تصاویر مقایسهای جدید به وضوح بهبود گرافیکی Cyberpunk 2077 را نسبت به نمایشهای قبلی نشان میدهد
بازی Cyberpunk 2077 قصد دارد در ژانر خود کیفیت فنی و بصری خارقالعادهای را به طرفداران ارائه دهد و ما از زمان رونمایی اولیهی این عنوان چنین رویکردی را از سوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) مشاهده کردهایم. نکتهی قابل توجه و تحسین برانگیز این است که با هر تریلر شاهد بهبودهای فراوانی نسبت به نمایشهای قبلی هستیم و به نظر میرسد تیم سازنده از تاخیرهای اعمال شده بیشترین استفاده را بردهاند.
اخیراََ یکی از کاربران توییتر تصاویر مقایسهای را منتشر کرده است که به وضوح بهبود کیفیت بصری را در طول دو سال گذشته نشان میدهد. این تصاویر نشان میدهند تیم سیدی پراجکت به خوبی از تاخیرها و وقتهای خریداری شده بهره میبرد. آقای پاول ساسکو (Pawel Sasko)، طراح ارشد ماموریتهای بازی، نیز به این تصاویر واکنش نشان داد و اعلام کرد که از تک تک دقایق استفاده خواهند کرد تا بهترین تجربهی ممکن را به ارمغان بیاورند. همچنان مدت زمان زیادی تا انتشار Cyberpunk 2077 وقت باقی مانده است و به طور حتم آنها از این زمان برای بهبود و رفع مشکلات استفاده خواهند کرد. با توجه به صحبتهای اخیر آنها، مبارزات با سلاح سرد در حال حاضر یکی از مسائلی است که به سختی برروی آن کار میکنند.
تصاویر مقایسهای منتشر شده را در ادامه مشاهده میکنید:
Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان برای پلتفرمهای اکسباکس وان، رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخهی نسل بعدی در زمان عرضهی این کنسولها با بهبودهای گرافیکی مختلف در دسترس قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
شاهکار داره میاد
حیف نمیتونم بازیش کنم پلی ۴ رو فروختم واسه پلی ۵
پلی ۴ فت دارم شما چند فروختی ؟
من هم میخام نسل ۹ رو با سایبر پانک شروع کنم
وووااااااااایییییی.چقدر تغییر کرد خدایییییی.۲ سال تفاوت چقدر موثره واقعا :yes:
اون تاخیر ها ارزشش رو داشت….
امیدوارم مشکل فنی زیادی نداشته باشه و بهینه باشه همه حال کنیم
سی دی پراجکت رد برای این صنعت مثل معجزه ایی بود که اتفاق افتاد ….. همواره فوق العاده هستن :yes: :heart:
.
.
#ترول نکنیم
:umbrella:
#Miracle
واقعا تغییر کرده ماشاالله امیدوارم همه ی باگ هاشو بگیرن که بهانه بیخودی ندن دست این منتقدا برا نمره کم کردن :-))
منتقد ها غلط میکنن به این کم بدن
کیفیت کیانو ریوز خیلی بهتره شده
خیلی بهتر
البته مدل جانی سیلورهند از اولم مشکل نداشت به اون صورتی که جو منفی علیهش شکل گرفت
فقط مدلشو از هولوگرامی به مدل واقعی تبدیل کردن و این خودش کلی دید هارو بهتر کرد نسبت به بازی
الان برید مدل های هولوگرامی رو با مدل های تری دی ریل تایم تو دث استرندینگ مقایسه کنین تفاوت رو احساس میکنین
هرچند نظر شخصیم اینه که عملا اینکارشون جنبه مارکتینگ داشت براشون و الان همه فک میکنن که چقد پیشرفت کرده گرافیک بازی که اگ از حق نگذریم واقعا پیشرفت داشته…مخصوصا با ری تریسینگ که دیگه با واقعیت مو نمیزنه یه جاهایی از بازی
همینه شاهکار نیازی به حرف اضافه نداره ۹۰% احتمال گوتی شدن داره اون ۱۰% بدلیل اینکه اینده معلوم نیست
همیشه دوست داشتم بازی مثل blade runner 2049 ساخته بشه❤❤❤❤
کنسول ها یا pc?مسئله این است.اون تریلر فاجعه بار چن سال پیش رو ۲۰۸۰ ti اجرا شده بود و اگه این کیفیت رو همون سخت افزار باشه یه بحث دیگه است.چون با اون سخت افزار منسوخ شده کنسولهای نسل ۸ فرسنگ ها پایین تر از این خواهد بود.ویچر ۳ هم رو کنسولها(حتی بعد از آپدیت ها)نسبت به بازیهای اپن ورد دیگه از لحاظ فنی(کاری به بعد هنریش ندارم که عالی بود)خیلی ضعیف تر بود(البته از آثار فاجعه بار بتزدا خیلی خیلی بهتر بود).این پیشرفت ها نشون میده که دیگه به احتمال زیاد از لحاظ گیمپلی و گرافیک و مسائل فنی فاجعه بار نخواهد بود که متاش زیر ۸۰ بیاد ولی خب بعید میدونم خیلی خیلی خیلی پیشرفت معجزه آسایی بکنن که متاش بالای ۹۰ بشه.چون گیمپلی و هوش مصنوعی اش خیلی کار داشت و با چند ماه تاخیر زدن همش رفع نمیشه.به نظرم متا بین ۸۹_۸۵.دئوس ایکس هم تقریبا همین حدود بود متاش.ایده بازی برای نسل ۸ مناسب نبود اگه فقط برای نسل ۹ میساختنش این ایرادها کمتر پیش میومد
عشقم خودت داری میگی چند سال پیش بازی ها از اون موقع چندین برابر گرافیک بهتری دارن
درایور های جدید انویدیا هم که اومدن الان ۲۰۶۰s قدرتش از RX 5700XT بیشتره ولی چند سال پیش با ۲۰۸۰TI هم برابری میکرد همین کارت گرافیک
بهنیه سازی روی کنسول ها طوریه که الان وان اکس با اجرا ۴K بازی رد دد ردمپشن ۲ فریم ریت ثابت تری نسبت به PC با مشخصات مشابه داشته
این مقایسه هیچ ارزشی نداره چون ممکنه مقایسه نسخه کنسول ها با پی سی باشه
تمام تریلر های سی دی پراجکت برروی پی سی اجرا میشن با کارت گرافیک های قدرتمند بنابراین هر دو مقایسهای که تصاویرشو دیدین بالاترین کیفیت پی سی هست و مطمئناََ روی نسل حاضر چنین کیفیتی رو دریافت نمی کنیم.
بله درسته حتی همین الان rtx on و off که مقایسه میکنیم میبینیم زمین تا اسمونه فرقش
ولی بازم فک نکنم دیگه رو کنسول های نسل فعلی فاجعه باشه و نهایت تو قسمت پارتیکل و سایه زنی و لبه های اشیا و نورپرداری و مشخصا فریم و رزولوشن فرق هست
افتضاح که نیست ولی به نظر من تفاوت دارن یعنی تفاوتی که قابل تشخیصه مگر اینکه به سطح تازه ای از بهبودسازی و optimise کردن دست پیدا کرده باشن که البته بعید هم نیست مدت زمان زیادیه دارن بازی رو توسعه میدن. در کل مدعی اصلی بازی سال هستش از ظاهر مشخصه که کم رقیبه نقطه قوتشم به نظر میاد ارائه ی عمیق ترین نقش آفرینی هستش. فقط امیدوارم جف کیلی کاندید ها رو از بین بازیهایی انتخاب کنه که تا دسامبر عرضه میشن و شاهد رقابت سایبرپانک با TLOU 2 باشیم.
حاظرم شرط ببندم بخاطر اینکه میخای لست ۲ گوتی بشه این چرندیات رو میگی
خودتو خسته نکن نمیشه
بعید میدونم دست کم روی کنسول های نسل هشتمی با چنین گرافیکی طرف باشیم
۳۰
۱۰۸۰
دو عدد طلایی برای سایبر در نسل ۸
بازیش میان نسلی هستش و با پشتیبانی که احتمالا می کنن قطعا هدف اصلیش همون نسل بعد هستش
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
همه یه طرف جانی هم یه طرف
این شاهکار برای من فرقی نداره… فقط بیا بابا منتظریم :rose: :heart: