استودیوی سازندهی Lords of the Fallen 2 تغییر کرد؛ استودیوی تازه تاسیس هکسورکس توسعه را ادامه میدهد
سیآی گیمز (CI Games) در سال ۲۰۱۴ از بازی Lords of the Fallen 2 رونمایی کرد و ما از آن زمان تا به حال اطلاعات زیادی از آن دریافت نکردیم. استودیوی سازندهی نسخهی اول در طول این سالها سری The Surge را نیز توسعه داد و به طور همزمان برروی نسخهی دوم Lords of the Fallen نیز کار میکرد.
امروز ناشر بازی، سیآی گیمز، اخبار جدیدی را به اشتراک گذاشت. آنها اعلام کردند که استودیوی دیگری برروی این عنوان نقشآفرینی اکشن کار میکند و آن را به پایان خواهد رساند. استودیوی جدید هکسورکس (Hexworks) نام دارد که در بارسلونا و بخارست بنا شده است. بر اساس صحبتهای ناشر، استودیوی هکسورکس کار ساخت Lords of the Fallen 2 را به پایان خواهد رساند و آن را به عنوان اولین پروژهی رسمی خود عرضه میکند اما این استودیو کار برروی یک پروژهی نقش آفرینی فانتزی نسل بعدی را نیز آغاز کرده و به طور همزمان برروی آن اثر نیز کار میکند. نسخهی اول Lords of the Fallen در حد و اندازههای خود به اثری موفق بدل گشت و توانست چندین میلیون نسخه فروش داشته باشد اما باید دید آیا بازی دوم فراتر از آن میرود؟
استودیوی هکسورکس از ۲۵ توسعهدهنده تشکیل شده است که همگی تجربهی زیادی در صنعت بازیهای ویدیویی دارند. این تیم ۲۵ نفره توسط سزار ویرتوسو (Cezar Virtosu) و تهیهکنندهی ارشد، ساول گَسون (Saul Gason) هدایت میشود. در بیانیهای رسمی این استودیو توضیح داده است که قصد دارند تمرکز Lords of the Fallen 2 را از “فانتزی قدرتی” (Power Fantasy) به سمت “فانتزی تاریک” (Dark Fantasy) سوق دهند.
تزریق بودجه
شرکت سیآی گیمز اعلام کرد که ۵٫۷ میلیون یورو (۶٫۷ میلیون دلار) به استودیوی هکسورکس تزریق کرده است تا بتواند پروژههای خود را بهتر از گذشته پیش ببرد. هنوز مشخص نیست که این میزان بودجه تنها به Lords of the Fallen 2 اختصاص دارد و یا این که پروژهی نسل بعدی آنها نیز بهرهمند خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
بعد از تموم کرد لرد اف فالن ۱(با تشکر از استاد سعید اقا بابایی :heart: :rose: ) فهمیدم باید به استدیو های تازه کار هم اعتماد کرد حتی ناتی داگ زمانی استدیو تازه کار بود
i can believe this 😯 😯 😮
اگه قانون کپی رایت اینجا بود دهنتو سرو.یس میکردم :laugh:
به چه دلیل ؟ نقاش ؟
۱۳ decks که خوب بود درک نمى کنم چرا عوضش کرد. به خودى خود ایرادى نداره این کار ولى وسط پروژه یهو سازنده رو تغییر بدى اون بازى محکوم به شکسته!! امیدوارم این سولز لایک دوس داشتنى به فنا نره
۲ Lord of the fallen مظلومترین بازی سولزلایک
اون از decks 13 که بعد نسخه اول رفت سمت surge بعد اون هم نسخه دوم surge جای اینکه تمرکزش رو بزاره رو LotF2 .
این هم از استودیو جدید که تمرکز کاملش رو ساخت این بازی نیس ظاهرن و پای بازی دیگه در میونِ.
با همه ی اینها امیدوارم نسخه دوم پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه اول داشته باشه و همینطور نقاط قوت نسخه اول در این بازی حفظ و همینطور بهتر بشه.
عاشق داستان خالکوبی های صورت و بدن sinner بودم که هر خال نشونه ی یک گناه و مجازتشه و همینطور عاشق اون سنگینی گیمپلی که به بازی ابهت میداد.
والا بیان گناهای ما رو بخوان خالکوبی کنن بدن خودمون که هیچ دو سا تا بدن دیگه هم باید قرض بگیرم :rotfl:
مرسیییییی
چی کار کردی کلک؟؟ :rotfl: 😀
من که کلی شاهکاره که هنوز بازی نکردم دیگه وقت نمیکنم بازی های که امیدوار کننده هستن بازی کنم :sidefrown: