بازی Outriders یک عنوان سرویسمحور نیست زیرا داستان برای تیم سازنده اهمیت ویژهای دارد
همهی ما میدانیم که عنوان Outriders یک شوتر لوتر (Looter) و ترکیبی از دو بازی Destiny و The Division خواهد بود اما استودیوی سازنده یعنی پیپل کَن فلای (People Can Fly) روشنسازی کرده است که اثر آنها به مانند آن دو بازی یک بازی سرویسمحور نیست چرا که آنها قصد دارند از همان ابتدا عنوانی کامل و بینقص را عرضه کنند که نیاز به بهروزرسانیها و محتویات تازه نداشته باشد.
دلایل زیادی برای چنین رویکرد منطقی وجود دارد اما شاید مهمترین علت برای پیپل کن فلای تمرکز برروی یک داستان و روایت آن به بهترین شکل ممکن باشد. کارگردان Outriders، آقای بارتوز کمیتا (Bartosz Kmita)، کارگردان بازی، توضیح داد از آنجایی که داستان برای این بازی تا حد بسیار زیادی اهمیت دارد، به همین دلیل سازندگان تصمیم گرفتند آن را تبدیل به یک اثر سرویسمحور نکنند. از طرفی سرویسمحور شدن این اثر به معنای چند قسمتی شدن داستان آن بود و محتویات به چندین شاخهی گوناگون تقسیم میشدند که با طبیعت اثر هماهنگ نیست. کمیتا در این باره گفت:
وقتی ما مراحل توسعه را آغاز کردیم متوجه شدیم که داستان تا حد زیادی برای ما اهمیت دارد و اگر بازی را به صورت سرویسمحور به انتشار برسانیم باید تمامی محتویات را به شاخههایی مختلف تقسیم کنیم. ما این کار به دلیل اهمیت داستان انجام ندادیم. ما فکر میکنیم که بازیهای بسیار جذابی در بازار وجود دارد و مردم قصد ندارند ۳۰۰ ساعت دیگر را صرف یک اثر سرویسمحور دیگر کنند.
Outriders در تعطیلات سال جاری برای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس، اکسباکس وان، گوگل استیدیا و رایانههای شخصی روانهی بازار خواهد شد. مدتی پیش تیم توسعه دهنده اعلام کرد که فعلاََ قصد ندارد یک بخش PvP به بازی اضافه کند.
همچنین چندی پیش استودیوی پیپل کَن فلای اعلام کرد که در استودیوی جدید خود اثری نسل بعدی در دست ساخت دارد که احتمالاََ به این زودیها خبری از آن نشنویم.
پر بحثترینها
- گزارش: شرکت تنسنت در حال بررسی خرید یوبیسافت است
- نقدها و نمرات Starfield: Shattered Space منتشر شدند
- نقدها و نمرات Silent Hill 2 Remake منتشر شدند
- چرا GTA 6 میتواند یک ناامیدی بزرگ باشد؟
- ۵۳ درصد گیمرها بازیهای تکنفره را ترجیح میدهند
- مدیران رده بالای سونی از واکنشهای منفی به رونمایی Ghost Of Yōtei راضی نیستند
- مایکروسافت میخواهد بداند که چرا توسعهدهندگان PS5 را به Xbox Series ترجیح میدهند
- ۱۵ شخصیت مکمل برتر در بازی های ویدیویی
- شایعه: سونی قصد دارد ریمسترهای بیشتری عرضه کند
- گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند
نظرات
احسنت داستان در یک اثر هنری خیلی مهمه :yes:
:yes: :yes: :yes: