در بازی Cyberpunk 2077 از فناوری انیمیشن صورت پیشرفتهای استفاده شده است
فناوری جدید توسعه یافته از سوی یک گروه متخصص پایهگذاری شده در تورنتو به شهروندان نایت سیتی (Night City) در Cyberpunk 2077 زندگی خواهد بخشید.
مطمئناََ بازی جدید سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red0 عظیم خواهد بود. بازیبازان میتوانند در شهری بزرگ و متراکم به تعامل و بازی کردن بپردازند اما این عظمت جمعیت کثیری را به دنبال خود خواهد آورد. مردمی که در مناطق مختلف قرار میگیرند هر کدام با زبانها و تعاملات خاص خود رفتار میکنند و برای هر چه واقعیتر شدن این موضوع نیاز به یک فناوری انیمیشن پیشرفته داریم. برای این که بازیبازان بیش از همیشه در بازی غوطهور شوند و حس بهتری به آنها القاء شود، سیدی پراجکت با یک کمپانی فناوری در دانشگاه تورنتو (JALI) همکاری دارد تا چهرهها به طور همزمان بتوانند احساسات را در کنار همگامسازی لب در زمان دیالوگ گفتن منتقل کنند.
همگامسازی لبها و انیمیشن صورتها در عنوان The Witcher 3: Wild Hunt بسیار خوب اعمال شده بود و به همین دلیل اعضای سیدی پراجکت اهمیت زیادی را برای بهتر کردن این موضوع در بازی جدیدشان قائل شدند. در ویدیوی جدید منتشر شده از سوی تیم توسعه، آقای متیو پاپلاسکی (Mateusz Poplawski)، کارگردان ارشد جنبهی تکنیکی شخصیتها، توضیح میدهد که یک قسمت بسیار مهم از پروژهی جدید آنها یعنی Cyberpunk 2077 به ارائهی انیمیشنهای واقعگرایانهی در چهرهها اختصاص داشته است البته به شکلی که نیاز نباشد صدها ساعت وقت را صرف گرفتن انیمیشنها از بازیگران مختلف کنند. در مورد Cyberpunk 2077 تیم سازنده فقط قصد نداشت که انیمیشنها را نسبت به عنوان قبلی بهبود دهد بلکه با این هدف به این بخش نزدیک شد که تمامی شخصیتهای غیر قابل بازی (NPCها) در جهان Cyberpunk 2077 به مانند یک شخصیت اصلی از انیمیشن چهرههای واقعگرایانه بهره ببرند. مطمئناََ چنین ماموریتی بسیار طاقت فرسا خواهد بود اما سیدی پراجکت ادعا دارد که به چنین سطحی دست یافته و نه تنها انیمیشن صورت تمامی NPCها از چنین جزئیاتی بهرهمند خواهند بود بلکه از ۱۰ زبان مختلف نیز برای آنها استفاده شده است.
برای رسیدن به این فناوری تیم توسعه قراردادی را با تیم JALI در دانشگاه تورنتو امضا کرد که به نظر میرسد همکاری این آنها بسیار مفید واقع شده است. به طور دقیقتر، فناوری جدید توسعه یافته توسط JALI یک شیوهی رویهای و به شدت قابل شخصیسازی است که چهرهها را به گونهای واقعگرایانه انیمیشنسازی میکند. باید متذکر شویم که تمام موارد مجزا مانند حرکت چشمها، حرکت ابروها، حرکت گردن و تغییر در ماهیچهها یا احساسات چهره همگی قابل انیمیشنسازی و شخصیسازی هستند. همچنین به طرز جالبی این فناوری میتواند صداهای مختلف ورودی را به قیافه و چهرهی افراد اضافه کند که البته این فناوری بهترین صدا را برای هر چهره انتخاب میکند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
:yes: Nice
من هنوز رو گرافیک لست او اس ۲ قفلم
تلو۲ چه خاری شده تو چشم بعضیا حرف از برتریش میشع ملت به فنا میرن :laugh:
سایبر که نیومده ولی تلو۲ بهترین انیمیشن صورت رو داره فعلا
منطقی بخوایم نگاه کنیم وجدانن بازی خوبی بود من خیلی لذت بردم و بی صبرانه منتظرم بخش آنلاینش رو هم اضافه کنن
به هر حال اگه بخایین اینطوری حساب کنین پس هر بازی خاری در چشم دیگرانه!
tlou 2 که انیمیشنای صورتش شاهکار بود انتظارات منو از بازیای جدید خیلی برده بالا
امیدوارم هیلو بعد انتشارش گرافیکش در حد این بازی بشه
خیلی هایپم برا این لعنتی فقط کاشکی محتوای ….. رو یکم کم میکردن 😐
معذرت میخوام ولی مگه شما هنوز نیومده بازیش کردی که میگی محتوای فلانش رو کم کنن؟!مهم اینه آدم جنبش رو داشته باشه و ذهنش خراب نباشه وگرنه به این چیزا نیست، البته بعضیا قبل از بازی باید شناسنامه رو یه نگا بندازن
یجورایی با شما موافقم یجورایی هم با ایشون … هنوز بازی عرضه نشده و گیم پلی کاملی هم داده نشده و نمیشه خوب نظر داد … ولی در کنارش هم توی دمو ها یجورایی این فضا رو نشون دادن … یادمه تو یه دمو کاملا میگفت که ما اینکار رو دوست داریم و کاملا هم نشون میداد … در کل خودم مخالف این جور صحنه ها هستم و اگر بشه نسخه سانسور شده بازی رو خواهم خرید … حتی ژاپن که خیلی محدودیتی تو جامعه شون ندارند هم واکنش نشون داد چه برسه ما که تو فرهنگ مون از زمان باستان این رفتار ها نهی شده تا امروز … امیدوارم و تقریبا هم مطمئن هستم که بازی به قدری محتوا داره که با حذف این چیز ها مشکلی پیش نیاد.
بیخی آقا
لذت بازی های سیدی به همینه اصن
لعنتی همه چی تمومه.. این موردی که اشاره شده رو من تو رد دد ۲ بهش دقت کردم.. اونم فوق العاده بود.. بخاطر بیارید حرف زدن اعضای کمپ با آرتور رو..
میس گریمشاو.. هوزا و لنی و جک و پیرسون و داچ… عالی بودن… ان پی سی ها.. فوق العاده.. اونقدر طبیعی که اصلاً حس نمی کردی داری با چارتا آدمک متحرک ارتباط می گیری … زنده بودن به معنای واقعی کلمه.. اینم الان به همون شکله.. شاید.. شاید بهتر
واقعا این بازی انقلابی باید گفت درود برcdpr
تو دوره ایی که اکثر ناشرین پولکی شدن و محتوایی که ارائه میدن او چیزی که باید باشه نیست سی دی پروجکت جزو معدود شرکت هایی هست انقدر مخاطب براش ارجحیت داره ، واقعا دمشون گرم :heart: منتظر دیدن انیمیشن های ناب این اثر باشین این بازی خیلی حرفا برا گفتن داره
این بازی به نظر من هدفش متا و گوتی و بیگ وینر نیست هدفی والاتر داره چون دیگه خیلی بیشتر از فقط یک بازی براش مایه گذاشتن ، هدفش متحول کردن ویدیو گیمه باز هم به عقیده من سی دی پروجکت رد در حال حاظر تنها شرکتی هست که این قدرت و توانایی رو داره یا بهتره بگم این شایستگی ، وضعیت بسیار خاصی نزد گیمرا داره این شرکت محبوب ….. ارزوی موفقیت دارم براشون cd project red :heart: :beer:
موقعه ای که عرضه شد
اون وقت میشه با لست ۲ مقایسش کرد معلوم میشه کدومشون خفن تر کار کردن
بابا تو کجایی انیمیشن های بازی های ار پی چی باید با بازی های ارپی جی مقایسه بشن نه با بازی های خطی اصلا به هیچ وجه نمیشه مقایسشون کرد باید انیمیشن های این بازی با ویچر کینگ دوم کام دلی ورنس اساسین کرید والهالا و آدیسی مقایسه کرد نه است اف آس
من جای خوب هستم تو کجای ؟
میدونم دوست عزیز وقتی میاد ادعا میکنه از تکنولوژی جدید و … استفاده کردم باید پس بی رقیب باش تو نسل خودش
دوست عزیز
این دو اصلا دو ژانر متفاوت هست سایبر یه بازی نقش آفرینی جهان بازه ولی لست ۲ محوریت اصلیش داستان هست در کنارش بازی جهان باز هم بود
من واقعا ترول نمیکنم چون خودم از فن های لست ۲ هستم ولی میگم درست نیست که سایبر رو با لست مقایسه کرد اگه میخوای مقایسه کنی باید با gta مقایسه کنی اگر چه که خب gta نقش آفرینی نیست ولی در حد هم هستن ولی میشه با اساسین مقایسه کرد
#ترول نکنیم
خیلی منتظرشم از او بازی هایی میشه که قشنگ حداقل صد ساعت درگیرش میشیم… صددرصد یا این گوتی میشه یا لست ۲ اونم با اختلاف کم،،،، لست۲ که دیوانه وار عالی بود همه چیزش، داستانشم که بنظر بنده فوق العاده بود و میشد داستان احتمالی قسمت بعد رو فهمید که ب احتمال زیاد لست ۳ پایان بازی باشه>>>
.
.
.
.
.
.
.
اَبی و فایرفلای,دوستی الی و اَبی, الی و اَبی و فایرفلای, عذاب وجدان و ناراحتی الی و داوطلب شدن برای جراحی و آخر سر پادزهر ویروس ¿¿¿¿تشویق لازم نیست پول بدین بجاش
خیلی عالیه بازیش. فقط ای کاش سوم شخص بود
نمیشه برادر من
همون گیم پلی که نشون دادن رو نگاه کن
چقدر محیط ها بسته و شهر شلوغ بود
امیدوارم همه اینها باعث بشه راکستار هرچه زودتر دست از gta v بکشه که داره برای ۳ نسل منتشرش میکنه و یه gta خوب برای نسل بعد برای رقابت با این بده بیرون
واقعا دلیلی نمیبینیم که نمره این بازی زیر ۹۵ بشه
همه چیز بازی به نظر من در بالاترین سطح خود قرار داره (البته هیچ بازی ای رو نمیشه گفت در هنگام عرضه کامل باشه چون هربازی ای در زمان عرضه شامل باگ و … میشه که با اپدیت درست میشن) چیزی که میخوام بگم اینه که امیدوارم منتقد ها (مخصوصا اونایی که فقط به دنبال یه بهونه هستن تا نمره بازی رو کاهش بدن) از این سواسفتاده نکنن و نمره پایین بهش ندن متوجه منظورم که میشین دیگه
خلاصه برا طرفدارا که مهم نیس چرا چون cdpr ثابت شده هستش دیگه
اینم بگم چه جزعیات بالایی داره صورت شخصیت ها
تعداد زبون ها رو برم 😯 :yes: :yes: :yes: :drool:
پدر جد خلاقیت :heart: :rose: