تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا

تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite

سعید حلاجیان
۲۲:۴۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا

در جدیدترین قسمت از بخش تحلیل فنی به سراغ بازی Halo Infinite رفته و به تحلیل فنی و بررسی عملکرد تریلر گیم‌پلی این بازی پرداخته‌ایم. با قسمت جدید تحلیل فنی همراه باشید.

بالاخره پس از مدت ها انتظار هفته گذشته شاهد نمایش اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Halo Infinite در جریان رویداد اکس‌باکس بوده ایم. تریلری که البته به مذاق بسیاری از بازی بازان و طرفداران قدیمی اکس باکس و هیلو خوش نیامد و مورد هجوم انتقادهای و اعتراضات شدیدی توسط بازی بازان قرار گرفت. بسیاری بر این عقیده هستند  که گرافیک بازی کمی خام یا حتی نسل قدیمی بود و تا حد زیادی از نمایش بازی Halo Infinite ناامید شده اند. بر همین اساس در قسمت جدید تحلیل فنی قصد داریم تا جوانب فنی مختلف بازی را توضیح دهیم و مشخص کنیم که چرا بازی از نظر بصری این چنین به نظر می رسید.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا
تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ori and 343i گفت:

    من که تو گیمپلی بازی گرافیک نسل نهمی دیدم
    بقیه بهتره هنگام دیدن تریلر عینک داشته باشند و کیفیت ۴k ببینند

  • Ori and 343i گفت:

    دمو برا ۱۱ ماه پیش بود
    مشخصات pc که روش اجرا شده بود اومده
    ۳۴۳i گفته کیفیت تکسچر ها بالا میره
    #برترین بازی نسل نه

  • Xbox for Ever گفت:

    بازی عالیه متا ۹۸ 😎 😎 😎 😎

  • Golden_Sauber گفت:

    تا چند ماه دیگه معجزه نمیشه ۵۰۰ میلیون دلار به نظرم بی خود خرجش شده موتورشم در مقابل بازیا دیگه حرفی نداره

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    والا این بازی هم مثل لست۲ انگار قراره جنجالی بشه منتها از یه حیث دیگه از اینکه بگذریم در مورد نمایش بگم گیم پلی واقعا عالی بود، اینو واقعا یعنی واقعا کسایی درک میکنن که ۳ شماره هالو رو بازی کرده باشن چون هالو رو وقتی گرفتارش بشی دیگه دسته رو زمین نمیزاری :cowboy: از طرفی گیم پلی خیلی وسیع تر شده و داستان هم قراره به اوج برسه و همه چی قراره به بهترین شکل باشه مخصوصا خیلی خوشحال شدم که بازی قابل اکتشاف هم هست :inlove: اما و اما متاسفانه گرافیک بازی در حد پرچمدار ایکس باکس نبود اینو همه باید قبول کنن واقعیته ، خوشبختانه خود استودیو گفته دمو برای ۱۱ ماه پیش هست حالا نمیدونم چیه داستان ولی این بازی گرافیکش درست بشه بهتون قول میدم مثل یه اسپارتان قدرتمند میتونه هر رقیبی رو تو بهترین شدن کنار بزنه (نظر شخصی)
    .
    .
    #ترول نکنیم
    .
    .
    .
    تشکر ویژه هم میکنم از آقای حلاجیان که انقدر عالی و حرفه ایی مراسم ایکس باکس رو پوشش دادن و تحلیل کردن بدون اینکه درگیر تعصب و جو های عجیب بشن :yes: واقعا ممنون :rose:

    • Yato گفت:

      این تریلر قشنگ من یاد شماره اول بازی انداخت و خیلی با گیم پلی بازی حال کردم ، داستان هم به نظر عالی میاد هنوز تو کف این دیالوگ ” خوب بمیر ” هستم
      منم مثل شما امیدوارم که گرافیک نهایی چنین نباشه ،در حد چنین ای پی بزرگی نیست

    • alipower_fan گفت:

      ۳ شماره از هیلو نه، بنظرم از تک تک هیلو ها بهترین تیکه رو برداشتن گذاشتن تو این بازی و یسری چیزای خفن اضافه کردن. روح هیلو دوباره به این بازی برگشته بعد از نسخه ریچ. بنظرم من سال ۲۰۲۰ میشه این بازیو کرد ولی نمیدونم ۵ سال دیگه میشه گرافیکشو اینجکری که گیم پلی بود تحمل کرد یا نه امیدوارم یه دستی بهش بکشن تا این آتیشا قبل انتشار بازی بخوابه. اگر نسخه کالکشن رو بازی کرده باشه یه دکمه هست میتونی گرافیکو از کلاسیک به نسخه بازسازی ده تغییر بدی. وای فکر کن توی اینفینیتم باشه و نسخه کلاسیک رو نشون داده باشن براش. فک کن این جدی جدی باشه همهچه قدیمیا چه جدیدا راضی میشن از بازی. چون اون چیزی که از موتور بازی سازی سال ۲۰۱۸ نشون دادن واقعا توانایی های بیشتر از اینو داره.

  • Psycho0172 گفت:

    دوستان خواهش میکنم #ترول_نکنیم
    اگرم انتقاد دارین
    با لحن مودبانه و بدور از زیرزیرکی تیکه انداختن و با ذکر نظر شخصی و عدم توهین انتقادتون رو بگین
    اونایی که میان میگن انتقاد و حقیقت با ترول فرق داره
    خودتون هم میدونین میشه بهتر و قشنگ تر نظر داد و اون زیر زیرا تیکه ننداخت
    مرسی از شما

    • Rayo گفت:

      چرا وقتی سونی تلو ۲ رو داد هیچ کس کاری به هیترا و ترولای ایکس باکس و ویندوز ک مثل اب خوردن بازی رو اسپویل می کردن نداشت
      ولی الان همه روشنفکر شدن می خوان جو سایت خوب بشه چرا؟؟ چون توپ تو زمین ترولای سونی فناست ؟؟!!

      • Stalin 657 گفت:

        چون اون زمان وقت اش نبود سونی فن ها به دو دسته تقسیم شده بودن جنگ بین دو دسته بود به همین خاطر مثل فعلا نبود که آرامش باشه دوستان که از بازی راضی نبودن نظره شخصی خودش رو می گفتند از طرف دیگر برچسب ترول و هیتر زده می شد اینجوری دو طرف به خاطر بی احترامی به سلیقه یک دیگر شروع به دعوا می کردن آخرش هیچی فقط دعوا بر سر یک داستان بازی :yes:
        دیگر توپ توی میدان هر دو طرف است نه یکی اگر هر دو طرف همکاری کن این بچه بازی ها و مسخره کردن تموم میشه فقط احترام به سلیقه دیگران و مسخره نکردن دیگران این راه حل این مشکل است 😎

  • mbox گفت:

    جالبه ویدیو دیجیتال فاندری رو گذاشتین و هشتاد درصد اولش رو ترجمه کردین و بیست درصد اخرو از خودتون گفتین و عوض کردین

    • هر تحلیلی نیاز به مطالعه، مشاهده و جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف داره دوست گرامی
      تحیل های فنی هم از این قائده مستثنا نیستن
      امکانات و ابزارهایی که منابع خارجی برای گرفتن بنچمارک و بررسی فنی استفاده می کنند
      فرای امکاناتی است که در کشور ما موجود هست؛ بحث تهیه بازی ها به کنار
      با این حال هدف ما این هست و تمام تلاش ما این هست که کاملترین تحلیل و بررسی فنی را به زبان فارسی برای شما قرار دهیم
      اگر علاقه مند هستید می تونید ویدئوهای ما را دنبال کنید در غیر این صورت اجباری وجود نداره

    • خب مگه بده… هر جایی که یه منبع قابل اعتماد باشه میشه ازش استفاده کرد…!
      به نظرم که بخش خوبیه حتی اگه صد در صد ترجمه ای یا اقتباسی باشه!

    • Psycho0172 گفت:

      داداش اتفاقا عالیه
      کدوم سایتی میاد اینجوری ویدیو میزاره
      اصلا تو بگو ترجمه دیجیتال فاندری
      فک نکنم همه بچه های سایت زبان اینگیلیسیشون فول باشه
      اتفاقا این عالیه واس کسایی که مسلط نیستن
      یا حتی اگه باشن یادشون میره یا نمیدونن اصلا همچین ویدیویی هست تا وقتی گیمفا بزاره
      این کار خیلی یونیکیه واقعا ترجمه ای هم که شده در حد عالی کار شده
      شما بیا سایت بگو خودش تحلیل بزاره بدون نگاه کردن به ویدیو های مشابه خارجی
      ممنون از آقای حلاجیان بابت وقتی که میزارن رو ویدیو ها و باعث میشن ۴ نفر که اینگیلیسیشون خوب نیست یا کسیایی مثل من که همیشه دیجیتال فاندری رو چک نمیکنن ولی حواسشون به گیمفا هست ویدیو رو ببینن و لذت ببرن
      #ترول_نکنیم

    • وجود این تحلیل به زبان فارسی یک غنیمته که فقط با زحمت زیاد تیم تدوین، گویندگی و ترجمه حاصل شده.. شاید خیلی از کاربرهای فارسی زبان (از جمله خودم) نیاز به این تحلیل‌ها داشته باشیم ولی از دیدن ویدئو‌های زبان خارجی مثل همون ویدئوی دیجیتال فاندری با این دقت و جزئیات متوجه حرفاشون نشیم :yes:

  • خیلی گرافیکش بد بود
    ادم گرافیک ردد۲ رو که مال نسل ۸ رو مقایسه میکنه با این ناخوداگاه خندش میگیره
    بدتر اینجاست که میگن ۵۰۰ میلیون دلار بودجه داشته این اثر!!

  • Dr.Who گفت:

    دوست دارم دلیل اونایی که میگن با گیمپلی حال نکردیم رو بشنوم ( قبلش بگید نسخه های قبلی هیلو رو بازی کردین یا نه .)…بدون ترول لطفا

    • من بازی نکردم اما حقیقتا گیم‌پلی ضعفی نداشت و البته حسی که داشتم این بود که جایِ پیشرفت هم داره اما نه خیلی.تنها مورد میمونه پیشرفتِ گرافیکی که انشاالله به اون چیزی که مدنظرشون هست برسن.

    • Stalin 657 گفت:

      گیم پلی مشکلی نداره فقط کمی نو آوری نه کپی گیم پلی بازی رو عالی می کنه خودم نسخه ریج و ۳ رو xbox 360 و pc بازی کردم منظورم تموم کردم و کمی از نسخه ۴ هیلو هم تجربه کردم
      حال شاید گیم پلی عالی به نظر برسه ولی وقتی با نسخه قبلی مقایسه شود حرفی برای گفتن ندارد با اجازه مثل نسخه سوم modern warfare و call of duty 3

    • من بازی کردم…
      گیم پلی هیلو تو نسخه های ۳۶۰ که بازی کردم به معنای واقعی و به طور مطلق بی نقص و بی عیب بود…
      مشکل اینجاست که مایکرو به جای خلق آی پی جدید و بهبود آی پی های قبلی کلا سیاست یه کنسول گیم رو کنار گذاشته و کلا داره سرویس محور میشه…! یعنی اینکه اصلا کنسول نیست و دلیل و توجیه خاصی برای خرید کنسول فیزیکی اکس باکس باقی نمونده و وقتی اکس کلاد بیاد این موضوع بیشترم میشه…
      من نمیگم که این روش غلطه ولی به نظرم کنسول باید ماهیت سنتی خودش و بازیای داستان محور رو حفظ کنه! اینا واسه راحتی خودشون میخوان یه اکوسیستم چندصد میلیونی رو بوجود بیارن با سرویس هاشون که اگه حتی سالی ۵۰ دلار از هر کاربر سود بکنن به راحتی از مرز چند ده میلیارد دلار بگذره…و البته دارن موفق هم میشن ولی به قیمت کاهش کیقیت بازیای داستانی و تعداد آی پی های درجه یکشون!
      میخوان چند میلیارد دستگاه ویندوزی و اندرویدی رو با سرویس هاشون به سمت خودشون بکشن…البته هدف بزرگیه واسه یه شرکت ولی فقط در راستای سود بیشتر و کار کمتر و بازی بی کیفیت تره… دلشون میخواد همه با پرداخت درون برنامه ای و فورتنایت و پابجی زدن و فروش اشتراک به راحتی سود کلان بدست بیارن…!

    • ُSethHunter گفت:

      بنده تمام قسمت های هیلو رو بازی کردم و همین الان هم Reach رو لپتاپم نصبه و واقعا عاشق هیلو های قدیمی هستم
      یکی از مشکلات گیم پلی این بود که زیادی سعی داشت شبیه Doom و ولفنشتاین باشه
      این چیز بدی نیست که الگو برداری بکنن ولی در کنارش باید یکمی نو آوری هم باشه
      متاسافنه نو آوری خاصی نداشته عملا همون گیم پلی قدیمیه و در کنارش چنتا چیز کپی پیست شده
      تا وقتی سری Doom و ولفنشتاین هست چرا باید کسی بره یه بازی رو که فقط شبیهشه بازی کنه ؟؟.
      بدتر از همه اینکه اصلا هیچ هیجانی نداشت. نمیدونم شاید فقط به نظر من اینطور اومده ولی وقتی داشتم گیم پلی رو میدیدم حتی یک لحظه هم با خودم نگفتم ایکاش کنترلر دستم بود و من به جاش داشتم بازی میکردم
      خیلی دوست دارم به دوران اوجش برگرده ولی حقیقتا امیدی ندارم بهش

  • EmperorX گفت:

    ممنون بابت تحلیل ، من خودم خیلی شوق و ذوق داشتم برای دیدن گیم پلی بازی قبل از اینکه کنفرانس شروع شه ، اولین بار هم که دیدم انقدر محو دیدن بازی بودم که زیاد به ضعف ها توجه نکردم. تقریبا ۵،۶ باری دیدم دموی بازیو و الانم دوباره این تحلیل رو دیدم. از دموی بازی مشخصه اگر بخوان بازی رو به این شکل عرض کنن حسابی ازش ایراد گرفته میشه ، من نه نا امیدم نه قصد اینو دارم کسی رو نا امید کنم ، خودمم اکس باکس دارم ، ولی وقتی چیزی ایراد داره باید گفت ، سری هیلو خیلی ارزشمنده ، شاید خیلیا الان ترولش کنن کسایی که نه بازیش کردن نه میدونن این بازی سالها پیش پرچمدار fps بوده و چقدر دنیای گیم رو به جلو برده ، ولی واقعا اهمیت داره ، موفقیت این بازی خیلی مهمه ، من شخصا حاضر بودیم این بازی تاخیر بخوره حتی چند سال…ولی این شکلی عرضه نشه ، اگر مایکروسافت نتونه اون رو به بهترین شکل عرضه کنه باز هم اول نسل به مشکل بزرگی بر میخوره.
    در هر صورت باید دید تا زمان عرضه چه اتفاقی میفته.

تحلیل فنی : گمشده در کهکشان | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite - گیمفا