عنوان Halo Infinite با مشکلات زیادی در مراحل توسعه روبهرو بوده است
به نظر میرسد عنوان Halo Infinite مشکلات جدی در مدیریت و تامین منابع تجربه کرده است.
بازی جدید استودیوی ۳۴۳ اینداستریز یعنی Halo Infinite در ماههای اخیر توجهی بسیاری از بازیبازان را به خود جلب کرده است که البته واکنشها چندان مثبت نبودهاند و در نهایت شاهد تاخیر این اثر بودیم. دموی بازی در رویداد نمایش بازیهای اکسباکس (Xbox Games Showcase) با واکنش منفی بازیبازان و طرفداران اکسباکس مواجه شد و مخاطبین ایرادات بسیاری بر کیفیت گرافیکی وارد کردند. بر اساس صحبتهای قبلی دو عضو جدا شده از استودیو یعنی تیم لونگو (Tim Longo) و مَری اولسن (Mary Olsen)، این عنوان در مراحل ساخت با مشکلات عدیدهای رو به رو بوده است و مسائل مختلفی در روند ساخت خلل ایجاد کردهاند.
با توجه به گزارشهای جدید، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز کار برروی موتورگرافیکی جدید خود یعنی Slipspace را همزمان با مراحل ابتدایی توسعهی Halo Infinite آغاز کرد که البته در آن زمان Halo 6 نام داشت و رونمایی بازی بسیار زود انجام شد و در آن شرایط تیم توسعه نمیبایست تیزری از این اثر به اشتراک بگذارد. در هر حال مشکلات ۳۴۳ اینداستریز قبل از E3 2019 نمایان شده بودند چرا که آنها بسیاری از منابع توسعهی خود را از شرکتهای پیمانکار ترد-پارتی تامین میکردند. از طرفی هماهنگی میان شرکتهای مختلف، مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در بهترین حالت به سختی انجام میشد. منبعی دیگر میگوید تامین منابع از استودیوهای خارجی برای Infinite بیش از حالت معمول برای یک استودیوی بازیسازی بود و این دلیل اصلی سردرگمیهای پیرامون همکاریها به حساب میآید.
همچنین منبع مذکور باور دارد بازی در حالی رونمایی شد که آماده و حتی قابل بازی نبود. بسیاری از اعضای تیم توسعه نیز تایید کرده بودند که در استودیو “عدم توافق جمعی به صورت داخلی” وجود داشته است که دلیل اصلی ترک لونگو در ماه آگست ۲۰۱۹ به حساب میآید. در ادامه نیز تیم ۳۴۳ اینداستریز مجبور شدند بازی را برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۰ آماده کنند و به دنبال این ماجرا در اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ بحثهای پیرامون عرضهی جداگانهی بخش داستانی و بخش چندنفره شکل گرفت. اگرچه تصمیم نهایی اخیراََ گرفته شد اما بحثهای مقدماتی مربوط به یک سال پیش میشود.
از طرفی مشکلات دیگری نیز گریبانگیر این اثر بوده است به طور مثال سریال تلویزیونی Halo یک حواسپرتی برای مدیران ۳۴۳ اینداستریز بود و به طور همزمان برروی آن نیز نظارت داشتند. همچنین تعیین یک سری اولویتها مانند تعیین مدت زمانی محدود برای ارائه نیز برای تیم سازنده دردسرساز شده بود. در کنار همهی این موارد شیوع ویروس کرونا سختیها را دوچندان کرده و حالا تیم توسعه مجبور به تاخیر زدن بازی شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
گذشته ها گذشته
الان با قدرت کامل به فکر توسعه بازی هستند و بهترین کیفیت و خروجی رو میدهند
فرنچایز Halo برای شوخی نیست
داداش همونایی که به ما میگند هیتر و سر لست ۲ میگفتند ریختیم
خودشون سر این بازی ریختند
#تنفر
همینطور که عدهای روز نمراتِ tlou 2 کسالت داشتن یکسری هم روزی که نمرات بازیهای ماکرو عالی میشن کسالت پیدا میکنن.این سرِ هر ترول کنندهای میاد.سونی فن و ماکرو فن هم نمیشناسه.
