بخشهای اساسی توسعهی Final Fantasy 16 به پایان رسیده است
بر اساس گزارشهای منتشر شده، قسمتهای اساسی توسعهی Final Fantasy 16 به پایان رسیده و همچنین تولیدات مربوط به سناریوها نیز کامل شده است. همچنین اعلام شد ساخت این اثر به صورت دور کاری انجام میشود.
بر اساس آگهی شغلی جدید منتشر شده برروی وبسایت رسمی اسکوئر انیکس (Square Enix)، کار برروی سناریوهای مختلف Final Fantasy 16 تکمیل شده و همچنین بخشهای اساسی توسعه نیز جمعبندی و کامل شدهاند. در آگهی شغلی مذکور آمده است:
ما در حال حاضر به پایان تولید سناریوها و بخشهای اساسی توسعه رسیدهامد و حالا تمرکز خود را برروی خلق منابع مقیاس-وسیع و همچنین مبارزه با باسها گذاشتهایم. اگرچه باید توجه داشته باشید که همچنان ابزراهای توسعه را گسترش میدهیم. همچنین لازم به ذکر است که بیشتر اعضای تیم توسعه به صورت دور کاری این کارها را انجام میدهند.
به نظر میرسد اسکوئر انیکس قصد دارد در مدت زمان باقی مانده تا تاریخ برنامهریزی شده میانپردههای وسیع، مبارزات با باسها، انیمیشنها و تکمیل دنیای طراحی شده را انجام دهد.
مدتی پیش آقای جیسون شرایر (Jason Schreier)، منبع داخلی مشهور، در پادکستی با نام The Triple Click گفته بود کهبازی Final Fantasy 16 برای تقریباََ ۴ سال مراحل توسعه را طی میکند. وی به این نکته اشاره کرد که اثر مذکور زودتر از زمانی که طرفداران انتظار دارند عرضه خواهد شد. شرایر زمان دقیق یا بازهی زمانی مشخصی را فاش نکرد اما اطمینان داد که نباید به مانند نسخهی پانزدهم ۱۰ سال منتشر آن باشیم.
عنوان Final Fantasy 16 برای کنسول پلیاستیشن ۵ در دست ساخت قرار داد. قبلاََ استودیوی سازنده تایید کرده بود که در ماه اکتبر (آبان/آذر) جزئیاتی از این بازی به اشتراک میگذارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
بچهها به هرکسی که پیاس۴ داره و فاینالریمیک۷ پلی نداده پیشنهاد میکنم حتما این بازیو تجربه کنه…
در مورد فاینالفانتزی۱۶ هم زمانی که تریلرو دیدم واقعا لذت بردم…چقدر منو یاد دویلمیکرای۵ انداخت..
عجیبه تو به عنوان یک فاینال باز این بازی رو دیدی و یاد دویل افتادی جایه این که یاد فاینال فانتزی تایپ زیرو بیفتی
عجیبه واقعا چون این اثر از همه نظر یه تایپ زیرو جدید هست
الان final fantasy 15 رو توی pc تموم کردم
چرا final fantasy 16 برای pc نمیاد؟
Xbox پلیرها هم final fantasy 15 رو بازی کردند
تکلیف آن ها چیست؟
انحصاری کردن بازی های مولتی پلتفرم؟
داستان نسخه های مختلف به هم ربط نداره اقای فاینتال باز
درسته ولی به عنوان یه پی سی گیمر و کسی که همه نسخه های فاینال رو تجربه کرده من میگم حق نیست این بازی انحصار هیچکس و هیچ جا باشه
مخصوصا وقتی ۱۵ رو همه بازی کردن در کل این بازی فن بیس هم نداره رو اکس (کاملا هم عادی هست فاینال خیلی سلیقه ای هست نسخه به نسخه )
از نظر من فاینال ۱۵ اثر کم ارزش تری مخصوصا نسبت به فاینال ۹ و ۷ و تایپ زیرو که شاهکار بودن (انحصار PSP )
حالا به هر حال امید وارم موفق بشه مطمعا واسه PC هم میاد
پایین تگ PC داره ولی انحصاری کردن باز یای که نه سازنده اش رو خریدی نه حق ساخت بازیشو داری فقط و فقط بوی پول یا پارتی میده
راجبه Tomb rider چی؟ مایکروسافت شرکت سازندشو خریده بود؟
فن بوی بازی انحصاری زمانیه مثل ghostwire ، فاینال فانتزی ۷ تا پایان ۲۰۲۰ تو انحصار ps4 بعد برا ایکس باکس و بقیه پلتفرما میاد
عه الان مثلا تکلیف اونی که اسکایریم و فالووت و ولفنشتاین و دووم و رو کنسول های سونی زده و از الان به بعد احتمالا انحصاری بشه تکلیفشون چیه ؟
انحصاری کردن بازیای مولتی پلتفرم ؟؟؟
همه چی برا مایکروسافت خوبه برا سونی بده ؟ واقعا خیلی رو دارید شماها
انحصاری زمانی هست این عنوان
گرافیک عکسو 😐 بازی نسل ۷ دارن میدن