اسپنسر امیدوار است مردم به جای مقایسهی کنسولها، از بازیها لذت ببرند
آقای فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبهی خود به صحبت دربارهی صنعت بازیهای ویدئویی پرداخته و بیان کرده است که دوست دارد کاربران به جای صرف انرژی برروی جدل و بحثهای بیفایده دربارهی برتری کنسولها، از تجربهی بازیها لذت برده و از این صنعت به درستی حمایت کنند.
بحث و جدل دربارهی برتری کنسولها و پلتفرمهای مختلف تقریبا به یکی از پایههای اصلی در جوامع آنلاین بازیهای ویدئویی تبدیل شده است. اگرچه احتمالا این بحث در ابتدا با رقابت سگا در مقابل نینتندو شروع شد ولی امروزه شاهد رقابت هواداران سه شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو بر سر اثبات برتری کنسول خود هستیم و گاها حتی کاربران پلتفرم رایانههای شخصی نیز به میدان مبارزه وارد میشوند. با نزدیک شدن به زمان انتشار کنسولهای نسل بعد، اخیرا شاهد اوج گرفتن این بحثها بودهایم ولی خوشبختانه به نظر میرسد حداقل یک نفر وجود دارد که تلاش دارد به این موضوع خاتمه دهد.
در مصاحبه با The Washington Post، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) بیان کرده است که دوست دارد این جنگ بین کاربران کنسولها هر چه سریعتر خاتمه پیدا کند. به اعتقاد آقای اسپنسر، رفتار تهاجمی کاربران کنسولها نسبت به یکدیگر و نسبت به بازیهای تولید شده برروی کنسول رقیب در نهایت هیچ سودی نخواهد داشت. آقای اسپنسر به این نکته اشاره کرده است که کاربران باید به جای چنین بحثهایی، بازیهای تولید شده را فارغ از پلتفرم مقصد تشویق کرده و تلاش کنند از تجربهی آنها لذت ببرند.
این ایده که برای پیشرفت صنعت چند شرکت باید موفق شده و دیگران شکست بخورند به صنعت بازیهای ویدئویی برای رسیدن به ظرفیت اصلی خود هیچ کمکی نخواهد کرد. ما باید به رشد صنعت بازیهای ویدئویی کمک کرده و به توسعه دهندگان اجازه دهیم بزرگترین ریسکهای ممکن را بپذیرند. زمان که یک بازی عالی منتشر میشود، ما باید آن را فارغ از این که برروی نینتندو، پلیاستیشن و یا رایانههای شخصی عرضه شده است، تشویق کنیم.
ما باید برروی این صنعت که عاشق آن هستیم تمرکز کرده و شاهد رشد روزافزون آن باشیم. علاوه بر این، ما باید از آن در مقابل مشکلاتی که امروزه با آن روبهرو هستیم، محافظت کنیم. اگر قرار است برای چیزی انرژی مصرف کنیم، بگذارید این انرژی برروی این موارد مصرف شود و نه برروی بحثهای بیفایدهای مانند قطعهی پلاستیکی من از قطعهی پلاستیکی تو بهتر است. به نظر من این بحثها در نهایت هیچ سودی نخواهد داشت.
اگرچه صحبتهای آقای اسپنسر کاملا منطقی و بهجا است ولی به توجه به بازخوردها و کامنتهای کاربران در توییتر و در ادامهی مقالهی منتشر شده، به نظر میرسد هنوز راهی طولانی برای تحقیق این خواسته در پیش داریم.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اینو به فن بوی های سایت باید یاد داد
آقا لذت ببرید
دعوا ها رو تموم کنید
ترول ها رو تموم کنید
تیکه انداختن ها رو تموم کنید
اینو داره به خود شماها میگه..ماکه چیزی نمیگیم تا شماها حرفای الکی کامنت نکنید مثل اون دوستتون که میاد میگه خب این نسل رو هم xbox برنده شد یا اون یکی تو هر صفحه از بیکاری زیاد صدتا کامنت میده تا عقده خودشو از سونی خالی کنه ولی بدجوری نابود میشه و هروز هم رنگ عوض میکنه یروز گرالته یروز تریس..یه مشت بچه و هیتر و ترول حال بهم زن که حتی منطقی هم نیستن دست بردارید خدایی یکم احترام به پلتفرم خودتون و دیگران بزارید والا قبلا اینجور نبود طرف با مقایسه کنسول و قدرت و انحصاری و ssd و این مزخرفات بیاد بگه کنسول من قدرتمند تره اون بگه نه مال من بهتره مثل بچه ها ولی وقتی ازینجور کامنتای بیهوده میزارید انتظار داشته باشید چند نفر جوابتون کنن
مطمئن باش اگه سونی فن ها راست راست راه نرن و به مایکرو تیکه نندازن ما هم حرفی بهشون نمیزنیم. ما هیچکدوم مون مشکلی با سونی نداریم ولی وقتی به برند مورد علاقه مون اهانت میشه نمیتونیم سکوت اختیار کنیم
دوست گرامی همین شما نبودی توی پستی همون کامنت اول شروع کردی به ترول کردن و تخریب کردن
اونجا هم سونی فن ها تیکه انداختن
یک دور بگو سونی فنا دعوا رو شروع کرده باشن
Mohammad1998
قرار نبود این جوری بشه
هردو یکی هستن ولی به هر حال خودش شروع کرد
اوکی من عقده ایم .. یا حتی بچه البته طوری که شماها فکر میکنین توی خیالاتتون حالا از منطق حرف میزنی بزار با منطق بات حرف بزنم ببینم میتونی قبول کنی یا ن اوکی
مگه دروغ میگم رد دد خیلی بهتر روی ایکس باکس ران میشه ؟؟؟
مگه دروغ میگم پلی استیشن صدای فنش خیلی بلند و ازا دهندست ؟
مگه دروغ میگم پلی استیشن به Only on playstation خیانت کرده داره بازی پورت میکنه روی پی سی ؟
مگه دروغ میگم بهترین پورت ویچر روی پی سیه ؟ و هنوزم پلی استیشن با همین ابدیت های جدیدش مشکل داره توش ؟
مگه دروغ میگم هنوزم بلادبورن فریز میشه و پرفورمنس خوبی نداره روی پلی استیشن ؟
مگه دروغ میگم هنوزم انحصاری های دیگه توی راهن وقتی یکدونه رو اونم فرست پارتی بدی روی پی سی خیانت نکردی ؟
مگه دروغ میگم ۳۰ فریم بیشتر نمیتونه بگیره و در مقابل پی سی هیچی نیست ؟؟؟
مگه دروغ میگم فن های پلی استیشن بعد از هر پورت شروع میکنن به اراجیف گفتن به پلتفرم های دیگه ؟
مگه دروغ میگم که نصف بیشتر فن های اینجا میگفتن گوست شاهکار بعدیه سونیه ؟ پس چرا نیست الان هنوز این کاربر Y.C هم میگه شاهکار و خیلیای دیگه
مگه دروغ میگم فن هایی مثل این متین میان میگن ریل تایم نیست خیلی دیگه هام کنارشون ولی بعدش دروغ حرفشون ثابت میشه اونم زمانیکه خود مدیر مایکروسافت گفته این ریل تایمه رفته کل سایت هارو گشته از دیجیتال فاندری خبری پیدا کنه که حرف کسی که خود کنسول رو میده نقض کنه یعنی اونا بیشتر از مدیر ایکس باکس میدونن؟
هروقت اینارو تونستی با منطق جواب بدی و با دلیل البته اون زمان حرفت درسته این مثبت منفیا هم بیشترش یا با وی پی انه … یا دقیقا همون فن هان که با واقعیت ها نمیتونن کنار بیان دعوای بیخود سر انحصاری ولی تهش کنسول فیزیکی از بین میره و همه چی استریم و دیجیتال میشه مخصوصا انحصاری از بین خواهد رفت ولی شما هنوز توی گذشته گیر کردین همه چیز همیشه یکجور نمیمونه
چوب گلف شده کابوست؟همه اینایی که گفتی همش مزخرفه و زاده افکار سادیسمی خودته!واقعا از چی میری رو چی..درضمن این سایت اگه ۱۰۰کاربر داشته باشه که کامنت میزارن سر هم بیستاش درست درمونن که اکثرنش هم فن سونی هستن اسم ببرم واست؟که با اینکه فن سونی و دو اتیشه لست هستن جواب امثال هیترایی مثل تورو نمیدن چون در حدش نیستی..پس سرت تو کار خودت باشه به تو ربطی نداره کدوم کنسول انحصاری هاش بهتر و بیشتره راجب چیزی حرف بزن که پلتفرم خودته..درضمن دیگه خیلیا میدونن تو چه آدمی هستی و آبروت رفته سعی کن از این به بعد آدم بهتری باشی..
همگی عشقید(به جز هیترا و ترولا) خیلیا هستن که تعدادشون زیاده کامنت میخونن ولی کامنت نمیزارن کلا ولی منظورم با افرادی بود که کامنت میزارن همیشه که تعداد خوب هاشون خیلی کمتر بد هاس مثل جامعه خودمون تو ایران..
برو به یوزر اسکور گوست یه نگاهی بنداز بعدشم این بازی از استودیوی فرست پارتی نیست درجه دو هست که second son که اینقدر خوب بود ۷۹ گرفته پس برای این بازی خوبه
داداش تو خودت بد تر از همه ترول میکنی
همه سارا و جولای ۲۳ و غیره هم کاملا تابلو یه نفر هستن اونم شمایی
لطفا اول رفتار خودت رو اصلاح کن بعد بیا این حرف هارو بزن
تشکر
تو هم خودتو درست کن که به همه تهمت مولتی اکانت بودن رو میزنی
واقعا تاسف
پلنگ صورتی از کاپ هد بهتره :laugh:
۸۸>۸۴
Mohammad1998
ratchet and clank :85
detroit:78
gravity rush:80
death stranding:82
days gone:71
the last guardian:82
uncharted lost legacy:84
ghost of tsushima:84
until dawn:79
infamous:80
Killzone:73
gran turismo:75
little big planet 3:79
nioh 2:85
Spider man:87
cuphead:88 پی سی
cuphead:86 ایکس باکس
امیدوارم تونسته باشم دهن ایستگاه فنا رو ببندم
چرا اون یکی هارو نمیگی :rotfl:
کلا چندتا نمیشن
خخخخخخخ
بازیای درجه دوی انحصاری رو داری میگی چرا
گاد
بلادبورن
هورایزن
لست۱و۲
انتیل داون
انچارتد ۱۲۳۴
دریمز
فاینال فانتزی
اینارو مقایسه کن تا دهن خودت بسته بشه
اینایی رو گفتم که زیره کاپهده میخوای یه لیست از بازی های بالای ۹۰ ایکس باکس بدم؟؟
اره
ولی تو همین نسل
اون Mohammad1998 میاد زیر همه ی پستای xbox میگه کاپهد میخواستم بگم متای کاپهد از نصف انحصاری های ps4 بالاتره
Death
Days gone
Ghost
Ratchet
Nioh 2
درجه دو اند؟
بله اینا درجه۲محسوب میشن
درجه۱شامل گاد بلادبورن هورایزن اسپایدرمن انچارتد لست و… هستن
دیدی آبروت میره بالای ۹۰ ها رو نگفتی ؟ انحصاری های درجه یکو
uncharted 1 2 3 4
god of war
tlou 1
tlou 2
dreams
horizon zero dawn
bloodborne
shadow of the colossus
persona 5
astro bot
nier automata
امیدوارم تونسته باشم دهن شما رو بسته باشم
Halo:97
Halo 2 :95
Halo3:94
Halo reach:91
Gears 1 :94
Gears 2:93
Gears 3 :91
Ori:90
Forza horizon 4:92
Forza horizon 3:91
اوری که انحصاری نیست
کلانم ۲ تا بازی از این بازیا مال این نسلن
قبلانم یک لیست بشدت بلند بالا از انحصاریای بالا نود سونی دادم اگه میخوای دوباره کپی کنم اینجا
Ps4 کلن ۶ تا بازی بالای ۹۰ داره
۲۳ july
عزیزم از بازی های نسل ۸ حرف بزن اگه بخوام از دوران ps1 که اصلا اکس باکس وجود نداشت و ps2 افسانه ای بگم که کلا باید جمع بکنی بری.
واقعیت رو قبول کن بجز halo و gears و فورزا که اونم نسخه های قدیمیش فقط خوب بودن ( نسخه های جدید متوسط رو به پایین بودن) دیگه هیچی برای گفتن ندارید.
یک نسل کامل ps4 کابوس اکس باکس بود.
. هشت سال هیچ انحصاری درست و حسابی نداشتید.
یک نسل فیل گفت کنفرانس بعدی.
هشت سال از عمرتون الکی برای حمایت از ایکس باکس نابود کردید درحالی که ps4 هر سال ۴ تا انحصاری بی همتا داشت.
حتی نمیتونید تجربه vr داشته باشید در حالی که psvr انحصاری شاهکار و متای بالای ۹۰ داشت.
این نسل هم مثل ۴ نسل قبل ps5 اکس باکس رو نابود میکنه بهتره زودتر بری برای خرید ps5 و psvr جدید پول جمع کنی.
Xbox این نسل سه تا انحصاری بالای ۹۰ داده ps بازی انحصاری ۶ تا بالای ۹۰ داره
اره دیگه دلتون ب ماشین سواری بالای ۹۰ خوشه ما انحصاری با داستان های فوق العاده و پیچیده داریم
بعدشم اون halo ها که گقتی مال ۳۶۰ هست اگه راست میگی ار این نسلتون بگو
انچارتد ۱ و ۲ و۳ واسه این نسلن؟
حداقل ریمستر که هستن بجشا همون halo که بهش مینازی به خودشون زحمت ندادن بازی رو ریمستر کنن
پست قبل منظورم از این که میگم ریمستر نشدن اینه که واس نسل قبلی هستن
اقای اسپنسر احترامشو نگه میدارم اما خود شما این دعوا رو اینجا شروع کردید من دیگه ادامه نمیدم چون شما ضعف خودتون رو قبول ندارید و این نسل ثابت میکنیم بهتون فعلا برید همون cuphead که اینقدر بهش مینازید بازی کنید و با سارا تایمر منتظر کنفرانس بعد باشید
Nier انحصاریه؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خودم متوجه اشتباهم شدم ولی ادیت نشد و منظورم متای ps4ش بود
دث استرندیگ کوجیما پروداکشنز که فرست پارتیه شده انحصاری درجه ۲، بعد dreams و shadow of the colossus انحصاری درجه یکن…
به ما نه به خودتون رحم کنین حداقل…
در ضمن متا هیچ ارزشی تو صنعت گیم حداقل بنظر من نداره فقط میتونه در مورد بعضی بازیا یه راهنمایی باشه که ارزش نسبت به خرید رو مقایسه کنی نمونش هم همین دث استرندینگ که وقتی اومد رو پیسی متاش ۹۰ شد چون واقعا مستحقش بود یا مثلا دیترویت که ۸۲ شده ولی بنظرم میتونه در حد یه بازی عالی هستش…
داداش لازم نبود دوتا ریپلای بزنی با یه اکانت میگفتی کافی بود 😀
در ضمن حالا با این دوستمون لج داری چرا پای پلنگ صورتی رو میکشی وسط
وقتی تلویزیون ایران فقط شبکه ۱ و ۲ داشت پلنگ صورتی پخش میشد که بخاطر اینکه همه تلویزیون ها سیاه و سفید بودن همه میگفتن چرا اسمش پلنگ صورتی هست اینکه رنگش خاکستریه
خلاصه اینا رو گفتم که دوست من به شخصیتی که ۲ ۳ برابر سنی که داری قدمت داره بی احترامی نکن
بازی که نیست از چی لذت ببرن :laugh:
خخخخخ
پس تو مدام توی پستهای ایکس باکس چی میکنی
هر چند میدونم دلار شده ۲۴ هزار و کم کم باید با همون بازیهای پلی۴ هم خداحافظی کنی
بزارین ی چیزیو روشن بگم ولی به دوستان ایکس باکس دار برنخوره…فک میکنم زمانی که با مبلغ اندکی بتونی همه ی بازی های ایکس باکسو بازی کنی مسلما حمایت که چه عرض حاضری همه رو به صلابه بکشی…و بیشتر این عزیزان که پز پولدار بودن مایکرو رو میزنن با چندر قاز همه بازیارو بازی میکنن در صورتی که سونی میلیون ها دلار خرج میکنه و انتظار دارن بازیشو مثل مایکرو براره رو سرویس پی اس نو…دوستای گل ایکس باکس دار البته منظورم با همه ی رفیقای گل ایکس باکسی نیس اونایی که هدفن خودشون میفهمن…بنظرتون برای یک فن پلی استیشن کار سختیه بیاد ی ایکس باکس بخره سالی ششصد تومن بده بازی کنه تا ی سال؟…من به شخصه حاضرم ماهانه پول بدم ی اکانت بگیرم و بازی کنم پس نه پوز کنسول بدین ن چیزی همه میدونن چجوری گیمر شدین آدم هر آشغالی رو جلوش بزارن ک بازی نمیکنه ولی خب زمانی که ششصد بدی سالیانه چیزی نداشته باشی همین میشه
باشه فورزا رو ول کنیم و بریم درایو کلاپ و گرن توریسمو اسپورت بازی کنیم با متای هفتادو خورده ای یه هدفونم تو گوشمون بگذاریم صدا شم تا ته زیاد کنیم که از صدای زیاد ps4 کر نشیم :rotfl: حدعقل مایکروسافت یه کنسول ارزونترم میده تا تو ایران بشه خرید ولی شما که ps5 دیگه نمیتونید بخرید فقط با اسمش پز بدید.
فورزا :laugh: :rotfl:
فورزا شیر اسپورت۸ در مراسم ۲ مرداد معرفی میشه و تبریک :laugh: :rotfl:
نه شیر توریزمو ۷
فورزا موتور اسپورت مثل فوتباله هر سال ازش بازی میاد
نمیشه بهش گفت شیر دوشی
هر سال 😮 😮 😮 😮
FM: 2005
FM2: 2007
FM3: 2009
FM4: 2011
FM5: 2013
FM6: 2015
FM7: 2017
و به احتمال بالا
FM8: 2021
حواسم نبود هر سال نمیاد 😐
😀 :laugh: :rotfl:
ببین از لج توام ک شده روتو کم کنم یه فایو میخرم تا دیگه حرف اضافه نزنی
اینو کسی داره میگه که اسم پروفایلش ۲۳ جولای هست و تو اکثر کامنتاش داره بازیا و کنسول سونی رو مسخره میکنه این حرف اسپنسر برای امثال تو بوده این مسئله درباره فن های سونی هم صادقه و بعضیاشون کارشون شده ترول کردن . کلا سایت خیلی وقته به مهد کودک تبدیل شده به خاطر فن بازی عده ای از کاربران سایت
اتفاقا شخص شما در صدر لیست فن بوی ها هستین
اگه کسی قرار یاد بگیره این کار هارو تموم کنه شما اولیش هستی
و اون دابل فاین و یه چند تا دیگه
اون چندتا دیگه کین مثلا؟
الان این پست رو نگاه کن فقط شده سونی فن
انگار از حرف درست خوششون نمیاد و مدام دنبال اینن یه متلک به اسپنسر بندازن
من منظورم هردو سمت بود
۲۳th July: Storm is coming soon
یعنی خدایی روت میشه اینجوری صحبت کنی؟
تو تک تک پستهای سونی هستی
همشم داری میکوبی
بعد الان فاز ادم خوبارو ورداشتی
برو پایینتر کامنتای دوستاتو بخون…
کیه داره میگه کنسول ما قویتره خوشملتره؟؟
کل کسایی که توو سایت ترول میکنن به ۱۰ نفر نمیرسه(هر دو سمت)
همهی بچهها هیترارو میشناسن…
تو برو پایین کامنت دوستات رو بخون که میگن شکست xbox و توهین به اسپنسر و استودیو های فرست پارتی
آقای اسپنسر شما بازی های زیبا مهیج متنوع و جذاب تحویل گیمرا بده بعد بیا بگو کنسول مقایسه نکنین.
اگه کنسولت سریز باشه نیازی ب مقایسه نیس چون قوی ترین کنسول و انحصاری های بهتری داره
۱۲۶ ساعت تا کنفرانس مایکروسافت مونده!!
سارا تایمر تقدیم میکند :rotfl:
بچه ها براش دست بزنید تایم دقیق میده………
باشه ما ام برای تو و نیل دراکمن دست میزنیم نمکدون
دست بزن خوشمون میاد :rotfl:
تایمر :rotfl: :rotfl:
تو اگه طرفدار ایکس باکس هستی که رئیس داره میگه مقایسه و فن بوی بازی در نیارین خب پس عمل کن…
شما اصلا حرف بعدیت هم درسته :blush:
سالی ششصد تومن میدم(گیم پس) هرچی داری بده پلی بدم(مجبورم چون پول دادم)!!
قبولت داریم بهترین مدیر دنیا
بچه مودب تو بودی
بعضیها یاد بگیرن
خخخخخ الان یه عده ای دوباره میان میگن اسپنسر ترسیده
قشنگ شعور و ادب بین دو کمپانی رو میشه دید
درامد و سوداوری مایکرو بالای ۴۹ برابر سونی کوچولو هست و طبیعتا فرق هم هست بین رفتار و شخصیت مدیران دو شرکت
اره دیگه وقتی رقبات اپل امازون باشن سعی میکنی بزرگ فکر کنی و گامهای بزرگتری برداری
اینا چی میزنن!!!!!
اپل آمازون!!!!
راجب بخشای دیگه سونی و مایکروسافت جز گیمینگ خداروشکر سایت فارسی زبان هست…
اینجا گیمفا هستش…اپل دیگه چه کدیه!!!!
فکر میکنم خواستی گوگل و استادیا رو بگی گفتی آمازون
معلومه وقتی ۷۰-۸۰ میلیون کنسول فاصله سونیو مایکرو هست سونی دیگه رقیب نیست که….
فعلا نینتندو رو دریابید که توو ۳ سال پرونده هفت سالتونو بست..
حالا بگو مایکرو کوچولو
خوش به حال سونی با فروش کنسولهاش ای کاش من هم یه سونی فن بودم
فرق یه سونی فن با ما اینجا مشخص میشه کوچولو
یه سونی فن فقط داره به چهارتا فروش پلی اکتفا میکنه و عشق میکنه
ولی یه ایکس باکس فن وقتی میبینه کمپانی مورد علاقش پارسال تو کنفرانس ردموندی ها اپل رو جا گذاشت عشق میکنه
والان همه مشتاقن تا پلتفرمهای جدید مایکرو رو بخرن
ما ایکس باکس فنها به مایکرو افتخار میکنم نه به خاطر بخش گیمینگش بلکه خاطر اینکه در تمامی مسائل ورود میکنه و عالی عمل میکنه و اگر در ضمینه ای شکست بخوره هیچوقت عقب نمیکشه نمونشو در گیمینگ داریم میبینیم
حالا هی خوش باشین با چهارتا فروش پلی استیشن
من فن مایکرو هستم و وقتی نواوریهای مایکرو رو در بخش پلتفرمهای دیگش میبینم عشق میکنم
یه کوچولو برات مثال بزنم کنترلر ایکس باکس به حدی استاندارد بود که الان اپل هم برای انجام بازیهاش رو پلتفرم هاش ازش استفاده میکنه
همون شرکت amd جز شرکای مایکروسافته
به این میگن تعامل در دنیا نه مثل سونی که ادای شرکت های موفق رو درمیاره ولی به جز پلی تو هیچ زمینه ای حرفی نداره بزنه
داداش اینجا سایت گیمه . اگه اینطوریه که منم طرفدار مایکروسافتم ولی منظورم در بخش گیمه که مایکرو نتونسته منو راضی کنه.من گیمرم و هدفم گیمه وگرنه در اینکه مایکروسافت شرکت بزرگیه و خیلی کارای بزرگ میکنه که شکی نیست.
شما یه متعصبی که چون مایکرو رو دوست داری با تمام بخشا هاش موافقیت میکنی درحالیکه بخش گیم مایکرو نیاز به کار بیشتر داره.و اگه میگیم سونی موفقه منظورمون گیمه و به بقیه بخش ها کاری نداریم. خواهشا دیگه بقیه بخش های مایکروسافت رو نکشین وسط .هر گیمری باید به سونی افتخار کنه بخاطر کمک به اعتلای صنعت مورد علاقمون یعنی گیم.
الان مسخره کردی مایکرو رو یا ازش تعریف کردی؟
خدایی نفهمیدم 😀
:rotfl: :rotfl: کامنتاش که میخواد دعوا راه بندازه خنده دار هست ولی دو تا ریپلیش که خوندم پوکیدم از خنده چه سایتی شده :rotfl:
فعلا ک با اون همه درامد و سود اوری هیچ جوره نتونستن یه بازی درست درمون بسازن برای طرفدارا تا ازش لذت ببرن
نتونستن یه بازی بسازن ک بشه نامزد گوتی سال گوتی شدن پیشکش
اصلا بگیم سونی داره ضرر میکنه
ولی اینو بدون سونی شاهکار میسازه واس طرفداراش تا ابروش نره و هی وعده کنفرانس بعد سال بعد نمایشگاه بعد نسل بعد کنسول بعد رو بده
سونی عمل گراس وقتی میگه بهترین مکان برای بازی یعنی دقیقا پلی استیشن یعنی دقیقا جایی ک بچگیامونو با تیکن و کراش و پپسی من و درایور بازی کردن سپری کردیم منی ک ۲۰ساله با سونی خاطره دارم و هنوزم ک هنوزه کنسول هامو از پلی وان گرفته تا الان دارم و باهاشون خاطراتم رو مرور میکنم
ولی شماها چی با حرف و وعده دارید خودتونو گول میزنید
برو یه دست گاد و اسپایدرمن بازی کن بعد میفهمی دارم چی میگم
اهوم
یخ یادت نره
ساخته
HALO 5
QUANTUM BREAK
FORZA MOTORSPORT 8
CUPHEAD
FORZA HORIZON 4
GREAS 5
هیچ کدوم اینا قابل قیاس با انحصاری های نابps4نیستن خودتم خوب میدونی خودتو به اون راه میزنی فقط
یه خاطره بگم نگین الکی ایراد میگیره هیلو و گیرز سه رو که بهترین بازیاتونه و دیگه نسخهای بعدیش گند زدن.همون موقع ۳۶۰ داشتم تا نصفه رفتم حالم بهم خورد نه اینکه لذت نبردم اصلا حالمو بهم زد ردش کردم رفت.حالا این ملت لیست میکنن میگه بفرما چه بازیای داریم خجالت بکشید یه پی سی گذاشتین منتظر کرک شدن بازی.خودتونو گیمر میدونید
از طرفی دیگه سونی بیست ساله شاهکار تحویل دادن چرا خودتونو بخاطر لجبازی از این هنر محروم کردین بسه دیگه لیست نکنید خدایش حالمونو بهم نزنید سی اف تیف کاپهد که نشد بازی.تو یه دنیای کوچک خودتونو محدودکردین هرچی اسمش بازیه انداخته جلوتون شمام فکر کردین همه چی همینه بسه دیگه جای یه هموطن بهتون این حرفارو میزنم.بیخیال شین حداقل لیست نکنین بابا اینم شد بازی
همشون یه طرف اون دومی هم یه طرف :laugh: :silly: :rotfl:
کدوم شرکتو میگی در امدش ۴۹ برابر سونی هست؟ مایکروسافت؟ اها همون شرکتی ۳ نسله تو بخش گیمینگ جلوی سونی به زانو در اومده!
#بچه پولدار بی استعداد
#فقر خلاقیت
ما که از XBOX ONE راضی ایم و هر کی هم ک راضی نیست PS4 رو باید می خرید
دقیقا حرفتون درسته گیمری که با سونی گیمر شده(بالای بیست سال فقط انحصاری و شاهکار) با گیمری که با مایکرو گیمر شده(گیم پس و عناوین رایگان) زمین تا آسمون فرق داره
همون کوچوله سه نسله اکسو خاک کرده
به جمع ترولا و هیترا خوش اومدی آقا حسین
متسافم واقعا
دمش گرم :yes:
ان وقت یه عده سر ترافلاپس و SSD دارن اینجا خودشون جر می دهند
# لطفا جواب هیتر ها را با سکوت و دیسلایک جواب بدین
بهترین راه اینه که بی توجهی کنیم به فن بوی ها
نه ریپلای نه جواب
خودشون ریشه کن میشن
واقعا اصل گیم لذت بردن از اونه….. :yes: :heart:
نه مقایسه های الکی، بیخود و چرتی که چند تا هیتر انجام میدن…..
آقای اسپنسر درست فرمایند :yes: پس بهتره این جنگ مسخره رو کنار بذاریم و با هم دوست باشیم :kissed: خارج از پلتفرمی که دارم :soldier: تا آبرو سایتمون نره :reallyangry: و بهم عشق بورزیم :heart:
فیل اسپنسر جان،شما خودت عامل جنگ کنسولیهی!!!
کی بود دو هفته پیش اومد گفت کنسول ما از کنسول سونی بهتره!!! این جنگ کنسولی نیست؟؟؟
اریون گرینبرگو و جسون رونالد صبح تا شب به پلستیشن تیکه میندازن!!!این جنگ کنسولی نیست؟؟؟ جواب بده؟؟؟
.
کی بود هفته پیش اومد گفت سیاست های سونی اشتباس سیاست ما خوبه؟؟؟ این جنگ کنسولی نیست؟؟؟
تو اریون گرینبرنگو جسون رونالد ی مثلث تشکیل دادین صبح تا شب به پلستیشن تیکه میندازین!!! این جنگ کنسولی نیست؟؟؟ شما خودت عامل اصلی جنگ کنسولیی…
.
حالا به جا این حرفا کلاه خودتو محکم بگیر باد نبره…. عزت زیاد…
اون رو گفت تا به ادم بالاهای سونی بگه اقا جان شماهم اینکارو کنید تا همه بتونن بازی کنن. همه بتونن عشق کنن همه لذت ببربم نه اینکه بعد بحران کرونا نصف دنیا بزنن تو سرخودشون که کارشونو از دست دادن اصلا تو اون شرایط نمیتونن خیلیییییا به خرید کنسول جدید فکر کنن و با این حرکت مایکرو که ایشالا سونی ازشون یاد بگیره،همه تا یکسال با خیال راحت بازی هارو تجربه میکنن و بعد که شرایطشون بهتر شد اصلا ۲ تا کنسولو میخرن. زیبایی قضیه اینجاست. سونی اینکارو نمیکنه چون دنبال پول بیشتره. چون طرفداراشو هیچی حساب نمیکنه چون هییچ احترامی به هیچکسی نمیگذاره این همه مایکرو به همه شرکتا و بازی سازا پیام تبریک میده و دنبال پیشرفتشونه و تشویقشون میکنه از اونور سونی به همه شرکتا توهین میکنه حتی ما طرفداراش
اصن خود امریکا ۵۰ میلیون نفر بیکار شدن و مایکرو هم میدونه این نسل دیگه مثل نسل ۸ نیست و شاید فروش دو کنسول کمتر باشه
و به خاطر اینه که میخواد بازیهاشو روی کنسولهای نسل ۸ بیاره و سود کنه
یعنی اگه این حرکت رو سونی میزد الان یه عده ای یقه پاره میکردن و مدام از مشتری مداریش حرف میزدند
خب بابا سونی به فکرتون نیست اون کنسولهای پلی۴ هم تا یکی دوسال بازیهای مولتی رو میگیره و باید بندازیش تا بره
بحث کردن با شما بی فایدس،رئیس شرکتتونم عین خودتونه#
کامنت بالام قشنگ همچیرو توضیح دادم،روشنه چی گفتم و منظور چیه،
>حتی ما طرفداراش< اره شما که هزار ماشالله روی تمام طرفدارای پلستیشنو سفید کردی.
فقط می خواید ی حرفی بزنید،به هیچی فکر نمی کنید درست عین رئیستون که امروز میاد میگه کنسول ما از کنسول سونی بهتره بعد ۲روز بعدش میاد میگه کسی از کسی بهتر نیست از بازی کردن لذت ببرید…
.
حالا هر چی می خوای بگو هر جوری هم دوست داری فکر کن…عزت زیاد
جناب انگار به شما احترام نیومده
درباره چیزی که نمیدونی هم لازم نیست حرف بزنی
اسپسنر میاد به سونی میگه از دارندگان ps4 حمایت کن
جیسون رونالد میاد از معماری ولوسیتی و قدرت سری ایکس حرف میزنه
گرینبرگ هم میاد از xbox تبلیغ میکنه
نمیدونستم اینا جنگه
خودت داری جنگ درستی میکنه
پس بهتره زودتر بری
خجالت بکش
داداش حرفات درسته ولی اینم در نظر بگیر که سونی حمایتشو با کراس جنریشن کردن بازی ها به طرفداراش نمیده
بلکه با بازی خوب تا اخر نسل ازشون حمایت میکنه
همین الان که دارم این کامنتو میدم ملیون ها نفر استارت زدن گوست اف سوشیمارو و وسط بازی ان
میلیون ها نفر
یعنی از لست هم زد جلو
ناموسا یه مقداری تفکر و تامل هم خوبه
بزارید فروش اصلیش بیاد بیرون
همین امروز خبر اومد که تو هند بازی تموم شده موجودیش
اگ حتی دو ملیونم بفروشه تو افتتاحیش حرف من درست میشه
واقعا که خودتونو زدین به خواب
سونی دیگه از چی حمایت کنه بهترین شکل ممکن نسلو پایان رسوند و از نظر بازی کم نذاشت طبیعیه دیکه زورشو بزاره رو نسل بعد ولی از اون طرف اکس تا سه سالم انحصاری بده واسه اکس بازم نصف پلی فور نمیشه این کارارو میکنه تا حق دارندگان وان و وان اکس بیشتر از این ضایع نشه
عامل جنگ کنسولی ترول هایی هستن که صبح تا شب دارن به برند مورد علاقه من و امثال من اهانت میکنن، اگه اونا تموم کنن ما هم تموم میکنیم ولی اگه باز بخوان بیان زیر پست مایکرو حرف مفت بزنن بدترش رو بهشون میگیم
مگه بدتر از xbox هست
محمد و دیگر دوستان اگه بیکاریت به جای ترول بیشین بازی Hotline Miami بازی کنید ، خودم تازه رفتم سراغش ، حرف نداره 😉
گل گفتی رئیس
امیدوارم همه عمل کنیم و بجای جنگ و جدل و اعصاب خوردی از بازی ها لذت ببریم و از لذت ها و خاطرات خوبمون برای همدیگه تعریف کنیم…
امیدوارم اسپنسر بجای شعار قویترین کنسول و تولید ۳ نوع کنسول به ساختن بازی فکر کند تا مردم از بازی لذت ببرند
تو نگران بازی نباش، اینیشیتیو و اینگزایل و پلی گراند و نینجا تئوری و … هرکدوم دارن یه بازی داستانی AAA میسازن البته بعید میدونم شنیدن همچین خبرایی برا تو و امثال تو خوشحال کننده باشه
گروندد هم داستانیه ?:-) :laugh: :rotfl:
:yes:
خیلی جالبه همه ی کسایی که کارشون ترول بود الان اومدن تو این پست روشنفکر شدن بقیه رو نصیحت میکنن :rotfl:
فیل اسپنسر خودش هم میدونه شکست در انتظارشه برای همین حرفارو میزنه تا توقع فن های خودشو بیاره پایین
بنظرت ایکس باکس شکست در انتظارشه؟ لابد میخوای ادعا کنی که به دعای گربه سیاه هم بارون میاد!
دمت گرم حاجی
یه تنه پست رو گرفتی دستت
مثل ۳ نسل قبل اره
وای اصلا با این حرفت ترس به جون نادلا افتاد. وقتی سرنی از همین الان داره به ps6 فکر میکنه شرکت مایکرو خودشو برای project xcloud اماده میکنه و با سرویس حرفه ای گیم پس کل نتیجه رو عوض میکنه. سونی با اینکه از سال ۲۰۱۴ وارد اینکار شد ولی اندازه ۵ سال از مایکرو عقبه.
مایکرو درامد و سوداوریش حدود ۵۰ برابر سونی هست اونوقت اومدی اسم مدیر عامل کل مایکروسافت رو اوردی کنار اسم مدیر یکی از زیر شاخه های سونی؟ سونی کلش یک پنجاهم مایکرو هست حالا زیر شاخه اش دیگه چیه. به قول معروف مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه
همین شرکتی که یک پنجاهمه شرکت مورد علاقتونه ، ۳ نسله چنان شرکت غول اسای مورد علاقتونو قلمپیچ کردهههه که! هر کاری میکنن نمی تونن از زیر دستش در بیان؟؟؟
به قول دوستان:بچه پولدار بی استعداد :laugh:
.
با همین مورچه بودنش حال مایکروسافتو گرفته…
من جمله اولمو برای مسخره گفتما. یعنی برعکس باید بهش نگاه کنی. یعنی نادلا ککش هم نگزیده نه اینکه ترسیره باشه.
شما نگران سود مایکرو نباش ما دنبال سود شرکتا نیستیم چون سهام دارشون هم نیستیم ما دنبال بازی کردن هستیم دوست عزیز اصلا سود مایکرو هزار برابر خوب به ما چه مربوطه برگ برنده دست کسیه که بازی تولید و عرضه کنه نه کسی که شعار میده
اکس فن بودن یعنی تو بخش گیم هیچی نباشی از شرکت مادر مایه بزاری 🙂
کلا مایکروسافت از سال ۲۰۱۸ به این ور رویکردش واقعا فوق العادست جوری که من شیفته اینا شدم و رفتم ایکس باکس گرفتم
.
.
حرف های اسپنسر رو باید بزنن به سر در e3 های آینده به عقیده من این پیشرفته ترین و بهترین دیدگاه به ویدیو گیم هست چون همه سود میبرن اونم تو مسیر خیلی درست :yes:
کاملا باهات موافقم، فیل اسپنسر منجی ایکس باکس بوده و داره به اوج میرسونتش همونجایی که از یه زیر شاخه ی شرکت غولی به اسم مایکروسافت انتظار میره
:yes:
:yes:
:rotfl:
کلا این انسان فقط دوس داره یه ریز حرف بزنه :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :-* :-* :-* :-* :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :giggle: :giggle: :giggle: :giggle: :giggle: :giggle: 😉 😉 😉 😉
#رؤیای شیرین :-/
حالا بگید کی داره شروع به جنگ و ترول میکنه
خخخخخ
چند وقت نبودی یه کم بهت بخندیم
چقد دستت میلرزه بورو یه لیوان آب بخور آروم شی
بیچاره فن های مایکرو که هنوز امیددارن این بیزینس من ، بهترین تجربه گیمینگ رو بهشون ارائه بده … تو وقتی میخوای کنسول بفروشی ، پس تلاش هم نمیکنی بازی های بهتری بسازید که مخاطب رو قانع کنه برای خرید کنسول …
امید این ها به اسپنسر مثل امید مردم ما به جمعه ها هستش
چته؟
طبق معمول مشکل داره
مگه ماکرو و استودیو هاش بازیای خوبی هم تولید میکنن که ادم لذت ببره :rotfl:
در واقع خوده اسپنسر داره میگه که ما بازم نسل بعد شکست می خوریم دقیقا مثل گذشته :laugh:
دیروز داشتم انچارتد دو رو روی پلی سه بازی میکردم عجب گرافیکی داشت ناموسا. قشنگ در حد نسل هشته.
حالا حالاها مونده به ساخت این بازیا برسند :rotfl:
تمام 😀
کلا سونی ازps3به بعد جوری پیشرفت کرد ک دیگه نمیشه جلوشو گرفت
ناتی داگ با انچارتد۲چنان حرکتی زد ک حالا حالا ها نمیتونن درحدش بازی بسازن
به غیر آنچارتد ۲ من که هنوز گاد ۳ killzone 3 یا آنچارتد ۳ رو بازی می کنم واقعا نسل هفتمی احساس نمی شه احساس می کنی که بازی نسل هشتمی اونم هم از سال ۲۰۲۰ خدایی چقدر گرافیک داره اون چهره کریتوس در god 3 شن و برف آنچارتد ۲ ۳ و فضای killzone 2 3 :yes:
عمو فیل جان ما دیگه نه مقایسه میکنیم نه بازی میکنیم که لذت ببریم Ps4 pro تو سایت خود سونی ۴۰۰ دلاره که با قیمت دلار ۲۳ تمنی الان میشه ۹٫۲۰۰ من نمیدونم با چه منطقی دارن میفروشن بالای ۱۵ تمن
از وان اکس هم گرونتره :rotfl:
دلار ۲۵ تومنه….
الا برکت الله
زیاد کامنت های هم و جدی نگیرید دوستان عزیز بیشتر جنبه فان بهش نگاه کنید. امار و ارقام خودش گویای همه چیز هست.تو هر سایتی که افراد مختلفی از نظر سن و دانش و تجربه و فرهنگ و تربیت ووووو وجود داره و این اختلافات و تعصبات انسانی یه چیز عادی. تا جایی که میتونید سعی کنید عاقل و منطقی باشید.
