامبر منتقل می‌شوند. من امیدوارم که واقعیت برای کسانی که سعی در انکار آن داشتند، واضح‌تر شود.

یک توسعه دهنده از سی‌دی پراجکت رد اخیراً به شریر گفته بود که که آن‌ها فقط یک هفته ۱۰۰ ساعت گار کرده‌اند. یکی دیگر از توسعه دهندگان سابق فقط به من گفته بود که آن‌ها برخی از دوستان خود را در آنجا دیده‌اند که به نظر می‌رسیدند از نظر جسمی مریض هستند. اخبار مخصوصاً با توجه به موضع توسعه دهندگان در سال گذشته برای برخورد با احترام به توسعه دهندگان منصفانه نیست. رئیس استودیو آدام بدوفسکی (Adam Badowski) قبل از این تاخیر اظهار داشت که دستمزد کارمندان برای هر ساعت اضافی کاری جبران می‌شود در حالی که ۱۰ درصد از درآمد تولید شده نیز مستقیماً بین تیم تقسیم می‌شود. بازی Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. کار برای نسخه های کنسول‌های نسل آینده همچنان ادامه دارد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نیست. این عنوان نقش آفرینی هنگام انتشار همچنان در آن کنسول‌ها قابل اجرا است و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد، بنابراین در ماه‌های آینده در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد این بازی با ما همراه باشید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا
شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ۱۰۰/۷=۱۴٫۳
    مگه میشه ؟!!!
    اگه اینطوری باشه چن ساعت می خوابن؟
    چن ساعت استراحت می کنن ؟

  • ای بابا،اینا همش حرف و توطئه هست
    وگرنه به مشتری مدار ترین استودیو بازیسازی دنیا که ۴ تا مدل مو به اسم دی ال سی رایگان میده،این حرف ها نمیچسبه
    Cybercruch_2077#

    • PCMR گفت:

      ناتی داگم اصلا کرانچ نداد به کارکناش:)
      دی ال سی های ۳۰ دلاری ویچر ۳ از بازی های ۶۰ دلاری بعضی شرکت ها بیشتر ارزش داره
      همون مدل موها و لباس و زره ها رو بعضی ها پولی میکنن تو پاچه ملت

      • گفتی کرانچ ناتی داگ…
        جالبه سی دی پراکت فن ها،زمانی که جیسون شرایر خبر کرانچ ناتی داگ رو گفت،عاشقش شده بودن ولی سر کرانچ خود سی دی پراجکت،بهش حمله میکردن و تهمت دروغ گویی میزدن
        اون چیزی هم که سی دی پراجکت تو قالب دی ال سی رایگان میده،اکثر بازیساز ها تو قالب آپدیت به بازیشون اضافه میکنن

        • PCMR گفت:

          حرف از ناتی داگ زدم تا یادت بیفته این شرکت هم برای بازیش مجبور شد کرانچ بده و یک طرفه حرف نزنی!!
          دی ال سی رایگان هم گفتم بعضی شرکت ها برای چارتا اسلحه و اسکین پول میگرن ولی سی دی یا اپدیت داد یا به صورت رایگان عرضه کرد
          در ثانی همه از کیفت cdpr با خبر هستن و نیازی نیست من در موردش صحبت کنم ولی جواب هیتر رو باید داد

          • vaan 2 گفت:

            نابغه کرانچ ناتی داگ ۴۵ ساعت در هفته بود ، نه ۱۰۰ ساعت… بخش عمده ای از کرانچ ناتی داگ توسط اعضای جوون و طراح های ارشد بود نه اجبار مدیریت… یه چی بگو قابل مقایسه باشه ..‌‌

          • Ozhan گفت:

            برادر من ناتی داگ اگ کرانچ زد حداقل ادعا نداشت
            ولی سی دی پروجکت خیلی مارموزه
            دقیقا موقعی که جیسون شرایر مقاله کرانچ ناتی داگ رو نوشت؛ اومد گفت ما به کارمندامون تو سی دی پروجکت کرانچ نمیزنیم و خیلی دوستشون میداریم ک کرانچ گناه کبیرست و فلان و یادمه جو خیلی بدتر شد علیه ناتی داگ و راک استار
            موضوع الانم که میبینی بعضیا اعتراض میکنن و حرفی میزنن همینه که چرا سی دی پزوجکت حرفی میزنه که نمیتونه عمل کنه بهش؟مگه نگفت ما هیچوقت کرانچ نمیزنیم؟

        • erwin گفت:

          یه مثال مثل blood and wine میزنی ما ببینیم؟ 😐 در قالب اپدیت

        • recidivist گفت:

          اکثر بازی ساز ها؟!!!
          شما فکر کنم کم بازی میکنی وگرنه ببین چجوری واسه همون دوتا مدل و چیزای جزیی شرکتای معروف پول میگیرن یا انقدر زیاد باید بازی کنی تا بتونی دوتا آیتم باز کنی
          یکیشون یوبی سافت عزیز که ۱۰ دلار فقط دوتا تیکه لباس مجازی و یکی دیگه هم EA…
          بماند که همون سیستم بتل پس کالاف و آیتم های “رایگان” بازی‌های آنلاین مثل بازی های راکستار رو چقدر باید خرجشون کنی…

        • Darker than Black گفت:

          داداش لطفا از رو لج بی انصافی نکن دی ال اس های ویچر هر کدوم یه بازی کامل بودن که رایگان در اختیار پلیرها گذاشت امیدوارم شرکتهای دیگه هم تو این ضمینه الگو بگیرن

        • QRW گفت:

          دوست عزیز با کمال احترام و برادرانه وقتی عکسی از بازی های ناتی داگ می زاری سعی کن حرفی رو بزنی که جامعه طرفدارهای این شرکت و ببری بالا نه اینکه حرفی بزنی که جوری شه طیف خاکستری بگن این طرفدارای ناتی مخصوصا تلو یه مشت بچن و واقعیتم میگن دقت کنی جوری شده اکثر کسایی که تازگیا عکس تلو رو میزارن یا. بچن یا نوبن البته تکو توکیم توشون عالین و اینکه سی دی بهترین شرکت دنیاس از نظر احترام به بازی بازاش اگه ویچر بازی نکردی برو بازی کن مخصوصا دی ال سی اخریش که درست یادم نیس اول اسمش بلاد بود اشتباه نکنم برو بازی کن بفهمی من چی میگم واقعانم خوش حال شدم سایبر تاخیر خورد چون وقتی میبینم با هربار تاخیر خوردن این بازی واقعا تغییرات قابل توجهی میکنه باخودم میگم واقعا ارزششو داره واسه اثبات حرفم برید تیزرهای نایت سیتی که سه تاش اومد رو به تیزرهای سال قبل مقایسه کنید میفهمید یا حتی تیزر قسمت اول با این سومی که اومد .
          حرف بی خود نزنیم .

      • G.LN گفت:

        داداش نمیدونم چرا انقدر گیر میدید به ناتی داگ. بخدا این استودیو افتخار صنعت گیمه و هیچ گیمر واقعی نباید لااقل این یکیو ترول کنه. لست ۲ رو بازی کن حتی اصلا مقایسه کن با همین بازیهای به اصطلاح نسل بعدی یا میان نسلی خودتم حیرت میکنی از انیمیشن کاراکترها و گرافیک و … این بازی( اصلا بحث داستان رو نکنیم).
        بخدا اصلا و ابدا من به شخصه دوست ندارم هیلو بد باشه و امیدوارم جزو بهترینها باشه، چونکه اینجوری صنعت گیم پیشرفت میکنه.
        در مورد سایبر برخلاف نظر دوستان به خاطر فرار از game awards امثال نیست چونکه باز هم میگم در حال حاظر لست ۲ رقیبی قدری مثل هف لایف داره،دریمز، گوست، انیمال کراسینگ و ….
        حتی حدس من اینه امسال لست ۲ گوتی رو نمیبره چونکه به خاطر بعضی مسائل و تعصبات کاربران و لج بازی های بعضی داوران با ناتی داگ ،گوتی به یه بازی دیگه میرسه.
        در هر حال از نظر من و خیلیای دیگه حتی سایبر هم باشه، بهترین بازی این نسل و حتی اوایل نسل بعد خواهد بود.
        در مورد گوتی شدن گاد هم یه نظر بگم بخدا منم طرفدار پروپاقرص رد دد۲ بودم ولی اگه گاد رو بازی کنی متوجه میشی. تازه کریتوس داورها رو تهدید کرده بود اگه گوتی بهش نرسه کله همشون رو له میکنه 😀 (شوخی)

        • PCMR گفت:

          کلا شما زدی به جاده خاکی.. من اصلا ایکس باکس فن نیستم:)
          در ثانی منظورم از اون شرکت ها اصلا ناتی داگ نبود… اول اسم ناتی داگ رو اوردم برای جواب به کامنت دیترویت بود که حرف از کرانچ زد منم بهش یاداوری مردم کرانچ توی اکثرا کمپانی های بزرگ بازی سازی اتفاق میفته مثل راکستار و ناتی داگ و سی دی
          فکر کنم کلا بد منظورمو متوجه شدید
          در ثانی من لست رو ترول نکردم و نمیکنم چون اصلا بازی نکردم و در موردش نظر نمیدم

          • G.LN گفت:

            عزیزم من به جاده خاکی نزدم و برام مهم نیست شما فن کدوم کنسول هستید یا pc فن، در جواب شما و بعضی از دوستان که هر بار که ناتی داگ رو تخریب میکنن(اکثرا هر بحثی پیش میاد یکی میاد مثال از ناتی داگ میاره و تخریبش میکنه)، این کامنت رو گذاشتم.
            در مورد کرانچ هم ناتی داگ به خاطر لیک ها این اتفاق افتاد.
            سایر توضیحاتم برای اینبود دوستان به من بر چسب فن بوی نزنن.

            • PCMR گفت:

              من ناتی داگ رو تخریب نکردم چون برام مهم نیست بازی هاش این ده بار
              اسم ناتی داگ رو اوردم که فقط بگم اکثر شرکت های بزرگ زمانی که یه بازی میخوان منتشر کنن اواخر تاریخ اتتشارشون کرانچ میدن (حالا کاری به دلیلش ندارم) .. اینم ده بار
              من نه ترولم نه ترول بازی خوشم میاد..

      • AmirtheGRB گفت:

        کرانچ ناتی داگ فرق داشت بازی لیک شده بود باید زودتر عرضه میکردنش. اینا دویست بار تاخیر زدن هیچکس هم زیر فشار نبود که تاریخ عرضه رو اینقدر زودبگن که حالا برن تو کرانچ

    • Devil گفت:

      بهتره تاخیر بزنن تا مثل عکس زیر گیم رو گلد کنن تو چهار دقیقه گیمپلی حداقل پنجتا باگ دیدم دیگه تو ۵۰ ساعت چه شود

      https://uupload.ir/files/wpto_11.jpg

    • MR_William گفت:

      با این پدر کشتگی که شما زیر پست های سایبر داری نشون میدی شک ندارم شما ویچر بازی نکردی چه برسه به دی ال سی ها ولی بیشتر از هم دلم برات میسوزه که به جای لذت بردن از این صنعت ناب دنبال ترول بازی و حاشیه هستی
      #Noob

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        واقعا کامنت زیبا و عبرت اموزی دادی ،،،، من نمیدونم اینا چرا اینطور میکنن اخه اینطور موضع گیری ها در نهایت چه سودی داره براتون ، که چی بشه واقعا …. این همه متا پرستی و گوتی بازی و هیتر بازی و ترول کردن و منفی بافی … که چی واقعا …. ای داد بیداد
        .
        .
        این دوستمون یکبار یکی از زیباترین کامنت های گیمفا رو داد زیر یکی از همین پست های سایبر پانک که همیشه جلو چشمم هست گفت : یاد اون کسایی که منتظر این بازی بودن و الان در بین ما نیستن بخیر . من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم …… نکن با خودت دوست من اینا فقط بازی هست از بازی لذت ببر نه از حواشی بازی …… این هنر هشتم دوس داشتنی با این چیز ها در تضاد هست این بزرگترین فکتی هست که میتونم با اطمینان در مورد ویدیو گیم بگم .

        • Darker than Black گفت:

          شاید باورتون نشه من تا دو سال پیش نمیدونستم متا تو گیم چیه و به شدت از بازیها لذت میبردم از وقتی اومدم اینجا و کامنتها و متا و گوتی رو دیدم بازیها رنگشون رو برام از دست دادن چندتا از بهترین بازیهای که انجام دادم متاشون به هفتاد هم نرسیده بود اما تو ذهن من هک شدن و همیشه آرزوی بازی مشابه اونارو دارم.به نظرم متا ارزش بازی رو مشخص نمیکنه ارزش بازی رو من که پلی میدم مشخص میکنم الان تو سایت تیترهای که زده نقدها و نمرات بازی رو اصلا چک نمیکنم و دوست دارم خودم نتیجه بگیرم بازی خوبه یا بد

    • Mateus گفت:

      ویچر۳ یکی از بهترین ‌بازی های عمرم بود ؛ قطعا جز top 10 بهترین های منه ؛ البته نظر شما هم محترمه :rose:

    • alizalogy گفت:

      رفیق مگه سر جمع تا حالا چندتا بازی ساخته که فرصت کنه مشتری مدار باشه؟ مگه جز سری ویچر که اونم فقط قسمت سومش خوب از آب دراومد کاره دیگه ای هم کردن؟ من نمی فهمم این لهستانی ها رو چرا اینقد بهشون بها می دین. ویچر فقط و فقط به خاطر داستان پر پیمونش و وسعت و تنوعش خوب بود، نه هیچ چیز دیگه. من همیشه گفتم الانم می گم که اینا کلا این کاره نیستن. شما هم بزرگشون نکنید

      • Old_Gamers گفت:

        دستت درد نکنه رفیق . بالاخره یه کامنت درست و حسابی و بدور از تعصب الکی در مورد این استودیوی اماتور و تازه کار دیدیم .

        • AXEL STONE گفت:

          زغال به این زغالی ندیده بودم… جفتتتون بهترین زغالهای گیمینگ هستید alizalogy Old_Gamers

          Old_Gamers شما از اولشم هیتر CDPR بودی.

          alizalogy شما هم مطمئنم تا حالا ویچر رو تا حالا لمس نکردی ویا کل کلش ازش لذت برده باشی و فنبویی منطق شمارو جا به جا کرده خیلیا میشناسم که اینطوری هستن. درضمن مشتری مداری ربطی به تازه و قدیمی بودن شرکت نداره و نخاهد داشت اصلا این قسمت کامنت بیرط بود. ویچر ۱ و ۲ کافیه فقط برید نمرهاشونو ببینید گرچه به نمره زیاد اهمیت نمیدم ولی برای شماها متا صدق خوب بودن بازیهارو میکنه.

      • Darker than Black گفت:

        کم لطفی نکنین وچیر از محدود بازیهایه که تو ذهن هک میشه و با اینکه این همه مدت از انتشارش گذشته در موردش صحبت میشه ویچر همه ایدئال های یه گیم شاهکار رو داشت صرفه نظر از جایزها و متا چون برای من مهم نیستن گیمرهای بیشماری رو عاشق خودش کرد و بعد ویچر توقع از صنعت گیم خیلی بالاتر رفت نمیدونم اون زمان تو سن پلی دادن بودی یا نه اما ۹۹ درصد اخبار گیم مربوط به ویچر و معجزه ای که تو صنعت گیم کرد بود

    • erwin گفت:

      من تو این مدت دیدم که از یه ادم منطقی چجوری تبدیل به یه منتقد غیر منطقی شدی … جالبه! بازی رو عقب انداخت گفتید برای اینکه به لست نخوره الانم که میگن ۱۰۰ ساعت میگید زیاده و دی ال سی مدل مو میده و … کلا همیشه یکی هست یه چیز بندازه وسط

  • خب چرا قبلا گفتن بازی گلد شده و آماده انتشار هستش؟
    چرا ب دروغ زمان انتشار بازی رو مشخص کردن؟ میتونستن فعلا تاریخ انتشار رو نامشخص اعلام کنند!!! همچین حرکتی از سی‌دی پراجکت بعید بود
    بحث شایعه نیس کلا مشخصه تو این سه هفته زمان کاری کارمند هاشون خیلی بیشتر و فشرده تر خواهد بود متاسفانه

  • Ryan Bones گفت:

    قطعا ارزش این همه حساسیت و فشار بعد از اومدن نقدهای بازی درک میشه!

