Star Citizen | اطلاعاتی در مورد بخش داستانی Squadron 42 و برنامههای آینده منتشر شد
بازی Star Citizen یکی از عجیبترین پروژههایی است که همچنان مراحل توسعهی خود را طی میکند. ماه گذشته اعلام شد که مجموع بودجهی این بازی به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که بازی همچنان در مرحلهی آلفا قرار دارد و با هر چند وقت یک بار، بهروزرسانهای مختلفی برای آن عرضه میشود. بسیاری از طرفداران و بازیبازان این اثر، سوالات مختلفی در مورد بخش داستانی بازی که Squadron 42 نام دارد، داشتهاند. در همین راستا، اخیراً استودیوی توسعهدهنده توضیحاتی را در مورد بخش داستانی این بازی ارائه داده است.
Squadron 42 بخش تکنفرهی بازی Star Citizen محسوب میشود که در آن بازیگران مشهوری مانند مارک همیل (Mark Hamil) و گری اولدمن (Gary Oldman) حضور دارند. برای مدتی طولانی، هیچگونه اطلاعات جدیدی در خصوص این قسمت از سوی استودیوی کلود ایمپریوم (Cloud Imperium) منتشر نشد. حال این استودیو بهتازگی در وبسایت رسمی خود اطلاعاتی از بخش داستانی و برنامههای آینده برای این بازی را به اشتراک گذاشته است. به نظر میرسد این استودیو قصد دارد در آینده از یک چیز تازه از این بازی رونمایی کنند.
استودیوی کلود ایمپریوم در بخشی از بیانیهی خود که به قسمت Squadron 42 اختصاص داشت، توضیح داد:
ما پس از تاریخ ۱۳ مارس اعلام کردیم که از روند توسعهی بخش داستانی Squadron 42 خوشحالیم و اکنون متعهد هستیم تا مواردی را بار دیگر مطرح کنیم. ما در مورد اضافه کردن محتوای بیشتر Squadron 42 به برنامههای خود صحبت کردیم. به همین دلیل ممکن است شما متوجه مواردی مانند قسمت دوم مضامین Squadron 42 از Calling All Devs یا بهروزرسانیهای Inside Star Citizen در سفینههای Vanduul ، فنآوری Gas و یک نگاه عمیقتر به دیگر محتوای مربوطه شوید.
همهی این موارد در کنار گزارشهای ماهانه ما در مورد Squadron 42 قرار میگیرد. یکی از عناصر مهم پیامرسانی در مورد به روزرسانیهای Squadron 42، افزایش آگاهی در مورد کارهایی که است برای Star Citizen انجام میشود. تنها محتویات انحصاری بخش Squadron 42 شامل مکانها، افراد و داستان آن میشود و ما نمیخواهیم چیزی را اسپویل کنیم.
پس از شیوع بیماری COVID-19، روند توسعهی برخی از بازیها با مشکلات و چالشهایی مواجه شد. بازی Star Citizen نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. با این وجود تیم توسعهدهنده با قدرت برروی توسعه و پیشرفت این بازی تمرکز دارد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
شنیدم قراره رو اکس باکس سری ایکس هم بیاد
دلیل ساخت این بازی قدرت نمایی و نشون دادن توانایی نامحدود pc هست.
اصلا تو شروع پروژه گفتن بازی فقط روی pc میاد.