۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا

۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد

نیما نصیری
۲۳:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا

یکی از موضاعات اصلی بحث درباره‌ی رویداد Xbox 20/20 اخیر، گرافیک نسبتا ضعیف بازی Halo Infinite است. بعد از این رویداد افرادی مختلفی از مایکروسافت، اکس‌باکس و استودیوی ۳۴۳ صحبت‌هایی در این‌ رابطه ارائه کرده‌اند؛ اما توضیحات جدید کامل‌تر هستند.

بعد از انتشار گیم‌پلی بازی مورد انتظار Halo Infinite، بسیاری از طرفداران از گرافیک آن گلایه کردند. بعد از اعلام نارضایتی گسترده، مایکروسافت اعلام کرد که گرافیک این بازی برای انتشار بهبود خواهد یافت. بعد از این اتفاقات حالا نوبت به استودیوی ۳۴۳ رسیده است تا توضیحات کاملی درباره‌ی این موضوع ارائه کند. در ادامه می‌توانید این توضیحات را مشاهده کنید:

در ابتدا ما می‌خواهیم اعلام کنیم که انتقادات درباره‌ی جلوه‌های بصری بازی Halo Infinite را شنیده‌ایم. البته نظرات مثبت بسیار بیشتر از بازخوردهای منفی هستند. حالا ما می‌خواهیم توضیحات بیشتری درباره‌ی این موضوع ارائه کنیم. از نگاه ما، دو موضوع کلیدی در بحث‌ها مطرح می‌شوند: سبک کلی هنری و واقع‌گرایی.

بر اساس چیزهایی که هنگام ساخت Halo 4، Halo 5 و Halo Wars 2 و بازخوردهای هواداران آموختیم، تصمیم گرفتیم به اصول سه‌گانه‌ی Halo بازگردیم. با Halo Infinite ما به سبک هنری کلاسیک این سری بازگشتیم. این کار اشاره‌ای به اولین رونمایی داشت که بازخوردهای مثبتی داشت. در بازی جدید، رنگ‌های بهتر، اشیا و مدل‌های خوب و نویز کم‌تری داریم و این به معنی کاهش جزئیات نیست. با وجود این‌که ممکن است سلیقه‌ی همه به این شکل نباشد، ما پای تصمیم خود می‌ایستیم و از بازخوردهای آن در سراسر جهان راضی هستیم.

در ادامه ۳۴۳ اضافه کرد:

موضوع دوم بحث، واقع‌گرایی است. بازخوردهای منفی درمورد این موضوع بیشتر مربوط به مسطح، ساده و پلاستیک مانند به نظر رسیدن شخصیت‌ها و اشیا، ضعف در نورپردازی و مشکلات دیگری در اشیا مختلف است. ما نظرات شما را خوانده‌ایم و نمونه‌های بهتر ساخته شدن توسط شما را هم دیده‌ایم. در بسیاری جهات این بخش، با شما کاملا موافق هستیم. کار بسیاری برای رفع مشکلات و بهبود کلی گرافیک بازی نهایی در پیش داریم. گیم‌پلی نمایش داده شده، از بازی در حال ساخت از چند هفته‌ی پیش بود. بخش‌های مختلفی از بازی هنوز در حال توسعه قرار دارند. انتظار برخی از بازخوردها درباره‌ی بخش‌هایی از بازی را داشتیم؛ اما بعضی از بازخوردها فرصت‌ها و ایده‌های جدیدی به ما دادند که به صورت حدی در حال بررسی آن‌ها هستیم. فعلا نتیجه‌ی قطعی برای به اشتراک گذاشتن نداریم؛ اما تیم توسعه به سریع‌ترین شکل ممکن برای رفع مشکلات گرافیکی، جزئیات، وضوح و واقع‌گرایی کلی بازی تلاش می‌کنند. این تیم کاملا متعهد و متمرکز است تا جهانی زیبا برای بازی‌بازان بسازد تا در آن به جستجو بپردازند.

در صورت تمایل می‌توانید تحلیل فنی گیم‌پلی بازی Halo Infinite را از این لینک تماشا کنید. بازی Halo Infinite در تعطیلات پایان سال جاری میلادی به صورت اختصاصی برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا
۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ilya گفت:

    “فعلا نتیجه‌ی قطعی برای به اشتراک گذاشتن نداریم؛ اما تیم توسعه به سریع‌ترین شکل ممکن برای رفع مشکلات گرافیکی، جزئیات، وضوح و واقع‌گرایی کلی بازی تلاش می‌کنند. این تیم کاملا متعهد و متمرکز است تا جهانی زیبا برای بازی‌بازان بسازد تا در آن به جستجو بپردازند.”
    کار دیگه ای هم باید بکنن؟ ۶۰ دلار مردم میرن این بازی رو میخرن باید تمام تلاشتون رو واسش بکنید(جدایی از کسایی که توی گیمپس تجربه میکنن بازی رو)

    • Rog strix گفت:

      هیچکس نمیره ۶۰ دلار بده.رو گیمپس دان میکنن.اگه هدف ۶۰ دلار بود که عنوان خوبی ازاب در میومد

      • alipower_fan گفت:

        وقتی فروشش صدر جدولو گرفت دوباره مجبور میشی اکانت عوض کنی. ۴ میلیون نسخه لست ۲ فروخته و هیلو هیچی کمتر از لست نداره و با انتشار روی گیم پس کاربرای گیم پس میلیونی میره بالا و حداقل ۱۰ میلیون نفر تو ماه اول بازیو تجربه میکنن . تو نگران سود این بازی نباش اقتصاد دان نیستی اگر بودی وضع مملکتی تک نفری درست میکردی نظر کارشناسی هم لازم نیست بدی. عنوان خوبی نمیشه. شاهکار میشه. هیتر هایداین باری معلومه چقدررر ترسیدن مخصوصا اونجا که گفتن مولتی بازی رایگانه.

        • در مورد لست که کلا داری دروغ میگی…نمیدونم چرا انقدر رکوردشکنیش باعث عذاب دادن شماها میشه…
          توو سه روز اول عرضه ۴/۳ میلیون نسخه‌ی فیزیکی فروخته
          توو سه روز اول عرضه ۲/۸ میلیون نسخه‌ی دیجیتالی فروخته…
          توو یک ماه پس از عرضه رتبه ۴ پرفروش‌ترین آثار پی‌اس۴ هستش..
          توو بخش پیش‌فروش رکورد تاریخ پی‌اس زد
          توی این ۴۰-۵۰ روز بعد از عرضه هم به راحتی ۱۲ میلیونو زده…
          اینم بگم که هیلو فرانچایز به شدت قابل احترامی هستش..
          #دروغ نگیم

          • alipower_fan گفت:

            من تو گوگل زدم و The Last of Us Part II sells more than 4 million copies. تنها جمله ای که دیدم این بود حتی مدتش رو نندشته بود. بعد وقتی منو نمیشناسی چرا الکی حرف میزنی برا چی باید دروغ بگم؟ تو میگی هیلد قابل احترامه ولی من میگم لست عشق منه و طرفدارشم #تهمت نزنیم

        • Rog strix گفت:

          چقدر باحال آدم دلش خوش باشه :laugh:

      • Ilya گفت:

        چرا اتفاقا خیلی ها بازیو میخرن
        چه با دیسک چه دیجیتال

  • Rog strix گفت:

    ماله کشی نکن که ۳۴۳ کیلو گند زدی، :rotfl: حرف از واقع گرایانه بودن میزنه :rotfl: بعد میگن چرا ترول میکنی :laugh: خب ببین چی میگه :laugh: 😀 :no:

  • میخاد به نسل هفت برگرده نه اینکه زیباتر و قوی تر بشن مسخره است.اینم شد جواب

    • alipower_fan گفت:

      این ارت استایل چیزیه که طرفدارا میخوان چیزیه که هیلو هست. شما تو رد دد ردمپشن ۳ انتظار یه دنیای مدرن سال ۲۱۰۰ نداری و این درباره هیلو هم صدق میکنه. درباره گرافیک گفتن تکسچرا و نورپردازی بهتر میشه دیگه مشکلتون چیه؟ نسل ۷ چه ربطی داشت الان؟ برید مقایسه ها با فورتنایت اپکس لجند و کالاف وارزون رو ببینید. از دوتای اولی که همین الانم گرافیکش بهتره با کالاف فاصله کمی داره که با بهتر شدن نورپردازی کامل رفع میشه حالا اینا نسل ۷ان؟ شما مشکلتون با ارت استایله و برید هیلو های قدیمی هم بازی کنید همینه و این ریشه ی هیلو هست دقیقا مثل رد دد یا هر بازی دیگه که ارت استایل مربوط به خودشو داره و این چیزیه که طرفدارا میخوان بدیهتا به حرف هیتر ها برای بازیشون گوش نمیدن چون متا بازی ۱۰۰ هم بشه تا ۱۰ سال صدر جدول فروش هم که باشه اون هیتر ، هیتر میمونه براش فزقی نداره بازی چطوری باشه.