  • Dragon 313 گفت:

    کی چی بشه آخرش ۲ ماه تاخیر میزنه. 😀

  • Mateus گفت:

    ۱۰۰ ساعت در هفته!!!! بخدا ما بخشیدیم ؛ اگه تا ۱ سال دیگه هم تاخیر بدید اشکال نداره ؛ زنده بمونید لطفا!
    .
    قطعا این موضوع به کیفیت لطمه میزنه

    • mateus bk
      متاسفانه یا خوشبختانه سی‌دی پراجکت رو کیفیت بازی‌هاش مشخصه ک خیلی حساس هستش! (با توجه ب سابقه کاریشون) اما دلیل نمیشه ک کارمندهاشو اذیت کنه و ساعات کاری فشرده و بالایی براشون تعیین کنه
      همون قدر ک مشتری مدار هستش، همون‌قدرم باید ب فکر کارمند هاشون باشن
      حرف من اینکه بهتر بود فعلا تاریخ انتشار دقیق بازی رو اعلام نمیکردن از قبل

  • MR_William گفت:

    با وجود اینکه کرانچ های کاری سخت هستن برای این استودیو ولی سابقه نشون میده بهترین بازی ها از همین استودیو ها هستن که کرانچ های کاری داشتن نمونه هم راکستار و ناتی داگ هیچوقت چیزی راجب کرانچ کاری استودیو های آبکی و متوسط نمیشنویم … البته منظورم برای عناوین AAA هست بیشتر

  • PCMR گفت:

    دیگه باید از تمام توانشون استفاده کنن تا توی همین ۲۱ روز بازی عرضه بشه و به تاخیر نیفته که بلای جون سی دی پرراجکت رد میشه این تاخیر ها!!
    کرانچ شدید هم فشار زیادی به تیم سازنده میاره ولی به نطر میاد هرجوری که شده میخوان بازی ۲۰ اذر منتشر بشه

  • ایشالا بازی خفن و بدون مشکل باشه که هم سازنده ها مزد کارشون رو بگیرن هم این زجر این همه تاخیر رو بشوره ببره

  • Arash گفت:

    بنده خدا ها له میشن تو کرانچ کاری امیدوارم شایعه باشه من حاضرم سایبر چند ماهه دیگه هم تاخیر بخوره اینجوری به این بنده خدا ها فشار نیاد..دوستان تریلر های بازی رو دیدم به نظرم مبارزات تن به تن و سلاح سرد لنگ می زنه یا شاید بخاطر کیفیت پایین رو کنسولای پایه باشه چون خیلی بازی سنگینیه

  • pegasus گفت:

    چون این بازی مولتی پلتفرم و دکله یه عده ای هست:
    خوب کاری میکنن وگرنه نمیشه بازی با کیفیتی ساخت احسنت به مدیریتش احسنت
    اما یک بازی انحصاری :
    چفدر ظالمن مدیرهاش چفدر بده استدیوش

  • Star1 گفت:

    از سی‌دی پراجکت متنفر شدم نه بخاطر تاخیر زدن چند باره بلکه بخاطر دروغی که راجع به گلد شدن بازی گفت.

  • Neil_druckman گفت:

    یادتونه میگفتم چرا همش این بازی گیم پلیش رو روی pc های اند نشون میدن؟یادتونه گفتم چرا یه عکسم از نسخه کنسولی نمیدن.بله به خاطر اینکه بازی توی بهینه سازیش روی کنسول های نسل هشت به مشکل شدید بر خوردن و کاملن هم حق دارن.به خاطر اینکه بازی خیلی سنگینه و باید کنار کنسول های نسل هشت و پیسی برای نسل نه هم بدن.واقعا دلم میسوزه واسه سیدی پراجکت یکم داره بد شانسی میاره اخرسرم اگر یکم افت فریم داشته باشه اسمش که راکستار نیست که بهینه سازی داغون بده روی pc متای ۹۷ بگیره یا توی سینت دنیز توی ps4 فریم برسه به ۱۵ متاش بشه ۹۷ یکم افت فریم داشته باشه بهش ۹۰ میدن

  • alizalogy گفت:

    یکی به من بگه اینا این همه سال چیکار می کردن؟؟؟ یه نسل کامل روو یه بازی کار کنی بعد هی ۱ ماه ۱ ماه هم تاخیر بدی. من فک می کنم تووش موندن واقعا، فقط چون لهستانین و لجباز دیگه کنسل نکردن. اصن خوشم نمیاد از این دولوپرها که بازی باز ها رو چندین سال آویزون نگه می دارن و بعد هم یه چی پر از مشکل ارائه می دن.
    حالا یه کسایی می آن می گن اینا دو ساله دارن رووش کار می کنن. والا ما از موقعه ای که یاد داریم سایبر پانک تحت دولوپه!!!

    • Old_Gamers گفت:

      لهستانی ها خیلی پر ادعا و بی تربیت هستن . مسابقات جهانی والیبال رو اگه یادتون باشه جلوی تیم ایران همش میرفتن رو اعصاب بچه های ما تا درگیری درست کنن . واسه این بازیشون هم دیگه بیش از اندازه تبلیغ و هیاهو کردن اخرش هم دارن به پیسی میخورن .

  • End game good گفت:

    این تاخیرها بیشتر شخصیتشون زیر سوال میبره،اگه بخوای چیز عالی بدی که هیچ ایرادی نباشه باید سالها تاخیر بزنی جلوی تکنولوژی نمیشه گرفت هر روز یک چیز به ذهن میرسه که میخوان وارد بازی کنن دیگه یکجا باید جرعت کنی و ساختت رو بدی بیرون و اگر واقعا اعتماد داری ب تولیدت پس نباید دوشک میشدی که بین این ماه شلوغ دوباره عقب بندازی،قبول دارم میخواین برترین باشین ولی برتری باید در جرعت جستجو کرد اگر دنباله خلوتگاه برای نشان دادن خودتون هستین سخت در اشتباهین(لات کوچه خلوت)

  • Mr Hill93 گفت:

    با اینکه خیلی نامردیه ۱۰۰ ساعت کار در هفته
    و دور از انسانیت هس
    ولی تقصیر خودشونه نباید تا موقعی ک مطمعن میبودن بازیشون حاضره تاریخ انتشار میدادن
    مث دایینگ لایت ۲ تاخیر میزدن
    بعد هیچ خبری نمیدادن هیچ هایپی ام نمیکردن
    سر فرصت هر موقع اماده بودن ک صد در صد مشکلی پیش نمیاد سه چهار ماه قبل ترش تاریخ عرضه شو اعلام میکردن و کارای تبلیغات و فلان
    همین الانش هم قطعا مطمعنم بازم تاخیر میخوره بی برو برگشت ولی اینبار دیگه شدیدا کوبیده میشن
    یا حتی اگه روز اول مشکل داشته باشه بازم کوبیده میشن بابت ۳ بار تاخیری ک زدن
    الان توی بد وضعی قرار داره سایبرپانک
    امیدوارم مزد زحمتاشون و بگیرن ن ک کوبیده بشن

  • Y.R گفت:

    یک سوال نامربوط داشتم من گیم لوپ رو روی لپ تاپ نصب کردم تنها مشکلی که داره اینکه وقتی توی پابجی نزدیک انمی ها میرم بازی به شدت کند میشه راه حلی برای اینکار دارید؟

  • والا عجیب نیستش چون بزودی عرضه میشه و نهایت تلاششون رو میخوان انجام بدن بیچاره ها

شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - گیمفا