سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا

سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند

محسن رضوی فر
۱۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا

به‌تازگی توسعه‌دهندگان عنوان Deathloop در مورد ویژگی‌های این بازی شامل شکل هنری منحصربه‌فرد، مکانیزم‌های حلقه‌ی زمان و موارد دیگر توضیحاتی را ارائه داده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.

اخیراً وب‌سایت IGN مصاحبه‌ای را با دینگا باکابا (Dinga Bakaba) و سباستین میتن (Sebastien Mitton)، کارگردان و کارگردان هنری Deathloop از استودیوی آرکین (Arkane)، ترتیب داده و آن‌ها در خصوص این بازی صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند. آن‌ها در این مصاحبه به مکانیزم‌های حلقه‌ی زمانی در بازی ویژگی‌های نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ پرداختند.

آقای میتن در صحبت‌های خود اشاره کرد که شباهت‌هایی بین بازی Deathloop با عناوین Rouge-like دیده می‌شود، اما در عین حال تفاوت‌های مهم و اساسی وجود دارد.

وی در این باره گفت:

شما باید در این بازی با کمک یکدیگر متوجه شوید که در این جزیره چه اتفاقاتی افتاده است. باید پی ببرید که چه کسی هستید و چگونه باید از آنجا فرار کنید. Deathloop با عناوین سبک Rouge-like کمی تفاوت دارد. ممکن است در طول بازی اسلحه‌ای را که بدست آورده‌اید، از دست بدهید؛ اما داستان رو به جلو پیش رفته است. Colt به عنوان شخصیت اصلی بازی، چیزی را می‎‌داند. بازی‌باز و Colt هر دو چیز مهمی را می‌دانند در قبال آن اقدامی را انجام دهند.

وی سپس توضیح داد که بازی چگونه اسرار این جزیره را حفظ می‌کند ، زیرا شما همیشه در همان مکان کار را شروع نمی‌کنید و همیشه یک کار را انجام نمی‌دهید. به بیان دیگر، شما همان اهداف یکسان را ندارید. با این حال، مکانیزم حلقه‌ی زمانی یک بخش مهم است، اما شما به آن وابسته نیستید. اگر بازی‌بازان بخواهند به صورت آرام و عمدی بازی را به پیش ببرند، بازی آن‌ها را مجازات نخواهد کرد.

در ادامه آقای میتن به ویژگی‌های نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ شامل وجود فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing)، رزولوشن و نرخ فریم بالاتر و HDR اشاره کرد. وی سپس در مورد کنترلر DualSense و چیزهایی که به بازی اضافه می‌کند، توضیحاتی را ارائه داد.

ویژگی‌های جالبی در کنترلر DualSense در این بازی وجود دارد. از جمله‌ی این موارد می‌توانم به Haptics Feedback و محرک‌های فعال (Active Triggers) اشاره کنم. همان‌طور که می‌دانید، بازی ما یک عنوان اکشن اول شخص است. ما در بازی‌هایمان به غوطه‌وری ارزش و اهمیت می‌دهیم. در Deathloop این طور احساس می‌شود که به طور واقعی یک سلاح را در دست دارید. واکنش و نحوه‌ی خشاب‌گذاری آن را حس می‌کنید. من فکر می‌کنم از ویژگی‌های کنترلر DualSense در این بازی لذت خواهند برد.

بازی Deathloop از لحاظ شکل هنری، از آثار سائول بیس (Saul Bass) اقتباس شده است. از آثار معروف وی می‌توان به پوستر فیلم‌های Vertigo و The Shining اشاره کرد. این بازی در دهه‌ی ۱۹۶۰ جریان دارد. تیم توسعه‌دهنده به همین منظور تصمیم گرفت تا از آثار منحصربه‌فرد سائول بیس استفاده کند. این عنوان از لحاظ هنری شباهت‌هایی به سری بازی‌های Dishonored دارد.

به‌تازگی تصاویر هنری جدیدی از بازی Deathloop منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

Deathloop در تعطیلات سال جاری میلادی برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان عنوان Deathloop از ویژگی‌های این بازی می‌گویند - گیمفا