خالق Gears of War ایدههایی برای ساخت یک بازی کوچک دارد
آقای کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق فرنچایز Gears of War، اخیراً در پستی در فیسبوک خود اعلام کرده است که ایدههایی برای ساخت یک بازی جدید و کوچک در ذهن دارد. پس از عملکرد ضعیف بازی LawBreakers، استودیوی باس کی پروداکشنز (Boss Key Productions) که بلزینسکی یکی از بنیانگذاران آن بود، تعطیل شد و وی از آن زمان دیگر به ساخت بازی جدید روی نیاورد.
بلزینسکی در حال حاضر در حال نوشتن شرح حالی از دوران کاری خود است. وی به مدت ۲۰ سال در شرکت اپیک گیمز (Epic Games) مشغول به کار بود و به عنوان طراح اصلی برروی سه نسخهی اول مجموعهی Gears of War کار کرد. وی پس از آن، به عنوان رییس استودیوی باس کی پروداکشنز منصوب شد و برروی عنوان چندنفرهی LawBreakers کار کرد. با این حال، این بازی با شکست مواجه و پس از این مدتی نیز این استودیو به طور کامل تعطیل شد. آقای بلزینسکی در صحبتهای اخیرش اشاره کرده که درسهای بسیاری در زمان حضور در استودیوی باس کی آموخته است.
آقای بلزینسکی در صحبتهای خود گفت که پیش از کار برروی یک عنوان تیراندازی، ابتدا باید برروی یک عنوان کوچک و مستقل کار میکرد. وی همچنین از فرصت های از دست رفته مانند شانس کار برروی یک عنوانی از مجموعهی Alien، پیش از آنکه شرکت فاکس توسط دیزنی خریداری شود، ابراز تاسف کرد.
با این وجود به نظر میرسد کلیف بلزینسکی به دنبال بازگشت به ساخت بازیهای ویدئویی است. با این حال وی اعلام کرده است که در حال حاضر علاقهی به کار برروی بازیهایی با بودجه بالا و AAA ندارد. وی در این خصوص گفت:
این احتمال وجود دارد که کار برروی یک بازی کوچک را در آینده آغاز کنم. من ایدههایی را در ذهن دارم و خواهیم دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد. من در این روزها به شدت تحت تاثیر موفقیت بازیهایی مانند Fall Guys و Among Us قرار گرفتهام. این به من امیدواری میدهد که همیشه نباید به دنبال ساخت یک عنوان AAA دیوانهوار بود که در نهایت با فشار کاری بالا و ضرر برای سازندگان همراه باشد. بازی دیگری به شدت آن را دوست دارم Touryst است. بازیهایی از این دست به من امید میدهند تا به ساخت عناوین کوچک و مستقل ترغیب شوم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
حیف این مرده که روی اثار AAA کار نکنه ، امیدوارم که ماکرو حتی اگه برای استودیو کوالیشن هم نباشه برای سایر استودیو هایش جذبش کند ، ایشون به صنعت گیم حق پدری داره
بنظرم کلیف بی باید بره استدیوی کوالیشن و جایگزین راد فرگوسن بشه که رفته.لامصب خیلی باهوشه.پدر سری گیرز هست.
حیفه همچین استعدادی خاموش بمونه خیلی خوشحال شدم از این خبر
حرف نزن ادم روانی تو بیا برو تو کوالیشن گرزتو بساز….هر کاری میخای بکنی برو اونجا بکم ایندی میسازی aaa میسازی اونجا بساز…
بازی کوچک طفلی اینم مجبور شده بازیاشو در حد گیم پس تولید کنه و ساخت بازیای بزرگ و خفن رو مد نظر قرار ندن
فقط نگران بتسدا هستم چی میخواد بشه
طرز فکر یک سازنده مایکروسافتی رو ببینید:من در این روزها به شدت تحت تاثیر موفقیت بازیهایی مانند Fall Guys و Among Us قرار گرفتهام. این به من امیدواری میدهد که همیشه نباید به دنبال ساخت یک عنوان AAA دیوانهوار بود که در نهایت با فشار کاری بالا و ضرر برای سازندگان همراه باشد
پ.ن: کم کم منتظر عناوین آنلاین و سرویس محور بیشتر و عناوین کوچک تر و ضعیف باشید که برای سودآوری بیشتر ساخته میشن
(اونجاش که گفته: با ضرر برای سازندگان باشد؟یعنی چی خودت میدونی چی میگی؟الان سری گیرز با اون باحال و خفن بودنش ضرر بوده؟الان مثلا fall guys به چه درد این صنعت به چه چیزش پیشرفتش کمک میکنه..مسخره
خداکنه در حد گیمپس بازی بده
عالی، شاهکار، بینظیر و طولانی
داداش کلیف بیزینسکی خیلی وقته که از استویدو کوالیشن رفته و اصلا دیگه گرز نمیسازه و گفته دیگه نمیخوام استرس بازی های بزرگ رو بکشم حالا الان گفته میخواد واسه خودش بازی مستقل بسازه و اصلا به مایکروسافت ربطی نداره
حداقل میخوای ترول کنی ی چیز بگو بعدا ضایع نشی
یارو میگه میخواد واسه خودش بازی مستقل بسازه این ترول ها ربطش میدن به مایکروسافت و طرز فکر مایکروسافت
یعنی شما دست هرچی ترول بیخود و بیکار و مرز یاوه گویی و چرت و پرت گویی رو از پشت بستین
نظر اینو حتی خبر رو نخونده فقط نظر داده
برادر، آقای بلزینسکی هیچ وقت در استودیوهای مایکروسافت مشغول به کار نبوده و الآن هم نیست. ایشون در استودیوی اپیک گیمز مشغول به کار بودن که تنیجه ش شد ساخت سه شماره ی اول گیرز آو وار. اپیک گیمز هم که میدونی یه شرکت مستقله. بعد از جدایی از اپیک گیمز یه استودیو به نام Boss Key Productions تاسیس کرد و عنوان Law Breakers رو منتشر کرد که متاسفانه با شکست روبرو شد و نهایتا باعث شد در استودیو بسته بشه. با توجه به این توضیحات بفرمایید چه ربطی بین تصمیم جدید کلیفی بی و مایکروسافت وجود داره؟!!!
