تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا

تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد

مرصاد قدیری
۲۲:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا

با این‌که سه سال از زمان انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild می‌گذرد، اما هنوز هم چیز‌های جدیدی را در مورد آن یاد می‌گیریم. اگرچه بدون شک بازی‌بازان بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی دنباله‌ی این بازی محبوب هستند، اما بد نیست دوباره‌ی به نسخه‌ی اول بازگردیم و مشاهده کنیم که توسعه دهندگان تیم زلدا چطور این عنوان را طراحی کردند. اخیراً تصاویر جالبی توسط افراد فعال در صنعت بازی‌های ویدئویی منتشر شده‌اند که نسخه‌ی اولیه و در حال توسعه‌ی این بازی را نشان می‌دهند.

اول از هر چیز باید بدانید که چندین ماه پس از انتشار The Legend of Zelda: Breath of The Wild، نینتندو این بازی را در رویداد CEDEC 2017 به افراد خاصی نشان داد. در طی این جلسه که پشت درب‌های بسته برگزار شد، توسعه دهندگان ویدئو‌هایی را از نسخه‌ی اولیه‌ی این عنوان به حضار نشان دادند که برروی نحوه‌ی طراحی مقیاس دنیای بازی تمرکز داشتند.

حال دو نفر با نام‌های Pixelpar و RazorOfArtorias که احتمالاً در این جلسه حضور داشتند، تصاویر نسخه‌ی اولیه‌ی بازی را منتشر کرده‌ و توضیحات جالبی را در مورد آن‌ها ارائه داده‌اند.

Pixelpar در توییت خود به صحبت در مورد رویکرد توسعه دهندگان برای ساخت دنیای بازی پرداخت:

برای کمک به ساخت دنیای بازی و محاسبه‌ی فاصله‌ی بین بنا‌های مهم، تیم زلدا ابتدا کار خود را با طراحی یک نقشه‌ی دو بعدی از شهر کیوتو آغاز کرد. سپس آن‌ها برخی از این بنا‌ها را به صورت مدل‌های سه بعدی ساده طراحی کردند.

RazorOfArtorias نیز با انتشار تصاویر بیشتری به یکی از مکانیک‌های بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword اشاره کرد که برای آزمایش مقیاس Breath of The Wild از آن استفاده شده بود:

آزمایش مقیاس Breath of The Wild با skydiving. مکانیکی که در Skyward Sword استفاده شده بود.

این تصاویر نشان می‌دهند که تیم زلدا از همان اول قصد داشت تا یک دنیای بزرگ را برای Breath of The Wild خلق کند. با این حال، رویکرد توسعه دهندگان برای ساخت این دنیا و استفاده از مکانیک بازی‌های قدیمی، ما را با روند طراحی و ساخت این بازی تحسین شده بیشتری آشنا می‌کنند.

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول‌های نینتندو سوییچ و وی‌یو در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا
تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد - گیمفا