.
.
#ترول نکنیم
خداوکیلی یه جوری halo میگن انگار چیه
باز بگن گیرز یه چیزی
خیالت راحت باشه این بازی گند میزنه
هیس
HALO 1: 97
HALO 2: 95
HALO 3: 94
HALO REACH: 91
HALO 4: 87
HALO 5: 84
همیشه عالی بوده
جزء ۵ فرنچایز برتر تاریخه
نمیدونستی، بدون
داداش این متاها خودش گل به خودیه
از همون اول شروع کرده به افت کردن
GT: 96
….
GT 3: 91
GT 5:83
GT SPORT: 76
😀
کسی منکر افت اونم نمیشه
قبلنم اشاره کردم که افت فجیعی داشنه
یک مثال دیگه
Uncharted 2: 96
Uncharted 3: 93
Uncharted 4: 92
Uncharted lost legcy: 84
God 1:94
God 2:93
God 3:92
God 4:94
:yes: :yes:
همین که انچارتد ۱ رو نیاوردی به جاش دی ال سیه انچارتد ۴ اوردی اوج خفتته
ولی بازم گل به خودی زدی ها
بازی که همیشه بالای نود بوده رو مقایسه کنین با بازی که از ۹۷ رسیده به ۸۴ :laugh:
Killzone 2: 91
Killzone 3: 84
Killzone Mercenary: 78
Killzone liberation: 77
Killzone shadowfall: 73
این یکی وضعش واقعا خرابه
Halo killer :rotfl:
کیلزون ۱ ۸۰
کیلزون ۲ ۹۱
کیلزون ۳ ۸۴
هیلو ۱ ۹۷
هیلو ۵ ۸۴ :rotfl:
منتظر نسخه جدیدش باش :rotfl:
فکت : مقایسه فروش گرن توریسمو با فورزا:
فورزا موتوراسپورت ۱ = کمتراز یک میلیون (اما برای خوشحالی دوستان ماکرو فن همون یک میلیون درنظر می گیریم)=۱ میلیون
فورزا موتوراسپورت ۲ = ۴ میلیون
فورزا موتوراسپورت ۳ = ۵٫۵ میلیون
فورزا موتوراسپورت ۴ = ۴٫۶ میلیون
فورزا موتوراسپورت ۵ = ۲٫۴ میلیون
فورزا موتوراسپورت ۶ = ۱ میلیون
فورزا موتور اسپورت ۷ = ۱٫۵ میلیون
مجموع = ۲۰ میلیون
—————————————
گرن توریسمو ۵ + نسخه اولیه (پیش نویس) = ۱۷٫۴ میلیون
گرن توریسمو شش = ۶ میلیون
مجموع = ۲۳٫۴
—————————————
نتیجه:
۲۳٫۴ > ۲۰
مجموع هفت تا نسخه فورزا از مجموع دو تا نسخه گرن توریسمو هم کمتر فروخته. :rotfl:
قضیه اونوقت جالب میشه که اگر بدونید متای گرن توریسمو پنج(۸۴) و شش (۸۱) از همه ی نسخه های فورزا کمتره (به غیراز فورزا پنج) اما این افتضاح پیش اومده و بیشتر تبدیل به یک جوک شده.
از اونجایی که دیگه ابرویی برای فورزا نمونده پس دیگه این دو بازی با هم مقایسه نباید بشن :rotfl:
تمام 😀
واسه یکی مثل تو اره اما واسه ما طرفداراش که از ایکس باکس اوریجینال بازیش کردیم عشقه.
انلاینش معرکست.
همیشه جز بازیهای تاپ بوده و سبک شوتر اول شخص مدیون بازیهایی مثل هیلو و کال و دووم بوده..
شماها به هیچ صراطی مستقیم نیستین.
شرکت داره سعی میکنه مشکلاتشو برطرف کنه اما شماها معلوم نی چی میگین.
بازیهای بزرگ خیلی وقتها تاخیر میخورن اونم برای افزایش کیفیت و بهتر شدن بازی.
