دومین بهروزرسان گستردهی Microsoft Flight Simulator بهزودی منتشر خواهد شد
اخبار پیرامون عنوان تحسین شدهی جدید مایکروسافت یعنی Microsoft Flight Simulator، نشاندهندهی آن هستند که دومین بهروزرسان گستردهی این عنوان در مراحل نهایی تستهای خود قرار دارد و طی ده روز آینده منتشر خواهد شد.
مایکروسافت بالاخره پس از مدتی بسیار طولانی، مجدداً نسخهی جدیدی از مجموعهی Microsoft Flight Simulator را منتشر نمود که سختگیرترین بازیبازان و منتقدان نیز نتوانستند تا لب به تحسین آن نگشایند. این شبیهساز پرواز یا اصطلاحاً خلبانی، در تکتک بخشهای خود بهقدری قدرتمند و پرجزییات عمل کرد که با استقبال بسیار خوب بازیبازان روبرو شد و حتی برخی از کارشناسان و منتقدان میزان جزییات و عملکرد فنی آن را باورنکردنی و خارقالعاده خطاب کردند. همچنین، گرافیک بصری و وسعت جهان بازی از دیگر نکات بازی بود که کیفیت آن همچنان توسط بازیبازان در شبکههای مجازی درحال ستوده شدن است.
اما بههرترتیب، وجود مشکلات فنی جزیی در یک بازی شبیهساز و آنهم در این ابعاد بسیار گسترده، امری اجتناب ناپذیر بهنظر میرسد و گزارشاتی از سوی بازیبازان نیز مبنی بر وجود آنها به دست استودیوی توسعهی دهندهی آن رسیده است. اما نکتهی جالب، پیگیری و پشتیبانی استودیوهای آسوبو (Asobo) و مایکروسافت از این بازی است و قرار است تا در همین مدت نسبتاً کوتاه پس از عرضهی Microsoft Flight Simulator، شاهد انتشار دومین بهروزسان گسترده برای آن باشیم.
طبق اعلانیهای که اخیراً در وبسایت رسمی این عنوان منتشر شدهاست، دومین بهروزرسان گستردهی Microsoft Flight Simulator هماکنون در مرحلهی گذراندن تستهای نهایی خود است و ظرف ده روز آینده نیز منتشر خواهد شد. همچنین در بخش جزییات این بهروزرسان به حل مشکلات مربوط به آبوهوای پویا و چندین موارد جزیی دیگر اشاره شده است که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
جزییات بهروزرسان شمارهی ۲ Microsoft Flight Simulator:
- بهبود عملکرد کلی بازی
- بهروزرسانی بخش ATC
- بهروزرسانی رابط کاربری
- بهروزرسانی بخش مربوط به آیرودینامیک
- بهروزرسانی هواپیماها
- بهروزرسانی بخش ظاهری و انیمیشنهای کاکپیت (کابین خلبان)
- بهروزرسانی بخش مربوط به سیستم هوانوردی عمومی و اختصاصی
- بهروزرسانی بخش مربوط به سیستمهای هواپیماهای مسافربری عمومی و اختصاصی
- بهروزرسانی بخش مربوط به هواشناسی و پویایی آب و هوا (مشکلات مربوط به پایداری جو و میزان سرعت باد رفع شدهاند)
- بهروزرسانی سرورهای بخش چند نفره
- بهروزرسانی بخش فروشگاه و مدیریت محتوای بازی
- بهروزرسانی بخش بومیسازی شرایط پرواز برای هر منطقهی جغرافیایی
- بهروزرسانی بخش دسترسیهای
- بهروزرسانی دوربین بازی
- بهروزرسانی جهان بازی
عنوان Microsoft Flight Simulator، هماکنون در دسترس کاربران رایانههای شخصی قرار دارد و نسخهی اکسباکسوان آن نیز در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
همین بازی Microsoft Flight Simulator مثال نقض برا این حرف سازنده هاس که میگن سختافزار ضعیف تر Series S باعث ایجاد مشکل و صدمه به عناوین فرست-پارتی مایکروسافت میشه.
چرا کیفیت بازی Microsoft Flight Simulator رو ویندوز پی سی و اکسباکس سری ایکس فوق العادس و توسعه نسخه اکسباکسوان تاثیری رو کیفیت اجرایی بازی نداشته؟
ولشون کن ماهزاربار توضیح دادیم.ادمایی که نخوان بفهمن نمیفهمن.
سر خودتو درد نیار.
اونا فقط مثل طوطی یچیزی میشنون تکرار میکنن.خیلیاشون سناشون پایینه و حقم کنسولهای قبلو ندیدن.تجربه ندارن.نسل پیش یادشون رفته چه گرافیکهایی رو کنسولهای قویتر اومد و روی ضعیفترم اومد و اجرا شد.
آقا واقعا یه سوال ! چرا مایکروسافت این بازی رو ابتدا رو پیسی که یه غولی هست براخودش اول داده بعد قراره برا اکس وان معرفی کنه یعنی فکرمیکنم پیسی رو سیستم پایه قراردادن .بعد اونوقت بازی ساز های بازی های مولتی پلتفرم میگن که باید سری اس رو پایه کنند به جای سری اکس، میتونن مثل همین بازی رو سیستم قوی بازی رو بسازن بعد با کاهش گرافیک و غیره برا سری اس بدن .ممنون میشم کسی جواب بده اگه میدونه.با تشکر.
داداش اگه اول برای pc داده حتما دلیل بر این نیست که pc سخت افزار پایه باشه یا نه .. Pc دارهبا ارتقا میتونه قدرتمند تر باشه نیاز کمتری برای بهینه سازی و … داره
و دلیلی که دیر تر برای ایکس باکس میاد همین بهینه سازیه نه اینکه پایه بازی روی کدون دستگاه باشه و بعد برای کدومش پورت بشه..
از الان این رو اسکرین شات بگیرین
تا اخرای نسل نه عنوانی با این گرافیک و کیفیت نخواهید دید
مگر این که یکی دو سال اخر نهایتا چهار پنج تا بازی ازش جلو بزنن
تمام شاهکار تاریخ