سازندهی Ghost of Tsushima برروی یک بازی جدید دنیایباز کار میکند
ساکر پانچ پروداکشن (Sucker Punch Production) کار فوقالعادهای را با Ghost of Tsushima انجام داد و توانست نظر بسیاری از منتقدین و بازیبازان را به خود جلب کند. اخیراََ نیز تیم توسعه بهروزرسانی جدیدی را با نام Ghost of Tsushima: Legends منتشر کرده است که محتویات تازهای را برای بازیبازان به ارمغان میآورد. در نسخهی پلیاستیشن ۵ نیز شاهد حالت Boost برای این عنوان خواهیم بود.
احتمال دارد آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی ساکر پانچ به یک ادامهی کاملاََ نسل بعدی اشاره داشته باشد. در قسمت توضیحات آمده است:
فرصت شغلی نویسندگی مورد نیاز است که کمک میکند محتویات روایتی جذاب را برای پروژههای پیشرو توسعه دهیم. وظیفهی روزانهی این شخص نوشتن دیالوگها و توضیحات در جریان یک بازی دنیایباز خواهد بود. این شخص باید بتواند محتویات روایتی را در قالب یک همکاری با سایر طراحان به ارمغان بیاورد. از میان کسانی که درخواست دهند کاندیدی شانس بیشتر دارد که قبلاََ موفقیتهای زیادی به عنوان یک نویسندهی بازی داشته باشد، مهارت بینظیری در نوشتن دیالوگ و همچنین درک بسیار بالایی از تاثیرگذاری داستانسرایی یا بازیهای دنیای باز شخصیتمحور داشته باشد.
مطرح شدن “داستانهای شخصیت محور” شباهت بسیار زیادی به داستانهای محلی Ghost of Tsushima دارد که البته در جریان آنها با شخصیت مهمی رو به رو میشدیم. مهمتر از همه در ادامهی توضیحات آمده است که نویسندهی مورد نیاز باید تاریخ ژاپن فئودال را به خوبی بداند و در آن دوره تحقیقاتی داشته باشد. اگر اینها به ادامهی Ghost of Tsushima اشاره ندارند ما نمیدانیم چه چیزی میتواند شما را قانع کند.
از طرفی این احتمال وجود دارد که ساکر پانچ قصد گسترش هر چه بیشتر بازی پایهای را داشته باشد و ما در نهایت شاهد یک بستهی الحاقی پولی باشیم. مطمئناََ بهروزرسانیهای قدرتمند باعث میشود بازیبازان دیگر نیز به این اثر جذب شوند و از آنجایی که شاهد پشتیبانی پلیاستیشن ۵ از این بازی هستیم مطمئناََ بهروزرسانیها مفید واقع خواهند شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ساکرپانچ یه استدیو عالیه بازی هاش حتی اگه شاهکار هم نباشه ولی همیشه سرگرم کننده و جالب بوده
گوست که از شاهکارم اونور تر بود !
منتهی متاش باید ۸۸ یا بیشتر میشد حقشو خوردن
حقشو نخوردن
برو ببین تعداد کسایی که نقدش کردن خیلی بالا بود
اگ مث بقیه بازیا فقط ۳۰ ۴۰ تا منتقد بهش نمره میدادن مطمعن باش بالای ۹۰ میبود این بازی!!
یه معجزه بازی های سونی اینه که بالای ۱۰۰ یا ۱۲۰تا منتقد نقدشون میکنن ولی بازم نمرشون عالیه همیشه!
فعلا که نمره متا هم دیگه اون ارزش قبلیو نداره وقتی متا تلو۲ با آنچارتد برابری میکنه.
داداش مطمئن باش اگه شاهکار نباشه حداقل یک بازی خیلی خوب میشه
شاهکار که مطمئنن نیست، یسری مشکلات فنی ریزی داره که تجربش کرده باشی متوجه منظورم میشی ولی بازی فوقالعادهایه داستانشم حرف نداشت امیدوارم نسل نهی ادامش بدن
دمشون گرم به امید موفقیت :rose:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
دوستان بنظرتون خنده خالی در جواب کسی که ارزوی موفقیت برای کسه دیگه کرده یعنی چی؟
خودم میگم معنیش میشه فشار وارد شده!
آیپی جدید!!؟؟
خیلی هم عالی :yes: :heart:
هر چن دوست دارم نسخه دوم روح سوشیما رو هم تجربه کنم :yinyang:
خدایی گوست ۲ باش 😥
ایول ی گیم اوپن ورلد دیگه میخوان بدن بیرون دمشون گرم :inlove: عاشق گیم های اوپن ورلدم خیلی مزه میده بری تو شهر با محیط گیم بچرخی 🙂
به نظرم باید به اون پروژه کنسل شده prophecy هم یه نیم نگاهی داشته باشن، هر چند شباهتش به اسسین کرید غیرقابل انکار بود(حتی گوست هم همینطوره کنارِ ویژگی های خاص خوش مثل راهنمای باد و روباه) ولی اتمسفرشو دوست داشتم، کلا اتمسفرای ویکتوریایی یا شبیه بهش رو شخصا خیلی دوست دارم
ربطی به اساسین نداشت و کلا جو اون دوره ای که بازی داشت اتفاق میفتاد اینجوری جلوه میده!
اساسین سیندی کیت هم همون شکل بود…بازی های دیگه ای هم هستن که همون شکلن بخاطر جو و دوره زمانیش
منظورم مکانیزمای «پایه ای» گیم پلی ای که حداقل تو اون ویدیو دیدیم بود، نه فقط معماری محیط
بهتریت بازی سال من بعد از اساسین :inlove: