Levine:خشونت در راستای روایت داستان همیشه یکی از ابزارهای راوی است
آقای Ken levine نظر خود را درباره خشونت مضمون بازی های ویدئویی بیان کرده است. این بیانیه در یک برنامه رادیویی از Tom Ashbrook تحت عنوان On point منتشر شد.
Levine می گوید که خشونت در راستای روایت داستان همیشه یکی از ابزارهای راوی است. این قضیه اهمیت ندارد که راوی داستان و سبک بازی چگونه باشد.
وی می گوید:
خشونت ، چه به معنای خوب، چه به معنای بد برای روایت داستان بسیار موثر است. به نظرم سوالات زیادی با قبول این قضیه طرح می شود. یادم می آید زمانی که بچه بودم ، بسیار مشهور نبودم. من پسری کوچک و منزوی بودم. دوستان زیادی نداشتم چون روابط اجتماعی بنده بسیار ضعیف بود. تا اینکه با بازی Dungeons & Dragons آشنا شدم. این آدمی که رو به روی شماست برای این بازی و نبرد درون سیاه چال بی قراری می کرد. این مورد با وجود یک موزیک Rock & Roll و کامیک بوک شدت پیدا کرد. در کل می خواهم بگویم که به شخصه بازی ها همانند بودن همانند “آن کودک” است. من به عنوان یک دانشمند در اینجا سخن نمی گویم. می توانیم درباره علم،بحث و جدل کنیم ولی من اینگونه آدمی نیستم!
به نظرم دلیل دیگری که FPS نام سبکی از شوتر است اینگونه باید باشد: FP جنبه شخصیتی کاراکتر و عادات های خوب و بد وی را بیان می کند. حرف S بیانگر شوتر و تیراندازی بازی است و من اینگونه فکر نمی کنم که وجود این موارد در آنِ واحد ضروری باشد.
بازی BioShock Infinite برای پلتفرم های رایج منتشر شده است.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
بی خشونت نمیشه
هیچ بازی بدون خشونت هیجان نداره {ممنون رسول جان} :-(( :shutmouth:
اصلا بازی باید خشونت باشه,,اگه نباشه که بازی نیست…!!!حال نمیده که,,,اینجوری بازی باید صحنه های عاشقانه داشته باشه,,,میشه فیلم هندی 😀 :laugh:
من این مطلب رو تو سایت vga247 دیدم .
عزیز خبر رو از جیب خودمون که در نیوردیم. از گیم اسپات گرفتیم 😐
چه جالب با قند شکن میرین توی گیم اسپات منم میخوام
یعنی کاریش نمیشه کرد راهی نداره بدون ** بریم 🙁
http://uk.gamespot.com/
ممنون یه سوال اینکه تصویر نداره همه متن آبی رنگه در کل ممنون 🙂
کجاش آبیه؟ 😀
رسول جان متن میاد ولی تصویری وجود نداره :sweat:
http://www.upsara.com/images/29tvr2x2j68at53darug.png
سایت خب سنگینه. گیم اسپات هستش ها!
کن لواین جونم یدونه ای! :inlove: :inlove:
BioShock Infinite یکی از بهترین بازیهایی بود که در این نسل بازی کردم واقعا عالیه اتمسفر بازیش بی نهایت خوبه! :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes:
خشونت فقط و فقط با کریتوس تو god of war
:yes: :yes:
خشونت جانننننننن :reallypissed:
خشونت حرف دوم است :inlove: :drool: :giggle: :snicker: :heh: :smirk: :wilt:
:no:
اگه خشونت خوب نیست پس همه برن فوتبال بازی کنن که اونم نمیشه اخه توی فوتبال هم خشونت هست واسه همین داور داره حالا یکی نیست به این اقا بگه چطوره یه بازی بسازی که خشونتش از فوتبالم کمتر باشه. :rotfl: :rotfl:
بخوایم و نخوایم خشونت باید تو بازی باشه 😀