      • واقعا خسته نباشی stationbox
        هیلو….نماد ایکس‌باکسو با فورتنایت مقایسه میکنی!!!
        با اپکس!!!!
        وقتی طرفدار ایکس‌باکس منطق مقایسش فورتنایتی که توو گوشی هستش با هیلو جدید توو اواسط ۲۰۲۰ روی یه پی‌سی بی‌نهایت قدرتمنده…چه توقعی میشه داشت!!!
        آره ایشاالاه با نورپردازی همه چیز درست میشه…!!!!!!!

        • alipower_fan گفت:

          حاجی چی میگی؟ من همه رقیباشو گفتم تو این سبک انتظار داری بیام با چی مقایسه کنم؟ رد دد؟ جی تی ای؟ خب چرا تو لیست کالاف رو نام نبردی رفتی یه راست سر کم گرافیک ترین تا حرفتو بنشونی؟ دم از منطق میزنی ولی…..
          تیم سازنده گفته داره کار میونه بعد شماها که دولوپر رد دد ۲ هستید میگید این بازی درست بشو نیست. باشه. موقع انتشار میبینید بازیو دیگه

          • یعنی چی!!!!
            مگه فورتنایتو اپکسو نگفتی؟؟
            اصلا کالاف…چه ربطی داره…
            معلومه که بابت بهترین بودن باید با رد دد۲ و گاد و هر اثر بزرگ دیگه‌ای مقایسه بشه…
            کاری به سبک و ژانر ندارم…
            بحث توقع هستش….نماد ایکس‌باکس توی مراسم سال قرار نیست با فورتنایت رقابت کنه…
            قراره با لست۲ و هالف‌لایف و دریمزو فاینال‌ریمیکو اوری۲ امثال اینا رقابت کنه…
            سوالی که پیش میاد…
            آیا تریلر توو لول بازیهای نام برده بودش

            • alipower_fan گفت:

              از نظر گرافیکی فقط حق داریم با بازی ژانر خودش مقایسه کنیم شوتر اول شخص اپن ورلد. حالا شما چنتا نام ببر لطفا از این سبک. میشه همینایی که من گفتم. من ضعف گرافیکی بازی اصلا انکار نمیکنم کار رای انجام دادن زیاد دارم ولی بعضیا گیر الکی میدن. و همین الانم در رقابت با بازی هایی که رقیبش هستند گرافیک بهتری داره دعوا سر اینه چرا گزافیک نسل ۹یی نیست چون مثالای من نسل ۸یی بودن بعدشم من گرافیک فورتنایت و اپکسد روی اولترا گفتم نه روی گوشی نمیدونم چطوری شما هر برداشتی میخواید عشقی میکنید.
              شاهکار بودن بازی و رقابتش با بازی هایی که نام بردی فقط زمان انتشار معلوم میشه و تمام پارامتر ها دخیله توش نه فقط گرافیک. شما همین نسلو نگاه کن کلی بازی با گرافیک درجه ۱ داشتیم ولی انقدر بازی داغونیه ادم ۱ بار هم نمیخواد تجربش کنه ولی نسل ۶ رو ببین گرافیکا اصا به چشم نمیاد دیگه ولی دوست داری سالی یبار دوباره تجربش کنی بازی های خوبشو. بازم میگم مجموع همه چیزا تعیین کنندست

      • Iran_gamer گفت:

        داداش مغلطه نکن. ما فعلا بحثمون گرافیک فنی بازیه. نه گرافیک هنریش.
        اینکه نور پردازی و سایه ها تو دمو ایراد داره یا دیتیل محیط بازی و دشمتا و حالات چهره فرد همراه مستر چیف خیلی کمه و یا ایراد ظاهر شدن ناگهانی اجسام وجود داره و یا دراو دیستنس بازی در حد نسل ۷ هم نیس همه همه مربوط به ایردات گرافیک در زمینه فنیه.و مطمئن باش تو این مدت کوتاه انتظار معجزه از تیم بازیساز نمیشه داشت. مگر بازی تاخیر بخوره

        • alipower_fan گفت:

          دراو دیستنس در حد نسل ۷ هم نیست؟ یا بازی نسل ۷ بازی نکردی یا داری مغلطه میکنی و خودت میگی مغلطه نکن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: خیلی خوبی حاجی

          • Iran_gamer گفت:

            Gtav , unchrted2, red dead redemption, god of war 3, skyrim, killzone 2 ,3 , last of us , halo reach, halo3, gears 1,2,3 بازم بگم ؟
            حالا اینا پرچمدارای نسل ۷ بودن. و الا خیلی بازی های دیگه داریم که از نظر دراو دیستنس عالی هستن مثلا سری جاست کاز و سری اساسینز مخصوصا بلک فلگ شرکت یوبی.از قدیم گفتن نرود میخ آهنین بر سنگ

  • یه ذره احساس میکنم بازخوردای منفی زیادی پیاز داغشون زیاد بود ولی خب ازش اشکال نمیگیرم و از نظرم ۳۴۳i هم انتظار بازخوردای منفی زیاد رو نداشت و یه ذره پریشونیشون معلومه از بیانیه ای که دادن . امیدوارم یه تلنگری بهشون زده شده باشه تا مثل هیلو ۵ یه چیز متوسط تحویلمون ندن :blush:

    • alipower_fan گفت:

      تنها اشکال هیلو ۵ داستانش بود. شما همین الان سری متا گیر رو برید بازی کنید با اون گرافیک ضعیفش عشق میکنید با بازی بعد این همه سال. همه چیز گرافیک نیست لذتی هست که از بازی میبرید. خیلی بازی ها با گرافیک محشر هستند توی نسل ۸ که یکبار بازی کردی دیگه نمیخوای برگردی بازی کنی همون یبار بس بود. همین الان هیلو ۱ رو پلی بدی میفهمی حرفمو. گرافیک حرفی برای گفتن نداره ولی انقدر جذب بازی میشی که اصلا واست مهم نیست. برای نسل ۹ گرافیک قابل قبولی نبود و باید کار کنن روش من اینو انکار نمیکنم ولی این اولین هیلویی هست که بعد ۱۳ سال( از هیلو ۳، ریچ هم منحرف شده بود حتی) حس هیلو میده.

      • Iran_gamer گفت:

        کاربر محترم. اگه منظورت از سری متا گیر همون سری متال گیر هستش, بدون که هرنسخه این سری شاهکار گرافیک تو زمان خودش بوده.مطمئنن اگه اون زمان بودی و همه نسخه های متال گیر رو بازی میکردی این حرف رو نمی زدی. جالبه که بعضیا تفاسیر من درآوردی راجع به صنعت بازی از خودشون دارن که ادعاشون گوش دنیا رو کر میکنه. اما دریغ از سن و درایت کافی تو تجربه شاهکارهای این عرصه و تنها تعصبات بیجا و کورکورانه از یه طیف خاص از این صنعت. اگه دلسوز آینده صنعت گیم هستیم چشمان خودمون رو باز کنیم و بیجا از برخی سیاست های غلط و ریشه خشک کن گروه مایکروسافت حمایت نکنیم.

        • alipower_fan گفت:

          اصا خوندی چی گفتم؟؟؟؟ از متال گیر تعریف کردم و تو بچه ای که با کلش اف کلنز بزرگ شدی اینارو نمیفهمی. گرافیکش اون زمان بینظیر بود به درک من دارم الانو میگم که دیگه نسخه های قدیمیش به چشم نمیاد ولی انقدر بازی جذابیه هرسال باید بازیش کرد.

  • تعصب داشتن رو بازی یا کنسول مهم نیست مهم لذت بردن از بازیه بیاین از دست فن بوی بودن برداریم و همدیگه رو مسخره نکنیم . فقط از بازی خودمون لذت ببریم (: . فن بوی بودن نه لذت بازی تونو بیشتر میکنه نه نظر دیگری رو عوض میکنه . فقط اعصاب خودتون رو خورد میکنین . گرافیک هم چیز مهمی نیست و مهم لذت بردن از بازی و گیم پلیشه . من کسیم که گرافیک هر بازی حتی دارک سولز ۲ رو روی پایین ترین حالت میذارم تا فریم بالای ۳۰ بگیرم اما تهش همین ۲۰ رو میگیرم .

