توسعهی Hitman 3 جهشی بزرگ در مکانیسمها و گیمپلی این سری محسوب میشود
تا چند ماه دیگر و در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی، ما میتوانیم سومین نسخه از سهگانهی Hitman را با مامور ۴۷ تجربه کنیم. داستان این نسخه ادامهای بر روایتی خواهد بود که استودیوی آیآو اینتراکتیو (IO Interactive) در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و به موفقیت و محبوبیت قابل توجهی نیز دست یافت. طبق اعلام این استودیو، بازی Hitman 3 داستانی به مراتب تیره و تاریکتری را از مامور ۴۷ روایت خواهد کرد و به نظر میرسد این نسخهی پایانی در داستانسرایی و گیمپلی دارای اهدافی بسیار جاهطلبانه باشد.
در مصاحبه با مجله رسمی پلیاستیشن، آقای ماتیاس انگستورم (Mattias Engström) کارگردان بازی Hitman 3 در مورد روند توسعهی این بازی اطلاعاتی را ارائه داد. وی در این باره اظهار داشت که در این نسخه تمامی اهداف و مکانیسمهایی که تاکنون قصد استفاده و به کار بردن آنها را داشتهاند با موفقیت در بازی پیادهسازی کردهاند. عنوان Hitman 3 در رویداد مربوط به رونمایی از کنسول پلیاستیشن ۵ رونمایی شد و به نظر میرسد که تیم توسعهدهنده از فناوریها و قدرت این کنسول بسیار راضی و خشنود بودهاند. تاکید کارگردان بازی Hitman 3 بیشتر برروی تکنولوژی منحصر به فرد SSD کنسول نسل نهمی سونی بود و به مانند بسیاری دیگر از توسعهدهندگان صنعت بازیهای ویدئویی، بسیار به آن ابراز علاقهمندی کرد.
ما قصد داریم بازی Hitman 3 یکی از جهشهای بزرگ استودیوی ما را در پیشرفت و استفاده از تکنولوژیهای گوناگون نشان دهد و این موفقیت بزرگ با استفاده از تکنولوژیهای فوقالعادهی کنسول پلیاستیشن ۵ مهیا میشود. بازی Hitman 3 عنوانی بسیار پیچیده است و چندین سیستم بزرگ و هوش مصنوعیهای فراوان و بسیار متنوع آن به صورت همزمان باید اجرا شوند و وقفهای به خود نبینند. حتی به صورت پیچیدهتر باید بدانید که بسیاری از این سیستمها و مکانیسمهای درون بازی نسبت به یکدیگر پویا بوده و باید در یک لحظه از تمام آنها با سرعت بالا پشتیبانی شود که این امر به کمک تکنولوژی منحصر به فرد SSD کنسول پلیاستیشن ۵ مهیا خواهد شد. ما میتوانیم از این قدرت زیاد این کنسول به نحو احسن استفاده نماییم تا به ما امکان استفاده از گزینههای بسیار زیاد و متنوعی را بدهد.
آقای ماتیاس انگستورم در بخش دیگری از این مصاحبه دربارهی تاثیر SSD کنسول پلیاستیشن ۵ اظهار داشته بود:
سری Hitman عنوانی در رابطه با تجربیات و آزمایشهای متعدد است و ما بازیبازان را به یک محیط سندباکس وارد میکنیم و به آنها اجازه میدهیم به هر گونه که میخواهند این دنیا را تجربه کنند؛ بنابراین ما سیستم ذخیره و بارگذاری را به گونهای میبینیم که بازیبازان را برای داشتن تجربههای گوناگون در محیط بازی و تعاملهای مختلف با آن تشویق کند. سرعت بینظیر بارگذاری، کنسول پلیاستیشن ۵ را تبدیل به زمینهی منحصر به فرد و کامل برای سهگانهی Hitman تبدیل میکند و اهمیت تکرار و تجربهی آن را بیش از همیشه به نمایش میگذارد. عنوان Hitman 3 باری دیگر جهشی برای تکنولوژیهای بازیسازی ما به حساب میآید که بر محور قابلیتهای پلیاستیشن ۵ بنا شدهاند.
بازی Hitman 3 قرار است ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس، پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
خیلی دلم میخواد هیتمن جدید بازیه موفقی بشه من با نسخه های قدیمیش خیلی خاطره دارم مخصوصا blood money ولی به نظرم بعدا در چرخه تکرار افتاد و با هر شماره جدید جذابیت قدیم رو نداشت دیگه (نظر شخصی ) خیلی دلم یه هیتمن با رویکردی کاملا جدید میخواد ، دلم تنگ شده برا اینکه با صدا خفه کن این ترولر ها رو به ملکوت بفرستم :laugh:
.
.
# ترول نکنیم
درسته نسخه های۱ و ۲ این نسل اپیسودی بودن ولی خداییش حس هیتمن های قبلی هنوزم بود
بهترین هیتمن برا من هیتمن absolution بود خیلی با ویژگیش که پشت دیوار حدف رو میدیدی حال کردم دومین هیتمن مورد علاقم هم که هیتمن ۳ بود که لامصب اصلا یه اتمسفر کثیفو دلهره آور داشت قشنگ بدی حدف رو تو مرحله حس میکردی که چه آدم مضخرفیه مثل مرحله پارتی تو بیمارستان که طبقه دوم میرفتی یه آشپزی بود داشت دخترارو تیکه تیکه میکرد
هیتمن های قدیمی حرف نداشتن واقعا ، جزو اولویت های بازی کردنم بود همیشه
هی جونم… فقط این تیکه از حرفاش (عنوان Hitman 3 باری دیگر جهشی برای تکنولوژیهای بازیسازی ما به حساب میآید که بر محور قابلیتهای پلیاستیشن ۵ بنا شدهاند).
#نترولیم…
#نمیترولم تا وقتی که نترولند… 😀
#نمیترولم-تا-وقتی-نترولند:دی
داداش حتی اگه ترول کردن شما با سکوت و #ترول_نکنیم جوابشون رو بده خودشون تموم میکنن
چقدر توی سالای اخیر به سبک مخفیکاری ظلم شده…۳-۴ عنوان افسانهای که به دست فراموشی سپرده شدن و از قضا جزو دو سبک مورد علاقهی من و خیلیای دیگه هستش…
هیتمن خیلی وقته که دیگه اون تاثیرگذاری انکارناپذیرشو توو این صنعت از دست داده و من اینو مستقیما تقصیر سازنده بخاطر کمکاریش توو کیفیت و نوآوریش میدونم و تقصیر ناشر بخاطر تیکه تیکه کردن بازی و پوووول بیشتر…
متال گیر افسانهای دیگه پدرش بالا سرش نیست و هنوز جای زخم نسخهی آخرش(افتضاح) بدون کوجیماش درد میکنه و فقط رویای ریمیکشو که منو امیدوار نگه داشته..
از یوبیسافتم نگم که نمکنشناستر از اون خودشه!!
کاری به پرنس ندارم…اما کدوم شرکت جز یوبی میتونه یه نسل تمام سم فیشرو فراموش کنه!!!
اساسینم که با اون هودیه نابش خوراک مخفیکاری بود الان به یه نقش آفرینی تبدیل شده…
اما با عرضهی لست پارت۲ تمام عقدههای مخفیکاریمو خالی کردم و انقدر این اثر توی بخش مخفی کاری(مثل همهی بخشاش) بهم چسبید که نگو…
در کل امیدوارم همونطور که بعد از سالها دوباره ژانر وحشت داره جدیگرفته میشه ژانر مخفی کاری هم با بزرگانش توو نسل نهم با قدرت تمام برگرده…
#ترول نکنیم
درسته از داستانش خوشم نیومد ولی واقعا مخفی کاریش حرف نداشت با اینکه کلیکر هارو به جون آدما بندازم خیلی حال میکردم 😀
به نظرم ژانر مخفی کاری نیاز به یه مکانیزم جدید داره که امیدوارم سخت افزار قدرتمند کنسول های جدید این امکان رو بتونن فراهم کنن و البته سازنده ها و ناشران، یاد اولین اسپلینتر سل بخیر انقدر عالی بود و مخفی کاریش چالش برانگیز که خیلی گیمرا به خاطر سختی که داشت میگفتن بازیش قشنگ نیست :laugh: اما سم فیشر خودشو اثبات کرد در دل گیمر ها :yes: دیدن دوباره سم فیشر در نسل ۹ میتونه فوقالعاده باشه
.
.
#ترول نکنیم
امید میدونی چیه
بنظرم با قدرتمند شدن cpu نسل بعد شاهد انقلابی تو هوش مصنوعی باشیم
فک کن خودت اصلا یه جوری بشه مثلا اگه یه جا شناسایی بشی کسایی که باقی موندن با بی سیم به اونوریا بگن آره این فلان سلاحو داره از اینور میاد از پشتتون در میاد
یا مثلا صدا ها و بعضی صحنه ها فک کنم خیلی واقع گرایانه بشه
#ترول_نکنیم
نسخه قدیش خیلی بهتر بود
یادش بخیر
الانم دلم لک زده برای یه ریسینگ با داستان جذاب مثل کربن و ماست وانتد
اگه یه ریمیکی چیزی از blood money یا contracts بدن عالی میشه.
خداوکیلی این اپیزودی کردن شده بلای جون همه بازی ها
امیدوارم بعد این سه گانه که تموم میشه دیگه اپیزودیک نسازن هیتمن رو.
یه نگاه به شاهکار blood money بندازین، چیشد که یهو اپیزودیک شد و تبدیل شد به یک بازی نسبتا خوب.
ایشالا شاهکار های دیگری از سری هیتمن ببینیم.
#ترول نکنیم
#ترول کردن کسی اگه راست باشه اون ترول نیست
#متعصب نباشیم
#ماسمالی نکنیم
#ترول پولی توش نیست
#منطق
#نه به ترول و تروریسم و ترموکوبل ، زنده باد تسمه تایم
خ.وبه :yes: