ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا

ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود

محمد حسین کریمی
۰۹:۳۰ ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا

چندی پیش آقای ریچارد لیدبتر (Richard Leadbetter) یکی از تحلیلگران قدیمی و معتبر وبسایت دیجیتال فاندری (Digital Foundry) با کانال یوتیوب EGX مصاحبه‌ای داشته است که در جریان آن موضوعات زیادی را در رابطه با نسل بعد مورد بررسی قرار داده است.

وی در  این مصاحبه و در جواب به این سوال که “آیا اکس‌باکس سری اس نسل بعدی را عقب نگاه می‌دارد یا خیر؟” گفت:

این سوالی است که باید با گذشت زمان از نسل جدید به تدریج به آن پاسخ دهیم بنابراین نمی‌توان جواب دقیقی ارائه داد اما با توجه به مشخصات باید بگویم که در کوتاه مدت و اوایل نسل بعد خیر فکر نمی‌کنم که سری اس باعث شود برای نسل جدید مشکلی به وجود آید اگرچه در همان کوتاه مدت هم فکر می‌کنم سختی‌هایی برای سازندگان ایجاد شود اما به طور کلی از آن‌جایی که سازندگان حتی برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز مقایس‌بندی‌های بسیار گوناگونی را در نظر می‌گیرند بنابراین سری اس به جز محدودیت‌های خاص برای عناوینی منحصر به فرد چندان تفاوتی در کوتاه مدت ایجاد نمی‌کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که مایکروسافت تکنولوژی به نام GDK ساخته‌ است که توسعه‌ی محیطی را انجام می‌دهد و وظیفه دارد کدهای مشابه را برروی اکس‌باکس و رایانه‌های شخصی اجرا کند. بنابراین در کوتاه مدت فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای سری اس به وجود آید اما در بلند مدت باید بگویم که هر بار یک کنسول ضعیف‌تر عرضه شده است ما شاهد ضربه خوردن به آن در مقابل سایر کنسول‌ها بوده‌ایم.(پلتفرم‌های هم رده و رقیب) به عنوان مثال اگر به صورت بلند مدت اکس‌باکس وان و وان اس را در برابر پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس‌باکس وان اکس قرار دهید به وضوح ضعف سخت‌افزاری نمایان می‌شود و در کیفیت خروجی نیز چنین موضوعی قابل تشخیص است. در نهایت باید بگویم که این ترس را دارم در بلند مدت چنین مشکلی برای سری اس ایجاد شود چرا که هر چه از نسل جدید می‌گذرد سازندگان بیش از قبل برروی سخت‌افزارها فشار وارد می‌کنند. مموری بسیار مهم است و من به شما می‌گویم که خیلی در مورد کارت گرافیک سری اس نگران نیستم چرا که رزولوشن پایین تا حد زیادی از نیاز به قدرت گرافیکی می‌کاهد اما مموری در دسترس سازندگان از سوی اکس‌باکس سری اس برای من یک نگرانی به حساب می‌آید. بنابراین در کوتاه مدت شاهد ضعف آنچنانی نخواهیم بود اما در بلند مدت امکان دارد این اتفاق رخ دهد.

به طور حتم تا زمانی که اکس‌باکس سری اس در دسترس دیجیتال فاندری قرار نگیرد به طور قطعی نمی‌توان گفت عملکرد حقیقی آن چگونه خواهد بود. تا عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی زمان زیادی باقی نمانده و ما به زودی حقیقت را خواهیم فهمید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا
ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Selena Gomez گفت:

    توطئه دشمنان مایکروسافت :reallypissed: :razzmad:
    هیچ مشکلی نداره

  • Uncle Phil گفت:

    بذارید خود کنسول بیاد مطمئنم انگشت به دهان میمونید 😉

  • یکم رم بود دیگه اونو کم نمیکردی مایکرو جان ….عجب داستانی بشه

  • مهدیار گفت:

    آره به نظر منم احتمالش واقعا هست مشکل ایجاد شه بعد از چند سال. ولی تا اونجایی که من خبر دارم ( حالا شاید اشتباه بگم ) مثل اینکه تو سری اس یه سیستمی گذاشتن که مثل گوشی های آیفون عمل میکنه. یعنی در حالی که سیستم به نسبت دیگر کنسول ها ضعیفی رو توی نسل ۹ داره ولی با یه سیستم خاصی میتونه این ضعف رو پوشش بده دقیقا مثل آیفون ها ، ولی من قبلا نظرم رو گفتم و بازم میگم باید خود کنسول بیاد و توسط کاربرا امتحان بشه و فیلماش پخش بشن که به نظرم تو همون ۲ یا ۳ روز اول بعد از عرضه میشه کاملا دید که چه واکنشی روی بازی های الان داره و یه جورایی هم میشه با آمار حدس زد که تا آخر نسل قراره با چند فریم اجرا کنه بازی هارو. قیمتش که خیلی خوبه امید وارم مثل قیمت خوبش عملکرد مناسبی داشته باشه که یه رقابت خوب و باحال داشته باشیم. ( البته بدون ترول 😐 )

    • Strixxx گفت:

      سیستم خاص کجا بود؟
      جادویی در کار نیس. ایفون ها هم هماهنگی عالی نرم افزار و سخت افزارشون باعث این عملکرد شده. هرچند چیپ های اپل حتی در بعضی موارد قوی تر هم هستن از لحاظ قدرت خام.
      وقتی کارت میان رده ۳۰۷۰ تقریبا دو برابر ps5 قدرت داره هیچ بعید نیست سری اس به مشکل بربخوره. حتی ممکنه مدل های اصلی هم به شدت ضعف داشته باشن در برابر پیسی های دو سه سال اینده

    • Kenji-ehsan گفت:

      ببین عزیزم سیستمی مثل آیفون چیه؟ اصن جلو کسی این حرف رو نزنیا، اون موضوع بخاطر نوع هسته های متفاوت و سیستم عاملش هست! اصن گیریم مایکرو به تکنولوژی دست پیدا کرده که ۱ ترافلاپس رو میکنه ۳ ترافلاپس چرا روی کنسول اصلیش پس پیاده نمیکنه مثلا کنسول ۱۲ ترافلاپس رو بکنه ۳۶ ترافلاپس مشابه به قول تو تکنولوژی به کار رفته در آیفون ها:)))))

  • Clara گفت:

    #اینم_سونی_پول_داده
    همه از کمبود رم ۱۰ گیگی ( که تازه معلوم نیست چقدر ش در اختیار سازنده س) مینالن… من که دیگه چشمم به مولتی پلتفرم ها از اواسط نسل به بعد آب نمیخوره هرچند تا عرضه نشه هیچی معلوم نیست

    • parvaz1 گفت:

      مایکروسافت تایید کرده بود که ۸ گیگش در اختیار بازیهاست و دیجیتال فاندری هم با احتساب مقداری که برای سایر چیزهای دیگه در کنار بازی باید توی این ۸ گیگ رَم قرار بگیرن، تایید کرده که فقط ۷٫۵ گیگش قابل استفاده توسط بازیسازان هست…

  • AmirtheGRB گفت:

    من اصلا هیچ طرفی رو نمیگیرم چون سوادشو از نظر علمی و بازرگانی ندارم ولی مایکروسافتم بالاخره یه ابرکمپانیه کاربلده که قطعا تمام جنبه هارو در نظر گرفته و افق ده ساله کنسولشو دیده

  • Endgame گفت:

    داسک گالم هم میگه ps5 بیشتر از ۱۴۴۰p نمیتونه اجرا کنه
    یکی دیگر از مهندس ها تو یوتیوب به اورلاک سخت افزار ps5 اشاره کرده بود
    اینو باور میکنید، اینها رو هم باور کنید

    • داسک گالم رو در مقابل شخصی مثل ریچارد لیدبتر میذارین؟ لیدبتر بیش از ۱۰ ساله که کار تخصصیش بررسی سخت افزار، مقایسه‌های بازی‌ها و بررسی جزئیات بخش فنی عناوین مختلف هستش. تنها بررسی‌هایی که هیچکس نمی تونه حرفاشو نقض کنه دیجیتال فاندری هستش چون هم اثبات شده هستش هم این که از نظر تکنیکی با جزئیات باور نکردنی تا یک فریم هم بررسی می کنن. فعلاََ که سری اس نیومده ولی حتی مقایسه‌ی دیجیتال فاندری و مهندس فنیش با شخصی مثل داسک گالم که کوچک ترین دانایی فنی نداره مثل شوخی می مونه. مثل مقایسه‌ی یک بچه‌ی دبستانی با یک مهندس سخت‌افزاره. داسک گالم خودش رسماََ اعلام کرده بود هیچ اطلاعات فنی نداره. بنابراین منطقیه که حرف مهندس دیجیتال فاندری رو قبول کنیم نه کسی که داخل توییتر هر چند وقت یه بار فعالیت داره و کلی شایعه پشتشه.

      در ضمن آقای لیدبتر در مورد backward بسیار تعریف کرده و اتفاقا در سال های اولیه سری اس رو عالی دونسته و حتی گفته “ممکنه” در بلند مدت مشکلدار باشه.

    • Ayex گفت:

      ببین این سری اس میدونید برا چیه این فن بوی های اکس باکس یه ۳۰۰ دلار به این سری اس بدن بعد که کنسول شون به مشکل خورد که حرف ها زیاد که این کنسول مشکل مجبور شه یه ۵۰۰ دلار هم به سری اکس بده خیلی ایده خفنیه اینجوری از یه نفر پول دوتا کنسول میگیرن

    • Golden_Sauber گفت:

      کدوم مهندس؟فعلا که کنسولا ماکرو زاییدن زیر بار پردازش

    • داسک گالم که فقط میگه ps5 مشکل داره و اصلا هم نمیگه کنسولی با این قدرت و سرعت و در اول نسل چطور دچار مشکل میشه اونم سازنده‌ای مثل کپکام با مشکل مواجه شده.این حرف‌های گالم در مورد ps5 بیشتر جک هستن تا حرف.معلومه که گالم از ps5 خوشش نمیاد و حرف مفت میزنه در این مورد.همین مصاحبه آقای Richard Leadbetter که از توسعه دهنده‌ها شنیده توسعه بازی با ps5 بسیار راحته برا هفت پشتِ گالم و امثالش کافیه که دیگه از رو باد هوا در مورد ps5 حرف نزنن.

  • XERXES گفت:

    نمیدونم چی بگم چون کارشناسایی که نظر میدن نظراتشون ضد و نقیضه و هیچ فروشنده ای هم که نمیگه ماست من ترشه
    فقظ امیداورم باعث عقب موندگی نسل ۹ نشه همین

  • MBadboy گفت:

    این کنسول قطعا با گذشت زمان به مشکل بر میخوره برای اجرای بازی ها با کیفیت مطلوب نسل بعدی خیلی جالبه که فن بوی های xbox تا قبل از معرفی سری اس ۲ ترافلاپس قدرت بیشتر سری ایکس نسبت به ps5 رو یه مشکل خیلی بزرگ قلمداد میکردن و به خاطر همین ۲ ترافلاپس میگفتن کنسول سونی یکی دو سال اول هم حتی به زور بازی های نسل بعد رو میکشه و…. خلاصه سینه شون رو جلو مینداختن و از مزایای ۲ ترافلاپس بیشتر کنسولشون میگفتن و هیچ جوره هم قانع نمیشدن ۲ واحد بیشتر با توجه SSD و سایر نقاط قوت دیگه در بازی های مولتی پلتفرم قابل جبرانه و به چشم نمیاد ( تو عنواین انحصاری که پادشاه مطلق سونی و خیلی سخت مگر یکی دو شرکت از جمله راکستار و سی دی پراجکت هم سطح با اونا بازی بسازن) اما بعد معرفی سری اس یهو واحد ترافلاپس نزد هواداران بی منطق xbox ( هوادران با منطق هم زیاد داره) دیگه چیزه مهمی نبود و اصلا ارزش بحث نداشت و فقط مهم سایر چیزها از جمله بهینه سازی های خوب و نرافزاری و… شرکت مایکروسافت بود در واقع اگه پای سونی وسط باشه ترافلاپس خیلی مهمه اما برای xbox دیگه واحد ترافلاپس مهم نیست!!؟؟؟ اندکی تعقل و تفکر برای خودتون بابت پولی که واسه خرید یه کنسول میدید ارزش قائل بشید و فن بوی بازی جلوی منطقتون رو نگیره تا شرکت مورد علاقه تون هم براتون ارزش قائل شه و بلکه بعد یه نسل داد زدن که انحصاری خوب و باکیفیت میخواید به حرفاتون گوش بده

  • Pazikon گفت:

    به هر حال مجبورن براش بازی بسازن و نمیتونن دو سال دیگه بگن کنسول ضعیفه نمیتونیم براش بازی بسازیم.

  • Jack Joyce گفت:

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    کمتر از سه ماه دیگر دکل هاتون میریزه 😀

  • Ozhan گفت:

    وقتی پای دیجیتال فاندری هم میاد وسط 😐
    نمیخوام بگم اوضواع چقد خرابه ولی قضاوت با خودتون

  • Mpc گفت:

    خود سایت داره دوگانگی بین گیمر ها میندازه

  • GrandWarden گفت:

    به نظر من انتظارش میرفت.حتی اگر با مشکل هم روبرو نشه،امکان داره مانع جاه طلبی سازندگان بشه و یا اینکه بخاطر محدودیت کلا قید یک سری چیز ها رو بزنن.
    در هر صورت‌ امیدوارم مشکلات حل بشه.
    در ضمن دیجیتال فاندری گفته که کارکردن با ps5 بسیار راحته.وقتشه داسک گولم با یک اعتراف دیگه خوشحالمون کنه :laugh:

  • djma گفت:

    راست میگه پهنای باند دویست گیگ خورده ای هست ،تو گوگل سرچ کنید میاد ،ولی سریز ایکس هشتصد خورده ای هست در مجموع ،یه کم مقدار رمش کمه

  • GodHand گفت:

    دقیقا تا کنسولها عذضه نشدن و توسعه دهنده ها روش بازی نساختن نمیشه نظری قطعی داد، ولی منم به نظرم بزرگترین نکته منفی سری اس فقط رم پایینش هست بقیه موارد عینا یکسان هستن با قدرت پایین تر, اما یه سری تکنولوژی های فشرده سازی مثل bcpack و کاهش مصرف رم تا ۲٫۵ برابر مثل sampler feedback اگه توسعه دهنده ها درست وقت بزارن و ازش ایتفاده کنن دلکرم کنندست، حالا باید ببینیم در عمل چی پیش میاد، راستی توی توییتر یه شایعه خوندم که انگار اگه بخوای حجم ssd کنسول ps5 رو افزایش بدی باید هارد داخلی رو کلا عوض کنی، یعنی قابلیت اضافه کردن نداره(برای نصب بازی هایه مخصوص نسل نهمی)

  • Cell گفت:

    سخت افزار Xbox Series S اولای نسل ۹ خوب جواب میده ولی ولی در وسط نسل دچار مشکلات جدی خواهد شد و به احتمال زیاد رزولوشن بازیهای سری S به ۱۰۸۰خواهد رسید یا فریم نهایت ۶۰ یا کمتر
    و سازنده‌ها از رزولوشن متغیر و فریم متغیر برای سری S خواهند استفاده کرد
    .
    مشکل اصلی سخت افزار Xbox Series S اینجا معلوم میشه
    که پهنای باند حافظه با کنسول Xbox One S برابری نمیکنه و کمتر هم هست
    .
    Xbox Series S
    RAM: 10GB GDDR6
    ۸GB @ 224GB/s, 2GB @ 56GB/s
    .

    Xbox One S
    RAM: 8GB DDR3 + ESRAM 32MB
    ۸GB @ 68.3 GB/s, 32mB @ 218 GB/s
    .
    نکته واقعا حافظه ESRAM چه قدرت بالایی داره

  • Reason گفت:

    ولی دوستان زیر دیپلم تو گیمفا از ریچارد بهتر میفهمن ?:-)
    خداروشکر چیزایی که گفتم یکی یکی داره تایید میشه، این از مشکل کمبود مموری

  • majid گفت:

    سری اس باعث شود برای نسل جدید مشکلی به وجود آید اینو همه میدونن همه

  • xbox and halo گفت:

    به نظرم که این کنسول به مشکل بر نمیخوره ، وقتی سونی داره از کنسول ps4 پشتیبانی میکنه ، و براش بازی پورت میکنه ، پس شرکت های دیگه میتونند برای ps4 بازی پورت کنند و بسازند.
    برای ایکس باکس سری اس هم ، همین حالت هم وجود داره و شرکت های بازی سازی میتونند برای ایکس باکس سری اس بازی بسازند.
    مایکروسافت این همه داره خوبی میکنه ، کنسولی درست کرده برای قشر ضعیف که توان مالی خوبی ندارند ، بعد این توسعه دهنده ها میان تعنه میزنند.
    اصلا بزار کنسول بیاد بعد قضاوت کنین ، که کنسول خوبه یا نه .
    چون مایکروسافت انحصاری نداره ، هر چی کنسول بسازه از نظر بعضی ها کنسولش خوب نیست . والا از این طرز تفکرات خوشم نمیاد .

  • 343 HALO گفت:

    توی صحبت هاش میگه که از xdk اومدن رو gdk .که برا pc هست و باعث میشه که بازیها رو سیستمهای مختلف بتونه اجرا میشه. ایکس باکسم برا اجرا رو دو تا کنسول متفاوت از gdk استفاده کرده.(همون حرف های فیل که می گفت بازی ها روی pc روی هر سخت افزاری اجرا میشه بستگی به توانش)
    حالا وقتی اومد بازیا مشخص میشه که تونستن یا نه. ایکس باکس تو سری x و s از کلی از تکنیکهای pc استفاده کرده و شباهت زیادی به pc پیدا کرده.
    مایکروسافت یه development environment جدید به سازنده ها داده که کاملا با دوکیت های وان متفاوته، و سازنده ها می تونن با این DE جدید هم واس کنسول های S|X و هم رینج مختلف PC همزمان بازی هاشونو دولوپ و تست کنن.
    یه تعدادی از دولوپر ها به خاطر این تغییر بزرگ از دو کیت های وان ابراز نگرانی کردن چون کار اضافی ایجاد شده، ولی یه تعدادی به شدت خوشحالن از این قضیه چون تو طولانی مدت کارشونو خیلی راحت می کنه. اونجور که ریچارد می گفت سازنده هایی که قبلا رو PC فوکوس خاصی داشتند از این تغییر خیلی استقبال کردند.
    در مقایسه با دو کیت های PS5 از منظر شباهت کاربردی و استفاده مثل دو کیت های ps4 pro بوده و با یه سری اصلاحات، سازنده ها خیلی زود و راحت تونستن باهاش کار کنن. ولی خب مایکروسافت تصمیم گرفته دوکیت های وان (که یه سری مشکلات هم داشتند) رو کنار بزاره و یه development environment کاملا جدید رو از پایه طراحی کنه که طول میکشه تو دولوپر ها باهاش اشنا بشن.
    با توجه به SFS
    http://uupload.ir/files/nx75_2020-09-12_16-19-22.jpg
    و قابلیت DirectStorage که اندویدیا با rtx io کاملا تاثیرشو به رخ کشید
    http://uupload.ir/files/b90y_42hz_2020-09-01_20-53-50.jpg
    طرز کارش اینه که توی gpu direct رم مشغول نمیشه و فقط با cpu در ارتباطه ولی تو حالت عادی دیتا از حافظه میره رو رم و اون میفرسته برا gpu یعنی با استفاده از قابلیت‌های DirectStorage ، RTX IO با برداشتن بار کاری از روی هسته‌های CPU و انجام آن‌ها با GPU، در نتیجه حذف گلوگاه‌های پردازشی، شاهد افزایش کارایی و لودینگ‌های سریع و حتی انی خواهیم بود.
    به زبان ساده و با اعداد ارائه شده سرعت I/O رو ۲۴ برابر می کند و سرعت رو به ۱۴ گیگابایت بر ثانیه می رساند
    منابع:
    DirectStorage is coming to PC

    RTX I/O and DirectStorage coming… next year, possibly in 2022

    NVIDIA introduces RTX IO, a GPU-accelerated storage technology, brings PS5’s SSD performance to PCs
    و همچنین ML که هر از چند وقتی یک خبر ازش می اید اما هنوز به طور کامل در موردش شفاف سازی نشده که چه کارایی داره اما دو سال پیش وقتی که معرفی شد اعداد جالبی ارائه کردند (گویا انویدیا به عنوان سازنده ی DLSS توی ساختش مشارکت داره)
    http://uupload.ir/files/7fk_ehya6pmwaaasoel.jpg
    برای استودیو های بزرگی که از نظر زمان و بودجه زمان کافی دارند اگر از یکیشون هم استفاده کنن هیچ مشکلی در مورد رم و پهنای باند نخواهند داشت اما برای استودیو های مستقل کوچکی که توی زمان و بودجه محدودیت دارند نمی تونن استفاده کنن و احتمالا در نیمه ی دوم نسل مشکل ایجاد بشه نتیجه اش اینه یا بازی رو بر اساس سری اس می سازند یا نسخه ی کثیفی از بازی به سری اس می رسه

    • ALFAR3D گفت:

      این شد یه کامنت مفید….
      دقیقا….البته در مورد کیت توسعه ها زیاد نمیدونستم چجوره مشخصا ۴ سال رو کنسولا کار کردن خود جیسون رونالدم میگه که یه کنسولی طراحی میکنی باید تا ۱۰ سال بتونه بکشه….ولی اره مایکی رویه سمپلر فیدبک و دایرکت استورج خیلی اتکا کرده….ولی تب جوابشو میگیره….

  • The Red Devil گفت:

    باز جای شکرش باقیه واسه ارزون تر کردنش hdd توش نزاشتن . در اون صورت همین ۲ سال هم دووم نمی آورد

  • kian1990 گفت:

    مهندس های و بازی سازان سایت که رزومتون خیلی قویه شما ب بزرگیتون ببخشید این کارشناس نمیدونه ولی شما میدونید

  • حرف هاش کاملا مشخصه…تا آخر نسل ۹ هم راحت بازی هارو ۱۰۸۰ ۳۰ فریم میاره بازی های سنگین بازی های نمچیمه سنگین ۶۰ فریم هم میاره….وقتی تا ۳ الی ۴ سال از وان و پی اس فور پشتیبانی و بازی پورت میکنن با این سخت افزار نسل ۸٫٫٫پس سری اس تا اخرای نسل ۹ هم راحت بازی هارو فول اچ دی ۶۰ فریم جواب میده و ساخت کنسول هم برای همین بوده….لطفاً خودتون گول نزنید خواهشاً و ترول بسه…چون حقیقت مشخصه و دیجیتال فاندری هم گفته…
    بهترین کنسول برای کسایی که فول اچ دی ۶۰ فریم می‌خوان مثل من…
    واقعا ممنونم از ماکرو بخاطر ساخت این کنسول چون علاقه ای به فورکی ندارم…..سری اس بهترین انتخابع هم از لحاظ قیمت هم برای کسایی که فورکی نمی‌خوان…
    حتما حتما میخرمش
    سری اس :brokenheart:

  • Mikasa گفت:

    بنظر من سری اس کنسول‌خوبیه
    باید در دراز مدت ببینیم‌ چی میشه فعلا قضاوت زوده

  • به خدا من کم کم فک میکنم اینا دست به یکی کردن
    هرروز یکی میاد ازش ایراد میگیره
    انگار کنسول به صرفه مایکروسافت با اون قیمیتش سوز داره

  • mamad1166 گفت:

    دقیقا بلند مدت خودش رو نشون میده از الان نمیشه گفت مشکلزا هست یا نه ضمن اینکه کسی که کنسول ضعیف تر رو میخره باید این رو در نظر بگیره شاید انتهای نسل ۱۰۸۰ اجرا کنه بازی ها ولی ۶۰ فریم که باز هم به نظرم باید در نظر گرفت که هرچی پول بدی آش میخوری !!
    ولی اینکه بگی نسل رو عقب نگه میداره ؟ نه فکر نمیکنم همین الان طبق مثال ایشون وان ضعیف تر هست و خودش رو نشون داد این ضعف ولی تفاوت هست بین اون ضعف و این ضعف
    همون وان وقتی کم می آورد بازی ۹۰۰P روش اجرا میشد تا جبران بشه !! الان هم بازی ۱۴۴۰P یا حتی ۱۰۸۰ اجرا بشه ولی گرافیک نسل بعدی و ۶۰ فریم باور ندارید قدرت مورد نیاز برای ۴K خیلی بیشتر از ۱۴۴۰ و ۱۰۸۰ هست یک کارت RTX2080 بیارید یه بازی با گرافیک رو روش ۴K و ۱۴۴۰ و ۱۰۸۰ اجرا کنید تفاوت فریم خروجی بسیار زیاده !!

  • TekkenGod گفت:

    این کنسول مخصوص اون دسته از افرادیه که واسه فورتنایت ، پابجی ، ماینکرفت و یا نهایتش فیفا میرن کنسول میخرن. این دسته هم تعدادشون کم نیست مخصوصا بچه های کم سن و سال و گیمرهای کژوال.

  • a.a.gameplay گفت:

    عین پلی استیشن ۲ اسلیم 😐
    کارش این بود هر یه ماه بسوزه 😐 😐 😐

ریچارد لیدبتر از دیجیتال فاندری: اکس‌باکس سری اس ممکن است در بلند مدت با مشکل رو به رو شود - گیمفا