نمونه هاشم کم نیستن..مام امیدواریم ایراداتش از بین بره.هیچموقع راجب گذشته هیلی نظر نده چون ثدرت درکشو نداری و سنت قد نمیده.
ثدرت درکش؟
دندون مصنوعی هاتو گذاشتی بابابزرگ؟
خب باشه
من گفتم تو بحث فرانچایز هیلو حرفی از متا نزنی سنگین تری
مگرنه نمیشه منکر عظمت هیلو و مسترچیف شد
فرنچایز های افت کرده سونی
GT
Killzone
Uncharted
کیلزون ۱ ۸۰
کیلزون ۲ ۹۱
کیلزون ۳ ۸۴
انچارتد هم که نسخه های اصلیش همیشه بالای نود بوده
حالا مقایسه کن با دو بازی که از ۹۷ رسیده به ۸۴ :rotfl:
چرا ساکت شدی بقیه افت هارو هم نوشتن ببین دیگه. هیچی برای گفتن نداری آخه :-X
جان؟
افت رسیدن از ۹۷ به ۸۴ عه
نه از ۹۳ به ۹۴ (گاد)
یا از ۹۰ به ۹۶ ( انچارتد )
یا از ۹۵ به ۹۴ ( لست )
یا از ۸۹ به ۹۲ ( کیلزون )
یا از ۸۹ به ۹۴ ( رچت اند کلک )
HALO 1: 97
HALO 2: 95
HALO 3: 94
HALO REACH: 91
HALO 4: 87
HALO 5: 84
همیشه در حال سقوط :rotfl: :rotfl:
Halo Infinite :79
به زودی :/
داداش این halo عه days gone که نیست 😕
دیزگان کلا یه نسخه ازش اومده :/
منتظر ۲ باش
از کابوسات بگو که نمره ۹۵ رو میبینی 😀
داداش فک کنم برعکس نوشتی.۵۹ میشه،نه۹۵ :rotfl: :rotfl:
با این منطق تو God هم باید ۷۹ میشد:/
ای کاش منطق داشتن از رو باد هوا حرف نمیزدن طرف یه بار هیلو از نزدیک ندیده کسی بازب کنه نظر میده چه انتظاری داری؟
تا زیر سیاستهای جدید متیکرو هست حالا حالا ها خیلی باهاش شوخی میکنن بعد کمپین ۶ ۷ ساعته قراره ده سال بزن بکش آنلاین راه بندازن درست مثل اونجرز و دستینی
کمپینش قراره بیشتر از ده ساعت باشه
اون بکش بکش هم از بهترین کارهاست
PS فن ها چون ندارند، باهاش غریبه اند
جک خوبی بود
عزیزم یعنی چی ندارن همین دستینی و اونجرر تو پی اس هم هست شما تعصب چشماتونو گرفته
لست یا گوست
وسطش میرقصیدی(جدا) یا گیتار میزدی؟
اون تفنگ یا کاتانا تو دستات برا چی بود؟
برا اینکه سر شما ترولا رو قطع کنه :rotfl:
ببین
یه بزن بکش داریم که مثل لست ۲ داستانی داره که میشه براش طومار نوشت
یک بزن بکشم داریم مثل فورتنایت
این هیلوی جدید دقیق مثل فورتنایته
فهمیدی؟
خدا بخیرکنه آخراین قضیه به کجا برسه
واقعا سواله برام
نتیجه ۵ سال تلاش روی اقر شده اون گرافیکی که دیدیم
بعد تو ۱ سال اون گرافیک رو میخوان درست کنن؟
از عجایب خلقته این هیلو ۶
ساخت بازی از ۲۰۱۸ شروع شده
از ۲۰۱۵ دارن slipspace رو درست میکنند
برا همین تریلر ۲۰۱۸ بازی از تکنیک های slipspace بوده برا اینکه بازی ای در چنته نداشتند
لطفا در بخش کامنت ها اطلاعات غلط در دسترس بقیه قرار ندین ۳۴۳ اینداستریز همزمان با شروع ساخت موتورگرافیکی slipspace برروی هیلو اینفینیت هم کار میکنه یعنی از سال ۲۰۱۵ هر دو پروژه به موازات هم در حال انجامه. دلیل اصلی مشکلات به وجود آمده هم همین موضوع هستش در کنار این که کلی استودیوی خارجی دارن روی بازی کار می کنن که سردرگمی به وجود آورده به جای این موجب پیشرفت بشه. مایکروسافت احتمالاََ فکری به حال این مشکلات کرده و امیدواریم حل بشه مشکلات.
گفتنی هارو گفتید دیگه
دستتون درد نکنه بابت پاسخ گویی و پوشش سریع خبرات :-*
۸k
Fps 120
همین بسته برای اطلاعات غلط
مبصر جان لطفا همین حرفو به طرفدارای سونی بزن که میان از خودشون اطلاعات منتشر میکنن. درضمن شما که کلا تو اخبار مایکرو و هیلو گشت نمیزنی سرت تو کارای سونیه لطفا اینو بدون و اطلاعات دروغ منتشر نکن:
اسلیپ اسپیس بعد هیلو ۵ شروع نشد اولش داشتن با انریل کار میکردن و بعد یکسال شروع به ساخت انجین جدید کردن و تا این انجین ساخته بشه کلا هیچ پروگرسی برای هیلو ۶ انجام نمیشده بجز نوشتن داستان که خیلی وقتا سازنده ها چنتا داستان مینویسن و طی چند سال انتخاب میکنن چطوری پیش بره در واقع داستان از ۲۰۱۵ شروع شده هنوزم روی میز بازه و ممکنه تموم نشده باشه و هیلو ۶ که به اینفینیت تغییر نام پیدا کرد تازه از ۲۰۱۷ ساختش شروع شد اونم به شکل خیلی ابتدایی طراحی یکسری مناطق بازی به شکل کلی و گیم پلی بازی به صورت خام و بدون تکسچر در واقع.دو ساله با جدیت داره بازی ساخته میشه که ۶ ماهش تو کرونا بوده جدا چه انتظاری داری خودت؟
#ترول نکنیم
#دروغ نگوییم
لطفا احترامرو نسبت به اقای کریمی رعایت کنید
…ایشون گردن سایت حق دارن….
جوابتون سادهاس مرحلهی برنامه ریزی و طرح داستان اولیه هم جزوی از مراحل توسعه به حساب میاد. از هفت سال زمان توسعهی THE LAST OF US part 2 مطمئناََ ۲ سالش در مرحلهی برنامه ریزی قرار داشتن. فکر نمی کنید که اگر بازی از ۲۰۱۸ ساختش شروع شده بود چجوری برای ۲۰۲۰ آمادهی عرضه شده؟ اثری سند باکس با عظمت هیلو فقط ۲ سال برای ساخت زمان صرفش شده؟ وقتی تاریخ عرضهی اولیه برای ۲۰۲۰ مشخص شده یعنی حداقل حداقل ۳ سال در دست ساخت قرار داشته. خبر بالا هم تاییدی دوباره بر این موضوع اگر خونده باشین خبر رو نوشته شده که موتورگرافیکی و توسعهی هیلو از ۲۰۱۵ آغاز شده.
آقای کریمی برام جالبه که حتی به ترولا هم جواب میدین واقعا که تکین بابت بی احترامیشون من به جای ایشون از شما پوزش میخوام
جالبه حتی یکی از شما که نویسنده سایت و مترجم و اینا هستین منبع خواسته و بعد شما وقت با اررشتونو واسه کسانی حروم میکنین که فکر می کنن شبیه ساز پرواز بازی سال میشه
یک کلمه ایول دارین به مولا
منم همینو گفتم دیگه چرا حرفهای منو تکرار میکنید؟ شما یه بار پیام منو بخون حداقل منم گفتم داستانو از اول داشتن گسترش میدادن. بازی هم از ۲۰۱۷ شروع شده بخشهایی از محیط ها ( همون سند باکس بودن) طراحی شده! جدا از جوابتون تعجب کردم یه بار یه حرفی میزنید وقتی ایراد میگیرم میگید جدابت سادس؟؟ بعد حرف های منو تکرار میکنید؟؟؟؟؟ واقعا عجیب بود حرکتتون.
شوخی میکنید دیگه؟ من گفتم اطلاعات غلط ندین بازی از سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرده و مرحلهی Planing هم جزوی از مراحل ساخت هستش بعد شما اتهام دروغ گویی به من زدید بعد توضیح میدین که حرفای منو تکرار می کنی؟ کجای دنیا مرحلهی پلنینگ رو جدا می کنن از توسعه؟ ساخت موتورگرافیکی و بازی از سال ۲۰۱۵ آغاز شده و همه می دونن پلنینگ جزوی از مراحل ساخت هستش. حتی اگر شما توسعه رو از ۲۰۱۷ هم در نظر بگیری (که نباید در نظر بگیری) دوستمون اشتباه گفتن که از ۲۰۱۸ آغاز شده ساختش. این که گفتم اطلاعاتتون غلطه چه اشتباهی درش بوده؟ شما با این که جلوی اطلاعات غلط رو گرفتم مشکل دارین؟ می خواین یک مِتُد جدید در صنعت گیم به وجود بیارین که پلنینگ استوری رو جدا می کنین از مراحل ساخت؟ در ضمن دیدم گفتین اطلاعات غلط و استنباط های غلط طرفداران پلی استیشن رو یادآوری نمی کنید بهشون که بار ها انجام دادم این که شما ندیدین دلیل نمیشه من فقط از طرفداران اکسباکس ایراد گرفته باشم. از طرفی هم همه جا نیستم که بخوام روی کامنت ها نظارت داشته باشم هر جا به چشمم بخوره اطلاعات غلطی منتشر شده و من اطلاعات کافی در موردش دارم اصلاحش می کنم.
“درضمن شما که کلا تو اخبار مایکرو و هیلو گشت نمیزنی”
روی اسم من بالای خبر کلیک کنید متوجه میشین آرشیو اخبار مرتبط با مایکروسافت رو اکثریت من کار کردم.
آرام باش ح….
داداش با ترول حرف نمیزنی ها
داری با نویسنده گیمفا حرف میزنی
احترام بزار
داداش احترام یک چیز متقابله. من وقتی میبینم ایشون با اون طرف چگونه حرف زدن من هم همانند خودشون باهاشون حرف میزنم. اون وقته که میفهمن چه زهری توی نیششون هست.
الان جدی دلت واسه الکترو پاپ سوخته؟
خدایی؟
حاضری اونجوری با اقای کریمی حرف بزنی که مثلا با الکترو اونجوری حرف زده؟
تازشم مگه توهین کرده؟
نیش آخه
داره یه سری اطلاعات درست رو میده و جلوی انتشار اطلاعات غلط رو میگیره
از تو انتظار نداشتم دوست عزیز
بیزحمت منبع بده
https://gamingbolt.com/halo-infinite-development-troubles-outlined-in-new-report
۳۴۳Industries began working on a brand new engine, Slipspace, while also developing the game – tentatively known as Halo 6 – for the Xbox Series X, which was a ways off from being announced.
گفته که ساخت slipspace و نویسندگی و پیش زمینه های داستانی آغاز شده
هر جای دنیا به توسعهی بازی ها نگاه کنید نگارش داستان پروسهای جدا از ساخت بازی به حساب نمیاد. کارگردان و نویسنده و اعضای استودیو داخل خونه قصه نمینویسن که فکر کنیم ربطی به مراحل ساخت نداره طرح ریزی داستان و مرحلهی برنامه ریزی جزو توسعه و حتی مراحل مهمی به حساب میاد. تیم نویسندگی، کارگردان طراح انیمیشن و … باید داستان رو با کمک هم اجرایی کنن و نیاز به طراح داره conept art باید ارائه بشه. چطور این مراحل رو از توسعه جدا می کنید؟ لینک بالا هم که دادم داخلش میبینید که نوشته also developing the game یعنی “توسعهی بازی”. توضیحاتی که دادم کامل هستش دیگه اگر با مراحل توسعه آشنایی ندارین باید مقاله بخونید تا دستتون بیاد که یک استودیو در مرحلهی Planing چه اهدافی رو داره و اینکه چرا جزو توسعه به حساب میاد.
غیر ممکنه
Halo 4 2012 اومد
Halo 5 2015 اومد
اونوقت halo infinite 2021 بیاد
این رو بدون که بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ این استودیو در حال ساخت halo wars 2 بوده
و halo ifninite پروژه فرعی بوده
اگر از همون ۲۰۱۵ طوفانی شروع به ساخت کردند، باید تا ۲۰۱۹ میومد
این حرف ها اشتباهه
اولاََ بازی در حقیقت میبایست ۲۰۱۹ و یا همین امسال عرضه بشه که تاریخ عرضه هم مشخص شد بخاطر مشکلات مدیریت و مشکلات دیگری که داخل این خبر ذکر شده ما الان شاهد بازی نیستیم. دوماََ Halo wars 2 با همکاری Creative assebly توسعه پیدا کرده و گیمپلی توسط استودیوی ماهر creative که در سبک استراتژی مهارت دارن شکل گرفته بنابراین تمام دغدغهی ۳۴۳ توسعهی بازی نبوده. در آخر منابع به ساخت بازی از سال ۲۰۱۵ اشاره دارن. ترجیح میدم حرف سازندگان بازی رو قبول کنم تا این که حرف شما رو قبول کنم فکر می کنم این حرکت منطقی تر باشه با تمام احترام. در ضمن طوفانی ساختن حرفی کاملاََ غیر حرفهایه توسعهی بازی این نیست که ناگهان تیم سازنده به حالت boost وارد بشه همه چیز برنامه داره. مراحل توسعه از ۲۰۱۵ آغاز شده story planing phase برای حداقل یک سال و بعد وارد مراحل طراحی گیمپلی و طراحی شده شما در ابتدا گفتین از ۲۰۱۸ آغاز شده که اشتباه از ۲۰۱۵ ساخت بازی شروع شده. cyberpunk 2077 هم از ۲۰۱۳ توسعهاش آغاز شد اما در مرحلهی planing بودن و بعد از دی ال سی های the witcher 3 طراحی ها آغاز شدن ما نمیایم planing رو جداکنیم از توسعه.
این خبر برای همین زده شده که چرا اینقدر توسعهی infinite طول کشیده با این که از ۲۰۱۵ وارد تولید شده. چندین بار ذکر شد مشکلات متعدد مثل مدیریت و عدم دسترسی به منابع خارجی و … برای همینه که ۳ ۴ ساله بازی عرضه نشد. در ضمن بازی جدید سندباکس هستش خطی نیست که بخواد سه ساله آماده بشه.
خب مشکل همینه
برنامه ریزی و زیرساخت ها رو هم حساب میکنیم
اگر بخوایم از این زمان شروع کنیم میشه ۲۰۱۵
ولی اگه بخوایم از شروع جدی مراحل توسعه شروع کنیم میشه اواسط ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸
اینجوری باشه سایبرپانک هم برنامه ریزی و زیرساختاش از ۲۰۱۳ شروع شد ولی شروع اصلی ساخت بازی از ۲۰۱۶
شما در کامنت اولیه گفتین ساخت از ۲۰۱۸ آغاز شده که مشخص شد اشتباهه پس. اگر میگفتین “ساخت به طور جدی از سال ۲۰۱۸ آغاز شده” باز قابل قبول تره اگرچه جدی و غیر جدی نداره توسعه از مراحلی تشکیل شده که یکیش PLANING STAGE هستش.. باز خوبه به نتیجه رسید بحث.
سلام و عرض خسته نباشید.یه سوال داشتم خدمتتون راهی هست که کاری بکنید که نشه با روش هایی که خودتون میدونید منفی یا مثبت اضافه داد؟چون بعضی منفی مثبتا واضحه فیکن و بعد از اومدن شخصی که نام نمی برم آمار منفی مثبت ها کاملا تغییر کرده با تشکر
اره همه ۵ تا لایک و دبسلایک میگیرن
اون ۳۴ لایک ۲ دیسلایک
خیلیم عادی
متین فعلا منفیهات رو بشمار ببین میتونه به ۱۴۴۰ برسه :rotfl:
هروقت ابر کنسول سریز ایکس تونست مدیومو ۶۰ فریم اجرا کنه بیا تو سایت حرف بزنیم 😉 😉
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
متین مثل not real time نشه
موقع نمرات بری قایم شی :laugh:
نامردی اگه همون پست رو نیاری همه ببینن
بهم ثابت شد نامرد روزگاری
میدونستی از دو سال پیش استارت بازی رو زدند
پس اینجوری باشه باید ۷ سال تاخیر بخوره
چون لست ۲ هم ۷ سال در دست ساخت بود
اگه میخوای بیشترین کیفیت رو داشته باشه
پس ناله نکن
هفت سال پیش میشه ۲۰۱۳ اونموقع تازه لست یکو دادن بعدش آنچارتد ۴ و لاست لگسی خودشون ظاهر شدن که ناتی داگ از ۲۰۱۳ روی لست دو کار کرده باشه
یه کاغذ بردار جمع تفریق کن قبل کامنت
خب منم دارم همین رو میگم
۳۴۳i هم بعد halo 5 یک پروژه ی بزرگ داشته و عملا ساختش از دو سه سال پیش آغاز شده
“به نظر میرسد عنوان Halo Infinite مشکلات جدی در مدیریت و تامین منابع تجربه کرده است.”
خب پس برا گذشته بوده :sweat:
فقط اونایی که ترول میکنید
یادتون باشه یک روزی میاد که نمراتش رو نمایش میدهند
اون موقع خودتون رو قایم میکنید
نکنید این کارها رو
متاش بالای ۹۰ شد، چیکار میکنید
اقا بالا نود نمیشه
اسکرین بگیر
زود تند سریع
امیدوارم روی اینده بازی تاثیر نزاره
در سمت توام دل halo
نغمه زیر زبانم halo
روزم را با نصیحت های مارکوس به تیمش شروع میکنم
روزهایم را با سخنرانی های چشم نواز اسپسنر آغاز میکنم
هر لحظه که بوی قدرت سری ایکس میاد،
بوی اسپسنر به مشامم میآید
آنروز که نمره ۹۹ هیلو انفینیت امد،
چه کنم
آنروز که فیبل
آنروز که هلبلید ۲
آنروز که avowed
گوتی شد،
چه کنم
خدای من
متای ۹۹ با گرافیک نسل ۷ :rotfl:
جوک خوبی بود :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl:
زیبا روی من
لجند آف زلدا ته زورش ۹۹ بود
هیلو ۱ ۹۷
حتی رد دد ردمپشن ۲ هم ۹۷
GTA V 97
GTA IV 98
چطور هیلو ای که ۳۴۳i میخواد بسازه قراره ۹۹ بگیره؟ حالا بانجی بود یچیزی
علی پاورو نشناختی هنوز فک کنم خودش یچیزی با اکانت اکس باکسیش میگه با ۱۰ تا اکانت پلی استیشنش میاد به خودش فوحش میده خیلی حرکت خفنیه هاا فک کن بهش
با این منطق میشه خیلیها رو مولتیاکانت خطاب کرد!
.
.
#ترول نکنیم
رفیق من می گم یه نامه بنویس پست کن واسه اسپنسر، ایمیل نه، نامه، تاثیرش بیشتره. از عشق و اشتیاقت بگو، بگو که هلاک کل برند اکس باکسی. شاید یه جوابی گرفتی و مرهمی باشه بر نیشتر عشق جاودانه ات.
حالا ۹۹ زیاده رویه. بنظر من ۹۵ یا ۹۴ میگیره.
هیچ وقت هیچ بازی بهتر از GTA IV نمیشه
خدای FPS یا خدای نسل نهم(چون ۲۰۲۱ میاد)
این رو تیتر بررسی بازی بذارید
با تشکر :yes:
هرچی بگم از جنبه طنز این کامنت کم میشه
یک نفر عکس مقایسه هیلو اینفینیت با گاد اف وار ۳ بذاره دور هم بخندیم
همش تخسیر اون فیل اسپنسر بیشرفه
این کامنت ها چرا تایید میشه؟
سر تا سر توهین
فیل اسپنسر باباته؟
آره :rotfl:
تو خودت سرتاسر توهینی
احترام خودتو نگه دار تا چیزی بهت نگفتم
چیزی نداری بگی اون هیلوتم زیر ۸۰ متاش :rotfl:
مهدی . متین احترام همدیگه رو نگه دارین این دوستمون هیچ توهینی نمیکنه هی واستادین حرف میگین بهش ..