  • Dark_Mahdi گفت:

    ایشاءالله که بازیه خوبی بشه.
    #ترول نکنیم

  • این نمایش مرز های عناوین کلاسیک جابه جا کرده

  • Hmmm گفت:

    اقا این فنا زیاد نشستن پایی تریلر و گیم‌پلی های انحصاریای سونی توقعشون رفته بالا.
    همینو بدید بیرون اوکیه «البته نظرات مثبت بسیار بیشتر از بازخوردهای منفی است»

    • Eternal Man گفت:

      آره از بس فیلم سینمایی دیدن گیم یادشون رفته بیچاره ها – یعنی اگه نینتندو وجود نداشت یه سری ها رسما میومدن میگفتن بازی که سینماتیک نباشه بازی نبست

    • alipower_fan گفت:

      درمورد ارت استایل این حرفو زده نه گرافیک. ارت استایلو ۹۰ درصد طرفدارا چه قدیمی چه جدید پسندیدن. اونا نمیان به حرف هیتر ها گوش کنند و ارت استایلو عوض کنن ( البته اگر فرق ارت استایل با گرافیکو فهمید وگرنه که چیزی از حرفام نمیفهمید) الان اون هیتر هایی که به لست ۲ اومدن صفر دادن بیان بگن لطفا لست بعدی توی محیط مدرن باشه بدون زامبی و تو سال ۳۰۲۰ باشه که همهچی پیشرفته باشه و ادم فضایی ها بیان بنظرت ناتی داگ اهمیتی به نظرشون میده؟؟؟؟نه. این درمورد هیلو هم صدق میکنه کسی نظر هیترو گوش نمیده

      • اتفاقا طراحیِ هنری بازی در سطحِ خوبی قرار داره و همینطور گیم‌پلی که خیلی‌ها میگن شاید تکراری باشه اما داستان و طرزِ روایت اگه در سطح خوبی باشه کسی دیگه به تکراری بودنِ گیم‌پلی هم اهمیت نمیده و اینکه اگه ترکیبِ برنده داشته باشی و گیم‌پلیِ خوبی داشته باشی چرا اصلا باید به مکانیزمِ گیم‌پلی دست بزنی.فقط باید به لحاظِ فنی و گرافیکی پیشرفت کنه اما طراحی هنری و پیشرفتِ گرافیکی زیاد به چشم نمیاد اگه داستان و روایتش در سطحِ خوبی نباشه.انشالله شاهدِ تمامیِ این فاکتور‌ها در بهترین حالتشون تو بازی باشیم تا طرفدار‌ها بیشترین لذت رو ببرن.

    • Ozhan گفت:

      اینکه میگن بازیای سونی سینماتیکه عیب نیست و تعریفه
      یعنی بجز گیم پلی که خیلی قویه داستان و روایت قوی هم دارن
      مثل گاد..مثل لست مثل هورایزن
      لست که عملا انگار داری فیلم سینمایی رو کنترل میکنی اینقد خوبه کامبت بازی
      حالا وقت شد انشالله واستون از بازیم فیلم میذارم تا بدونی منظورم چیه

  • RAW99 گفت:

    اومدن به صورت مودبانه به مخالفا گفت دهنتونو ببندین بازیمون گرافیکش عالیه واقعا بعضی وقتا تعجب میکنم استدیو های بازی سازی خودشون نمیشینن بازی که ساختنو بازی کنن از اول تا آخر تا مشکلاتشو پیدا کنن اصلا گاهی اوقات یه چیزایی تو بعضی بازیا آدم میبینه که فکر میکنه خود سازنده حتی به بازیش نگاه هم نکرده و همینطوری یه چیزی انداخته تو بازار مثلا اشتباهات داستانی که تو خیلیا از بازیا هست چند وقت پیش داشتم detroid بازی میکردم خیلی جالب بود که تو یه قسمت از بازی شخصیت اصلی برای اینکه اطلاعات عملیاتش لو نره به سر یکی از روباتا شلیک میکنه تا اطلاعات پاک بشه ولی تو یه قسمت دیگه هنک به سر مانر شلیک میکنه ولی تمام اطلاعات باقی میمونه حتی اطلاعات کوچیکی مثل اسم سگ هنک هم باقی میمونه که چنین اتفاقاتی برای بازی که رو بخش داستانی تمرکز داره فاجعس و قابل بخشش نیست ومعلومه خود نویسنده از رو داستان یه بارم نخونده ببینه چی نوشته

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    واقعا بعید بود از این استودیو، امیدوارم محصول نهایی عالی در بیاد ،،،، این بازی نیاز به کار بیشتر داره و به نظرم نباید انقدر زود منتشرش کنن حداقل یکسال دیگه کار داره ، بازیه عظیمی هست و کرونا رو روند ساختن بی تاثیر نبوده ، امیدوارم محصول نهایی پرفکت باشه
    .
    .
    #ترول نکنیم

  • «ما پای تصمیم خود می‌ایستیم و از بازخوردهای آن در سراسر جهان راضی هستیم»
    این حرفشون یعنی خبری از پیشرفت گرافیکی یا تغییره دیگه ای تو بازی نیست!

  • Neil_druckman گفت:

    الان دوباره یسریا میان هشتگ میزنن که ترول نکنیم.خب الان بگیم چی؟بگیم اره هیلو امیدوارم موفق بشه؟؟؟تو ۵ ماه گرافیکش برسه در حد نسل۹(فعلن که در حد نسل هفته)یعنی بازیی که قراره نسل ۹ بیاد و انقدر ایپی بزرگیه گرافیکیش در حد نسل ۹ هست.جمع کنید بابا.این بازی افتضاح محضه.از گیم پلی معمولی که اسکی از دستینیه تا گرافیک نسل هفت و طراحی و لول دیزاین حال به هم زن.داستانم که مشخصه بازی رو میشه کواپ و انلاین تموم کرد میخواد داستان داشته باشه

    • alipower_fan گفت:

      بجز ترول کردن چیز دیگه ای نگفتی. اره تو چند ماه گرافیکش قابل قبول میشه. گیم ملی اسکی از دسینی؟ خودت فهمیدی چی گفتی؟ گیم پلی ترکیبی از هیلو ۵ و ۳ هست دلیل اینکه شبیه دسینیه اینه که سازنده دسینی سازنده هیلو ۳ هم هست و در واقع دسینی شبیه هیلو عه نه برعکس حالا یه فیلم اومده فقططططط یه صحنه دشمن پرواز میکنه خب دشمن توی هیلو هم پرواز میکنه چه عیبی داره این همه دشمنی که جت پک داره تو بازیا هست که توی هیلو ریچ هم حتی بودن یعنی کلا بازی نکردی فقط اومدی ترول کنی خودتو و ابروی سونی فنای گل رو ببری و بری. چقدر لول دیزاین بازی رو دیدی اخه تو اون ۸ دیقه؟ داستان بازیو چنبار تموم کردی میگی داستان نداره؟؟؟؟؟ همین منطقارو دارید تو سایتای خارجی ایرانیارو مث چی ترول میکنن دیگه

    • Psycho0172 گفت:

      عزیز ترول نکن
      بازی که هنوز نیومده رو ترول نکن

  • Psycho0172 گفت:

    دوستان نشد دیگه
    قرارمون ترول نبود
    بزارین اینفینیت بیاد
    هنوز نیومده که
    یادتون نمیاد تو نمایش لست ۲ هم تو استیت آف پلی سونی تکسچر های برفا مشکل داشت و بعضی انیمیشن ها درست کار نمیکرد؟
    ولی بعدا دیدین چه گرافیک خفن و شاهکاری بهمون تحویل دادن
    ترول کردن آیا کار خوبیست؟
    ممنون
    #ترول نکنیم

  • گرافیک کلی مشکلی نداره
    مشکل اصلی گرافیک فنیه که اون درست شه همه چی حله

  • ُSethHunter گفت:

    ارون گرینبرگ: گیم پلی نمایش داده شده برای ۱۱ ماه پیش بود.
    ۳۴۳: گیم‌پلی نمایش داده شده، از بازی در حال ساخت از چند هفته‌ی پیش بود.
    چی میشه گفت دیگه …

۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای را درباره‌ی انتقادات از گرافیک بازی Halo Infinite ارائه داد - گیمفا