هواداران بازی Silent Hill 2 بعد از گذشت حدود بیست سال راز جدیدی کشف کردند
یکی از نمادینترین صحنههای بازی Silent Hill 2 احتمالاً اولین باری است که جیمز ساندرلند (James Sunderland) ، شخصیت اصلی بازی، جلوی یک آینهی کثیف توالت میرود و مدتی طول میکشد تا قبل از شروع جستجوی پرمخاطره برای یافتن همسرش در شهر سایلنت هیل، به خود خیره شود. با این حال، بهنظر میرسد که Silent Hill 2 نزدیک به ۲۰ سال است که در این صحنه رازی را پنهان نگه داشته است.
بازی Silent Hill 2 در سال ۲۰۰۱ برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول پلیاستیشن ۲ منتشر شد تا طرفداران گستردهای را جذب خود کند. دنبالهی کابوسهای وحشتناک Silent Hill را با گرافیک بسیار بهبود یافته به سطح بعدی برد و در حالی که این سری در سالهایی که از دوران اوجش خودش دور شده است هنوز، این بازی به عنوان یکی از بهترین عناوین وحشت بقا شناخته میشود.
کشف جدید Silent Hill2 توسط یکی از کاربران Reddit به نام ZombiePizzas1999 کشف شد که یافتههای خود را بهصورت آنلاین به اشتراک میگذارد. هنگام اجرای بازی ، به دلیل سایههای تاریک چشمان جیمز را پنهان کرده است ، نمیتوان این جزئیات را بهوضوح دید. با این حال، با گرفتن عکس از آن صحنه و درخشان تر کردن آنها، چندین کاربر چیزی را که در ابتدا ZombiePizzas1999 کشف کرده اند تأیید کرده اند: وقتی جیمز به آینه نزدیک میشود ، او در واقع به بازیباز یا دوربین بازی نگاه میکند. سپس، هنگامی که دست خود را برای لمس صورت خود بلند می کند ، در عوض حالت چشمانش تغییر میکند تا به خود نگاه کند.
در هر بازی دیگر ، این ممکن است فقط یک جزئیات کوچک عجیب و غریب باشد ، اما در Silent Hill 2 که مملو از ترس روانشناختی و جزئیات غیرمعمول است که میتواند نتیجهی بازی را بهطرز چشمگیری تغییر دهد ، مانند این که بارها به چاقوی آنجلا نگاه کنید. در حالی که هیچ راهی برای اطمینان از تأیید با منظور خاصی از سمت تیم سازندگان بازی Silent Hill 2 وجود ندارد ، اما ممکن است احتمال ضعیف باشد که جیمز به نوعی از حضور بازیباز یا یک ناظر خبر دارد. توسعه دهندگان سری Silent Hill با Silent Hill 3 آینههای دلهره آور اطراف بازیباز فضای عجیبی را خلق کردند، که اگر هدر (Heather) بیش از مدت طولانی به یک آینهای خاص نگاه کند، یک تغییر وحشتناک و خاص در بازی ایچاد خواهد شد. اگرچه سرنوشت این سری در حال حاضر مشخص نیست ، اما شایعات پیرامون نسخهی نسل بعدی Silent Hill هنوز در حال چرخش است ، اما گذشت زمان اثبات خواهد کرد که آیا اسرار بیشتری وجود دارد که تا به امروز در مه سایلنت هیل پنهان شده است یا خیر.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی جدید بدین بابا هر روز یکی توی رد دد یکی توی متال گیر راز کشف میکنه راز چیکار میکنیم ما گیم میخوایم
خسته شدیم اینقدر سکیرو ویچر و یا هر بازی دیگه رو چند بار پلی دادیم کارمون کشیده به بازی های ایندی 😐 خجالت بکشین بازی بدین بیرون
من دارم خودمو به چالش میکشم دیگه کالاف MW3 رو میزارم رو سخت ترین حالت بازی میکنم تا حوصله ام سر نره 😐
:yes:
بنظرتون اتفاقیه که این راز های سایلنت هیل الان داره کشف میشه؟؟؟یا عملا جنبه مارکتیتگ داره و خواستن اینجور چیزا رو فاش کنن که بازی بیاد تو اخبار تا نسخه جدیدشو رو کنن!!!
.
.
.
پ.ن:بله میدونم تئوری توطعه رو یه سطح افزایش دادم!!!!! :laugh:
ozhan@ حتی فکر Silent Hill انحصاری رو هم نکن. SH جدید باید مولتی پلتفرم باشد.
به کوری چشمت انحصاریه تا حسرتشو بخورید
عجب…
این عجب رو زیر کامنت الکتروپاپ بگو که وقتی هیچکس چیزی نمیگه خواست با حرف از انحصاری جنجال بپا کنه
دوست گرامیForza Motorsport 8 نسخه یک سایلنت هیل انحصاری پلی استیشن ۱ بود متال گیر هم تا نسخه ۴ انحصاری پلی استیشن بود نسخه های peace walker و portable ops هم انحصاری پی اس پی بودند.طی این سال ها ثابت شده رابطه کونامی با سونی بهتر هست.(البته اضافه کنم تمام این بازی ها به جز متال گیر ۴ بعدا برای ایکس باکس عرضه شد)ولی حداقل این کارنامه نشان می دهد که سایلنت هیل بعدی یا انحصاری هست یا انحصاری زمانی هست ولی اگر مولتی پلتفرم هم شد که خدا را شکر تمام بازی باز ها می تونند از این بازی ها لذت ببرند.
داداش اشتباه میگی همه نسخه ها به جز نسخه ۴ و(فکر کنم) ۱ مولتی پلتفرم بودن
نه داداش متال گیر تا نسخه ۴ انحصاری بود نسخه ۲و۳هم انحصاریps2بودن
پسر خوب متال دو انحصاری نبود
منم فکر میکنم عمدا این کارو کردن احتمالا نسخه جدید از این سری بیاد
نه اتفاقا…
چه ایده جالبی…
یه جورایی باهاتون موافقم. هر وقت شایعه از سایلنت هیل میاد یه راز خاضی از سری فاش میشه تا دوباره بیاد توی میدان ! دفعه ی پیش هم اینطوری شده بود و یک نفر کلی راز های مخفی از P.T فاش کرد. نمی دونم والا شاید اتفاقی باشه :idk: ولی از رسانه هیچی بعید نیست 🙂
خدایا فقط یه نسخه ریمیک یا جدید بیاد.انحصاری نخواستیم برا نینتندو سویچ هم پورت کنین. :rotfl: :rotfl:
بلایی که dog ending سر من اورد :reallypissed: اصلا کلن تا یه مدت هنگ بودم اون موقع هم خیلی بچه بودم.اصلا مونده بودم یعنی چی این سگه اینکارا رو کرده.تیتراژه پایانیشم که سم خالص مخصوصا اخرش که باعث شد یه مدت بدبخت بشم(کسایی که تیتراژ رو دیدن میدونن چی میگم :rotfl: 😥 )
قشنگ ترین ، ترسناک ترین ، بهترین داستان سایلنت هیل همین دو ، این بازی واقعا ی ریمیک نیاز داره
😮 😮 😮 😯 😯 😯
Silent Hill 2 سال ۲۰۰۲ منتشر شد. اون وقت چطور بعد از ۲۰ سال این ایستراگ رو کشف کردند؟
حالا به خاطر تو ۱۸ سال
۲۰۰۱ اومده بازی و برای همین میگن nearly 20 years یعنی نزدیک به ۲۰ سال
“حدود” رو الکی نذاشتن توی تیتر + تاریخ ریلیزش سپتامبر ۲۰۰۱ هستش نه ۲۰۰۲ :giggle:
تخفیف بده مشتری شیم
خیلی جلوتر از زمان خودش بود این بازی… هی به بهانه گرافیک پایین سعی میکنی ازش نترسی ولی نمیشه لامصب 😀
ایکاش کونامی سری متال گیر و سایلنت هیل رو با کیفیت بازسازی رزیدنت اویل ۲ و ۳ کپکام یا مافیا ۱ بازسازیشون میکرد و در کنارشون نسخه های جدید هم میساخت.
یعنی چی میشه متال گیر و سایلنت هیل ۱۵-۲۰ سال قبل رو با کیفیت امروزی تجربه کنیم.
اینجوری هم مجددا کلی سود میکنن هم اعتبارشونو بیشتر میکنن.
وحشتناک ترین بازی عمرم همین سایلنت هیل دو هست. یادمه یه جا برای پیدا کردن یه آیتم جیمز دستشو میکردتو یه سوراخ روی دیوار، یعنی قلب من از جا کنده شد تا دستشو آورد بیرون. یا یه جای دیگه باید از داخل یه دستشویی فرنگی یه آیتم رو برمیداشت، من بیشتر از خود جیمز ترسیده بودم و چندشم میشد! اون موقع هم یه نوجوون بودم ولی حتی الان هم که بهش فکر میکنم ترس میاد سراغم.
یه خاطره هم از «سایلنت هیل چهار: اتاق» بگم: تو کل بازی فقط یه بار مردم اونم وقت مبارزه با باس آخر بود! اما تو تمام لحظات بازی حتی یک لحظه هم ترس از مرگ ازم دور نمی شد!! حتی تو خود اتاق هم که مثلا مکان امن بازی بود من می ترسیدم. جو بسیار مخوفی داره این سایلنت هیل و داستان هم بسیار پیچیده ست. قضیه ویروس و این چیزا نیست و این خودش عالیه.
ذات سایلنت هیل همینه مثل رزیدنت اویل با دشمن ها و باس های قوی که باعث می شوند چندین بار بمیری تو را نمی ترسونه کاری می کنه صد بار آرزو مرگ کنی.
اسپم:من خودم وقتی رزیدنت اویل بازی می کنم دعا می کنم در قفلی در محیط نباشه ولی وقتی سایلنت هیل بازی می کنم دعا می کنم هیچ دری باز نشه چون در باز به معنی ترس زیاد هست با اون موسیقی آکیرا یامائوکا.
من احتمال میدم متال گیر و سایلنت هیل رو بصورت کاملا انحصاری باز سازی کنه سونی
این واقعا باحال بود
خدایی دارم به این باور می رسم که هرچی امکانات کم توجه به جزئیات بیشتر هست.همیشه مثالی که تو این زمینه به ذهنم می رسه رزیدنت اویل ۲ اورجینال و رزیدنت اویل ۷ هست که در رزیدنت اویل ۲ وقتی وارد اتاق بازجویی می شدی و در آینه نگاه می کردی قیافه لیان و محیط را می دیدی ولی تو رزیدنت اویل ۷ وقتی تو آینه نگاه می کردی نه قیافه شخصیت را می دیدی نه محیط پشت درست بود تفاوت یک بازی که مال سال ۱۹۹۸ با یک بازی مال ۲۰۱۷٫
اسپم:من زیاد سایلنت هیل ۲ را تجربه نکردم ولی تجربه بیشتر از سایلنت هیل ۱ دارم اون بازی بی نظیر بود یعنی واقعا بعد از ۲۱ سال هنوز هم ترسناک هست یادم هست رفتم سراغ باس در حالی که هنوز شات گان را برنداشته بودم دیگه خودتون تصور کنید بعدش چی شد.به نظرم اگر می خواند ریمیک کنند از اول ریمیک کنند نه یکدفعه از ۲ شروع کنند.
با شما موافقم. باز سایلنت هیل ۲ گرافیک خیلی بهتری داره و قابل تحمل هست اما نسخه ی اول واقعا از لحاظ گرافیکی تاریخ گذشته هست و امیدوارم اگه ریمیکی می خواد صورت بگیره ، بازسازی نسخه ی اول باشه. کلا نمی دونم چرا کسی در مورد اولین سایلنت هیل حرفی نمیزنه ! خیلی underrated هست ، شاید در حد SH2 نباشه ولی از نظرم یکی از خوف ترین و مریض ترین اتمسفر های تاریخ بازی های ویدئویی رو داره ، به خصوص Opening بازی و اون کوچه ی لعنتی ! پایان بازی هم شوکه کننده بود ، چه پایان Good چه Bad .
دهن سازندش س.رویس :sweat: :sweat:
اینکه جیمز در آخر بازی/داستان نسخه دوم، با حقیقتی در باره خودش روبرو میشه که عمیق و وحشتناک و مبهمه و این نکته جدید درباره نگاه تصویر آینه به ما میتونه نشونه عجیبی باشه راجع به تصویر جیمز که نسبت به خودش تاریک وشومه و از همه چی باخبره و شاید از حضور ما به عنوان پلیر و کمک به نجات جیمز از این کابوس تو این قصه خوشحال نیست. چه یک تکنیک تبلیغاتی باشه و یا یک حرکت غیرعمدی تو موشن کپچر و یا البته طراحی عمدی، برای من خیلی با ارزشه چون به این مجموعه که به ژانر خودش خدمتهای زیادی کرده خیلی احترام میگذارم.
رفیق اون موقع ها برای ساخت انیمیشن چهره ها از موشن کپچر استفاده نمی کردن