ترول میکنین مسخره میکنین هرکاری دوست دارین انجام بدین ولی بی ادبی و توهین به همدیگه نکنین اینا همش یه بازیه اونایم که اون بالا نشستن شمارو یادشون هم نمیاد دل همدیگه رو برای کسایی نشکنین که پشیزی بهتون اهمیت نمیدن شماها رفیقین باهم توی این سایت احترام نویسنده هارم نگه دارین نمیدونم کی بود یه چیزی گفت این کارارو میکنین که سایت های همسایه به خودشون اجازه میدن حرف بی مورد درمورد گیمفا بزنن
NoBoDy A . Neil Druckmen , Max3d شماهم بس کنین شورش رو در اوردین بسکه حرف میزنین اینجا Jules Winnfield شماهم همینطور کامنت های قبلیتون همش موجوده که همه جور توهین توش هست حالا اومدین فاز بچه مثبتا و خوبارو گرفتین برای ما باید اسکرین بزارم ؟ خجالت بکشین
مشکل دونه دونه هاشون نیستن.وقتی هرچی گفتن کسی جوابشون نداد و با هم ادامه دادن و دادن اینجوری عادت کردن.
امان از کرونا و تعطیل شدن مدارس که باعث شد افراد سن پایین فعالیتشون بیشتر بشه و اینجوری بریزن سر یه نفر بی ادبی کنن بهشون.
خجالت اوره.دست خودشون نی.چهار نفر چیزی نگفتن اینام شورشو در اوردن
واقعا خجالت اوره سر بازی و کنسول و گیم ادما اینحرفا بزنن بهم.ناشی از بچگی و به بلوغ نرسیدن فکر ادمه که هرچیزیو هرجا نگن
عزیز به بلوغ نیست.به بلوغ رسیدههاش هم مثل فنر در میرن بعد شما چه توقعی از غیرِ بالغها داری؟ بلوغ به سن نیست خیلیا از نظر سنی به بلوغ رسیدن اما فکری نه و برعکسش هم زیاد داریم.
.
.
#ترول نکنیم
اون بالغها هم از امثال اینا بدترن.فعلا بحث سر اینهاست که نه عقلی نه سنی به بلوغ رسیدن و این حرفارو به بقیه میزنن.
خداوند همه جاهلان را به راه راست هدایت کند
من توهین نکردم
گفتم مگه باباته که تعصب داری روش
یه چیز بگو ببینم :laugh: :rotfl:
اخبار ناامید کنندتر اینکه بیشتر تیم سازنده تا الان بیشتر رویه سریال halo infinite کار می کردن تا خود بازی
امیدوارم تمامی مشکلات و موانع از جلوی راه این استودیو برداشته باشه تا بتونن یک هیلو عالی دیگه رو تحویل مخاطبان بدن.واقعا مایکروسافت با دادن اجازه برای تاخیر در انتشار بازی کار خوبی کرد و امیدوارم اعضای استودیو ۳۴۳ بتونن توی این مدت باقی مونده حسابی بازی رو پولیش کنن و مشکلاتی که طرفداران بازی بهش اشاره کردند رو رفع کنن.
ماکروسافته عادیه
بازی mortal shell کرک شد حجمش هم ۷ گیگ هست
😐 جایی نیست که این بشر پا توش نزاشته باشه 😐 به بخش خبرنگاران BBC خودت رو معرفی کن علی جان
پس با این حساب احتمالش زیاده که بازم تاخیر بخوره
۲۰۲۲
ادم نظرارو میخونع نمیدونه چی بگه یکی داره به اون یکی میپره یکی داره به اون یکی بی احترامی میکنه یکیم اون وسط داره ترول میکنع واقا ک