تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا

تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند

محمد حسین کریمی
۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا

ظاهرا استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای ساخت Halo Infinite یک تیم کمکی در اختیار دارد و به طور کامل پشتیبانی می‌شود.

ماه گذشته در جریان رویداد “نمایش بازی‌های اکس‌‌باکس” (Xbox Games Showcase)، تریلری از بخش داستانی بازی Halo Infinite به نمایش در آمد که البته مورد انتقاد طرفداران نیز قرار گرفت. اگرچه موسیقی بی‌نظیری را شاهد هستیم و در کنار آن گیم‌پلی به نسخه‌های قبلی پایبند است اما کیفیت گرافیکی چندان نظر مخاطبین را به خود جلب نکرد. با وجود این موارد، عنوانی که عمری ۱۰ ساله را هدف قرار داده است مطمئناََ شامل محتویات گوناگونی در زمان عرضه و پس از انتشار خواهد شد. همچنین باید بدانید تیم ۳۴۳ اینداستریز از نقدها به کیفیت گرافیکی آگاهی دارد و به طرفداران اطمینان داده است که تا زمان عرضه مشکلات گرافیکی حل خواهد شد.

ساعاتی پیش استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که تیم اسپراسافت (Sperasoft) در توسعه‌ی بازی به آن‌ها کمک و نقش پشتیبانی را ایفاد خواهد کرد. جالب است بدانید اسپراسافت خود یک استودیوی کوچک نیست و شامل ۶۰۰ توسعه دهنده‌ی خلاق می‌شود و در اکثر موارد نقش یک تیم کمکی را دارد بدین معنا که هدایت پروژه همچنان در دستان ۳۴۳ اینداستریز خواهد بود. به عبارتی دیگر اسپراسافت برروی پولیش، اصلاح و رفع باگ کار می‌کند تا بازی بتواند به بهترین شکل ممکن در تاریخ تعیین شده در دسترس طرفداران قرار گیرد. توسعه‌ی یک بازی توسط چندین استودیو چندان معمول نیست و احتمالاََ این اتفاق برای پروژه‌های محدودی رخ می‌دهد که بسیار جاه‌طلبانه هستند و  مراحل رفع باگ و اصلاح توسط یک استودیو امکان‌پذیر نیست. اگرچه باید این نکته را ذکر کرد که اعلام رسمی همکاری با اسپراسافت می‌تواند به نقش بیشتر این تیم در پروسه‌ی ساخت اشاره داشته باشد.

عنوان Halo Infinite در تعطیلات امسال برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا
تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • عاقبت این بازی معلوم نیست چه فاجعه ی بشه

    • alipower_fan گفت:

      چرا میگی چه فاجعه ای؟ نمیگی چه شاهکاری؟ تنها ایرادش گرافیک بود که از روز اول گفتن دارن بهترش میکنن و ترول ها تمومی نداره. داستان بازی همیشه حماسی بوده و این هم قطعا بهتر خواهد بود. گیم پلی که نشون دادن بی نظیر بود در عین پیشرفت، المان های هیلو اصلی رو با خودش داشت. موسیقی بازی از هر نظر تو کلاس جهانیه که هیچ وقت فراموش نمیشه مثل بازی گاد یا دویل می کرای. داشتم سری دویل رو مرور میکردم با اینکه از متال خوشم نمیاد ولی وقتی این اهنگا موقع جنگ شروع میشد دیگه نمیخواستم تموم شه فقط میخواستم همینطوری دشمنا بیان.

      • نماد ایکس باکس و قدرتش رو این ساختن فاجعه نبوده؟ حالا نگیم کل سیاست مایکرو شده گیم پس پر کردن و بازیای دو دلاری خب همین میشه دیگه فکر کردی لست اف اس تحویل میدن

        • alipower_fan گفت:

          بازی دو دلاری؟ وقتی منتشر شد صدر جدول فروشو نگاه کن. فعلان مایکرو با عرضه بازی هاش رو استیم داره نشون میده پتانسیل بازیاش چقدر بالا بودن و بهش توجه نشده برو ببین ۱۰ فروش برتر استیم چنتاش بازی مایکرو هست چنتاش سونی بعد با معیار خودت قضاوت کن دیگه….

      • stationbox
        حقیقتا هیلو‌ی جدید ب شاهکار نمیخوره دوست عزیز! حالا امیدوارم برعکس انتظارات ظاهر بشه…

        • alipower_fan گفت:

          ای کاش میفهمیدید همه چیز گرافیک نیست. زلدا رو یادتون رفته اورواچو یادتون رفته. بازی شاهکار به گرافیکش نیست اگر اینطوری باشه چرا رایز شاهکار نشد؟ سبک رایز مث دویل می کرایه ولی دویل می کرای کاملاااا گرافیک کارتونی داره و اصلا نورپردازی های خفنی نداره خیلی عادیه ولی هر نسخه اصلیش شاهکار بوده ولی رایز گرافیک داشت و شاهکار نبود . میدونی چرا. چون همه چیز گرافیک نیست داستان موسیقی و ….. در بازی تاثیر دارن اتفاقا فاکتور اخر گرافیکه.

          • Stalin 657 گفت:

            این هم از شاهکار و پرچمدار ایکس باکس
            http://uupload.ir/files/dbm7_psp.persian-20200802-0001.jpg
            با اجازه از یک دوست به اسم cell قرض گرفتم :giggle:

          • aliboostani گفت:

            مثالت از اساس غلطه زلدا شکل گرافیکش به اون شکله و همون رو در بالاترین سطحش قرار داده
            ولی هیلو اینطور نبوده
            من نمیگم گرافیک مهمه چون واقعا هم نیست برای شخص بنده گرافیک اصلا ملاک نیست ولی بازی مثل هیلو که نماد یک کنسول هست باید گرافیکش درخور نام بازی باشه و واقع بینانه بخوایم نظر بدیم اینطور نبود حالا امیدوارم تا زمان عرضه این نواقص از بین بره شما هم لطفا رو لحنت کار کن ما ها نیومدیم اینجا دعوا و کتک کاری کنیم ، اینجا جای بحث و تبادل نظر با حفظ احترام طرف مقابل ولی شما مثل اینکه زیاد علاقه به احترام گذاشتن نیستی و از طرز نوشتاری کامنت هات این برداشت میشه اگه هم بی احترامی در مقابل دیدی واقعا تلافی کردنش کار درستی نیست چون در اون صورت فرق شما چیه ، شما هم به ظاهر یک ترول کننده به حساب میای در اون صورت

        • hami5521 گفت:

          آخه چرا شما ایرانی ها اینقدر عجول هستین راجب کنسولی ک رقیب کنسول خودتونه ک تعصب دارین روش سونی فن ها..آخه اونی ک دیدی واس ۱۱ماه قبل بود ک خودشونم گفتن،،،،،.از یازده ماه قبل بنظرت تا الان ک گفتن هرروز روش کار میکنیم و بازم تا زمان عرضه روش کار میکنیم ببین چقدر اختلاف زمان هست و تو این زمان زیاد بعضی استودیو ها بازی کاملی میسازن..اینا تا الان حدود یک سال گذشته از دموی ک دیدی .بنظرت یک سال روش کار کردن چجوری شده..و استودیو ۳۲۴ هم اومده کمک توی ابن چند ماه آخر.دیگه وااااویلااا چ شود..خود مایکرو هم اعلام کرد هیلو اینفیتیتی بازی خواهد بود روانه بازار ودست طرفدارهامون میرسه ک نهایت لذت رو ببرن و لذتی رو ک هیلو فن ها تا بحال با سری های قبل هیلو بردن با هیلو اینفیتیتی چندین برابر. سری های قبل لذت خواهند برد و اینو قول خواهیم داد‌..مایکروسافت رسماً این حرفا رو زده.الانم با دیدن استودیو ۳۴۳ک خیلی معروف وخغن هستش و رسماً اعلام کرده در رابطه با گرافیک بازی کمک و پشتیبانیش خواهیم‌کرد.من همون اول میدونستم این خط این نشون اگه هیلو بازم جایزه بهترین گرافیک بازی سال رو نگرفت من هیچی بلد نیستم.عادتشه مایکرو ک با اینکار سونیو بچالش بکشه‌.مثل گرز۵ زمانی ک گیم پلی اوایل بازی ،،نه دمو اوایل بازی ک مال ۱۱ماه پیش هم بود هیلواینفینتی..گرز ۵ همه زدن تو سرشون چون یکی از کمیابترین بازیها و سبک خودش هستش.این سبک بازی کمیابه..وقتی اومد بازیو گذاشتم تو کنسول و خلاصه بازی شروع شد.قسنگ فک من یکی ک افتاد رو زمین از گرافیکی ک‌این لامصب داشت ی لحظه خیال کردم دموی فیلم تویه سبک خودش براش ساختن و اول بازی گذاشتن و یکم بافیلم بازی جلو می‌ره بعد میده دست من شخصیت بازی یعنی مارکوس رو.دیدم تکون نمیخوره و دست زدم ب آنالوگ دیدم تکون خورد وای خدا این خوده بازیه و مارکوس الان تحت کنترول منه.کف کردم فقط ی ساعت داشتم گرافیک بازیو نیگا میکردم.مایکرو تو پادشاه پادشاهانییییی⁦❤️⁩ممنون از غافلگیری و سوپرایرت ..اینم دلیلش ک مطمعنم بازم اینکارو کرده مایکرو .

      • stationbox
        دیگه خودتونو به اون راه نزنید !
        شاهکار نمیشه ک هیچ باید دعا کنید یه بازی خوب و معمولی باشه تا ابروتون نره

        • alipower_fan گفت:

          تو خودتو به اون راه نزن. همه بازی های این نسل سونی که با پول متاشون رفت بالا. بازی هم به گرافیک نیست. اگر بود زلدا یا اورواچ شاهکار نبودن. یه مثال خیلی ساده برات میزنم. رایز سان اف روم و دویل می کرای. سبک هردو دقیقا یکیه ولی کدوم شاهکاده؟ اونی که بهترین گرافیک رو داره یا اونی که کارتونیه؟ قطعا هر کسی دویل می کرای رو انتخاب میکنه بین این دو ولی نه برای کارتدنی بودنش برای شاهکار بودنش خودتو به اون راه نزن یا انقد بچه ای که نمیفهمی گرافیک همهچیز نیست یا فقط میخوای ترول کنی که فکر کنم گزینه اول درست باشه

      • زلدا و اورواچ از اول کارتونی بودن
        ولی هیلو نه

        • alipower_fan گفت:

          تو که هیلو بازی نکردی تریلر و گیم پلی ندیدی مجبور نیستی نطر بدی بعضی وقتا فکر میکنم تفنگ گذاشتن رو سرتون گفتن این پیامو بنویس. اخه مجبور نیستی درمورد چیزی که نمیدونی نظر بدی که. اینطوری باشه رچت از اول رئال بوده الان کارتونی شده پس گرافیکش نسل ۱ یی عه.

    • arm4nii گفت:

      برا شماهایی که هیچی از هیلو نمیفهمین و نمیدونین چه بازی و چه تاریخی داره فاجعست.واسه ماهایی که عشق انلاین و هیلو و اکشن سریع و … هستیم عالیه.
      راجب گرافیکش هم هزاربار گفتم منتهی کسایی که خودشونو ب خواب زدن بیدار نمیشن.
      گرافیک توی سری هیلو هیچموقع اولویت نداشته و گیم پلی و شوتیک اولویت داشته اما ایشالا گرافیکش بهتر بشه

      • alipower_fan گفت:

        البته اینا فکر کنم ارت استایلو با گرافیک اشتباه میگیرن نمیدونن هیلو همیشه گرافیک کارتونی داشته. بعضیا کارتونو با تام و جری اشتباه میگیرن. اونا میتونن تفاوت بازی رایز و دویل می کرای رو ببینن و بفهمن کارتونی یعنی چی واقعی یعنی چی

      • Arm4niii
        سوال من اینه، چرا اینقدر سطح توقعاتتون پایین اومده؟
        تو نسل ۹ (و ۸ با توجه ب میان‌نسلی بودن بازی)، گرافیک Halo Infinite نباید پایین باشه خدایی!
        از لحاظ گرافیک ب شدت ضعیف ظاهر شده ک فعلا…
        توی تریلر هم، چیز خاصی از گیم‌لیش ندیدیم ک
        چنتا حرکت تقلیدی هم از Doom و.. دیدیم فقط

    • Psycho0172 گفت:

      فاجعه ای که گفتی کامنت توهه که باعث ترول بازی ۴ تا ترول دیگه میشه
      #ترول نکنیم

  • lastofus2 گفت:

    آشپز که ۲ تا شد آش یا شور میشه یا بی نمک :rotfl: :no:

  • قبل از گیم پلیش فکر میکردم اسم هیلو اینفینیته
    ولی بعد گیم پلیش فهمیدم در واقع هلو نفتی بوده :rotfl:

  • mbox گفت:

    شاهکار خالص
    بی صبرانه منتظرشیم

  • calvin77 گفت:

    به نام حضرت عشق مسترچیف کبیر :inlove: :inlove: :inlove: . واقعا اهنگ های هیلو اینفینیت قراره حماسه ایی بسازه تو تاریخ صنعت گیم :yes:

  • Yato گفت:

    ” ساعاتی پیش استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که تیم اسپراسافت (Sperasoft) در توسعه‌ی بازی به آن‌ها کمک و نقش پشتیبانی را ایفاد خواهد کرد. ”
    این نشان میده که به حرف طرفدارها گوش دادند و برای عالی کردن گرافیک دارن تمام تلاششون را می کنند :yes:

  • Game xbox one گفت:

    Xboxکه گذاشتیم برای فروش انشالله بعدچند ماه بودجه کلفت گیر اومد دو کنسل رو میگیریم البته نسل ۸ اگه خیلی کلفت بود دوکنسول نسل۹ میگیریم که همه انحصاریها بازی بشه البته امیدواریم بوجه خیلی کلفت با تلاش مضاعف بدست بیاد ارزوی بزرگ بعد سلامتی خانواده تمام انسانهای روی زمین

تیم اسپرا‌سافت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ساخت Halo Infinite پشتیبانی می‌کند - گیمفا