باهاش موافقم ، متاسفانه انتقادی که میشه به ناشرین کرد اینه که طیف وسیعی از گیمر ها رو بازی های aaa و گاها رقابتی عادت دادن و این خیلی درست نیست .
.
.
کلیف بلزینسکی با خلق سری گرز واقعا شاهکار کرد سری گرز یه اعتیاد خاص و هیجان خفنی داره که برای من محبوبترین بازی انحصاری در بین تمام پلتفرم ها هست حتی شماره ۴ و ۵ با اینکه میگن ضعیف تره (برا من که عشق خالص بود) اون حس لعنتی رو داره باز ،،،، عاشق اون مارکوس لعنتی هستم یه american badass تموم عیاره …. گرز اف وار برای من یعنی چسبیدن ادرنالین به سقف مخصوصا که high هم باشی :laugh: :beer:
نابغه افسانه ای
به زودی میاد Coalition
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
ناراحت نشی ولی زیادی چرت نمیگی خیلی ها هم میگفتن خالق جی تی ای به راک استار برمیگرده ولی الان داره بازی خودشو میسازه
یکی از تاثیر گذارترین افراد صنعت گیم
این رو یادتون باشه وقتی دارید تیر اندازی میکنید و کاور میگیرید تا تیر نخورید، مدیون این فرد هستید
کاور گیری با این فرد ده برابر بزرگتر و انقلابی تر شد
یادتون باشه اگه از پشت شانه نشانه میگیری به خاطر یه ژاپنیه
سونی و ژاپن ها همیشه صنعت گیم رو جلو بردن
همون ژاپنی(شینجی میکامی)داره برای مایکروسافت کار میکنه :inlove: :rotfl: :laugh:
چه ربطی داره خب مگه من از انحصاری ها حرف زدم الان مرز های هنر هشتم رو ناتی داگ با لست اف اس ۱جلو برد
میازاکی با دارک سولز ها تعریف جدیدی از درجه سختی نشون داد راک استار با من هاتن مرز های خشونت رو نشون داد و………………فقط یه سری افراد کم سواد میگن اره اینجا کار میکنه اونجا کار میکنه
چرا ملیت ها را وارد بحث فن بازیتون می کنید ?? ما نه امریکایی هستیم و نه ژاپنی ، افراد زیادی با ملیت های مختلف در پیشرفت این صنعت نقش داشتن
شینجی میکامی عشقه ، اولین بازی که به تنهایی بازی کردم رزیدنت اویل ۳ بود چه خاطره هایی که با این بازی ندارم
کلیف بلزینسکی خیلی آدم عجیبیه. یکی از فانتزیام اینه با دیوید جفی یه بازی بسازن. خیلی چیز خفنی میشه 😀
مایکرو اگه عقل داشته باشه بجای اون همه پولی که واسه خرید استدیو گذاشته کنار یخوردشو بده به این و بهش بگه بیا سر جا خودت و گیرز رو دوباره بترکون. همین یه دونه گیرز واسه قوطی کردن پلی استیشن کافیه. انقدر هایپ میره بالا که هرکی پلی استیشن میخره یه سری اکسم فقط واسه گیرز کلیف بلیزینسکی میخره. از وقتی که این بشر رفت دیگه گیرز اون بازی سابق نشد. اینجاس که ارزش کارگردان معلوم میشه.
این بشر یک نابغست
به جرعت میتونم بگم جزو ۱۰ بازیساز برتر تاریخ و جریان ساز ترین اونهاست
به جز چند بازی خاص تقریبا تمام شوتر های سوم شخص و بازی های سوم شخصی که المان شوتینگ دارن از اثر جاودان کلیف الهام گرفتن. هنر بازیسازیش رو تحمیل کرد به این صنعت جوری که ایده هاش شده پایه و اساس عناوین سوم شخص!
ولی حیف مثل بعضیا شومن نیست و با اصحاب رسانه مث جف کیلی و…دوست صمیمی نیست که اونجور که لیاقتشو داره بهش پرداخته شه!!!
بنده خدا اعتماد به نفسش رو از دست داده که امیدش به عنوان های کوچیکه
شکست قبلی بهش خیلی ضرر زده
عناوین کوچک و مستقل معمولا واسه تازه کارهاست نه این