عمو فیل همیشه خیر گیمرهارو میخواد دمش گرم برعکس بقیه مدیران رقیب :reallyangry: که همش از کنسولشون تعریف میکنن و میگن فلان بازی روی کنسول شاهکار بود این کنسول شاهکاره… من که امیدوارم کسی فن بوی بازی درنیاره همه حال کنن
عمه من بود میگفت کرک داون ۳ و گیرز ۵ شاهکاره نه فیل اسپنسر
آقا من که فقط pc ولی خدایش تو این نسل فیل فقط حرف زد xbox حرفی برای گفتن نداشت آدم باید حقیقتو قبول کنه که playstation خیلی بهتر بود
یادتون نره اون آقایی که اومد تریلر ساخت برای تبلیغ قوی ترین اکس باکس دنیا و در اون گفت ۶ >۴ هستش همین آقا بود بعد الان میاد میگه مقایسه نکنید خودش رو آدم خوبی نشون بده واقعا لقب اسپنسر راستگو و یک رو برازندشه :reallypissed:
گفت مقایسه نکنید؟
گفت ترول نکنید. (شغل تو) مسخره نکنید. از بازی کردن لذت ببرید (چیزی که من از صحبت هاش فهمیدم این بود به صورت خلاصه تو چی فهمیدی خدا داند)
همین نبود که هیچکس از ایکس باکس تعریف نکرد خودش گفت که قویترین رو کنسول ساختیم یا بازی های انحصاری پلی استیشن برخلاف اندیشه گیمر ها است ویا ما به قدرت کنسول خویش باور داریم خیلی دیگر که برخلاف گفته فعلی فیل اسپنسر هست بعد این آقا از لذت بردن حرف می زنه 😎
اینکه کسی تعریف نکنه
صد شرف داره نسبت به اینکه سازنده بازی موبایل بیاد از کنسولت تعریف کنه
.
و منظور حرفش این بود که تو داری به اون ۱۲۰ میلیون نفر یکه PS4 خریدن خیانت میکنی
.
اون تبلیغاته
.
“و نه برروی بحثهای بیفایدهای مانند قطعهی پلاستیکی من از قطعهی پلاستیکی تو بهتر است.”
به نظر می رسه که اسپنسر گیمفا رو چک می کنه 😀
موافقم باهاش ..
البته مختص به گیمفا نیست ..
این بحثای بیهوده و آمیخته به توهین و تحقیر، نفرت انگیزه ..
امیدوارم شاهد روزی باشیم که همه کنار هم فقط از بازیای خودمون لذت ببریم و از هرگونه تنش و درگیری دور باشیم .. آمین
خب دوستان مشخص شد توی بخش I/O مایکرو چیزی از سونی کم نداره و حتی بهتره
https://mspoweruser.com/microsoft-xbox-series-x-i-o-throughput-ps5/
ترجمه ی بخشی از متن:
اوایل این هفته ، مایکروسافت این چهار مؤلفه را با جزئیات توضیح داد. بازخورد جریان SFS یکی از مؤلفه های کلیدی است که به Xbox Series X امکان می دهد توان I / O کارایی بهتری نسبت به Sony PS5 ارائه دهد. جزئیات زیر را پیدا کنید.
مشخصات ذخیره سازی:
Xbox Series X شامل یک SSD 1TB NVME ، با توان ۲٫۴ گیگابایت بر ثانیه از توان I / O خام است.
سونی PS5 شامل ۸۲۵ گیگابایت NVME SSD است و توان ۵٫۵ گیگابایت در ثانیه از توان تولید I / O خام را ارائه می دهد.
همانطور که از اعداد بالا مشخص است ، PS5 SSD سریعتر از Xbox Series X SSD است. شکی توش نیست. اما بازده ارائه شده توسط فناوری Sampler Feedback Streaming ، به توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا از عملکرد بهتر I / O در Xbox Series X لذت ببرند. برای مثال یک بازی را در نظر بگیرید که می خواهد ۲۰ گیگابایت داده را بارگیری کند.
برای بارگذاری داده ها ، Sony PS5 SSD 3.63 ثانیه طول می کشد.
از لحاظ تئوریکی ، Xbox Series X SSD 8.33 ثانیه طول می کشد تا همان مقدار داده بارگیری شود. اما به لطف SFS ، تمام داده های ۲۰ گیگابایتی لود نمی شوند ، فقط ۸ گیگابایت لازم است. بنابراین ، Xbox Series X SSD داده های ۸ گیگابایتی را در ۳٫۳ ثانیه بارگذاری می کند.
با اینکه Xbox Series X در مقایسه با Sony PS5 داده های کمتری بارگیری می کند اما گیمرها تجربه بصری یکسانی را در صفحه نمایش خود خواهند داشت به لطف بهینه سازی ان خواهند داشت
حالا من یه جا خوندم سرعت سری ایکس بیشتره از پلی۵
و به خاطر SFS هستش
همونطور که جیسون رونالد هم گفت سرعتش روی کاغذ نیست و فراتر از این حرفاست
جالب اینه جیف کلی که داشت دوالسنس رو تست میکرد با اون بازیش یه قسمتی از بازی ۸ ثانیه لودینگ داشت
در حالت تئوری اصلا نباید لودینگی وجود داشته باشه اون این بازی که یه گرافیک پایینی داشت
رای مثال یک بازی را در نظر بگیرید که می خواهد ۲۰ گیگابایت داده را بارگیری کند.
برای بارگذاری داده ها ، Sony PS5 SSD 3.63 ثانیه طول می کشد.
….از لحاظ تئوریکی ، Xbox Series X SSD 8.33 ثانیه طول می کشد تا همان مقدار داده بارگیری شود. اما به لطف SFS ، تمام داده های ۲۰ گیگابایتی لود نمی شوند ، فقط ۸ گیگابایت لازم است. بنابراین ، Xbox Series X SSD داده های ۸ گیگابایتی را در ۳٫۳ ثانیه بارگذاری می کند….
.
یعنی حال می کنم با این سوتیا هایی که بعضی از دوستان ایکس باکس فن میدن.
ازاونورم بیشتر حال می کنم با دروغای اقایون ایکس باکسی….
.
سوتی: گفته ما ۲۰ گیگ داده نیاز داریم وارد کنیم به رم این کار برای پی اس ۳٫۵ ثانیه طول می کشد.
بعدش گفته این کار به صورت تئوریک برای سری ایکس ۸٫۵ ثانیس (اما به لطف SFS ، تمام داده های ۲۰ گیگابایتی لود نمی شوند ، فقط ۸ گیگابایت لازم است)
خب دوست عزیز: اگه ما به ۸ گیگ داده نیاز داریم چرا باید ۲۰ گیگ داده داشته باشیم#$!$@#^!%@^%^%#%!#$!$@^%$!%$#^!%@^!%#!#!>>>>!#!!،ریال،#!
دندونام دارن میریزن یکی یکی 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
دوستان یکی برای من توضیح بده:اگه ما به ۸ گیگ داده نیاز داریم،چرا باید ۲۰ گیگ داده داشته باشیم؟؟؟
.
و اما در مورد Sampler Feedback Streaming: دوستان Sampler Feedback Streaming یکی ویژگی نرم افزاری به این معنی که شما هر چیزیرو که لازم داری بیاریش تو مموری سیستم،بدون seek time و به طور انی از داخل منبع اطلاعات فراخوانیش کنی و بیاریش توی مموری دستگاه که پلستیشن ۵ هم این قابلیتو داره ولی عیبش اینه که ی اسم دهن پر کن عین همین چیزی که مایکرو رو این ویژگی گذاشته نداره!!! مارک سرنی تو کنفرانسش ی چند دقیقه ای راجب همین موضوع صحبت کرد!!! با گفتگویی که با دیجیتال فاندری داشتم راجب این موضوع صحبت کرد…
.
خلاصه کلا فن های مایکروسافتو خود مایکروسافتا کلا بحالن دمشون گرم 😀
خوبه منبع دادم وگرنه اون زمان معلوم نبود چه کار می خواستی کنی:/
As you can see from the numbers above, PS5 SSD is faster than Xbox Series X SSD. There is no question about it. But the efficiency provided by Sampler Feedback Streaming tech will allow game developers to enjoy better I/O throughput on Xbox Series X. Consider a game that wants to load 20GB of data.
Sony PS5 SSD will take 3.63 seconds to load the data.
Theoretically, Xbox Series X SSD will take 8.33 seconds to load the same amount of data. But thanks to SFS, entire 20GB data need not be loaded, only 8GB is required. So, Xbox Series X SSD will load the 8GB data in 3.3 seconds.
Even though Xbox Series X loaded 2.5 times less data when compared to Sony PS5, gamers will have the same visual experience on their screens
در مورد Sampler Feedback هم این خود چیزی هست که مایکرو گفته :
Sampler Feedback Streaming is a brand-new innovation built on top of all the other advancements of the Xbox Velocity Architecture. Game textures are optimized at differing levels of detail and resolution, called mipmaps, and can be used during rendering based on how close or far away an object is from the player. As an object moves closer to the player, the resolution of the texture must increase to provide the crisp detail and visuals that gamers expect. However, these larger mipmaps require a significant amount of memory compared to the lower resolution mips that can be used if the object is further away in the scene. Today, developers must load an entire mip level in memory even in cases where they may only sample a very small portion of the overall texture. Through specialized hardware added to the Xbox One X, we were able to analyze texture memory usage by the GPU and we discovered that the GPU often accesses less than 1/3 of the texture data required to be loaded in memory. A single scene often includes thousands of different textures resulting in a significant loss in effective memory and I/O bandwidth utilization due to inefficient usage. With this insight, we were able to create and add new capabilities to the Xbox Series X GPU which enables it to only load the sub portions of a mip level into memory, on demand, just in time for when the GPU requires the data. This innovation results in approximately 2.5x the effective I/O throughput and memory usage above and beyond the raw hardware capabilities on average. SFS provides an effective multiplier on available system memory and I/O bandwidth, resulting in significantly more memory and I/O throughput available to make your game richer and more immersive.
توی توییتر هم دولوپر بعد از توضیحات مایکرو به شدت تحت تاثیر قرار گرفتن و گفتن یک قابلیت game changer هست
حالا با تمام این اوصاف شما نظر خودتو داری دیگه به من ربطی نداره
خخخخخ
توضیحی که تو دادی خب معلومه سونی فنها هنگ میکنن
اتفاقا درست میگه….مشکل کنسولا یا هر پلتفرم بازی همینه یه سری داده لود میشه تو رم که عملا نیاز نیست روش کنترلی هم نبود این چیزی بود که باعث میشد هی رم بیشتری طلب کنه بازی ….الان نه چون سمپلر برای همینه که عینا اون چیزی که نیازه واقعا لود بشه ….بله سونی هم یه چیزی مشابه رو داره ولی با کارایی کمتر چون سخت افزاریه …..مایکی هم سخت افزاریه هم نرم افزاری که کاملا هماهنگ باشه …..جدا از این این قابلیت خیلی رو سرعت لود کمک میکنه طبق همون ویدیو که مایکی داده ۲.۵ برابر متوسط سرعت ssd رو میبره بالا….۲۰۵ برابر ۲.۴ که سرعت خام هست میشه ۶ گیگ حالا شما بگو ۶ گیگ بیشتره یا ۵.۵ گیگ؟….الان متوجه میشید چرا جیسون رونالد میگه سرعت بیشتر از رویه کاغذه….این تازه با دایرکت استورج بیشتر از اینم میشه…..راه حل نرم افزاریه مایکی رو پیسی هم تاثیره زیادی میزاره…..خود شما اطلاعاتت زیاد نیست بعد به یکی دیگه تیکه میپرونی….
شما خیلی اطلاعاتت بالاست که از روی تعصب میای سرعت خام ssd سونی رو با بیشینه ی سرعت ssd سریز ایکس مقایسه میکنی ؟؟ سرعت خام ssd سونی ۵٫۵ گیگ بر ثانیه هست سرعت خام ssd مایکرو ۲٫۴ گیگ بر ثانیه هست سرعت معمول ssd سونی با فشرده سازی ۹ گیگ بر ثانیه هست سرعت معمول ssd مایکرو با فشرده سازی ۴٫۸ گیگ بر ثانیه هست بیشینه سرعت ssd سونی ۲۲ گیگ بر ثانیه هست بیشینه سرعت ssd مایکرو ۶ گیگ بر ثانیه هست
همینی نبود میگفت ما قدرتمند ترین کنسول دنیا رو داریم و همه باید از ۴k واقعی لذت ببرن؟ عجیب اندر غریبا
#تبلیغات
داره به آدمایی میگه که کارشون شده یه راست ترول کردن نه به رئسای شرکتا
من هم pc دارم هم ps
دوتا ۲ رو روی برند مایکرو
انحصاری رو روی ps
فن بازیو تمومش کنید 😀 😀 😀 😀
چه ارزو های شیرینی :smirk:
آقا صاحابتون هم اومده میگه از بازی لذت ببرید تمومش کنید این بازی کثیف رو تا کی میخوان فیل ترو پاور و ۲۳ جولای هزار و یک خزعبل و تراوشات ذهنیتون رو مثل یه میخ بکنید تو سرمون بس کنید اصن ایکس باکس خوبه راضی میشید فقط دیگه از این کامنت ها سس ماستی ندید
لذت بردن از بازی ها احسنت :yes:
افرین به رییس بزرگ واقعا سطح فکرش بالاست
کاش سونی فن ها هم یکم رفتارشون رو اصلاح کنن و دست از این حرفای بچه گونه شون بردارن
خدایی کامنتای اینجا خیلی خنده داره، زیر پست فیل اسپنسر که می گه طرفدارا دعوا رو بذارید کنار، با قدرت بیشتر از همیشه به دعوا ادامه می دن
از حرفاش خوشم میاد