استودیوهای شرکت سونی عرضه بازی Ghost Of Tsushima را به سبک خود تبریک گفتند
پس از مدتها انتظار، بالاخره بازی Ghost of Tsushima اثر استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) شرکت سونی رسما منتشر شد و بازیبازان میتوانند با داستان و ماجراجوییهای جین ساکای (Jin Sakai) سامورایی افسانهای در کشور زیبا و چشمنواز ژاپن و جزیرهی سوشیما همراه شوند. شما در نقش شخصیتی قرار خواهید گرفت که در تمام طول داستان بین افتخار و قوانین سنتی سامورایی و سرزمینش که به دست مغولهای متجاوز در حال نابودی است، از یک کشمکش و فشار روحی رنج میبرد. بازی Ghost of Tsushima آخرین عنوان انحصاری و بزرگ شرکت سونی در نسل هشتم به شمار میآید و به همین علت، استودیوهای فرست پارتی سونی عرضهی آن را به استودیوی ساکر پانچ تبریک گفتند.
استودیوهای فرست پارتی سونی به مانند همیشه از سبک خاص خود برای تبریک انتشار بازیهای انحصاری این شرکت استفاده کردند. ناتیداگ (Naughty Dog)، سانتا مونیکا (Santa Monica)، مدیا مولکول (Media Molecule)، اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games)، استودیو بند (Bend Studio) و پیکسلوپوس (Pixelopus) همگی با انتشار تصاویر هنری که جین را به همراه شخصیتهای اصلی و محبوب این استودیوها نشان میداد، عرضهی بازی Ghost Of Tsushima را به استودیوی ساکر پانچ تبریک گفتند و به تلاش خارقالعادهی آنها در خلق یک عنوان جدید و شگفتانگیز ادای احترام کردند.
بازی فوقالعاده زیبا و اکشن Ghost of Tsushima هماکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس بازیبازان قرار دارد. اگر قصد تهیهی این بازی منحصر به فرد را دارید، میتوانید با مشاهدهی هایلایت آن از این نشانی، به اطلاعات کافی و لازم قبل از تهیهی آن دست یابید. در پایان شما میتوانید پیام تبریک استودیوهای مختلف شرکت سونی را در زیر مشاهده نمایید:
ناتی داگ
به مناسبت انتشار بازی Ghost of Tsushima به دوستان فوقالعادهی خود در استودیوی ساکر پانچ تبریک میگوییم. همهی ما برای تجربهی داستان و تجربهی منحصر به فردی که در دنیای خیرهکننده و زیبای بازی مهیا شده، هیجانزده هستیم.
استودیو بند
برای انتشار بازی Ghost Of Tsushima به اعضای خانوادهی خود یعنی توسعهدهندگان استودیوی ساکر پانچ تبریک میگوییم. ما آماده هستیم تا راه تبدیل شدن به یک شبح مبارز را با جین یاد گرفته و به امپراطوری مغول حملهور شویم.
سانتا مونیکا
تبریک به تیم ساکر پانج برای منتشر کردن بازی Ghost of Tsushima. ما نمیتوانیم صبر کنیم تا دنیای زیبایی که شما خلق کردهاید را مشاهده نماییم. از طرف همهی دوستان شما!
اینسومنیاک گیمز
تبریک به دوستان ما در استودیوی ساکر پانچ به خاطر عرضهی بازی Ghost Of Tsushima. حالا آخر هفتهی ما خیلی سریع خواهد گذشت!
پیکسلوپوس
به دوستان فوقالعاده با استعدادمان در استودیوی ساکر پانچ به خاطر انتشار بازی نفسگیر و زیبای Ghost of Tsushima تبریک میگوییم.
مدیا مولکول
به دوستان محبوبمان در استودیوی ساکر پانچ برای عرضهی بازی شگفتانگیز آنها تبریک میگوییم. کارگردان هنری ما آقای کریم اتونی (Kareem Ettouney) برای ادای احترام به استودیوی ساکرپانچ این قطعهی هنری را در بازی Dreams ساخته و علاقهمندان میتوانند برای جشن گرفتن انتشار بازی Ghost Of Tsushima به تجربهی آن بپردازند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
الان اسپنسرم میاد تبریک میگه :rotfl:
خدایی تبریکا سانتا مونیکا خیلی جذابن :inlove:
.
این تبریک ها اتحاد سونی و استودیو ها رو نشون میده :inlove:
فقط سانتا و اینسومنیاک :laugh:
بله واقعا ترکیبی که استودیو های سونی دارن فوق العادس، این یکی دو سال اخیر انقد انحصاری های جذاب منتشر شده ک واقعا همه رو شگفت زده کرده… فکر اینکه این استودیوها نسل بعد چه شاهکارایی رو ارائه میدن واقعا هایپ داره.
یک ذره هم مشخص نیست که تبلیغاته !
البته هر دو طرف از این کارا میکنن بحثم سونی یا ماکرو نیست ! ولی واضحه تبلیغاته و اجباری
PlayStation Nation
دوستی و افتخار استودیو ها نسبت به هم قابل ستایشه :worship:
این کاری که زیرمجموعههای سونی اونو تبدیل به یکرسم توو خودشون کردن فوقالعادس..
اینکه احساس کنی ناتیداگ و سانتامونیکا بازیتو دیدن و تجربه کردن و بهت انرژی میدن خودش بمب روحیس…
یه چیز دیگه که توو فرستپارتیهای سونی قابل ستایشه…فرستادن یه تیم از استدیو A به استدیو B برای کمک و سرعت بخشیدن به اون پروژس…
لعنتیا هر کدومشون بازی بعدیشون دلیلی برای خرید پیاس۵ هستش.
فوق العادست ، عاشق این فضای خاص خانوادگی بین فرست پارتی های سونی هستم ، جنس تبریکشون واقعا خاصه و مخصوصا به سونی فن ها حس خیلی خوبی میده، الی رو نگاه کن ، اون سنجابه بالای کله کچل کریتوس رو کجای دلم بزارم، کیف میکنم این همبستگی رو میبینم
سنجاب نیس روباهه 😀 :laugh: دهنت سرویس خیلی خندیدم
ااا روباهه؟ :-)) ، باور کن کلی فکر کردم که چی میتونه باشه؟ 😛
آره واقعا این فضای خاص خانواده بودن استودیو های پلی استیشن قابل ستایش هستش
عاشق تبریک ناتی داگم با اون تصویر فوق العاده ای ک واسه تبریک تدارک دیدن! D:
روباه کجا بود؟! به این میگن پلنگ ژاپن
یه لحظه تصور کنید اگه ناتی داگ Ghost of Tsushima رو میساخت(تصویر اول خودش رو نشون میده) :chic:
لامصب ناتی داگ کسایی که توشن واقعا نابغه هستن
آخ اون عکس پروفایلت.اون موقع که اومد میترسیدم شبا بازیش کنم و میزاشتم روزا بازی میکردم و همه در و پنجره هارو باز میزاشتم و صدای بازی هم قطع میکردم :rotfl: شبا هم evil4 میزدم :laugh: باور کن از evil 4 نمیترسیدم :rotfl:
فقط تبریک سانتا مونیکا:yes:
تبریک به سونی فن های عزیز :-* :yes:
همه شون خلاقانه و زیبا و البته خنده دار
مفتخریم که در جمع هوادارن شما بزرگان صنعت گیم حضور داریم. O:-)
منم بی صبرانه منتظرم تا زودتر اثر فوق العاده ساکرپانچ رو تجربه کنم. :inlove:
منم به نوبه خودم ک طرفدار کمپانی بازی سازی ساکر پانچ هستم و از طرف همه طرفدارا به سازنده تبریک میگم این نسل ساکر پانچ خوب تونست دل طرفدارا رو شاد کنه و پرونده نسل هشت سونی رو خوب بست
به امید موفقیت دوباره توی نسل۹
واقعا خیلی وقته همچین بازی با این تم و طراحی عرضه نشده بود واقعا انحصاریهای سونی شاهکارن مرسی که هستی سونی
بعد از تجربه تقریبا نیمی از بازی باید بگم متاسفانه بدجور تو ذوق بنده خورد به شخصه انتظار بیشتری از این بازی داشتم. بازی مشکلات بسیاری داره از جمله باگ های فجیع, انیمیشن های واقعا افتضاح مخصوصا انیمشن دشمنان و همراهان, اوج سادگی و یکنواخت بودن در طراحی دشمنان, کیفیت نچندان خوب بافت ها و تکسچرها, موشن کپچر ضعیف صورت و حالات آن, روایت بسیار ساده و کلیشه ای داستان. فقط من موندم این چطور متاش ۸۳ شده! خداوکیلی خیلی صادقانه بگم من تا به اینجای بازی با دیزگان بیشتر حال کردم. دقیقا کپی پیست اساسینس کرید با تم ژاپنی هستش. بعنوان طرفدار سونی و شاهکارهای انحصاریش بازم میگم بازی بدجور تو ذوقم زد اصلا حالم گرفته شده بعد از تجربش. با تجربه این دست از بازیهاست که قدر و عظمت بازیهایی همچون لست۲ رو میفهمی
هوش مصنوعی درحد گردو و شخصیت پردازی ضعیف رو هم به این مشکلات اضافه کنید. از افت فریم دیگه براتون نگم
هیچ بازی وجود نداره همه پسند باشه
من خودم طرفدار دیز گانم
تقریبا چندماه بعد از انتشارش تونستم بازیش کنم و تقریبا هیچ باگی ندیدم داخلش
وقتی منتشر شده بود پره باگ بود ک طبیعیه
اینا با اپدیت رفع میشن
گوست هم یه اپدیت ۱۵ گیگی واسش اومده همین الان
تصاویر استودیو های ناتی داگ و سونی بند از همه زیباتر هستن به نظرم :inlove:
خدایا اون ویدیو مدیا مولکولو
همشو تو دریمز ساختن
خدااااا این دریمز چقدر باحاله
ولی خدایی بچه ها ما که انقدر هی داریم پیش بینیه گوتی میکنیم
من فکر کنم دریمز گوتی بشه
چون واقعا واقعا خلاقانه بود و کوه نوآوری بود
بقیشنونم مخصوصا سانتا مونیکا خیلی قشنگ بود
گوریلا پس کجایی ?:-)
چقد مال سانتونیکا قشنگه. :inlove:
یکی از بهترین بازی های سامورایی :inlove:
یکی از بهترین چیز ها بعد از عرضه شدن فرست پارتی های پلی استیشن این تبریک گفتناست.چه آرت ورک های بی نظیری. رقابت بین فرست پارتی ها منجر به خلق شدن آیپی های جدید و خلاقیت بین اونها شده.
خیلی باشون حال میکنم